Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Sad pogledah račun i ovo vezano za NBA. Bezobrazno jako da prebace na naplatu. Sad sam napisao prigovor na račun putem portala, pa videćemo.

Na onom obaveštenju na kraju stoji

Ranije definisana pravila naplate paketa ostaju nepromenjena (u mesecu aktivacije proporcionalno broju dana korišćenja, a u mesecu deaktivacije paket važi do kraja meseca i naplaćuje se puna mesečna naknada).

Ovo je baš ono potez, da li oni uopšte znaju kad je krenuo NBA, a na sajtu stoji

Za sve nove i postojeće korisnike BOX 4 i Super PLAN 4 paketa, kao i Soko tarifa – Max League Pass paket prvih mesec dana je besplatan, a nakon tog perioda korisnici dobijaju 50% popusta na mesečnu naknadu, tokom trajanja NBA sezone 2022/2023. godine.

Ko zna koliko ljudi neće ni obratiti pažnju na ovo i platiće račun...


nba.png
 
Poštovani,

obaveštavamo Vas da smo ,uvidom u našu dokumentaciju, utvrdili da je naknada za-Max League Pass- – za mesec oktobar ispravno fakturisana.
Max League Pass usluga je prvih mesec dana besplatna, a potom imate pravo na 50% popusta na mesečnu naknadu tokom trajanja NBA sezone 22/23 (499,50 dinara).
Uslugu ste aktivirali 20.09.2022. godine i ostvarili pravo na mesec dana besplatnog korišćenja. Nakon toga naplata se vrši po komercijalnim uslovima i fakturisana je za period od 21.10.2022. do 31.10.2022.godine sa 50% popusta .

Molimo Vas da ne odgovarate na ovu poruku. Za sve dodatne informacije o našim uslugama na raspolaganju Vam je Kontakt centar 0800/100-100, mreža poslovnica i internet strana www.mts.rs

Vaš mts

Odgovor na prigovor.

Bas jadno...
 
@M J U cemu je problem? Prvih 30 dana ti nisu naplatili a onda su ti naplatili 11 dana od 21 Oktobra do 01 Novembra tih 193.36 dinara. Koliko vidim ispostovali su sve.
 
Ajd' baš javi epilog, meni bi trebalo skoro da uvedu pa ako je fora da naplaćuju pola meseca odmah, umesto na kraju kad istekene promocija, da im odložim onda do prvog decembra uvodjenje. Ionako mi odgovara što kasnije da uvedu.
Bio sam danas do poslovnice, ispraviće račun. Pretpostavljam da to rade po principu ako prođe prođe.
 
Ne razumem, kakve veze ima pocetak sezone sa aktiviranjem aplikacije?! Valjda naplata pocinje od trenutka aktivacije. 20.09. aktivirana aplikacija i tada pocinje mesec dana besplatno. Kada je tih 30 dana isteklo, krece naplata 11 dana do kraja oktobra. Nista sporno.
 
Ako je sezona počela 18.10 šta je naplaćeno za period od 20.9 do 20.10? Mesec dana besplatnog korišćenja 2 dana sezone? Nejasno.
Oni su poceli da naplacuju i sami aktivirali, tj. prebacili na paket koji se naplacuje bez saglasnosti od 20.9.

To sto je sezona pocela 18.10. ne uzbudjuju se oni. Naplatice nam oktobar i novembar bez trunke srama. Valjda mora da se plati Premijer liga...
 
Ne znam zaista sta i kako se desavalo, samo citam onaj njihov odgovor koji si citirao i tamo pise - Uslugu ste aktivirali 20.09.2022. godine... Sto znaci da si ti aktivirao. Al' dobro, ti kazes da su oni to sami uradili.

Sto ih onda ne prijavis Ratelu, podneses ovaj njihov odgovor, jer ako lazu kao sto kazes, treba da snose posledice?! Ipak je bitno ko je aktivirao aplikaciju jer od tog trenutka pocinje koriscenje.

Pa naravno da treba da naplate vreme od kada je aplikacija aktivirana. A sto bi se oni uzbudjivali kada pocinje sezona? Valjda onaj ko koristi aplikaciju treba to da zna i tada je aktivira. Ili sama aplikacija treba da zna kog tacno trenutka ce u prvoj utakmici sezone sudija da podbaci loptu pa tada da se aktivira i da od tog trenutka krece naplata??? Ili, kako ti mislis da bi to trebalo da funkcionise?
 
Pa lepo su sve napisali u obaveštenju. Mislim da mi je stigao i mail ili neko obaveštenje negde. Pitao klince, nazvao odmah korisnički i deaktivirao.
Oni jesu počeli da naplaćuju ali to si aktivirao sam i automatski se obnavlja aktivacija. Negde si mogao da vidiš u moj MTS da se svaki mesec obnavlja.
***, ne znam šta da uradiš zbog toga ali tako je kako je.
Deinstalirao sam aplikaciju ali sam prilično siguran da tamo imaš logove da si svaki mesec obnavljao. Nisam siguran ni sam gde je pisalo.
 
Oni su poceli da naplacuju i sami aktivirali, tj. prebacili na paket koji se naplacuje bez saglasnosti od 20.9.

Šta kažu na to kada ti kažeš da su je "sami aktivirali"!? Da li si nekome davao krisničko ime i lozinku? Ko sve zna tvoje korisničko ime i lozinku?
 
Suština je da su ljudi poput mene i M J-a koristili u prošloj sezoni 3 NBA utakmice mesečno koje su dolazile uz box paket i koje su trebale tada da se aktiviraju, a aktivacija se posle sama obnavljala svakog meseca. U novoj sezoni te varijane sa 3 utakmice mesečno više nema, sada samo ima mesečni league pass. Ono što je sporno je što su oni staru aktivaciju za te 3 utakmice mesečno koje više nema, automatski prebacili na mesečni league pass čija se aktivacija mesečno sama obnavlja. Zato se "samo aktiviralo" prvi mesec kod svih nas, taj prvi je besplatan, ostali se naplaćuju po specijalnoj ceni od 499din mesečno. Zašto je počelo 20.09 ne znam, možda je tad počela predsezona ili rađen neki presek ili šta već, nebitno je. Obaveštenje su stavili na sajtu, ali realno ko to čita. Na kraju verovatno je zakon na njihovoj strani, ali ostaje gorak utisak da smo malo izvaćareni, ali to može i da bude subjektivna stvar. U svakom slučaju ko ne želi da ima mesečni league pass po realno odličnoj ceni od 499din (regularno je 1199din ako se ne varam) treba da zove korisnički centar i da traži deaktivaciju. Sa portala to ne može da se uradi. Ono što je zaračunato ću/ćemo platiti i idemo dalje.
 
Mislim da je to zato što je NBA menjala uslove, aplikaciju... Ne postoje više ti liga pass paketi.
Ja iskreno ne mogu da se setim koliko sam slabo gledao šta sam morao da uradim ali moguće da je morala ta prva aktivacija.
Generalno i da šalju na mail obaveštenja, 90% će da kaže da ga ne koristi 🙂
 
Uvažili su prigovor na račun za naplaćen NBA Max League Pass za oktobar:

1668024991847.png

PS. Ako neko ima kontakt agenta koji nudi više od standardnih 12m po dinar za nove korisnike, može PM.
 
Poslednja izmena:
Dobio 7x50% + telefon iz osnovne ponude - u mom slučaju nešto manje od 30 000 povoljnije od top ponude. Zadovoljan! Ili se vešto tešim. Neću ponovo da se preračunavam.
 
Koji fazon sa reklamacijom racuna gde je NBA naplacen? Kako se kome zalomi?

Mene odbiju, coveku priznaju...
 
Napravi ss sa sajta i ponovo se zali, kazi ako ti ne uvaze reklamaciju da ces u celu pricu da ukljucis ratel. Ne mogu jednom da priznaju gresku a drugom za istu stvar da ne priznaju.
 
Ističe mi BOX Crveni za nedelju dana. Ima li šanse da se dobije koji mesec free (više od 5 manje od 7 :D ) za produžetak ugovora i na koji način?
 
Ističe mi BOX Crveni za nedelju dana. Ima li šanse da se dobije koji mesec free (više od 5 manje od 7 :D ) za produžetak ugovora i na koji način?


Imaš na prethodnoj strani


Treba da zatražiš IDP broj za prelazak u Yettel. Sutradan zovu sa 064789
 
Ja sam jako lepo ispregovarao... Razmišljam da napišem dobar promotivni post o MTS-u. Ispljuvaćete me pa ću opet 3 godine u inkognito mod. Na višim nivoima su pismeni ljudi, treba ih dočekati. Ovi dole su grudobran - trpe sve salve nezadovoljstva, gneva, uvreda... Mogao sam da ispregovaram i bolje uslove, nisam hteo. Momak je bio ultra korektan...Žao mi je što je zvao sa sakrivenog broja pa ne mogu da ga pohvalim pred pretpostavljenim... Nadam se da čita po Benčmarku! Još se ispostavilo da su mi tehničke mogućnosti, za Loznicu, iz dvadesettrećeg veka! 100Gb neta - radi 85 + MAX TV... Cimerka je pomislila da sam, na kvarno, promenio TV 😁 Pogranična zona - zabole me koji mobilni net koristim! Bože, pričam li o MTS-u?! Drugari, ja se ovim postom odjavljujem. Sve najbolje! Da, apropo dodatnih fensi paketa: od zmije u džepu je gori samo jež u istom. Zmija ume i da zaspi...😂 Kod starih informatičara je važilo pravilo: RTFM/RTFUM😉 Sve najbolje!
P.S.
Ni prošli put me nije niko dirao - smučilo mi se zanovetanje i patkometrija.
 
Poslednja izmena od urednika:
Znaci nisam jedini... Pilicari su do kraj, ako prodje-prodje.
Potpisao sam ugovor 18m po 1 din
Kad mi pre neki dan stize na email, racun za oktobar 1750 din, boom
Pisem online prigovor za racun.
Stize sms sutradan:
Postovani, obavestavamo Vas da je Vas prigovor broj 1-1... resen osnovano. Račun za oktobar 2022.godine je korigovan. Biće Vam prosleđen novi račun. Za detaljne informacije pozovite 0800/100-100.

Cekam nov racun. :)
 
ispostavilo da su mi tehničke mogućnosti, za Loznicu, iz dvadesettrećeg veka! 100Gb neta - radi 85 + MAX TV... Cimerka je pomislila da sam, na kvarno, promenio TV 😁 Pogranična zona - zabole me koji mobilni net koristim! Bože, pričam li o MTS-u?! Drugari, ja se ovim postom odjavljujem. Sve najbolje! Da, apropo dodatnih fensi paketa: od zmije u džepu je gori samo jež u istom. Zmija ume i da zaspi...😂 Kod starih informatičara je važilo pravilo: RTFM/RTFUM😉 Sve najbolje!
P.S.
Ni prošli put me nije niko dirao - smučilo mi se zanovetanje i patkometrija.

To se skraćeno zove konkurencija, kada ima konkurencije onda možeš da plaćaš upola manje. Da li ćeš iskoristiti mogućnost koju ti daje konkurencija tj. da plaćaš u pola manje to je do tebe :) U ulazu imamo 5 Internet provajdera, naravno da ću to iskoristiti da plaćam manje, kao u sportu - ko da najbolje uslove prelazim kod njega :)
 
Pre par dana ubacio BOX 3 internet stvarno se oseti razlika izmedju sbb 150 i mts 150, ono sto mi jako smeta kod mts-a to je televizija iptv box mini solidan jeftini kinez al interfejs boze sacuvaj, reko ajde d vidimo IRIS SMART instaliram udjem interfejs isti kao na boxu al brate slika ne da secka pa gledam loptu kako ostavlja tragove dok leti ne vredi palim express VPN i vracam se na dobri EON jedino sto valja u sbb-u naravno svi kanali otvoreni tj premium sbb (n1, sk. Nova itd). Mts internet top i naravno 18 meseci za 1 din 💵
 
Kakve sam ja srece, nazovem, kazem istice mi sutra ugovor, pitam sta nude za produzetak, kaze lik moze 1 (jedan) mesec 50% popusta. Rekoh, hvala, idem sutra da vratim opremu i raskinem, tj ne produzim ugovor. Jos mi lik proverio da li radi poslovnica u koju idem, jer je drzavni praznik pa da ne idem dzabe. Dok za nove korisnike sad daju 12m po dinar i za box 3 pakete.
 
To su i meni ponudili. I eto, sada gledam sta nudi konkurencija. Nista strasno. :)
 
Kakve sam ja srece, nazovem, kazem istice mi sutra ugovor, pitam sta nude za produzetak, kaze lik moze 1 (jedan) mesec 50% popusta. Rekoh, hvala, idem sutra da vratim opremu i raskinem, tj ne produzim ugovor. Jos mi lik proverio da li radi poslovnica u koju idem, jer je drzavni praznik pa da ne idem dzabe. Dok za nove korisnike sad daju 12m po dinar i za box 3 pakete.

Napravio si grešku u koricima, nije tu sreća u pitanju. Treba da zatražiš IDP broj za prelazak u Yettel... onda oni tebe zovu, ne ti njih. Zašto bi ti neko dao nešto više ako nemaš želju da pređeš kod drugog Internet provajdera? Zbog vernosti da ti da neko da ništo više :), pa to nema ni kod jedog Internet provajdera... samo IDP broj!!!
 
@Pajser Brigada
Na zalost nemam opciju za hipernet, niti SBB. Danas sam podneo zahtev za raskid ugovora pa cu bar neko vreme koristiti samo njihov internet. Cim se pojavi alternativa odlazim iz mts-a kompletno.
 
Napravio si grešku u koricima, nije tu sreća u pitanju. Treba da zatražiš IDP broj za prelazak u Yettel... onda oni tebe zovu, ne ti njih. Zašto bi ti neko dao nešto više ako nemaš želju da pređeš kod drugog Internet provajdera? Zbog vernosti da ti da neko da ništo više :), pa to nema ni kod jedog Internet provajdera... samo IDP broj!!!
Koja je procedura za IDP broj? Ako sam na mts-u a hocu na Yettel, kome trazim? Bese kad se mob broj prenosi iz mreže u mrežu zahtev podnosi novi operater.
 
Koja je procedura za IDP broj? Ako sam na mts-u a hocu na Yettel, kome trazim? Bese kad se mob broj prenosi iz mreže u mrežu zahtev podnosi novi operater.
Kada ti istekne ugovor odes u najblizu tebi poslovnicu MTS-a i najavis raskid ugovora i zatrazis IDP broj da ti izdaju na email adresu koju im ti kazes i to ti je to.

E sada ako hoces i mobilni i net da preneses zajedno onda kada ti ugovor za predplatu mobilnog istekne odes u yettel i samo kazes hocu da prebacim broj kod vas, pre toga mts-u moras da izmiris sve racune da ti ne bi odbili prebacivanje broja i ocekuj da ce te zvati iz mts-a da pitaju sto prebacujes broj i pokusace od toga da te odgovore nudeci ono sto imaju.

Ali mislim da nemas problema da mozes da odpocnes prebacivanje broja i interneta samo nadji dobrog akvizitera koji ce ti ponudi dobre uslove, tipa 14 ili vise meseci po dinar za internet i da dobijes 50% na cenu za mobilni paket.
 
Vrh Dno