Napravio se sistem, ko ćuti ispada ovca.Pitao preko insta sta sa aparatom koji je uzet preko mobi banke,nemaju odgovor za sada,uputili me u poslovnicu ako mozemo da napravimo neki dogovor.Opet trange frange kombinacije😁
Ma razlika je nikakva,stvar principa.Pustis ih jednom,radice isto kad im se prohte.Deru svakako.Ja sam na telenoru samo zbog signala,mts i a1 kod mene ocaj zivi.Koliko su samo cinicni, pisao sam im privatno i oni meni tumace i sude da li je nova cena mog paketa prihvatljiva ili ne - ''ipak se nadam da to ipak nije dovoljno velika razlika da utice na kompletan utisak o nasim uslugama i dovede do prekida saradnje'' a ja pitao za mogucnost raskida. Uzas!
Ne znam dal je ništa novo ali časte 10 giga da bi vas odobrovoljili da ih ne osakatitePa nista novo nisu rekli, ista poruka...
Broj i jeste vezan za tvoj matični broj. Jer kako ti drugačije stiže račun za usluge. Da bi uslugu prenosa govora, sms ili podataka mogao da koristis broj mora biti u nekoj mreži.
Drugi pasus, da moguće je. Broj si koristio, trenutno ga ne koristiš i on je u funkciji još 2 meseca, ako ne platis racun operater ga ugasi, pa imas fore 6 meseci za reaktivaciju. Slično i za pripejd samo drugaciju rokovi od poslednje dopune.
Treće, prvo raskidaš uo, pa podnosis zahtev za prenos broja. Telenor ima odličnu pravnu službu koja sve ovo zna ali ako bi sve izneli tako jasno ode mast u propast i opade ROI za ovu godinu, a baš im je top išlo.
Upravo zato je Telenor danas i najskuplja mreža. Jer je svakog mrzelo da se cima do poslovnice, pa 100 po 100... Najjeftiniji paket sa popustom 1750 dinara... Au. Pa kod Globija je 900 i to bez uo 😁
Dobro, to je sa dodacima za net. Međutim, ne potrošim ni ovih par giga koje imam u paketu, večito sam na tromesečnom prenošenju. Radim od kuće uglavnom (tad sam na wifi koji sam već platio provajderu), na drugim lokacijama gde dnevno boravim svuda mi je dostupan WIFI, Telenor net mi treba za ulicu, a tu volim da hodam, u tišini Razumem to rasipanje netom, prosto MENI kao korisniku to ništa ne znači... Ali mi npr. HBO GO zlata vredi. To je to, profilisana ponuda, svako ima svoju računicu.@DonVlad
Grešiš, kod A1 neo 3 + 20 GB neta mesečno + 1024 GB neta za 24 meseca za 1800 din (dobije se i tablet na poklon, nije nešto ali može da prođe).
Jedino što, gde se ja krećem, Telenor ima bolji signal.
Pa na primer ako si registrovan pripejd broj i ne stiže ti račun, identifikuješ se po jmbg-u i imenu i prezimenu.Račun mi stiže na osnovu ugovora koji imam sa opersterom. Pravna lica na jednom ugovoru mogu da imaju više brojeva. Račun stiže na ugovor, ne na broj.
Ukoliko želim da nekome prodam moj postpaid broj, na koji način radim prenos vlasništva? Nisam siguran da može bez posedovanja operatera.
Kada se potpisuje UO, verujem da se to pravno tretira kao aneks ugovora. Ukoliko bude moguće raskidanje aneksa ugovora, kojim je definisana ugovorna obaveza, onda ovde nema nikakve zabune. Raskida se aneks, a korisnik bira drugi paket ili drugu mrežu.
U svakom slučaju, ja imam 50% popusta na paket u kome imam svega više nego što mi je potrebno, po ceni od oko 1150 dinara mesečno. Sada će to biti 50 dinara više. Ako raskine ugovor, nisam siguran gde ću da nadjem takav paket za te pare. A mreža mi radi sasvim korektno.
Znam podatak da jedan operater u Srbiji, nkje Telenor naravno, daje određenoj grupi korisnika cenu od nešto manje od 400 dinara za paket od 6gb neta i neo min i sms u domaćem saobraćaju. I na tome zarađuje 100%.U svakom slučaju, ja imam 50% popusta na paket u kome imam svega više nego što mi je potrebno, po ceni od oko 1150 dinara mesečno. Sada će to biti 50 dinara više. Ako raskine ugovor, nisam siguran gde ću da nadjem takav paket za te pare. A mreža mi radi sasvim korektno.
Dakle raskidom aneksa raskida se uo, bez penala po korisnika jer jedna strana, a ovde je to Telenor, menja uslove koje je garatovao.
Član 29 – Izmena cenovnika
Telenor može da izmeni cene usluga i/ili druge komercijalne uslove, o čemu je dužan unapred da
obavesti korisnika tako što će objaviti izmene na internet stranici www.telenor.rs/sr/o-
telenoru/onama/uslovi-koriscenja/cenovnici/ .
Telenor takođe može promeniti tarifni paket koji je korisnik izabrao ukoliko on više nije u njegovoj
ponudi usled promene poslovne politike. U tom slučaju, Telenor je dužan da obavesti korisnika o
nameravanoj promeni na svojoj internet stranici, kao i da mu automatski omogući korišćenje
najsličnijeg tarifnog paketa
Znam podatak da jedan operater u Srbiji, nkje Telenor naravno, daje određenoj grupi korisnika cenu od nešto manje od 400 dinara za paket od 6gb neta i neo min i sms u domaćem saobraćaju. I na tome zarađuje 100%.
Zamisli onda koliko zaradi na tebi Telenor koji ti daje 3x manje gb i ima skoro 200% veću cenu u odnosu na ovog gore operatera. I još traži 50 dinara. Halapljivost na delu.
Odredjena grupa korisnika su veliki biznis korisnici, pretpostavljam da je to u pitanju. MTS ima pakete sa neogranicenim minutima i 6gb neta za te korisnike i po 330,00 dinara mesecno. Ali stvarno ne znam koliko zaradjuju po paketuSkoro nikada ne čitam te tipske ugovore, jer mogu ili da potpišem ili ne, nemam mogućnost da ga menjam, ali sam 100% siguran da Telenor ništa ne garantuje, već da u svakom Ugovoru zadržava pravo na promenu uslova pod kojima pruža usluge.
Evo copy/paste uslova sa njihovog sajta
Ovo je sada zvučalo kao kao iz nekog tabloida "znam podatak", "pouzdan izvor", "izvor poznat redakciji"...
Mobilni operateri rade na godišnju marginu i bilo bi prilično teško da izračunaj za svaki paket, za svakog korisnika, koliko na njemu zarađuju. Telenor Norveška je svojevremeno bio jedan od prvih velikih/značajnih operatera koji je prebacio godišnju marginu od 60%. (tada je bilo mnogo malih operatera u zemljama u razvoju koji su ubijali sa cenama).
S druge strane, mene ne interesuje koliko neko zarađuje, već kakvu uslugu meni pruža.
Čitaj, čitaj ugovore. Ko čita zlo ne misli.Skoro nikada ne čitam te tipske ugovore, jer mogu ili da potpišem ili ne, nemam mogućnost da ga menjam, ali sam 100% siguran da Telenor ništa ne garantuje, već da u svakom Ugovoru zadržava pravo na promenu uslova pod kojima pruža usluge.
Ovo je sada zvučalo kao kao iz nekog tabloida "znam podatak", "pouzdan izvor", "izvor poznat redakciji"...
Mobilni operateri rade na godišnju marginu i bilo bi prilično teško da izračunaj za svaki paket, za svakog korisnika, koliko na njemu zarađuju. Telenor Norveška je svojevremeno bio jedan od prvih velikih/značajnih operatera koji je prebacio godišnju marginu od 60%. (tada je bilo mnogo malih operatera u zemljama u razvoju koji su ubijali sa cenama).
S druge strane, mene ne interesuje koliko neko zarađuje, već kakvu uslugu meni pruža.
Ljubazni jesu, ne znam kakva je konkurencija, ali sigurno znam da većina zaposlenih u Telenor poslovnicama veze nema o poslu koji radi. 95% ljudi na ovom forumu zna mnogo više.I još da dodam krajnje subjektivan ali jak utisak: Telenor poslovnice i zaposleni u njima su dva ili tri nivoa iznad konkurencije.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari