Šta je novo?

World of Tanks

Kako nema veze sa nama? Ima veze u svakom smislu.

Pogledajte prilog 354224
100% su mu odmah obrisali post...

Edit: Secam se kolko sam bio ljut kad su ubacili onog Defendera u igru, kako me ljutila cinjenica da je tenk nemoguce probiti bez gold municije, e sad mi se vratio taj osecaj samo mnogo gori. Ova Vipera ne moze se probije ni goldom.
 
Uh, Defender, nikada nisam prežalio taj tenk. U vreme dok je bio "zver" iz principa nisam hteo da ga platim WG-u, posle kad su počelids ga dele "šakom i kapom" u onim novogodišnjim kutijama to već nije bio isti tenk. Nisam ga ni tako dobio, čak se više ne sećam da li sam ga imao ili ne. Gde to sad može da se pogleda? Ranije su radili oni sajtovi koji pokazuju svu statistiku igrača (nisam proveravao da lisu isti i dalje aktuelni).

Isto je bilo sa raznim drugim legendarnim tenkovima, neke sam imao, neke ne. :)
 
Ovu srednju medalju nikad nisam ni video do sad :)
 
Kompletna igra je broken.

P.S. gg, wp...kidanje (iz moje perspektive, svako vozilo "u rukama" dobrog igrača je broken/op)
 
Malo njih jos igra. Dobio master posle 3. partije.

Nije broken, zavisi od mape i od tima.
Zavisi kad si ga igrao, juce je master bio na 1530 base exp, to je ozbiljan exp i za vece tireve.
Tenk totalno broken, hp ima 1200 (vise od vecine t8), ima armor ko t9, top probijanje 175 odnosno 212 (jes malo vrljav ali svakako pucas na 50-100m).
Ja jos nisam nasao mapu na kojoj ne mogu da ga igram kako treba.
 
Kompletna igra je broken.

P.S. gg, wp...kidanje (iz moje perspektive, svako vozilo "u rukama" dobrog igrača je broken/op)
I ostane vas 3 posto su paradajzi pretvoreni u kecap na njih 10 koji rokaju sa svih strana... bok, pozadi... MM je broken. Negde procitah da MM znaci "match manipulation" a ne "match making" :)
 
I ostane vas 3 posto su paradajzi pretvoreni u kecap na njih 10 koji rokaju sa svih strana... bok, pozadi... MM je broken. Negde procitah da MM znaci "match manipulation" a ne "match making" :)
Svi znamo da MM nije zasnovan na skilu igraca i prema tome nije problem u MM, problem je u samoj igri, igra je dobila na kompleksnosti tokom ovih 12 godina i tako se napravila ogromna disproporcija izmedju onih koji su top igraci, onih koji su osrednji i noobova.
 
Ovde se uopšte ne slažem sa tobom. Igra je ubrzana tokom 12 godina postojanja do te mere da je neuporediva sa onime što se igralo prvih par godina. Ok, mnoge stvari su napredovale i "normalizovane", ali zamisli samo da nema zlatne municije i sporiju/statičniju igru kakva je bila pre 10-12 godina. Sa, u međuvremenu, ubačenim tenkovima (kako onima iz tech tree-a, tako i sa onima koji se kupuju i/ili osvajaju) - 90% randoma bi bilo draw.

Danas i prosečan bot može da napravi par hiljada štete u T6-T10 ako mu se sve kockice slože. Zamisli da li bi to (sa svim ubačenim tenkovima) bilo moguće sa nekadašnjim gameplay-om? Nije igra dobila na kompleksnosti, već je, naprotiv, pojednostavljena do nivoa kr3t3nizma.

Da ne budem pogrešno shvaćen, daleko od toga da ovakvu partiju (gore što si okačio) može svako da napravi - daleko od toga. Ali da je igra dobila na kompleksnosti - ne da nije, već totalno obrnuto od toga.
 
Cekaj, hoces da mi kazes da onaj ko je juce dosao da igra i danas vec ima t10 tenk u garazi zna za:
-vrste municije, kako se koja ponasa, normalizaciju, overmach, rikoset itd.
-double bush, spot mehanizam.
-side scrap, reversal side scrap, armor angling...
-500 tenkova i gde su im week spotovi
-50+ modela opreme, bounty opremu, epic opremu
-direktive
-consumables
-field modifikacije
-skillove i perkove posade, koja im je funkcija i cemu sluze
-mali milion stvari koje su ubacili tokom godina a koje su bile prvo samo u modovima.
Za ovo gore sto sam nabrojao polovina trenutnih igraca nije ni cula (a to je samo deo koji sam se setio), od preostale polovine vecina je cula ali ne zna cemu sluzi i kako se koristi. O tome ja pricam kad kazem na kompleksnost a ne na konkretan gameplay jer i monkey moze da drzi W (osim ovih sto igraju arty, oni ni to ne znaju).
A sto se ubrzanja tice, nije se ubrzala nego ima vise noobova pa poginu odma.
 
Šta mislite koja grafika bi bila optimalna za 4K full gaming u WOT-u? Trenutno sam na GTX1060 3GB, izvlačim nekih 15-20 fps. Planiram neki upgrade u bliskoj budućnosti a WOT je jedina referenca, ostalo ne igram.
 
Mislim da bi RX6600XT i sve preko toga trebalo da ima solidnih 60+ fps.
 
Šta mislite koja grafika bi bila optimalna za 4K full gaming u WOT-u? Trenutno sam na GTX1060 3GB, izvlačim nekih 15-20 fps. Planiram neki upgrade u bliskoj budućnosti a WOT je jedina referenca, ostalo ne igram.

Dobro mi rece, 1060 3gb ide maximum (ne ultra) 75 fps @1440p kod mene . Bas je razlika u odnowu na 4k.

Edit:
WoT preferira nVidia kartice.
 
Poslednja izmena:
@Ostoja primetan je pad fps-a na 4k a neću kompromise. Sada je 1080p sve na ultra zaključano vsync-om na 60 fps. SD teksture.
 
Ako neces kompromise, onda nvidiu ili klasu jaci radeon. Ako igras samo WoT. Ako igras jos stosta, onda najjacu koju mozes da platis, pa bila zelena ili crvena...
 
Cekaj, hoces da mi kazes da onaj ko je juce dosao da igra i danas vec ima t10 tenk u garazi zna za:
-vrste municije, kako se koja ponasa, normalizaciju, overmach, rikoset itd.
-double bush, spot mehanizam.
-side scrap, reversal side scrap, armor angling...
-500 tenkova i gde su im week spotovi
-50+ modela opreme, bounty opremu, epic opremu
-direktive
-consumables
-field modifikacije
-skillove i perkove posade, koja im je funkcija i cemu sluze
-mali milion stvari koje su ubacili tokom godina a koje su bile prvo samo u modovima.
Za ovo gore sto sam nabrojao polovina trenutnih igraca nije ni cula (a to je samo deo koji sam se setio), od preostale polovine vecina je cula ali ne zna cemu sluzi i kako se koristi. O tome ja pricam kad kazem na kompleksnost a ne na konkretan gameplay jer i monkey moze da drzi W (osim ovih sto igraju arty, oni ni to ne znaju).
A sto se ubrzanja tice, nije se ubrzala nego ima vise noobova pa poginu odma.

Frenki, slažemo se da se ne slažemo.

Koliko vremena je nekad trebalo da istražiš jedno "drvo", a koliko danas? Prosečan igrač je morao m00da da polomi da bi došao do T10 tenka. Suvo grindanje...i to u uslovima gde su:
  • se majmuni sprdali pa ulazili u platoon sa T1 i T10 tenkovima,
  • gde je T5 tenk upadao u randome sa T10 tenkovima,
  • Gde si "morao" ("mora" i danas ali ne u toj meri i ne na taj način) da peglaš sa stock tenkom xzy partija da bi tenk postao igriv (a i tad često ne bude igriv jer su partije bile protiv tenkova 4 ili 5 tirova iznad)
  • Zlata nije bilo ( bilo ga je, ali u koliko promila!? - uglavnom se čuvalo za klanske)

I sad....kad sve to uzmeš u obzir, prosečan tenKre je morao da zapne ko sivonja da bi NAUČIO da igra. Neki su naučili (manje ili više), a oni koji nisu - prosto su odustajali i odlazili da igraju nešto drugo. Verovatno je bilo i onih koji nisu ni u tim uslovima odustajali (neko je pomenuo tu kategoriju pre stranu ili dve....možda si čak to bio ti), ali ta kategorija se može meriti kao statistička greška.

Danas, svaka dijab0la može da kupi T8/T9/T10 tenk bez nekog grindanja (ili što tenk, još bolje - kupi nalog sa brdo tenkova, bondova, zlata free expa, čega god) - i udri. Ne mora da zna ništa o svemu što si naveo (da ne ponavljam i dodajem), dovoljno je da odigra 10 partija i u svakoj ima 0dmg pre nego zagine (a zagine posle 30-90sec), ako se RNG i još neke kockice slože - napraviće 3k štete u jedanaestoj partiji, pucaće od sreće i samopouzdanja, pa će da pegla i dalje, bez obzira što u narednih 50 partija neće ponoviti istu (čak ni zbirno :ROFLMAO:).

Danas će jedan procenat navedenih dijab0la možda i pokušati da nauči nešto, jer materijala, comunity contributora, help sajtova i "drugih gedora" imaš xyz puta više nego pre 10 godina (bilo je i tada, ali neuporedivo sa onime što je dostupno danas). Sećam se, stari forum je bio, mislim da je Kutija okačio snimak gde je sa E100 ili Mausom odigrao YOLO na Malinovki. Rešio čovek, na početku partije, naravno, da pređe u neprijateljske redove po sred mape. Ne sećam se koje su cifre bile (primljena i blokirana šteta), ali trebalo mu je (slobodna procena) više od jednog minuta da pređe poljanu (trackovan naravno bezbroj puta). Naravno, uspeo je u nameri i prešao je. Probaj to danas da uradiš SA BILO KOJIM T8/T9/T10 heavy tenkom (čuj sa heavijem...probaj sa bilo čime) na početku partije. Ne znam kakvu podršku da imaš i koliko tenkova da te gađa....ne bi preživeo više od 15-20 sekundi i ne bi prešao više od 1/4 poljane, pa makar sve bili "kečap" igrači.

Ne mrzi me još da pričam (pišem/kuckam), ali ko će to da čita. Posebna analiza i analitika stoje iza činjenice da je igra ubrzana, a da pri tom iz svega toga eliminišemo priču o brzini samih tenkova (ne samo EBR-ovi, već kompletan opseg). Šteta što to strpljenje nemam za samu igru - verovatno bi više uživao u njoj (i imao bolju statistiku).

Broj dijab0la je sigurno procentualno veći sada. Njihov uticaj na "brzinu" igre, odnosno na trajanje random partije, sigurno postoji - ali taj uticaj je minoran u odnosu na druge faktore. WoT da nije prilogođen rastućem broju dijab0la - verovatno ne bi opstao (pre svega zbog finansijske opravdanosti).

Definicija kompleksnosti u slučaju WoT-a je kao bikini. Da, ima baš mnogo novih, dodatnih stvari, od kojih si dobar deo i sam pomenuo. No, veći deo toga je zapravo uticao da igra bude jednostavnija, lakša, prostija za igranje i sasvim sigurno širi spektar igrača danas može da je igra nego što je to bilo pre 10-12 godina.
 
***, sećam se..kraj 2012te...žena mi u selu ili porodilištu...ili gde god da sam je poslao :ROFLMAO::cool:, ja dovodim burazera i nekog njegovor ortaka, da u vodu grindamo IS-3ku. Igrali od 8 ujutro do 9 ili 10 uveče....i nismo stigli da otključamo devetku (ne sećam se ni šta je tad bila devetka). Danas....uključi bustere i svaka dijab0la će da izgrinda sa tiera 8 na tier 9 za 1-3 sata. Zato što zna ili zato što ne zna? Zato što je igra teža ili zato što je brža i lakša/jednostavnija?

Pa VAU efekat nam je bio kad smo otključavali KV-a (o starom KV-1S da ne pričam), Pz IV pa čak i Hetzer-a....a danas tier 4 i 5 igra samo posebna vrsta entuzijasta, "nabijači" statistike i eventualno jedan izuzetno mali procenat botova.
 
Ako se dobro sećam, prošlo je ipak 10 godina :), 2012. posle IS-3 je išao IS-4, a kada su razdvojili sovjetsku granu teških tenkova je IS-4 je postao tier X.
 
Ako se dobro sećam, prošlo je ipak 10 godina :), 2012. posle IS-3 je išao IS-4, a kada su razdvojili sovjetsku granu teških tenkova je IS-4 je postao tier X.

Već su bili razdvojili kad sam ja grindao.... No, ako se ne varam, T-10 je kasnije ubačen.... Nešto drugo je bilo Tier 9. Jel postojao IS-8? Ili pak neš drugo?
 
Verovatno može da se nađe, ovo je vest iz 2011. i tad su već menjali IS-4, koji je inače bio prava "zver".


• IS-4 will be substituted for Object 252.

Players who have an IS-4 in their garage at the time of the revision will get an IS-4 in its new status with old crew, plus they will also get an Object 252 with 100% crew with an extra garage slot. Undistributed experience will remain on Object 252, however can be transferred to a new IS-4 on demand.

No additional refunds are planned.


Draft Procedure of module substitution for IS-4:

If a player had IS-4’s engine researched, the same engine will be researched for both the new IS-4 and Object 252 (or the analogue of this engine if changed).

Radios, turrets, and suspensions will be treated in the same way. IS-4 and Object 252 will have the same modules installed as those previously mounted on old IS-4 or their analogues if changed. Guns, if changed, are likely to be treated in the same way.
 
Ja sam sa T95 izigravao spotera na Malinovci isto sam krenuo preko poljane i na onoj mapi gde sa leve strane je bila pruga a sa desne suma, e tudam gde je suma sam sa T95 sam isto se glupirao. Naravno to sam video od drugih pa aj sto se ne bi glupirali i zabavljali. A T95 spor ko tri kornjace ali gde pogodi je bilo kuku majko.
 
Frenki, slažemo se da se ne slažemo.

Definicija kompleksnosti u slučaju WoT-a je kao bikini. Da, ima baš mnogo novih, dodatnih stvari, od kojih si dobar deo i sam pomenuo. No, veći deo toga je zapravo uticao da igra bude jednostavnija, lakša, prostija za igranje i sasvim sigurno širi spektar igrača danas može da je igra nego što je to bilo pre 10-12 godina.
Prvo napises da se ne slazemo a onda u tekstu potvrdis sve ono sto i ja pricam.

Sto se ovog dela tice, ti govoris iz svog ugla, tebi je sve to dobro doslo i pomoglo u igri ali stavi se u poziciju nekog ko sad instalira igru, za njega je ovo gore sto sam nabrojao (a sto je opet samo deo) spansko selo. Ova igra odavno nije "udjem u igru i kliknem battle", treba mi bre pola sat da sredim tenk kad ga kupim, da bi mogo da ga igram kako treba.

@old_bookmaker
To je prvi Tech Tree.
 
Prvo napises da se ne slazemo a onda u tekstu potvrdis sve ono sto i ja pricam.

Sto se ovog dela tice, ti govoris iz svog ugla, tebi je sve to dobro doslo i pomoglo u igri ali stavi se u poziciju nekog ko sad instalira igru, za njega je ovo gore sto sam nabrojao (a sto je opet samo deo) spansko selo. Ova igra odavno nije "udjem u igru i kliknem battle", treba mi bre pola sat da sredim tenk kad ga kupim, da bi mogo da ga igram kako treba.

Danas prosečan bot kupi nalog ili T10 tenk, stavi pomenutu municiju i puca (sve ostalo je nebitno, počev od modula, preko consumables, 2% kamuflaže, field modifikacija....). Takav će da napravi šou jednom u 10-20 random partija....i to će da mu bude dovoljan motiv da nastavi da igra.

Pre deset godina, bot to nije mogao da uradi, jer recimo u E100ku ili Mausa bi pucao do iznemoglosti (dok ne ispuca sve granate ili dok ga isti ne ubije) i ne bi ga ubio. Čuj ne bi ga ubio.....ne bi ga probio ni jednom.
Bot pre deset godina nije mogao da napravi random/RNG/pr0ser šou ni u 120 partija i onda je ili odustajao ili je naučio osnove igre (pa samim tim nije više bot).

Nije igra komplikovanija, igra je pojednostavljena i prilagođena deb1l1ma. To što in-game menu ima pun klinac pod-funkcija, novih prozora, štelovanja....da ne kažem "mikro-menadžmenta" - to botovima ne znači ništa. Fine tuning tenka će da napravi razliku između prosečnog/casual i dobrog igrača ili između dobrog i odličnog (a opet sve to zavisi i od stila igrača i koliko je fine tuning uticao/prilagodio tenk stilu vlasnika/igrača). Na kategoriju botova/dijab0la - fine tuning ima minimalan ili (u najvećem slučaju) nikakav uticaj.

Na kraju krajeva (ponavljam se) - sam si rekao da je danas botova daleko više. Ja te pitam zašto? Koji je tvoj zaključak? Zato što im je teže da igraju (botuju) ili zato što im je lakše u poređenju sa igrom od pre 10 godina? Ako mene pitaš - to je zato što je igra lakša i dostupnija toj kategoriji igrača.
 
Poslednja izmena:
Poredis Mausa koji je na pocetku bukvalno bio pokretna tvrdjava i ako se jos malo iskosi nisi mu mogo nista danas taj isti Maus nije ni bleda kopija onoga sto je nekada bio. Danas svako ko udje u partiju i vidi ga ima da ga pogodi i da napravi neku stetu.
 
Nazad
Vrh Dno