Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Imaju valjda oni televizore pa mogu da vide sve nedostatke, plus sigurno znaju koje još opcije mogu da se ubace u box ili slično..

Ne treba da informacije da idu na mail kad ovde imaju zvaničnu temu i zaposlene koji bi valjda trebalo da prenesu kritike ali slaba valjda koliko vidim..
 
Imaju podrsku ali evo pogledaj da su u ovoj temi zadnji put odgovorili 15.08 ovog meseca a pre toga su zadnji put odgovorili 28.07 proslog meseca... znaci nemoguce je da od onda do sada niko nije usao u ovu temu da vide sta se pise.

Imaju televizore, ali sta ako taj koji tamo radi ne gleda Arenu nego gleda BBC Earth ili HIstory gde sve radi kako treba.

Problem oko ubacivanja novih opcija jer malo nezahvalno raditi, jer moze ono sto on misli da je dobro i korisno ne naidje na odobravanje od samih korisnika koji mogu da smatraju to nekorisnim. Zato treba da se vrsi anketa da sami programeri ucestvuju ovde u debati, da ljudi koji koriste televiziju da im se salju one live ankete gde popunjavate tabele sa vasim utiscima o proizvodu, sta bi bilo dobro da se ubaci a sta da se izbaci ili izmeni.
 
To kad su zadnji put odgovoroli govori o njima, jer su ovu temu očigledno shvatili samo kao promociju, a ne kao interakciju sa članovima..

Nek' gledaju koji kanal hoće, svugde slika nija baš idealna, između svakog kanala koji se menja prođe 3 do 5 sekundi, strim im kasni 15ak sekundi..
Sad kad krene basket znaću od komšiluka da je koš pre nego akcija krene, ili ću hermetički da se zatvorim, stavim slušalice i pojačam do daske.. A logično je da najviše pažnje posvete najviše opterćenim kanalima, u ovom slučaju to su Arene, kako bi popravili kvalitet kad se hiljade ljudi nakači na prenos..

Oko novih opcija: verujem da bi svi voleli, i niko ne bi imao ništa protiv opcije podsetnik, omiljeni sadržaj, video klub, radio stanice, lista omiljenih kanala, profili na nalogu i tako dalje, ovo vadim ovako iz glave ima toga još.. Kakve live ankete, ovo su osnovne stvari..
 
a sta ste radili da bi vam produzili?
Zalio sam se na uzas koji mi oni pruzaju, i kao dajemo vam jos dva meseca promo. Nije problem u tome, ne moraju nista da daju, samo neka to rese u onom roku koji oni odrede, ali to se, naravno, ne desava skoro pa nikad. Ne znaci meni nista tih dva meseca ako se i dalje iste stvari desvaju. Meni je receno da rade na tim problemima, na azuriranju i optimizaciji i kao da se nadaju da ce sve to biti gotovo i raditi kako treba do pocetka oktobra. Videcemo i to cudo, mada ne verujem, nisu mi delovali uverljivo. Ocigledno da ni oni sami ne znaju kako da rese.
 
Zdravo svima,

Imali smo prijavljene poteškoće u radu naše digitalne televizije, naše ekipe su vrlo vredno radile kako bi se situacije vratila u normalu, hvala takođe i na svakoj ukazanoj sugestiji, svakako da nam feedback naših korisnika veoma znači, jer na taj način možemo. Po informacijama sa kojima raspolažemo, nastala situacija je u potpunosti regulisana i nadamo se da se neće ponavljati.

Srdačan pozdrav od ekipe podrške!
 
Nije ništa regulisano, niti popravljeno, i večaras je užasno
 
Pa pada kisha, ljudi sede kuci gledaju tv 😊📺
Yettel je ko internet explorer sto je bio da se instalira chrome,dok yettel sluzi da se instalira iris i eon 😂🤣
 
Bukvalno sve isto kao i do sada u ovo doba dana. Ocigledno nemaju kapacitet za broj korisnika, i nece da to rese, jer problem je potpuno ocigledan.
 
Meni za divno čudo solidno radi.
Hajde da prenesem i ja svoje utiske za ovih 48h koliko koristim hipernetTV.

Neko je ovde napisao da na forumima pišu samo ljudi koji imaju probleme, dok oni koji nemaju nikakav problem i nemaju potrebu da pretražuju forume, što je donekle istina.

Prvo, iz iskustva korisnika ovde sa foruma shvatio sam da najveći problem u radu HipernetTV se dešava kada se igra neka bitna utakmica. Zato sam kao "test opterećenja" odabrao da gledam Zvezdu juče i moram priznati da je kod mene slika bila sasvim ok. Ima nekih sitnih seckanja, ali retko i toliko sitnih da se okom jedva primeti. Ali svakako ni to ne bi trebalo da se dešava. Ono što je meni veći problem je kašnjenje signala. Živim relativno blizu stadiona i bukvalno ja čujem publiku kada padne gol i onda čekam nekih 30sec da to i vidim na TV-u. To malo kvari užitak gledanja utakmice.

Pored kašnjenja signala, drugi veliki problem je vreme odziva daljinskog. Kada su mi prodavali paket rekli su mi "bolji smo od MTS-a, lošiji od SBB-a". Nije sasvim tačno. I MTS je u početku imao probleme sa vremenom odziva, ali kada su mi zamenili STB uređaj i daljinski bilo je solidno brže i sa dosta manje "glavljenja". Rekao bi da je Yettel sada na nivou tog mog prvog iskustva sa MTS-om (~2s vreme odziva daljinskog).

Da skratim priču jednostavno ću podeliti + i -:

+interface koji je dosta drugačiji od MTS-a i ima fantastičnu opciju sortiranja sadržaja po temama
-jer je samo sadržaj sortiran po temama. Nema mogućnost izlistavanja kanala po temama (npr. samo filmskih kanala... ili bar ja nisam našao?)
+BT daljinski sa glasovnim funkcijama i pozadinskim osvetljenjem
-jer daljinski ne može da se programira da preuzme osnovne f-je sa TV-a (on/off, volume, source i sl...)
-spor odziv daljinca
+otvoren box za instaliranje android aplikacija
+built-in chromecast

Da sumiram... Da sam prezadovoljan - nisam, ali nisam se ni pokajao za ovih 48h što sam prešao kod njih.

To je to za sada... Kada prođe neko vreme, javiću se sa novim utiscima.
 
^Daljinski može da se upari sa TV-om. Potraži na temi, okačila je podrška iz Yettela uputstvo za uparivanje.
Pozdrav
Meni čovek koji je instalirao opremu rekao, da iako daljinski hardverski može to da uradi, da na softverskoj strani nešto nije urađeno kako treba i da trenutno nije moguće uparivanje.
Ovo me je preduhitrio komentar iznad ali evo: https://forum.benchmark.rs/posts/6498370/

Ne bih rekao da je odziv daljinca spor, nego njihov launcher/app za gledanje tv-a. Daljinac u svim drugim aplikacijama radi perfektno.
Hvala za info. Probaću.

Ne znam zašto mi onda čovek koji je instalirao opremu rekao da ne može? :oops:
 
E, ako je instalater rekao da daljinski ne može da kontroliše TV - onda ne može. Izgleda da moji daljinski nisu čuli za to, jer na dva mesta njima kontrolišem 2 TV-a različitih proizvodjača.
I slažem se sa gore rečenim: nije daljinski spor, nego aplikacija. Daljinski je veoma dobar, proizvod firme koja se time ozbiljno bavi.
Pozdrav
 
Može da se upari daljinski, i daljinski radi super, kao i svaki sličan BT daljinac
Može i da se upari sa mi boxom
Samo su sportski kanali sortirani u posebnu grupu, ostali nisu
 
Ja sam odjavio SBB, imam još nekih 20ak dana otkaznog roka, da odlučim gde ću.. Koliko vidim, trenutno mi je bolja varijanta Telekom, bar dok Yettel ne preleži sve ove dečije bolesti.
 
Zvanicna podrska kaze da ocekuju da ce problemi sa aplikacijom traju do oktobra meseca. Pa oni se sp*daju sa nama. I meni su rekli da ce produziti promo period za 2 meseca...
Naravno o aplikaciji za android/ios i nekim poboljsanjima ni govora
 
Zdravo svima,

Imali smo prijavljene poteškoće u radu naše digitalne televizije, naše ekipe su vrlo vredno radile kako bi se situacije vratila u normalu, hvala takođe i na svakoj ukazanoj sugestiji, svakako da nam feedback naših korisnika veoma znači, jer na taj način možemo. Po informacijama sa kojima raspolažemo, nastala situacija je u potpunosti regulisana i nadamo se da se neće ponavljati.

Srdačan pozdrav od ekipe podrške!
Povećajte ikone kanala!!!
 

Prilozi

  • IMG20220824220416.jpg
    IMG20220824220416.jpg
    105.7 KB · Pregleda: 66
Hoce li se @Yettel Srbija konacno oglasiti sa informacijom kada ce aplikacije za smart uredjaje biti dostupne? I sa objasnjenjem
sta im je tu toliko potrebno pa skoro vec godinu dana plasiraju info da se radi na tome, a kad ce ne znamo? Sablonskih odogovora je i previse korisceno, dajte nesto opipljivo.
 
E, ako je instalater rekao da daljinski ne može da kontroliše TV - onda ne može. Izgleda da moji daljinski nisu čuli za to, jer na dva mesta njima kontrolišem 2 TV-a različitih proizvodjača.
I slažem se sa gore rečenim: nije daljinski spor, nego aplikacija. Daljinski je veoma dobar, proizvod firme koja se time ozbiljno bavi.
Pozdrav
Daljinski jedino radi na Samaung televizorima, bez dodatnog uparivanja.
 
Zna li neko kako da uparim daljinski sa Hisense televizorom? Onaj stari post Yettel podrske ne pominje Hisense. Najveci problem mi je sto kad koristim Hisense daljinski, pobrljavi stb jer rade na istoj frekvenciji....
 
Da li se u uputstvu spominje način kako da podesiš daljinac za TV koji se ne nalazi na spisku?
 
Ja sam probao da povezem na Philips nekoliko puta i nisam uspeo, najdalje sam dogurao da se TV pali i gasi zajedno sa box-om. Na Samsung TV mi radi od prvog dana bez ikakvih podesavanja
 
Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV i sledeći kanal (Channel UP), dok led lampica pored tastera TV ne krene da treperi zeleno. Kada lampica krene da treperi, potrebno je da se pritisne dugme OK i daljinski odašilja "Mute" opciju.

Ako TV nije odreagovao na komandu isključivanja zvuka, potrebno je promeniti kod. Kod se menja klikom na dugme za premotavanje unapred, nalazi se sa desne strane pored dugmeta Play/Pause. Potrebno je kliknuti dugme za premotavanje unapred, dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka.

Ovaj drugi pasus nisam baš razumeo. Radi se o televizoru marke Hisense
 
ovo večeras već lični na normalnu televiziju koja može da se gleda i da se šaltaju kanali
 
E a sad cudna situacija, gledam košarku na Yettel boxu na SK1, eon aplikacija, i tu mi se sad desavaju gotovo iste stvari (seckanje).
Još nekom?
Možda zato vama radi normalno 😂😂😂, preopterećenje je na drugom mestu 😂
 
E, ako je instalater rekao da daljinski ne može da kontroliše TV - onda ne može. Izgleda da moji daljinski nisu čuli za to, jer na dva mesta njima kontrolišem 2 TV-a različitih proizvodjača.
I slažem se sa gore rečenim: nije daljinski spor, nego aplikacija. Daljinski je veoma dobar, proizvod firme koja se time ozbiljno bavi.
Pozdrav

nas nekoliko na forumu imamo problem sa uprarivanjem Hisense a. Najgore što im se frekvencije mešaju, pa kada se smanjuje STB se gasi. Još uvek nisam uspeo da rešim.
 
Nazad
Vrh Dno