Konacno nasao vremena da predjem osnovnu i Ancient Gods ekspanziju i utisci su pomesani. Definitivno dobro super brzo napucavanje ali isto tako je i eternal arena, gde te bukvalno salje u arene iz arenu od pocetka do kraja bez nekog veceg osecaja da napredujes, ukljucujuci i usputno dobijanje novih oruzja koje igra forsira da se dopunjuje glory killovima. Realno mogli su da na pocetku daju sva oruzja odjednom, kao sto sam u ekspanziji dobio i isti efekat bi bio.
Presao sam na HMP nivou tezine ali su u ekspanziji preterali sa Slayer key otkljucavanjem, oni possessed marauderi i to nekoliko njih u kombinaciji sa uskim mapama i jos gomilom topovskog mesa za municiju deluju kao los i nepromisljen design, jer X puta sam se zaglavio u nesto a unistenje possessed demona zahteva i srecu dok radis onaj forsirani egzorcizam plazmom i molis se da te ostatak demona ne pojede na mapi. Citao sam i da ovo incijalno nije bilo ovoliko frustrijajuce i da je ovaj poslednji update doneo ovu brutalnu tezinu.
Na momente me igra kao nastavak podsetila i na onaj neuspeli Shadow Warrior 2 gde je sve random (generated) i nabacano kao neki moderni eksperiment za lootovanjem, tako nekako i ovde od iznenadjujuce dobrog DOOM 2016 rimejka, dosli smo do forsiranja jedne te iste mehanike od pocetka do kraja uz ubacivanje platformisanja da mi nekako da kazem jeftino deluje. Ne kazem da je losa igra, naprotiv, dobro sam se zabavio i cak oznojio, ali celokupan utisak igre mi je daleko slabiji nego kad sam prelazio prethodnika.