Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Zvao sam juce 0800/100-100 i opcija 4 nije u ponudi uopste.
Takodje sam zvao 064/733 i automat mi je javio da sam dobio nepostojeci broj.
Na kraju sam podneo zahtev preko ovog formulara na sajtu koji je @rajkosto ostavio i podneo sam zahtev za kvar na adsl-u iako imam optiku.
Cekam sada da vidim koliko ce proci vremena da nesto urade ili da me bar kontaktiraju.
0800/100-100 (opcija 4), mora da je u funkciji.
Pozovi ih ponovo, nevezano što si prijavio smetnju preko formulara na sajtu.
 
kada sam ja prijavljivao na sajtu tako smetnju da ADSL ne radi, zvali su me sledeceg dana da provere da li je popravljeno (a popravljeno je ranije)
 
Moguće da su menjali nešto.
Meni je 064 733 memorisan nekoliko godina unazad i odmah sam dobijao operatera, bez automata. Zadnji put sam zvao početkom maja, tako da ne znam.
Bio je i 064 730 broj koji je radio isto kao 0800... ako dobro pamtim.

Generalno, piši im na sve strane, chat, mail... i proveri u "moj mts" da li ti je zavedena smetnja (podrška, moji zahtevi). Treba da se vidi tamo.
 
0800/100-100 (opcija 4), mora da je u funkciji.
Pozovi ih ponovo, nevezano što si prijavio smetnju preko formulara na sajtu.

Pozvao sam ponovo: automat nudi samo opcije 0 (za PostaNet korisnike), 1 (kupovina paketa), 2 (informacije o fiksnoj i internetu) i 3 (mobilna telefonija). Ako pritisnem 4 on mi ponovi gore navedene opcije.

Zavedena mi je primedba na "moj mts" portalu.
 
Ok, ovo je vec tragedija od korisnicke podrske. Jutros zvali u 8 da kazu da ce danas u 12 doci da srede problem.
Sad ih zovem da pitam gde su, kazu nema niko u Beogradu danas od kolega. Javice mi kada ce moci da dodju.
Uveo sam Box 3 pre 10 dana kao novi korisnik, a od toga 4 dana nemam signal uopste.
Koja je procedura za raskid ugovora? Ako danas odnesem opremu, koliko cu morati na kraju da im platim? (3500 dinara mi kosta paket, od cega je 12 meseci po dinar).

Edit: Znam da treba da samo platim razliku u ostvarenom popustu, nego me zanima ima li jos nekih caka da ti naplacuju montazu retroaktivno i slicno? I kako im ide fora sa odjavom usluge? Imaju li foru mesec dana unapred da moras da se najavis? Ako imaju da li to znaci da placam 3500 za prvi mesec plus jos 10 dana sledeceg meseca ili kako?
 
Vec su bili sve namestili :)
Plasim se da se ne desi opet jer nemam luksuz da opet nekad cekam 3-4 dana da poprave posto mi posao zavisi od toga.
 
Uvode optiku u Brankovoj ulici tako da će taj kraj uskoro dobiti optiku.Danas pitao majstora tako da sa vama podijelim
 
Vec su bili sve namestili :)
Plasim se da se ne desi opet jer nemam luksuz da opet nekad cekam 3-4 dana da poprave posto mi posao zavisi od toga.
Pa to ti kažem, kada to jednom bude podešeno kako treba, podrška ti više ni ne treba.
Bar je tako kod mene.
Zato je instalacija i podešavanje na početku bilo noćna mora. 😀
 
Ok, ovo je vec tragedija od korisnicke podrske. Jutros zvali u 8 da kazu da ce danas u 12 doci da srede problem.
Sad ih zovem da pitam gde su, kazu nema niko u Beogradu danas od kolega. Javice mi kada ce moci da dodju.
Uveo sam Box 3 pre 10 dana kao novi korisnik, a od toga 4 dana nemam signal uopste.
Koja je procedura za raskid ugovora? Ako danas odnesem opremu, koliko cu morati na kraju da im platim? (3500 dinara mi kosta paket, od cega je 12 meseci po dinar).

Edit: Znam da treba da samo platim razliku u ostvarenom popustu, nego me zanima ima li jos nekih caka da ti naplacuju montazu retroaktivno i slicno? I kako im ide fora sa odjavom usluge? Imaju li foru mesec dana unapred da moras da se najavis? Ako imaju da li to znaci da placam 3500 za prvi mesec plus jos 10 dana sledeceg meseca ili kako?
zar ne mozes prvih 14 dana da se predomislis i ugasis ugovor bez ikakvog placanja kazni ?

ali jeste kao sto kazu, strpi se i kada zavrse da cackaju sa tvojom okolinom imaces signal odlican i bez prekida, sada masovno kace ljude pa ima problema
 
Moze ako je online zahtev podnet....
 
Danas je tacno sedmi dan otkako ne radi internet. Ljudi iz "podrske" i zaposleni na terenu su najveci salabajzeri s kojima sam imao priliku da komuniciram. Samo prebacuju problem jedni na druge ("Ja necu stici danas da dodjem, javicu kolegi koji ce vas kontaktirati"). Tu se ne zna ni ko pije ni ko placa. Tehnicka podrska je prakticno nepostojeca.

Danas sam se uhvatio za poslednju slamku i pisao sam im preko e-maila. Ako sutra ujutro konacno neko ne dodje da resi problem, nece mi tesko pasti ni da im platim koliko god treba samo da ih se resim :)

Jasno mi je da verovatno vise ne bi bilo problema jednom kad sve nameste, ali ovakav odnos prema korisnicima je cist bezobrazuk. I uvek ostaje to pitanje da visi u vazduhu: sta ako mi se opet desi neki kvar? Ne znam ko ima vremena da se zamlacuje sa njima 7 dana i da sedi kuci cekajuci ih da dodju, a da oni iz dana u dan ispaljuju.
 
@Nothingman Plaćaš i priključnu taksu 10ak hiljada ili više. A za ove probleme kontaktiraj teledirekt podršku, bar sam ja tako rešio sličan problem
 
Popravili su kvar nakon jucerasnjeg e-maila. Tuzno je sto kod nas nista ne mozes postici na kulturan nacin i sto moras da se spustis na nivo primitivca da bi uradio bilo sta. Tek kad sam poslao polubezobrazan e-mail oni su ekspresno odreagovali.
Ostaje mi sad da se nadam da vise nikada necu morati da zovem podrsku :)
Hvala svima na informacijama u prethodnih sedam dana.
 
Popravili su kvar nakon jucerasnjeg e-maila. Tuzno je sto kod nas nista ne mozes postici na kulturan nacin i sto moras da se spustis na nivo primitivca da bi uradio bilo sta. Tek kad sam poslao polubezobrazan e-mail oni su ekspresno odreagovali.
Ostaje mi sad da se nadam da vise nikada necu morati da zovem podrsku :)
Hvala svima na informacijama u prethodnih sedam dana.
"Ovdje kome ne porastu zubi,
E, kukala mu mati
Ovdje nikad nece copor naci,
Ko ne nauci urlati"
 
Moje iskustvo je, da kad god je bio neki kvar, oni su sami umanjili račun.
 
Pozvao sam ponovo: automat nudi samo opcije 0 (za PostaNet korisnike), 1 (kupovina paketa), 2 (informacije o fiksnoj i internetu) i 3 (mobilna telefonija). Ako pritisnem 4 on mi ponovi gore navedene opcije.

Zavedena mi je primedba na "moj mts" portalu.
Kada sam bio u poslovnici, dobio sam sledeće informacije koje su vezane za prijavu smetnji:

1. 0800/100-100 (opcija 4), najbolje pozvati sa fiksnog telefona na kom se vode mts usluge,
2. Prijava smetnji preko njihovog sajta (formular),
3. Dopisivanje sa operaterima preko njihovog četa i
4. Kontaktiranje preko e-maila (najsporija metoda).
Što se tiče poslovnica, nemamo više mogućnost da tu prijavljujemo smetnje
(dolazi do zagušenja, pa su prebacili na Kontakt centar).
Ova vest, važi od 01.06.2022. .
064/733, isključivo radi kada se zove sa mobilnog telefona.
Kada se poziva sa fiksnog, automat kaže da je "nepostojeći broj".
 
Kada sam bio u poslovnici, dobio sam sledeće informacije koje su vezane za prijavu smetnji:

1. 0800/100-100 (opcija 4), najbolje pozvati sa fiksnog telefona na kom se vode mts usluge,
2. Prijava smetnji preko njihovog sajta (formular),
3. Dopisivanje sa operaterima preko njihovog četa i
4. Kontaktiranje preko e-maila (najsporija metoda).
Što se tiče poslovnica, nemamo više mogućnost da tu prijavljujemo smetnje
(dolazi do zagušenja, pa su prebacili na Kontakt centar).
Ova vest, važi od 01.06.2022. .
064/733, isključivo radi kada se zove sa mobilnog telefona.
Kada se poziva sa fiksnog, automat kaže da je "nepostojeći broj".
Ja sam isprobao sve te metode pokusavajuci da resim moj problem i ovo su sveza iskustva za svaku od njih:

1) 0800/100-100: opciju 4 mi ne nudi uopste. Slobodno pozovite i probajte, javice se automat tako da svako moze da proveri bez potrebe da sa nekim razgovara (Napomena: ja zovem sa A1 mreze, tako da to mozda ima uticaja da li ce vam ponuditi opciju 4).
2) Ova opcija (formular preko sajta) radi, ali je veoma nelogicna jer moras da pijavis smetnju za ADSL. Da mi ljudi na temi nisu rekli da treba da prijavim smetnju za ADSL verovatno nikad ne bih pokusao ovu opciju.
3) Nisam uspeo da razgovaram preko chata sa operaterima. Imaju onog bota koji daje automatske odgovore sta god da kucas. Na kraju se svelo na to da sam pratio botova uputstva i ponovo prijavio kvar. Bot mi je odgovorio da je za dati broj kvar vec prijavljen i da se strpim (sto je tacno jer sam kvar prijavio preko opcije 2). Mozda postoji neka fora da umesto bota dodjes do operatera na chatu, ali ja nisam skapirao kako.
4) e-mail metoda radi i u mom slucaju se pokazala kao presudna (mozda zato sto je to jedina metoda u kojoj sam mogao da nesto kazem/napisem a da to neko zaista cuje/procita)
5) 064/733 sam zvao preko mobilnog telefona i dobio sam poruku za nepostojeci broj. Evo upravo sam pokusao ponovo i opet ista situacija. Napomena: ja sam zvao sa A1 mreze. Mozda bi radilo ako se zove sa MTS mreze. U svakom slucaju mozete sami da pokusate i uverite se da li broj postoji ili ne.

To je otprilike to kako trenutno funkcionisu stvari. Kao sto vidite, nije bas logicno i jednostavno prijaviti kvar kao sto bi bilo za ocekivati.
Meni sve mirise na veliki nedostatak ljudstva na njihovoj strani, pa da zato sve ide ovako kako ide.
 
0800 ... je bila sigurno opcija 4. Već dugo nemam fiksni (crko aparat a ne treba mi toliko...) da proverim.
Kod mene su i preko mail-a, chat-a i kroz moj mts prilično brzo reagovali kada je bilo problema. Obično udarim na sve strane :)
064 733 radi preko mts mreže. Najbolja opcija, odmah te spaja na operatera pa te oni prosleđuju dalje ako je potrebno.

Negde su rekli da naplate poziv. Do sada mi se nije desilo za zadnjih 5-6 godina.
Ne znam šta da ti kažem, nemam nekih primedbi na otklanjanje kvarova. Prigovor na račun ume da bude 2-3 nedelje ali ne moraš da platiš dok ti ne ispostave rešenje prigovora i novi račun ako se usvoji. Ostalo zavisi i od kvara, ne otklone se svi tako lako i brzo.
Nije da ih branim, i sam umem da popizdim, ali kada je npr. kopanje u pitanju ume to da bude naporno. Te ova dozvola, te nalog, te ekipa... ko se bavio zna kakve su to zezancije. Znam da je kod tetke npr. bio duži prekid zbog građevinaca u komšiluku, ali joj skrljali i struju pa nije bilo toliko bitno oko interneta :) Inače dobila je smanjenje računa.
 
posto mi isteklo danas prvih godinu 1 dinar danas me zvali iz MTS-a da potpisem nov ugovor da placam i dalje samo BOX2 a dobio bi i IPTV STB sledece 2 godine besplatno zbog neke promocije 25 godina mts-a (ali to bi mi onda obnovilo ugovor jos 2 godine)
 
naravno da bi ti obnovili ugovor na jos 2 godine.. zato i daju te promocije
 
I meni su to isto nudili, imam još 3-4 meseca do isteka dvogodišnjeg Box2. Rekoh, hvala lepo, pogledaću šta Yettel kaže 😊
 
posto mi isteklo danas prvih godinu 1 dinar danas me zvali iz MTS-a da potpisem nov ugovor da placam i dalje samo BOX2 a dobio bi i IPTV STB sledece 2 godine besplatno zbog neke promocije 25 godina mts-a (ali to bi mi onda obnovilo ugovor jos 2 godine)
znaci nude ti da placas box2 2 godine, i besplatno iptv stb koji je inace besplatan uz ugovor? ili ja nisam razumeo?
 
@CarnX Nisi dobro razumeo ;) Nude mu "MTS TV" uslugu = (IP)TV putem STB-a, koju sad ne plaća i nema. Dakle nude da pređe sa Box 2 na Box 3 a da cena ostane stara.

Ono što je inače "besplatno" je "Iris Go" / "Iris Smart" za telefone, tablete, SmartTV-ove a i to je besplatno u paketima koji uključuju glavnu TV uslugu. Drugim MTS korisnicima bez TV usluge u paketu nude "Go" besplatno na X meseci, ne do kraja UO kao za Box pakete koji uključuju i TV uslugu.

I naravno kvalitet takve TV usluge i kvalitet onoga što se konzumira kroz aplikacija nisu za poređenje nikako.
 
Poslednja izmena:
Da li je neko u toku promocije 12 meseci 1din box3 dok je placao cenu od din prelazio na veci paket? Da li onda ide novi ugovor ili ne mora vec ostaje isti period i korisnosti samo se nakon isteka 12 meseci placa veca cena paketa?
 
Nazad
Vrh Dno