Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

U utorak broj prebacen sa post na prepaid (broj poslovni koji su prebacili na fizicko lice) u sredu prilikom provere kredita dobijena i poruka da se pozove broj za prelazak na postpaid, okrenem broj i odaberem opciju da pozove agent. U cetvrtak dogovoreno 50% ( go data+) i da ne bi cekali ugovore postom itd zamolim da obaveste poslovnicu koja mi najbliza i isti dan zavrsimo ugovor.
Mislio sam da ce ici to sporije, ali sve brzo i lagano.
Mnogo si nam sumLjiv zbog zadnje rečenice.
 
Uslov je da odem licno do poslovnice i da potpisem ugovor na licu mesta.
I tako ja odem od Big-a NS, stand Yettel-a: Dobar dan, ljubim ruke gospodjice, blagodarim, ja sam taj i taj, hteo bih to i to ( u skladu sa dogovorom sa korisnickim servisom). Medjutim, gospodjica gleda u ekran i menja pricu: mi mozemo da vam ponudimo trazeni paket po ceni od 1899 din sa popustom za elektronski racun. Dodatni popust za korisnike Hiperneta vazi samo 15 dana od momenta potpisivanja ugovora (WTF). Vidim i sam da na licu mesta nista ne mogu da uradim, zahvalim se uz srdacne cestitke menadzmentu i odem na duplu viljamovku.

Pitam se da li je moguce da u svakoj sferi biznisa u Srbiji u 21. veku postoje teletabisi koji tako kreiraju politiku, vode firmu u pogresnom smeru i koji prave takvu stetu za renome firme i njenu buducnost? Nije stvar u 200-300-500 dinara razlike, vec u nepostovanju predloga koje su sami zaposleni dali (u prevodu, smaranje mi je da se drndam ponovo do Yettela. Cinjenica je da ja kao korisnik-klijent imam vise informacija od nekog ko bi trebao da ponudi/proda uslugu.

Jednom recju: Slepci!
Ovo nije tacno. Ni jedan popust koji se ostvaruje ne zahteva da se ode do poslovnice osim reciklaze jer mora telefon da se preda fizicki.
Operater je mogao da posalje sms za aneks ugovora na koji cim se odgovori sa "DA" ostvaruje se popust i produzava se ugovorna obaveza.
Dodatni popust za korisnike Hiperneta je popust za kupovinu telefonskog aparata i vazi 15 dana od instalacije optike, nema nikakve veze sa popustom na preplatu.
Kad je obnova ugovor u pitanju, ni operater a ni radnik u poslovnici ne mogu da daju popust koji nije ucitan u sistemu. Kao što je vec pisano 50% daju samo iz "posebne sluzbe" i oni zovu, nikada nije ucitano u startu 50% osim za prelazak sa pripejda na postpejd.
Kome treba pomoc oko prelaska sa pripejda na postpejd ili bilo sta, neka pise u pp.
ps
kome se u aplikaciji nudi prelazak na veci paket uz neograniceni net 12 meseci bez menjanja ugovorne obaveze a finansijski mu to nije opterecenje, neka prihvati, uskoro prestaje da vazi ta promocija.
 
Mnogo si nam sumLjiv zbog zadnje rečenice.
Haha ma nisam njihov :) Ćale otišao u penziju pa mu rekao da se strpi par dana na prepaid da vidimo da li će dobiti ponudu 50%. Ozbiljno završeno sve u 2-3 dana. Ima on i njihov net+TV. Net radi OK, ali TV stalno neki problemi.

Inače meni je mob u A1, net i TV kod Mts :)
 
Ovo nije tacno. Ni jedan popust koji se ostvaruje ne zahteva da se ode do poslovnice osim reciklaze jer mora telefon da se preda fizicki.
Operater je mogao da posalje sms za aneks ugovora na koji cim se odgovori sa "DA" ostvaruje se popust i produzava se ugovorna obaveza.
Dodatni popust za korisnike Hiperneta je popust za kupovinu telefonskog aparata i vazi 15 dana od instalacije optike, nema nikakve veze sa popustom na preplatu.
Kad je obnova ugovor u pitanju, ni operater a ni radnik u poslovnici ne mogu da daju popust koji nije ucitan u sistemu. Kao što je vec pisano 50% daju samo iz "posebne sluzbe" i oni zovu, nikada nije ucitano u startu 50% osim za prelazak sa pripejda na postpejd.
Kome treba pomoc oko prelaska sa pripejda na postpejd ili bilo sta, neka pise u pp.
ps
kome se u aplikaciji nudi prelazak na veci paket uz neograniceni net 12 meseci bez menjanja ugovorne obaveze a finansijski mu to nije opterecenje, neka prihvati, uskoro prestaje da vazi ta promocija.
Ovo jeste tacno...

Pozdrav
 
Ovo nesto novo Zapadni balkan nema vise ograniceno kao pre
 

Prilozi

  • Screenshot_20221010-085920_Yettel.jpg
    Screenshot_20221010-085920_Yettel.jpg
    37.8 KB · Pregleda: 139
Pitam ih šta je ova cena, nude da me pozove agent da pričamo... Neverovatni su postali. A vidi kada klikneš na detalje ponude :D
Screenshot_20221010-102856-337.png
 
Izgleda da su se malo trgli, poboljšali su ponudu. Verovatno u nadi da će zadržati stare korisnike i privući nove. Glavni okidač je verovatno bio mts sa 25 TB za preletanje.
 
Screenshot_20221010-104336.png

Paketi imaju, cene naravno nisu te...

Svakako pošto me zavlaće sa jasnim odgovorom da ako je cena na SS validna da me zovu, ako nije da nisam zainteresovan.
 
Meni nude ovo
 

Prilozi

  • 02980C9B-E990-41DF-BB9D-4D6CE49808FA.png
    02980C9B-E990-41DF-BB9D-4D6CE49808FA.png
    329.7 KB · Pregleda: 126
  • 2E17D8A9-FD10-447A-BA45-FAACAA40D137.png
    2E17D8A9-FD10-447A-BA45-FAACAA40D137.png
    319.6 KB · Pregleda: 125
Znaci da podnesem zahtev da se prebacim na prepaid, sacekam par dana i uzmem ponudu iz app sa popustom? :) I 10k popusta za reciklazu moze da se iskoristi za dodatnu opremu, uzeo bih neke sluske recimo.
 
Kod mene isto kao kod člana @lemaja,total data i total data + u ponudi
 
Potrošim oko 20-25gb na mesečnom nivou, iskreno koji će mi 100-150gb? Ovo sto je dobio @kalin62 odmah bi prihvatio.
 
Meni u preporukama stoji neka Motorola i Roaming paket.

Total 40 vidim u paketima. Ako me puste na njega sa zadržanih 50%, to je za mene ubedljivo best buy paket.
 
Meni nudi ovaj Total data za 1824rsd, inače imam 50% na Go data…Takodje mi još nudi Total data + za 3224rsd, ali nemam potrebu ni za jednim ni za drugim. 😀
0AF35F43-0382-4DCB-A575-9548CA7970FE.png
 
Meni nudi ovaj Total data za 1824rsd, inače imam 50% na Go data…Takodje mi još nudi Total data + za 3224rsd, ali nemam potrebu ni za jednim ni za drugim. 😀
Meni za taj isti paket daju "strasan" popust na 2849, a preko sajta je 3049, celih 200 dinara. :D
Ne znam od čega zavisi, verovatno da li je uzet telefon ili ne, jer trenutno imam total 12 (koji ne postoji više, a plaćam ga 2249 dinara) + otplaćujem telefon, ukupno negde oko 7k.
 
Pitam se da li je moguce da u svakoj sferi biznisa u Srbiji u 21. veku postoje teletabisi koji tako kreiraju politiku, vode firmu u pogresnom smeru i koji prave takvu stetu za renome firme i njenu buducnost? Nije stvar u 200-300-500 dinara razlike, vec u nepostovanju predloga koje su sami zaposleni dali (u prevodu, smaranje mi je da se drndam ponovo do Yettela. Cinjenica je da ja kao korisnik-klijent imam vise informacija od nekog ko bi trebao da ponudi/proda uslugu.

Jednom recju: Slepci!

Ne slažem se sa tobom. 200rsd * 24meseca = 4800rsd. Neću da ulazim u to koliko kome 4800rsd predstavlja jer nije isto za svakoga.

Ja sam sa Telenorom imao jako loša iskustva (pisao sam ovde na forumu), ali sa Yettelom je, "da kucnem u drvo", totalno druga priča. Činjenica je da je TV miljama daleko od EON-a, ali opet...sve je stvar ličnih afiniteta i potreba.

Što se tiče poslovnog pristupa, ono što meni nije jasno - nije mi jasna politika svih provajdera da je novi korisnik najvažniji, dok se o postojećem ne vodi toliko računa: Preneo sam broj iz MTS-a u Yettel nakon 15god. Poslednji ugovor koji sam dobio od MTS-a je bio Omorika 8 paket, ugovor na 3 godine, prvih 6 meseci za dinar + Huawei P30 PRO za 2000rsd mesečno (24 meseca otplata), a sad (da me zadrže) su mi ponudili Zmaj paket i A13 telefon sa nekim simboličnim ppopustom. Alo!? Napisao sam već u MNP temi pod kojim uslovima sam prešao u Yettel.

Slično mi se desilo i sa SBB-om (sry for offtopic). Raskidao sam ugovor sa njima, pretili mi silnim penalima (fakat neosnovano) i na kraju "pojeo vuk magarca" (i o tome sam pisao na temi za raskide ugovora). Niti su mi uspeli uzeti neki novac, niti su me tužili. Naprotiv, 3 meseca kasnije me zovu telefonom da mi nude 12 meseci za dinar. Kasno rođaci, kasno.
 
@ZeeGerman

Upravo to, s tim što savetujem svima da kada raskidaju ugovor, odu i ne osvrnu se više nikad nazad. Jer kada već prebacite broj, (tj kad im stigne zahtev od drugog operatera) oni se tada "sete" da ponude svoju najbolju ponudu (ugl. 50 posto), ako to prihvatite, opet su oni "pobedili", jer ste ostali, a sve je moglo da se predupredi da su odmah ponudili to.
Poenta je u tome da kalkulisu dobitke/gubitke sa tim popustima, pa kako se kome zalomi, jer za starog korisnika i nemaju baš neku ponudu.
 
Samo da potvrdim, stvarno je Total 40 za 1424.50din. Tačno sam na pola UO, imam 50%. Zvali me, poslali sms, odgovorio i to je to.
 
Čekaj zar nije Total 40 3250 dinara puna cena i to kad se podeli sa 50% ispadne 1625 dinara. Odakle ti 1425?
 
Meni za taj isti paket daju "strasan" popust na 2849, a preko sajta je 3049, celih 200 dinara. :D
Ne znam od čega zavisi, verovatno da li je uzet telefon ili ne, jer trenutno imam total 12 (koji ne postoji više, a plaćam ga 2249 dinara) + otplaćujem telefon, ukupno negde oko 7k.
Pa ja imam trenutno popust od 50% pa bi mi to ostalo i još tih 200rsd popusta…
 
Nista ne razumem, nesto mi mozak na rezervi. Jel ovo ponedq za mene za toral data, 18 i kusur?
 

Prilozi

  • 6FDF64F9-A73C-4123-B5DE-B502CF6729FA.png
    6FDF64F9-A73C-4123-B5DE-B502CF6729FA.png
    214.7 KB · Pregleda: 119
Obratite pažnju šta piše iznad te povlašćene cene sitnim slovima

Screenshot_20221010_155807.jpg


Da li to znači da ako uzmem taj paket po povlašćenoj ceni mogu uz njega uzeti telefon na rate?
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno