Šta je novo?

Samsung Galaxy S21

Ne, rekli su da ekranu nista ne fali i da nema defekta.
 
Sramota za takvu firmu,je pljujem ih i ja nosim samsung ali ovo stvarno prvi put cujem
 
Ranije nije bilo tako. Menjali su bez pitanja.
 
Pa ti nema sta da se ne zameni,to se golim okom vidi,nije jedan puksel u pitanju,sramota
 
Što je najgore, serviser je video crno na belo u mraku da ima tint-a, ali šef koji je bio tu je rekao ne.
 
Pa zato sto su se osilili, zato je tako. Puno profita, ljudi masovno kupuju uredjaje. Pitacu ih kad sve to pocne da opada,ako pocne.
 
Ne, rekli su da ekranu nista ne fali i da nema defekta.
Kod ovakvih situacija bih probao da pišem mail Samsungu globalno ili u Hrvatskoj, oni su dosta ozbiljniji. Naravno mail treba da izgleda kulturno i konkretno sa snimcima ili fotografijama kao dokazima.
 
Pa ok ali gubiš vreme i živce i to za svoje pare, i to kakve pare!
 
Pa da, ali zamisli da moraš svakog dana da gledaš u ekran koji te nervira! 😁
 
Nema nista gore od loseg ekrana,sve moze da se proguta ali ekran nikako,stvarno ih treba pljuvati po svim forumima zbog takvog ponasanja
 
Ja sam pisao hrvatima kad Promobi nije hteo da mi zameni displey zbog burn in-a, lepo sam im napisao da cu slike poslati novinskim kucama pogotovo Kuriru sa sve snimcima i dokazima koje smece prodaju u Srbiji i kako se hrvatska Samsung podrska posto nemamo srpsku podrsku ophodi sa potrosacima u Srbiji, stigao odgovor da vratim nazad u servis i da ce displey biti zamenjen.
Da nisu zamenili sve bih poslao novinarima, ako me deru sa cenom hocu i da je uredjaj 100% ispravan a ne smece od proizvoda da mi uvaljuju.
 
I meni je Samsung rekao da je to normalno, nekoliko piksela grupisanih trepere da je normalno i pojavilo se odjednom...sramota stvarno.
Nisam aktivan na forumu, ali ću da se umešam u temu pošto sam u periodu od 12.2020 do 03.2021 imao malo je reći avanturu sa samsungom i tada Note20 Ultra uređajem i to sa dva komada. Pa da krenem polako. Uređaj uzet u MTSu 11.2020 i ja primetim green tint problem pri aktiviranju 120Hz, pomislim ma nije ništa (bilo mi je mrsko da se cimam) dok nije počelo da me izluđuje te ja pametan rešim da ulozim reklamaciju i tražim direktnu zamenu uređaja uz naglašavanje je da neću nikakve popravke.
E sada ja do pre toga nisam ni bio upoznat sa bilo čim u tom celom procesu ali sam samo znao da želim da zaobiđem MTS do samog kraja i koliko je moguće (a veoma je moguće). Te ja rešim negde 28. Ili 29. decembra da spremim uređaja bekapujem podatke itd. ali ujedno zbog straha da će naći neki izgovor kao što se tebi desilo meni nije bilo teško sednem ja za komp i iskucam stranu i po u wordu sa detaljnim objašnjem kako izgleda kvar pri kojim uslovima se uočava, napišem da sam i fabrički restartovao uređaj i da sam čekao prvo veliko ažuriranje (bilo je One Ui 4.0) i da nije ništa promenilo itd i odem u Promobi 30.12.2020 i uz uređaj tražim da se prilozi i dokument koji sam iskucao (što su i uradili verovali i li ne) u svakom slučaju oni meni tu kažu da oni odrade ispitivanja, testiranja koji mogu da dovode do problema i da moraju kao da to valjda sve upakuju u fajl do tipa 1.5mb ili 5mb (ne znam koliko tačno ali nešto mizarno malo otprilike maksimalno jedna slika) u svakom slučaju uzmu oni uređaj, papir i ja čekam da mi se jave ali ne računam skoro pošto reko ide Nova godina, Božić plus oni to treba da odrade pa da pošalju na procenu samsungu pa da samsung donese završnu reč to jest da li će da odobre oni zamenu ili ne pošto otprilike i ukoliko promobi uoči defekt, samsung ima pravo da odbije zamenu (ali kao oni će i njima proslediti moj mučeni iskucali dokument). Prošao Božić i još malo i oni mene ne zovu te ja njih pozovem 15.01.2021 da bi mi oni rekli da je reklamacija odobrena i da dođem po papir odnosno odobrenje i da dalje idem sa istim u MTS, inače ta ista reklamacija mi je odobrena 06.01 (piše na njoj), a sada zašto me nisu zvali ranjen ne znam. Dalje se to resavalo u MTSu koji je jeziv po pitanju svega te su mi rekli da oni nemaju više note20 Ultra uređaja ali ja sam insistirao u tom momentu da hoću isključivo zamenu za isti model (MTS tada i nije imao ništa bolje u ponudi od androida te stoga taj stav) i oni meni kao nađu neki da je ostao u Kragujevcu i ja prestanem i tu se završi prvi deo te epohe.
E sada april mesec je 2021. godine skor kraj istog ja koristim novi Note20 Ultra (različiti IMEI brojevi naspram prethodnog pošto sam iskreno bio u strahu da mi neće uvaliti slučajno moj tipa sa servisa ili nešto slično pošto oni od same kupovine i izlaska note20 Ultra modela u novembru 2020 kroz moju kupovi istog i servis daljini stalno nemaju telefon na stanju ili imaju jako jako male količine) sve je super i bojno i dalje ja tu vidim po malo green tint problem na 120hz modu ali nije toliko strasno i nemam vise snage da se bakcem sa servisom da im pišem ponovo, pa sa MTSom itd ali avaj neće me te se ja budim jednog jutra palim ekran telefona krećem da gledam obaveštenja ni ne stignem da ih sve pogledam ekran se isključi i postane crn totalno ja cackam uređaj i skontao da je uređaj poprilično upaljen zvoni kada neko zove čuje se zvuk izvlačenja olovke itd ali ekran crn te krećem ispočetka u borbu za zamenu uređaja opet sve isto napravim kao i prošli put i opet prihvate oni meni zamenu uređaja ali sada već je april mesec izašao S21 ultra i oni naravno da nemaju više note20 Ultra ni u pomisli a ne nekom magacinu e sada stvar je u tome da sam ja Note20 Ultra pokupio kada je bio neki ekstra popust u MTSu gde je rata za uređaj bila 3800 a u momentu kada se meni dešava druga reklamacika S21 ultra je 5500 (tako nešto možda malo gore ili dole, ali to nije ni bitno) mesečno i generalno meni se to nimalo ne isplati iskreno rečeno i ja sada tu već gledam sta ovi imaju u cenama od 3800 do 4500 i onog momenta kada odlazim u MTS saznajem da se zamena za uređaj u cenovnom rangu ne odnosi na mesečnu ratu nego na maloprodajnu cenu uređaj i te ti ja tu uzimam S21 ultra (sa koga kucam trenutno) koji se idalje na računu vodi kao Note20 Ultra i idlaje ga plaćam 3800 te se to tako završilo ja zadovoljan na kraju posle blago rečeno agonije sa MTSom, promobijem i svim ostalim.
Izvinite za sve greške u kucanju i pravopisne kojih sigurno ima, ali nemam snage da se kroz sve ovo vraćam i ispravljam. Nadam se da će barem malo koristiti i na kraju nikao ne odustaj nego visi u Promobiju koliko god si u mogućnosti ukoliko nastave da zaj**avaju.
 
Koliko sam uspeo da rastumačim, svi su ti izašli u susret i niko ti nije pravio problem, čak si na kraju i profitirao.
 
Koliko sam uspeo da rastumačim, svi su ti izašli u susret i niko ti nije pravio problem, čak si na kraju i profitirao.
Prvo izvinite svi ako je poruka haotična, a je.
Dalje da li su mi izašli u susret pa bas i ne bih rekao pošto ovi u pro mobiju pri prvoj zameni su mi na fin način rekli da se ne iznenadim ako mi samsung odbije reklamaciju i da nije do njih. Više verujem da je tu stvarno pomogao taj dokument koji sam ja priložio ProMobiji, a oni Samsung jer sam stvarno sve probleme opisom do tančina, detalja plus sam ja tu nakarikirao (doduše delimično je bilo i istina) da je telefon nemoguće koristiti noću u mračnim prostorijama zbog toga koliko se green tint problem tada ističe i da je uređaj tada na ivici upotrebljavati (malo izdramio i predstavio sebe kao vrlo strpljivo čeko ažuriranje itd.). Hteli sam da se vidi da delujem ogorčeno i da im pošaljem poruku da ću ponovo da pošaljem uređaj na isti proces ukoliko mi ne odobre prvi put reklamaciju, a što se tiče profitiranja da jesam, ali iskreno kroz trenje prošao zbog istog jer naprimer u drugoj reklamaciji sam čekao mesec dana da samsung odgovori da li odobrava ili ne zamenu. Da naglasim isto da su telefoni i jedna i drugi bili čuvani kao mala deca bez ijedne ogrebotine i sličnog. I na samom kraju mislim da me je možda najviše čak i sreća poslužila plus volja ljudi iz Promobija da moji dokument pošalju samsungu zajedno sa njihovim zaključkom.
 
Pa dobro dobio di zamenu oba puta,u cemu je problem i na kraju si otplacivao tel po mnogo nizoj ceni,sve bilo korektno i od promobija i od mtsa mozda jedino sto te nisu zvali prvi put. U svakom slucaju coveku nece da prihvate to kao reklamaciju i tu je problem,ima green tint i kaxu da je tel u funkciji. Ti si super prosao tj tako kako bi i trebalo da prodje svako ko ima problem a aparat mu je u garanciji
 
Da li se u toj situaciji dobije napismeno, otkriven taj i taj problem, on ne utice na funjcionalnost aparata? Ako je tako sa tim potpisanim i pecatiranim papirom pisati dalje. Ako je to samo usmeno receno onda je tu nesto sumnjivo. Ja uvek insistiram da mi se da sve napismeno i da se neko potpise... Vrlo cesto se menja prica kad im trazim to....
 
Da li se u toj situaciji dobije napismeno, otkriven taj i taj problem, on ne utice na funjcionalnost aparata? Ako je tako sa tim potpisanim i pecatiranim papirom pisati dalje. Ako je to samo usmeno receno onda je tu nesto sumnjivo. Ja uvek insistiram da mi se da sve napismeno i da se neko potpise... Vrlo cesto se menja prica kad im trazim to....
Prva slika je slika potvrde o odobrenju zamene uređaja (ovo je za prvu zamenu) i sa njom se dalje ide kod operatera.
Druga i treća slika su dokument koji sam im priložio pri drugoj poseti i zameni, a četvrta i peta slika su objašnjenje kvarova iz prve zamene uređaja u decembru 2020. godine. Mislim ja to kada sam pisao pisao sam kao sam znao i umeo pošto iskustva nisam imao, a nisam ni znao sve stručne termine.
 

Prilozi

  • 20220404_094225.jpg
    20220404_094225.jpg
    167.7 KB · Pregleda: 16
  • 20220404_094418.jpg
    20220404_094418.jpg
    184.5 KB · Pregleda: 16
  • 20220404_094540.jpg
    20220404_094540.jpg
    147.9 KB · Pregleda: 12
  • 20220404_094721.jpg
    20220404_094721.jpg
    170.7 KB · Pregleda: 9
  • 20220404_094746.jpg
    20220404_094746.jpg
    103.6 KB · Pregleda: 15
Pa dobro dobio di zamenu oba puta,u cemu je problem i na kraju si otplacivao tel po mnogo nizoj ceni,sve bilo korektno i od promobija i od mtsa mozda jedino sto te nisu zvali prvi put. U svakom slucaju coveku nece da prihvate to kao reklamaciju i tu je problem,ima green tint i kaxu da je tel u funkciji. Ti si super prosao tj tako kako bi i trebalo da prodje svako ko ima problem a aparat mu je u garanciji
Pazi ovako generalno je dobro to što sam dobio zamenu uređaja oba puta i ajde što je prvi primerak bio faličan, ali već i drugi, e to ne mogu da shvatim. Posle svega što mi se dogodilo počeo sam u momentu čak da sumnjam da nama ovde na ovim prostorima (Balkanu) uvaljuju, prodaju možda i loše primerke (lošeg kvaliteta) ili to ili da MTS takve primerke kupuje od dobavljača, distributera. Dalje hvala MTSu na samom kraju ali ne mogu da razumem da mi u januaru mesecu kažeš a pa ja ne znam da li mi imao uopšte taj model i onda mi daju nešto što su iskopali otprilike od nekog pokojnika i sve bi to bilo i uredu da ja ne vidim na sajtu da im Note20 Ultra za biznis korisnike tamo visi meces dana, a meni kažeš a pa ne znam da li imamo. To što nisam biznis korisnik nije moj problem ti imaš uređaj u magacinu povuciga iz istog. Što se tiče cele priče jedino je ProMobi bio korektan i to je to. Do svega toga i nije trebalo da dođe, a ako je već došlo do toga nije smelo da se ponovi.
Treća stvar ja kada sam pisao kao manijak objašnjenje problema pisao sam ne zato što sam dokon nego zato što sam se vodio time da ne doživim ovo sto je @Filip512 doživeo da ne mogu da mi kažu da oni ne uočavaju kvar plus ja sam tu dodao još dve stvari (koje su stvarno i postojale) tako da jednu od tri će dokazati. Ja sam na neki način njima hteo da napišem uputstvo kako da nađu kvarove da to tako kažemo.
Nadam se da me sada bolje razumete.
 
Sve sto kazes stoji ali je tebi sve uradjeno po ps-u ,niko te nije prevario ili odbio reklamaciju na tel. Dobio si daleko bolji aparat po nizoj ceni. Ovde je cela prica sto coveku ne priznaju green tint kao osnov za reklamaciju. Da si imao problem kao on pa da pises razumeo bi,ovako sve ti je uradjeno kako treba i ti treba da ih pohvalis i jedne i druge . Sve ti je odradjeno u kracem roku nego sto je zakonski predvidjeno, ali da ne idemo vise u off cinjenica je da su u poslednje vreme izgleda promenili polulitiku koja ce im se obiti o glavu nadam se kao i stavljanje inferiornijeg soca u evropski model.
Pogledajte samo temu na xda o novoj perjanici,na prvoj strani bukvalno samo teme sa problemima
 
Poslednja izmena:
Prva slika je slika potvrde o odobrenju zamene uređaja (ovo je za prvu zamenu) i sa njom se dalje ide kod operatera.
Druga i treća slika su dokument koji sam im priložio pri drugoj poseti i zameni, a četvrta i peta slika su objašnjenje kvarova iz prve zamene uređaja u decembru 2020. godine. Mislim ja to kada sam pisao pisao sam kao sam znao i umeo pošto iskustva nisam imao, a nisam ni znao sve stručne termine.
Jasno... Pitao sam coveka kome je odbijena zamena... Ima li papir gde pise da je odbijena jer kvar ne remeti rad aparata ili sta vec...
 
Ako misliš na mene, ništa mi nisu dali za N10+. Odneo sam, pokazao, rekli su sačekajte, uzeli uređaj, odneli ga i ujedno se šef servisa pojavio i rekao nema ovde nikakvog defekta. Ja pokažem na pozadini, na njihovom service menu-ju za proveru, kažu ovo nije defekt, ovo je ispravan ekran. Što je najgore, odmah pored stoji momak iz Huawei-ja i kaže, to bi kod nas odmah išlo na zamenu da se desi. Koliko je to tačno ili ne, ne znam, ali niti su zaprimilil telefon na servis, niti su pismeno dali neko obrazloženje i ako sam bio u servisu pola sata i pričao sa njima.
 
Ja bih trazio pismeno. Ako nece da ga uzmu, opet pismeno, necemo da uzmemo ispravan uredjaj, pecat i potpis. Prvo oni bi drugacije se ponasali u startu, a drugo papir imas za dalju jurnjavu. Ovako usmeno ne znaci nista.
 
Da, ali šta bih dobio na kraju? Opet bi odbili, na ovaj ili onaj način. Samo bih bio bez telefona dok se oni međusobno prepisuju.
 
Ja bih ih malo crnio i tagovao po drustvenim mrezama na primer
 
Radio sam to na Instagramu, uredno su odgovarali generičkim odgovorima. I za Snap sam ih prozivao, ne samo ja, ima ljudi koji još razumeju celu priču, ali boli njih briga za to.
 
Kako misliš izgled?(ili se sprdaš) 256GB verzija? Koja cena je tu za snap?
 
Nazad
Vrh Dno