Ne bi ni ti dozvolio da si na njihovom mestu...Glavni razlog sto sam odustao od kupovine trotineta je to sto mi poslodavac ne dozvoljava da ga unosim u zgradu u koju radim. Radim na fakultetu u administraciji, kancelarija ogromna, ogroman radni sto ispod kog mogu da parkiram 5 trotineta. Ali ne daju mi da udjem u zgradu sa tim. Nevjerovatni ljudi.
XIAOMI Mi Electric Scooter Essential EU. Немој да узимаш. Мора јача батерија. Ево ја се вратио са посла. Није могао да иде брже од 15 км/час. Дошао кући, укупно 7 км и батерија је на 29%. Напољу је још хладно. Вероватно и то утиче на батерију. Рецимо да сам са гардеробом пребацио 100 кила тежине.koje je to Mi? Ja sa mojih 106kg plus ranac i sve 110kg
bas gledam sta moze da me "izdrzi"
Купујем продајемGde je puna 1600?
Е да, када се скида и монтира гума, обавезно користити неки лубрикант. Ја сам користио течни сапун. Нема масноће после обављеног посла, као што би било ако се користи wd40 или нека индустријска маст.
To mi je jasno, ali nisam našao zakon o registraciji jačih 0.25kw i preko 25km/h. Da li postoji zakon o registraciji, i kome da se obratim?Bicikl sa električnim pogonom ne smatra se motornim vozilom, pa stoga ne mora ni da se registruje samo ako:
a) ima pedale i može da se pokreće okretanjem pedala
b) ima elektromotor koji nije jači od 250 W, odnosno 0,25 kW
c) ima najveću konstruktivnu brzinu manju od 25 km/h
Nema kako da ga registruju...ali to je manje bitnoPozdrav svima.
Da li je neko upoznat vezano za trotinete većih snaga i brzina? Da li će biti registracije? U pitanju je flj sk3 koji ima 2* 3.5kw motore i dostiže brzinu 100-110km/h.
Realno.Nema kako da ga registruju...ali to je manje bitno
Kod tog tvog flj sk3 je veci problem sto ima premale tockove za motor te snage, tako da ce fizika tu biti jako surova u dokazivanju da to ne moze da ide 100km/h
U austiju su uveli registraciju tako što se radi vrsta atesta električnog trotineta, kada se završi atest (snaga, masa itd.) Postavlja se pločica na trotinet i nakon toga mogu tablice, to se odnosi na trotinete preko 25km/h.Džizes krajst, 2000+€ električni trotinet, ja gledam auto do te cifre da uzmem, ne mora ni 100km/h da ide 🤣
LM, slažem se sa bakarom, kada bi se pojavio u MUP-u sa tim pitanjem ne bi znali šta da mu kažu, šta da ukucaju u kompJuKter, gde da kliknu, koje tablice da mu daju itd..
A druga stvar, konačno je tu lepo vreme i evo već dve vesti u medijima sa padovima trotinetaša 🤦♂️
onaj tamo pao, drugi udario ženu... a sezona tek krenula. zašto, zašto zaaaašto mora tako? I sam imam trotinet i sad treba neko da me gađa ciglom zbog sveopšteg hejta.
Možda bi stvarno trebalo uvesti registraciju čisto da bi stekli "status" legitimnog prevoznog sredstva, ovako su ni tu ni tamo, zakon ih ne prepoznaje, ljudi ih mrze zbog nekolicine neodgovornih...
P.S: baš bi voleo da probam taj flj sk3, to ko u ferarija da si seo, među skuterima 😂
A kilometraža, koliko može biti realan taj podatak?-Pozeljno je da ima kljuc od baterije.
-Proveri model sa godinom proizvodnje, to sto prodavac kaze da je npr 2019 ne mora biti istina.
-Motori Bosch peroformance line ili Bosch cx gen 3 ili gen 4 i neces pogresiti. Kazu da i yamaha nije losa (nisam probao yamahu).
A pređena kilometraža, koliko može biti realan taj podatak?
Pretpostavio sam.Jel mi čudno da sa takvom malom kilometraža prodaju.Kilometraza je lazna kao i za svaki drugi bicikl, svi su presli 1000km
Vaš savet šta je bolje?Nov a slabo poznata Marka Ili polovan proverena Marka.Planiram do blize 900e da kupim.Što se tiče polovnih. Dali da obratim pažnju na papire dal poseduje?Kilometraza je lazna kao i za svaki drugi bicikl, svi su presli 1000km
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari