Šta je novo?

Amazon nas dodao na listu

Baš je kolega pre neki dan uzeo shield pro, DHL-om se šalje, načekao se sa carinom oko 10 dana, ne plaća se ništa preko tih 250e, Amazon je valjda doplatio još malo preko, pošto su troškovi bili više od toga. Ja bih lično poslao preko nekoga ko dovozi robu iz Nemačke, em jeftinije, em brže stigne.
Pa jel ima takvih? A da li je kontaktirao amazon on ili carina?
 
Preko koje cene se ne plaća ništa dodatno? Bilo koje ukoliko se šalje DHL-om?
 
@woxer šaljem pm, ne znam sme li javno, da ne bude reklama. Kolegu su kontaktirali iz DHL-a, javili da je stigao paket ali da treba da se carini, i da je navedeno da pošiljalac (Amazon) snosi sve troškove uvoza, te da će mu javiti kad se to završi.

@keckec Na amazonu prilikom kupovine piše da cena uključuje slanje i depozit za "import fees". Za shield pro je za cena oko 250e, 200e je sam shield sa dostavom u Se.
 
Znaci nista dodatno nije morao da plati…? Kapiram da oni to posalju kao DDP (Delivery duty paid) i onda sve ide “na njihov racun”…
 
Naručim juče nešto na amazon.com, imam account tamo odavno ali nisam koristio zadnjih nekoliko godina.
Sve okay, logovao se nekoliko puta, 2FA nema problema, naručim , skinu oni sa kartice, stiže za desetak dana, ok.
Hteo da se logujem danas i prvo mi kaže da moram da promenim password, ok promenim password, traži onda OTP, okej uradim i to, i bum, kaže da su detektovali suspicious activity i da je account locked, ostavili broj telefona koji treba da pozovem i to je izgleda jedina opcija za rešavanje tog problema.
Pa mislim *** jesu li realni !?
 
Zna li neko da li je porudžbina poslata ako je dan kasnije lockovan account (nešto sam zeznuo oko šifre) ?
Razlog lockovanja je precaution
Treba da stigne po njima izmedju 10 i 16-og septembra.
Ne mogu i dalje da se logujem a support me zeza nešto, kao trebao je sve da mi objasni security analyst u emailu šta da rdadim za unlock (a nije mi stiglo ništa) oni kažu ma mora da jeste i da čekiram spam folder, i tako to traje ....
 
Nazoves ih i odmah ti rese problem.
 
Nazvao, ode 10 jura na poziv od 10 minuta sa telenor mobile :cool:
Nije cancelovan order , kao sve ok , nisam se logovao na nalog godinama pa im sumnjivo, neki lik se javio, kaže da je procedura da pusti info sada nekom specijalisti za ovaj scenario koji će za 1-2 biznis dana da mi baci email u kojem će da mi kaže šta sve treba da uradim , pa da onda opet zovem.
To bi bilo to, bezveze, šta ih zabole što nisam ulazio u nalog godinama .... no dobro!!
 
Verovatno ima razloga zasto to rade, ne bi bili gde su sada da nesto lose rade, ne?
Inace imaju najbolji customer support sa kojim sam se do sada sreo.
 
Stoji sve to, ali treba onda da mi kažu to pre nego što uradim order, ili barem da me obaveste šta je problem nakon ordera i o čemu se radi sa istim ako je uočen problem.
A ne kao evo ti phone pa zovi :D
Dobar im je support ali šteta što nema još neki kanal komunikacije osim telefona, email je nemoguć, chat , online form i slično, probao sam na twitteru, i ok su ali nemaju pojma o konkretnim problemima niti uvid u accounte.
 
Naravno da nemaju niti treba da imaju.
Lepo pise da za svaki problem je najbolje zvati i instant se resava.
To sto si usao na account posle x godina nista ne znaci, kupovina je trigerovala zastitu.
Zamisli da ti je neko upao i da nema te zastite, sada bi bila drama kako nema zastite u takvim slucajevima :)
 
Nisam kritikovao zaštitu nego da je osim obaveštenja kako treba da ih pozovem na telefon možda korisno i obaveštenje preko emaila, bilo kakvo, nije bilo ničega.
Support na twitteru me ubedjivao da sam trebao da dobijem email od Account Specialist-a , da čekiram spam folder itd.
Sad koliko je baš instant zavisi, verovatno do situacije, kapiram da će mi trebati nedelju dana da rezolviram ovo.
Naravno ja sam spreman odmah, ali čekam njih tj. da se javi taj specijalista i da mi kaže šta mu treba od mene.
 
A sto nisi zvao preko Sype-a. Pozivi ka Americkim 1-800 brojevima su besplatni npr.
 
Nisam znao za to, sem toga ne može da se zove 1-800 number (za Amazon problem) ako si van US, mora internacionalni, koji je na 1-206
A nije važno, šta da se radi, fiksni nemam.
 

Prilozi

  • as.png
    as.png
    22.3 KB · Pregleda: 31
Pa dobro, uzmes Skype kredit, ne verujem da bi te mnogo izaslo ili se napravis lud pa pozoves taj broj 1-800 :D
 
Veruj mi da sam prvo probao da vidim kako da to rešim a da ne platim :D
Probao sam više načina, čak i njihov support na twiteru sam dugo cimao i propitivao, objašnjavao da mi je skupo da zovem, ne vredi :ROFLMAO:
Da ciganišem kod komšija ili kod nekog drugog da zovem sa fixnog mi ne pada na pamet.
Ima kao nekih free aplikacija ali nije radila nijedna.
Možda ima neka fora *** , nisam uspeo da je nadjem, ima dosta aplikacija poput google voice i one bi radile posao , ali Srbija nije podržana.
 
Zaboravih da kažem ranije da je jedan od razloga zbog kojeg odmah nisam zvao taj što mi nije bilo jasno da li je pošiljka poslata ili nije i da li može da bude poslata ako je nalog zaključan. Guglao bio ceo dan, pitao support, oni ne govore ni ovako ni onako nego reći če ti security officer, na guglu raznih priča bilo, nekome stiže nekome ne.
Jer baš me briga trenutno za lockovan nalog ako je pošiljka poslata ili će biti poslata.
A mislio sam da ima šanse da je poslata jer kada sam odradio order, nakon 3 sata je povučeno sa kartice, logovao se još 2 puta do kraja večeri da vidim status i sve je izgledalo ok.
Onda tamo sutra tek , nakon 15-ak sati možda probao da se logujem da vidim stanje, i popijem account locked, pšre toga mi bilo čudno zahtevao je da menjm pasword.
Jednostavno mi u 4 ujutro pukao film i nazvao sam.

Zašto ovo sad pričam? Pa zato jer mi je upravo stigao email da je pošiljka poslata i datum kad stiže, sa linkovima za tracking number i detalje, stiže za 5-6 dana.
Ali, moj nalog je i dalje lockovan a taj securtiy oficir me i dalje nije kontaktirao, tako da eto nemam pojma, valjda je stvarno poslato.
 
Poslednja izmena:
Zvali me da je stigao paket, treba da se carini pa mi tražili email da mi pošalju detalje.
 
Nisam do sada uzimao preko Amazon, ali sam dobio poklon koji je kupljen na Amazon-u. Posle jurnjave sa DHL da mi posalju dokumenta na moj email, a ne na email onoga ko je platio, poslah sva dokumenta, i sad traze mi dodatni SS porudzbine i u email-u su naveli i ovo:

Carinjenjem nastaju sledeći troškovi:

1. Carinske dažbine koje se obračunavaju po stopi od 10 % na ukupnu realnu vrednost robe sa dodatom vrednošću transporta

2. PDV koji se obračunava po stopi od 20% na ukupnu realnu vrednost pošiljke i dodatim iznosom pomenutih carinskih dažbina

3. DHL usluga posredovanja u carinskom postupku iznosi 3240.00 RSD

??
Zar ne snosi Amazon sve ovo? Poklon je preko 50eur i placen je shipping + import fees deposit.
 
Ne znam detalje ali možda je to pro forma, ne bi trebalo tebe ništa da izadje, oni se sa Amazonom razračunaju posle ako je carina skuplja od iznosa koju je Amazon platio.
 
Hvala. Nista cekam da mi odgovore sad kad sam im poslao ceo invoice.
 
Zaboravih da kažem, meni je stiglo pre nedelju dana sa Amazona ali preko UPS-a, nisu mi ništa slali u vezi carine pre nego što sam dobio paket, kao kod tebe što je slučaj, uz paket je izmedju ostalog stigla i dokumentacija sa carine, gde sam video da je iznos carinjenja veći nego što sam ja platio Amazonu za carinu, ne mnogo ali ipak više, nekih $15-$20, tačnije Amazon mi je za carinu naplatio $40 a na deklaraciji carinskoj stoji da treba da se plati 6000 rsd, nešto malo više od toga, mrzi me da gledam sad ali to je to u principu.
 
Plus si uštedeo što nisi platio špeditera.
 
Narucio sam keycaps preko Amazona. Pise estimated delivery najkasnije do Oktobra 28. Mislite da ce se to ispostovati i ima li kakvih problema oko carine? :)
 
Da li je neko narucivao diskove za ps5 preko amazona u skorije vreme? (ili za ps4) i da li su nesto promenili?
 
Zasto bi to radio uopste, na KP je svakako jeftinije. :unsure:
 
Znam da je sammy imao problem sa zakljucanim acc, evo i ja imam problem, ali mi traze izvod iz banke gde se vidi ime/prezime/adresa/broj kartice, na Banca intesa izvodu ima sve to ali nema br. kartice, ima br. racuna. Uslikam izvod + karticu cenzurisanu, otkljucaju mi acc, pokusam ponovo da potvrdim order, opet zakljucaju i traze istu info, opet posaljem i ovaj put me odbiju i kazu ne podudaraju se informacije 🤦‍♂️U pitanju je Amazon.de, sta mi je ciniti?
 
Ja sam morao dva puta da ih zovem, nisam ni napisao ovde epilog pa da eto iskoristim i kažem sada, znači prvi put kad sam zvao bilo je "ok, order ti nije storniran, podaci se slažu sa bankom, sve je ok, nego nisi se dugo logovao, javiće ti se neko za dan-dva", medjutim nije se niko javljao desetak dana, u medjuvremenu meni stigao taj order ali mi je trebalo da slikam za carinu order a nalog zaključan, pa sam zvao onda ponovo i taj put znatno duže proveo na vezi, jer sam morao da se logujem live dok je ta devojka iz call centra bila na vezi sa mnom, ispostavilo se da mi je lockovan account i zato što mi je komplikovan password setovan, a koji sam promenio nakon obavljenog ordera, pa mi ona rekla da stavim simple password , max 8 karaktera bez brojeva i znakova, kao imam 2FA pa nema to veze ,i ništa, to bi bilo to. Smešno u principu da zbog toga lockuju account, a posebno da se ne javljaju niti da možeš ti na bilo koji drugi način da to rešiš osim da ih zoveš telefonom.

@iMilan , moraćeš da ih pozoveš i vidiš o čemu se radi , znam da je smor, ali ne vredi izgleda neki put mora hard way i da progutaš sve što ti se servira, ako hoćeš da završiš posao ***.
Dosta zavisi i do osobe koju dobiješ, rekao bih prilično čak, ona prva osoba koja mi se javila mi se dok sam live bio sa njom , govorila kako je evo poslala info account security officeru i da se javlja za dan-dva, a ova druga osoba je odmah u sekundi to rešila sve, bez third party osobe, na licu mesta.
 
@sammy problem je sto nemam nikakav kontakt telefon, plus u pitanju je Amazon.de, a nemacki ne pricam... Sad mi je dosao email da dostavim utility bill da bi potvrdili identitet..........
 
Meni je kontakt telefon ispisivao na tom obaveštenju da mi je account locked, dali dva broja , jedan ako si iz US i drugi za international.
Osim toga, probao sam na Twitteru u DM sa njima, daju ti sve potrebne informacije, ali svodi se sve na to da moraš da pozoveš, oni nemaju uvid u accounte, tu možeš i da ih pitaš to za amazon.de jer ja ne znam u tom slučaju koje su razlike u odnosu na .com

Drugi način komunikacije sa njima nisam pronašao i sumnjam da je moguć.
Sad vidim screenshot koji sam zakačio nekoliko postova iznad, vidi se broj telefona.
 
Nazad
Vrh Dno