Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Има свакаквих, управо је мој директор узео тротинет и провозао се по мојој канцеларији.

Са мојих 100 кила сам задовољан са вожњом до посла. Нови Сад има свуда бици стазе. Видећемо како ће се показати.

Screenshot_20220311_123700_com.xiaomi.smarthome.jpg
 
koje je to Mi? Ja sa mojih 106kg plus ranac i sve 110kg
bas gledam sta moze da me "izdrzi"
 
Glavni razlog sto sam odustao od kupovine trotineta je to sto mi poslodavac ne dozvoljava da ga unosim u zgradu u koju radim. Radim na fakultetu u administraciji, kancelarija ogromna, ogroman radni sto ispod kog mogu da parkiram 5 trotineta. Ali ne daju mi da udjem u zgradu sa tim. Nevjerovatni ljudi.
Ne bi ni ti dozvolio da si na njihovom mestu...
kad krene jedan svi ce da dolaze sa tim, i onda imas problem, kako on moze a ja ne mogu.
 
koje je to Mi? Ja sa mojih 106kg plus ranac i sve 110kg
bas gledam sta moze da me "izdrzi"
XIAOMI Mi Electric Scooter Essential EU. Немој да узимаш. Мора јача батерија. Ево ја се вратио са посла. Није могао да иде брже од 15 км/час. Дошао кући, укупно 7 км и батерија је на 29%. Напољу је још хладно. Вероватно и то утиче на батерију. Рецимо да сам са гардеробом пребацио 100 кила тежине.
 
После пређених, укупно, 130 километра, стигао сам на посао уз песму "На пола пута ми смо стали, среће нисмо имали, гума нам се пробушила..."
Задња гума скроз празна. Покушао сам да је надувам, али одмах се испразни. Изгледа да је вентил отишао. Нове унутрашње гуме су од 900 - 1200 динара.
Размишљао сам да купим оне гуме које се не морају дувати. Вероватно ће бити грубља вожња. Те су гуме од 1600-3800. Хммм
 
Ako je "unutrasnja" 900-1200 a "puna" 1600 nema se sta razmisljati.

generalno su te gume srane
 
Gde je puna 1600?
Купујем продајем
Него гуму сам скинуо и нашао где пушта. Ставио привремено закрпу и монтирао назад. Углавном теже је скидање гуме. Пазио сам да не огребем фелну. Користио сам одвијач, који сам обмотао изолир траком и два пластична демонтера које сам купио у продавници за бицикле за 150 динара (код Кинеза има за 100 динара исто такви и добије се лепак и пар закрпа у тој цени).
Иначе сам јако одушевљен како је XIAOMI направио овај тротинет. Све је направљено у милиметар и лако се склапа и расклапа. Једина замерка је унутрашња гума. Она је јако лоша! Спољна гума је одлична и нема нигде оштећења, тако да ми није јасно шта је пробушило унутрашњу гуму.

Е да, када се скида и монтира гума, обавезно користити неки лубрикант. Ја сам користио течни сапун. Нема масноће после обављеног посла, као што би било ако се користи wd40 или нека индустријска маст.
 
Е да, када се скида и монтира гума, обавезно користити неки лубрикант. Ја сам користио течни сапун. Нема масноће после обављеног посла, као што би било ако се користи wd40 или нека индустријска маст.

Ako kupiš ovu punu gumu javi kako si zadovoljan.
A za unutrašnje mislim da sam čitao da se buše zbog trenja tj. mrdaju se pomalo i istroše se na mestima gde se javlja trenje!
Ovo sa sapunom kao lubrikantom sam probao na bajsu zadnji put kad sam krpio unutrašnju i neki dan kad je ponovo ispustila pa sam opet skidao sve mogu reći da je spoljašnja guma bila prilično zalepljena za felnu.
 
Гледао сам мало те пуњиве гуме. Има различитих површина. Кад будем узимао гледаћу да буде што глаткија, због вибрација.
Него за сапун, ја кад сам монтирао гуму, после тога сам обрисао све што сам могао обрисати, па тек онда надувао. Цео тротинет сам изгланцао. Игра као из радње. :)
Иначе унутрашња гума, на месту где се пробушила и јесте оштећена. Баш као што си рекао, од трења.
 
Pozdrav svima.
Da li je neko upoznat vezano za trotinete većih snaga i brzina? Da li će biti registracije? U pitanju je flj sk3 koji ima 2* 3.5kw motore i dostiže brzinu 100-110km/h.
 
Bicikl sa električnim pogonom ne smatra se motornim vozilom, pa stoga ne mora ni da se registruje samo ako:
a) ima pedale i može da se pokreće okretanjem pedala
b) ima elektromotor koji nije jači od 250 W, odnosno 0,25 kW
c) ima najveću konstruktivnu brzinu manju od 25 km/h
 
Bicikl sa električnim pogonom ne smatra se motornim vozilom, pa stoga ne mora ni da se registruje samo ako:
a) ima pedale i može da se pokreće okretanjem pedala
b) ima elektromotor koji nije jači od 250 W, odnosno 0,25 kW
c) ima najveću konstruktivnu brzinu manju od 25 km/h
To mi je jasno, ali nisam našao zakon o registraciji jačih 0.25kw i preko 25km/h. Da li postoji zakon o registraciji, i kome da se obratim?
 
Мислим да је најбржи начин да добијеш информацију, да се обратиш МУП-у.
Мада мислим да још увек нису уведени у Закон о безбедности у саобраћају овакви видови возила.
 
Pozdrav svima.
Da li je neko upoznat vezano za trotinete većih snaga i brzina? Da li će biti registracije? U pitanju je flj sk3 koji ima 2* 3.5kw motore i dostiže brzinu 100-110km/h.
Nema kako da ga registruju...ali to je manje bitno

Kod tog tvog flj sk3 je veci problem sto ima premale tockove za motor te snage, tako da ce fizika tu biti jako surova u dokazivanju da to ne moze da ide 100km/h
 
Nema kako da ga registruju...ali to je manje bitno

Kod tog tvog flj sk3 je veci problem sto ima premale tockove za motor te snage, tako da ce fizika tu biti jako surova u dokazivanju da to ne moze da ide 100km/h
Realno.
Koliko je suludo stati na tu dasku smrti kad su ovi slabi trotineti ozbiljan rizik.
 
Džizes krajst, 2000+€ električni trotinet, ja gledam auto do te cifre da uzmem, ne mora ni 100km/h da ide 🤣

LM, slažem se sa bakarom, kada bi se pojavio u MUP-u sa tim pitanjem ne bi znali šta da mu kažu, šta da ukucaju u kompJuKter, gde da kliknu, koje tablice da mu daju itd..

A druga stvar, konačno je tu lepo vreme i evo već dve vesti u medijima sa padovima trotinetaša 🤦‍♂️
onaj tamo pao, drugi udario ženu... a sezona tek krenula. zašto, zašto zaaaašto mora tako? I sam imam trotinet i sad treba neko da me gađa ciglom zbog sveopšteg hejta.
Možda bi stvarno trebalo uvesti registraciju čisto da bi stekli "status" legitimnog prevoznog sredstva, ovako su ni tu ni tamo, zakon ih ne prepoznaje, ljudi ih mrze zbog nekolicine neodgovornih...

P.S: baš bi voleo da probam taj flj sk3, to ko u ferarija da si seo, među skuterima 😂
 
Džizes krajst, 2000+€ električni trotinet, ja gledam auto do te cifre da uzmem, ne mora ni 100km/h da ide 🤣

LM, slažem se sa bakarom, kada bi se pojavio u MUP-u sa tim pitanjem ne bi znali šta da mu kažu, šta da ukucaju u kompJuKter, gde da kliknu, koje tablice da mu daju itd..

A druga stvar, konačno je tu lepo vreme i evo već dve vesti u medijima sa padovima trotinetaša 🤦‍♂️
onaj tamo pao, drugi udario ženu... a sezona tek krenula. zašto, zašto zaaaašto mora tako? I sam imam trotinet i sad treba neko da me gađa ciglom zbog sveopšteg hejta.
Možda bi stvarno trebalo uvesti registraciju čisto da bi stekli "status" legitimnog prevoznog sredstva, ovako su ni tu ni tamo, zakon ih ne prepoznaje, ljudi ih mrze zbog nekolicine neodgovornih...

P.S: baš bi voleo da probam taj flj sk3, to ko u ferarija da si seo, među skuterima 😂
U austiju su uveli registraciju tako što se radi vrsta atesta električnog trotineta, kada se završi atest (snaga, masa itd.) Postavlja se pločica na trotinet i nakon toga mogu tablice, to se odnosi na trotinete preko 25km/h.
Što se tiče sk3 ima veliku snagu i dobru stabilnost, ja imam gume off road koje su ok za van puta a imam i onroad slične kao na sportskim motorima.Treba se pažljivo voziti svaki trotinet, ja bez kacige i opreme ne polazim nigde, inače bez problema prelazi 100km sa jednim punjenjem.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-04-14-09-31-53-622_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2022-04-14-09-31-53-622_com.whatsapp.jpg
    54.1 KB · Pregleda: 77
  • Screenshot_2022-04-14-09-31-47-440_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2022-04-14-09-31-47-440_com.whatsapp.jpg
    202.1 KB · Pregleda: 88
  • IMG_20220409_161808.jpg
    IMG_20220409_161808.jpg
    615.9 KB · Pregleda: 91
  • IMG_20220409_161759.jpg
    IMG_20220409_161759.jpg
    219.1 KB · Pregleda: 90
Kada klasa nekog vozilo nema opisana u zakonu, onda je najčešće prepušteno službeniku kojeg zadesi takav predmet da ga kategorizuje u najbližu sličnu kategoriju. A trotinet sa 7kW elektromotora će tada ispasti motocikl, uz malo "sreće" tako ćeš ga voziti.

Ali da je sve kako treba, ne bi trebalo da ti daju da to registruješ.

Vozila tih snaga i performansi moraju imati homologaciju. Kod nas se priznanju EU homologacije za vozila. A to čudo je sigurno nema. To kao kada bi pokušao da registruješ one dragstere što se takmiče u ubrzanjima ili bagije za plažu. Nije ni projektovano ni napravljeno da ide u saobraćaj, nije planirano da se homologira. To su show vehicle i uglavnom nigde u svetu nisu dozvoljeni u saobraćaju. Tako ih treba i posmatrati.
 
Baš tako, cela konstrukcija je slaba za motor te snage.
To ne bi smelo ni da se uvozi niti prodaje sa aspekta bezbednosti.
 
Dragi ljudi potreban mi je savet - koji električni trotinet preporučujete za Beograd - relacija Zvezdara - NBG? Imam ispod 100 kg al bi bilo dobro da ima autonomiju do 20ak km i da može uz malo jače uzbrdice (ka Bulevaru sa Brankovog mosta i od Bulevara uz Mite Ružića npr.)

Kakvi su ovi što se prodaju preko MTS-a i A1?
 
Nisam iz BG pa nemam pojma kakav je teren ali sve jedno, nemoj uzimati one najjeftinije i ako možeš da biraš, gledaj da ima motor na oba točka (tj. dva motora) jer za jače uzbrdice jedan aint going to cut it. P.S. 99<100kg i 35<100kg ali je za skuter razlika ogromna.
 
Vidim da ima dosta u ponudi polovnih e-bike.Pa me interesuje koliko mogu biti pouzdane informacije u vezi pređene kilometraže(kao prešli su oko 1000km)?I drugo pitzanje na šta još treba da obratim pažnju?A primetio sam u par oglasa da im je i brzina otključana.
 
-Pozeljno je da ima kljuc od baterije.
-Proveri model sa godinom proizvodnje, to sto prodavac kaze da je npr 2019 ne mora biti istina.
-Motori Bosch peroformance line ili Bosch cx gen 3 ili gen 4 i neces pogresiti. Kazu da i yamaha nije losa (nisam probao yamahu).
 
Vrh Dno