Uslov je da odem licno do poslovnice i da potpisem ugovor na licu mesta.
I tako ja odem od Big-a NS, stand Yettel-a: Dobar dan, ljubim ruke gospodjice, blagodarim, ja sam taj i taj, hteo bih to i to ( u skladu sa dogovorom sa korisnickim servisom). Medjutim, gospodjica gleda u ekran i menja pricu: mi mozemo da vam ponudimo trazeni paket po ceni od 1899 din sa popustom za elektronski racun. Dodatni popust za korisnike Hiperneta vazi samo 15 dana od momenta potpisivanja ugovora (WTF). Vidim i sam da na licu mesta nista ne mogu da uradim, zahvalim se uz srdacne cestitke menadzmentu i odem na duplu viljamovku.
Pitam se da li je moguce da u svakoj sferi biznisa u Srbiji u 21. veku postoje teletabisi koji tako kreiraju politiku, vode firmu u pogresnom smeru i koji prave takvu stetu za renome firme i njenu buducnost? Nije stvar u 200-300-500 dinara razlike, vec u nepostovanju predloga koje su sami zaposleni dali (u prevodu, smaranje mi je da se drndam ponovo do Yettela. Cinjenica je da ja kao korisnik-klijent imam vise informacija od nekog ko bi trebao da ponudi/proda uslugu.
Jednom recju: Slepci!