Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Pitaj ženu koji su joj bitni kanali, i uporedi. A možeš i eon da instaliraš ukoliko imaš nekog na SBB voljnog da te ubaci u aplikaciju, pa onda imaš još više kanala
 
ma bitno da ima u ponudi Una TV, pa kad krene novi rijaliti bice cela Srbija na selu, a i region :) dok god ne budu i united media kanali u ponudi, cinestar i jos poneki, ponuda nikada nece biti dobra. Mozda jedino paketi za aplikaciju, pa da se uz mobilnu pretplatu kupi/odabere sportski paket, itd.
 
Meni će biti najbolja ponuda ako Yettel(Telenor) uvede dosta muzičkih kanala:MTV Hits, ClubMTV, MTVLiveHD, MTV80s, MTV Classic, MTV Music, MTV Base, TraceUrban, TraceLatina, TraceHits, Trace Vault, NOW80s, NOW90s, NickMusic, BOX Hits, Kerrang, KissTV, MagicTV, DeluxeMusic, Clubland.
 
Sta ce ti muzicki kanali, mozes deezer da aktiviras po ceni od 500 i nesto dinara :) app su ti instalirali besplatno na tv boxu :)
 
Nije isto samo slušati pesme bez spota. Muzički kanali imaju spotove ili live snimke i super izgleda na TV-u kad vidiš kako izgledaju ti što pevaju.
 
Tako je, ako si dokon i imaš vremena da gledaš spotove :)
Iskreno, ne sećam se kada sam poslednji put uredno odgledao neki spot. Jesi li proverio kako Tidal stoji sa spotovima, koliko ih ima i kakvi su?
Pozdrav
 
Da li je istina da će mobilna i smart tv aplikacija biti puštene kada Yettel predstavi novu ponudu?
 
Pozdrav,

Gledam da predjem sa telekoma na telenor. Interesuje me samo kolko gubim na izboru kanala. Ono sto vidim na telenor sajtu je da ima manje TV kanala od MTS sto ima u ponudi (Iskreno ne gledam televiziju vrtim netflix / hbo / prime etc), al zena verovatno ima da mi prica kako ima manje kanala iako nema sta da gleda pametno :D
Ako sam dobru stranicu pogledao: https://www.telenor.rs/sr/privatni/paketi-i-dodaci/hipernet/spisak-kanala-trio-l 139 kanala.
Zdravo,

Što se tiče ponude kanala, nalaziš se na pravoj stranici i to jeste trenutni broj. Svakako bih te ohrabrila da ne odustaneš od ideje o prelasku na Hipernet, jer tek planiramo da u ponudu uvrstimo još noviteta i unapređenja, što svakako uključuje i širi izbor kanala, a sve novosti ćemo upravo deliti ovde na forumu :)

Ukoliko se u nekom momentu opredeliš za našu ponudu, možeš da nam pošalješ svoju adresu na kojoj bi koristio usluge u privatnoj poruci, da proverim dostupnost, a i da odgovorim na sva pitanja koja imaš u vezi sa samom uslugom.

~Mila
 
@bobster @Strale_123 Što se tiče aplikacija za mobilni i TV, još uvek nemamo preciznih informacija o datumu kada će biti realizovane, ali svakako očekujemo uskoro. Sve novosti ćemo objaviti na forumu, pa vas svakako pozivam da nastavite da nas pratite :)

~Mila
 
Pozdrav svima,
Da li neko ima problem sa Hypernet TV-om dok je povezan putem wifi-a?
Desava se da uredjaj:
-potpuno blokira i potrebno je da se resetuje i po nekoliko puta, i onda proradi nekako.
-nece da prebaci na drugi kanal.
-izgubi kanale i radi kao bez mogucnosti kanala tacnije nevidi hipernet tv, dok ostale aplikacije postoje u i tada je jedino resenje Call Centar.

Minimum jednom nedeljno zovem Call Centar, a uredjaj moram resetovati skoro svaki dan
 
Pozdrav svima,
Da li neko ima problem sa Hypernet TV-om dok je povezan putem wifi-a?
Desava se da uredjaj:
-potpuno blokira i potrebno je da se resetuje i po nekoliko puta, i onda proradi nekako.
-nece da prebaci na drugi kanal.
-izgubi kanale i radi kao bez mogucnosti kanala tacnije nevidi hipernet tv, dok ostale aplikacije postoje u i tada je jedino resenje Call Centar.

Minimum jednom nedeljno zovem Call Centar, a uredjaj moram resetovati skoro svaki dan
 
Pozdrav svima,
Da li neko ima problem sa Hypernet TV-om dok je povezan putem wifi-a?
Desava se da uredjaj:
-potpuno blokira i potrebno je da se resetuje i po nekoliko puta, i onda proradi nekako.
-nece da prebaci na drugi kanal.
-izgubi kanale i radi kao bez mogucnosti kanala tacnije nevidi hipernet tv, dok ostale aplikacije postoje u i tada je jedino resenje Call Centar.

Minimum jednom nedeljno zovem Call Centar, a uredjaj moram resetovati skoro svaki dan
Na wifi sam - nikakvih problema tog tipa.
Nešto vrlo slično (ili isto) mi se desilo jednom, kasno uveče i tada su bili neki "radovi" - ima detalja na nekoj od ranijih stranica.
 
Pozelenela, da.. Sad ona fora "Yettel vi normalni?" ima još više smisla :D

Kada će da stigne nova verzija aplikacije i za mobilni i za stb?
 
Teško da ćemo uskoro videti neka značajna unapredjenja Hipernet usluge. Puštanje ove usluge je bio jedan od strateških ciljeva za 2021-u, i cilj je ispunjen.
Dalji (ozbiljniji) razvoj zahteva ulaganja, a nešto ne verujem da je ovo na listi prioriteta.
Voleo bih da me budući dogadjaji demantuju, videćemo...
Pozdrav
 
Pozelenela, da.. Sad ona fora "Yettel vi normalni?" ima još više smisla :D

Kada će da stigne nova verzija aplikacije i za mobilni i za stb?
Zdravo,

Nova verzije su već dostupne, mobilnu aplikaciju možeš preuzeti ovde. Nastavi da nas pratiš, spremamo još sjajnih stvari! @iceAge

~Nemanja A.
Teško da ćemo uskoro videti neka značajna unapredjenja Hipernet usluge. Puštanje ove usluge je bio jedan od strateških ciljeva za 2021-u, i cilj je ispunjen.
Dalji (ozbiljniji) razvoj zahteva ulaganja, a nešto ne verujem da je ovo na listi prioriteta.
Voleo bih da me budući dogadjaji demantuju, videćemo...
Pozdrav
Zdravo :)

Naša kompanija se svakodnevno trudi da kvalitet, kao i poslovanje održi na maksimalnom nivou, širenje optičke mreže svakako je cilj u narednom periodu. Dopusti nam da te prijatno iznenadimo ;) @rafiki

~Nemanja A.
 
Zdravo,

Nova verzije su već dostupne, mobilnu aplikaciju možeš preuzeti ovde. Nastavi da nas pratiš, spremamo još sjajnih stvari! @iceAge

~Nemanja A.

Zdravo :)

Naša kompanija se svakodnevno trudi da kvalitet, kao i poslovanje održi na maksimalnom nivou, širenje optičke mreže svakako je cilj u narednom periodu. Dopusti nam da te prijatno iznenadimo ;) @rafiki

~Nemanja A.
Ali, da li Yettel širi optičku mrežu, ili to čini mts? Malo sam sada zbunjen.
 
Yettel koristi mts mrezu. Oni nemaju svoju infrastrukturu tako da sve zavisi od mts-a
 
Zdravo,

Nova verzije su već dostupne, mobilnu aplikaciju možeš preuzeti ovde. Nastavi da nas pratiš, spremamo još sjajnih stvari! @iceAge

~Nemanja A.

Zdravo :)

Naša kompanija se svakodnevno trudi da kvalitet, kao i poslovanje održi na maksimalnom nivou, širenje optičke mreže svakako je cilj u narednom periodu. Dopusti nam da te prijatno iznenadimo ;) @rafiki

~Nemanja A.
Yettel app - da, apdejtova je.

Ja sam mislio na hipernet tv app za telefon/PC.. i apdejt iste aplikacije na stb. Ukoliko je apdejtovana TV aplikacija, osim boje koja je pozelenela, nisam nikakve druge promene video.
Epg i dalje ne radi.. i dalje se kanali menjaju brzinom ranjenog puža.. vraćanje unazad i dalje ista muka..
Internet- torenti: "orao pao" kad je upload u pitanju. Porazmislite o tom problemu.. Youtube- reklame na minut seku video, toga nije bilo na MTS optici.
Zaista sa nestrpljenjem čekam apdejt usluge.

Pored napisanog, dobro radi sve, stabilna je i internet veza i televizija. Nemam zamerki previše, ovo je osnovno i minimalno što mora da se pod hitno sredi ako mislite da dobijete neku preporuku od nas korisnika. Za sada ne smem da se usudim da prijatelju/komšiji bez razmišljanja preporučim prelazak na hipernet.
 
Aplikacija hypernet tv-a nestane, a hbo i deezer rade normalno
Nestanak aplikacije u prilogu

F457359E-7589-4416-85F0-3B471EA96E39.jpeg79DE9900-6582-4FF0-BC09-0158168559F9.jpeg
 
Tebi se još uvek nije apdejtovao app?
Ja imam onu zelenu već nekoliko dana..
A danas sam apdejtovao neku Google TV app, ručno apdejtovao sve aplikacije.. Čini mi se da se sada kanali brže menjaju.
Na HBO max nisam imao nikakav subtitle kada sam probao danas, možda je do do aplikacije, nisam previše analizirao problem..
IMG_20220308_214352190~2.jpg
 
Yettel koristi mts mrezu. Oni nemaju svoju infrastrukturu tako da sve zavisi od mts-a
Znam, nego su napisali kao da oni rade na proširenju optičke mreže, te je moj komentar bio blago sarkastičan.

Verzija je i dalje 1.1.0 kao od decembra, samo je boja zelena. Sve dečije boljke su i dalje prisutne.

Kaže ažurirali aplikaciju. Jesu ažurirali Moj Telenor aplikaciju, a mi u temi televizije valjda koristimo Hipernet TV aplikaciju i o njoj polemišemo.
Pomalo postaju neozbiljni, što mi se ne sviđa.
 
Ovaj je'tel kako je preuzeo, tako i boje i stil Ba Sing Se hostesa...

1646789688650.png
 
Tebi se još uvek nije apdejtovao app?
Ja imam onu zelenu već nekoliko dana..
A danas sam apdejtovao neku Google TV app, ručno apdejtovao sve aplikacije.. Čini mi se da se sada kanali brže menjaju.
Na HBO max nisam imao nikakav subtitle kada sam probao danas, možda je do do aplikacije, nisam previše anali
Ne, ne i kod mene je to sada zeleno slia koju sam okacio je od ranije nisam slikao kada se to desi sada sa apdejtom ali se desava potpuno isto samo druga boja. Instalirao sam HBO Max, ali na svakih nekoliko dana ostnem bez Hipernet tv znaci nemam izbor: Naslovna, Emisija Film itd, dok ostale aplikacije koristim normalno, tek kada pozovem call centar oni uredjaj vrate na fabricko i sve moram od pocetka logovanja instalacije itd. Tada radi nekoliko dana pa opet.
 

Prilozi

  • CBC91C52-2FE0-4B9B-8B6B-C3AE63B00320.jpeg
    CBC91C52-2FE0-4B9B-8B6B-C3AE63B00320.jpeg
    227.5 KB · Pregleda: 27
Ne, ne i kod mene je to sada zeleno slia koju sam okacio je od ranije nisam slikao kada se to desi sada sa apdejtom ali se desava potpuno isto samo druga boja. Instalirao sam HBO Max, ali na svakih nekoliko dana ostnem bez Hipernet tv znaci nemam izbor: Naslovna, Emisija Film itd, dok ostale aplikacije koristim normalno, tek kada pozovem call centar oni uredjaj vrate na fabricko i sve moram od pocetka logovanja instalacije itd. Tada radi nekoliko dana pa opet.
Ubaci ručna podešavanja mreže, i nećeš više imati problema.
 
Bezveze..
A jesi li proverio da li si apdejtovao Google TV aplikaciju za stb?
Ja sam to juče slučajno uradio, kliknuo da apdejtuje sve aplikacije. Nakon toga se TV servis resetovao i pojavio problem sa sinhronizacijom zvuka i slike. Resetovao sam stb ručno i sve je sada normalno.
Menjanje kanala gore-dole mi se čini brže, ali jutros kada sam ukucao broj kanala, čekao sam večnost, možda čak i 10sec da uključi kanal (204)
 
Bezveze..
A jesi li proverio da li si apdejtovao Google TV aplikaciju za stb?
Ja sam to juče slučajno uradio, kliknuo da apdejtuje sve aplikacije. Nakon toga se TV servis resetovao i pojavio problem sa sinhronizacijom zvuka i slike. Resetovao sam stb ručno i sve je sada normalno.
Menjanje kanala gore-dole mi se čini brže, ali jutros kada sam ukucao broj kanala, čekao sam večnost, možda čak i 10sec da uključi kanal (204)
Meni recimo ta sinhronizacija kad kako, nekad odstupa više, nekad manje i mislim da je to više do servera nego do STB.
 
Nazad
Vrh Dno