D
Deleted member 46590
Guest
Primetio sam da ima interesovanja za ovakvu temu. Malo smo napravili rusvaj na "Zanimljive i smešne slike" pa je DukeLander izdejstvovao i predložio da otvorimo posebnu temu.
Znači samo modifikacije, budženje. High performance (Abartovanje), stariji modeli i tako to.
Da se odmah razumemo, nisam već odavno u tom fazonu ali imam određena iskustva sa takvim vozilima. Počelo je sve (bar za mene) sredinom 1960ih godina friziranjem Tomos mopeda za amaterske trke, posle su došle na red Fiće za Nacionalnu klasu i Škode, NSU, VW (Formula VW) Alfe itd, sve što se ovde može nači. Ušće je bilo "mesto sastanka i trka pa posle Kraljevi i Kragujevac. Od Oldtimera sam imao 1952 Mercedes i Citroen Traction Avant 19. Većina toga je bilo sa drugarima, jedan je teško mogao da to sebi priušti.
Kada sam otišao u Kanadu nastavio sam sa takvim stvarima ali skoro isključivo Ford sa V8 motorima. Radeći većinom vremena u industriji auto delova imao sam puno kontakta i mogućnosti da nabavim odgovarajuće delove po niskoj ceni i čak besplatno. I društvo u kome sam se kretao je bilo takvo da su praktično svi (oa i neke ženske) imali oldatimere i/ili Hot rod aute raznih marki i stanja. Neki su imali i dodatne hobije, jedan kolega je skupljao stare jednocilindrične dizel motore (kao ARAN) i parni traktor. Imao je i mali avion Cesna pa smo poneka letuckali oko Toronta (300-500KM) i razgledali iz vazduha po farmama za staru mašineriju i vozila. Ako nađemo nešto interesantno zabeležimo na mapi pa na weekend odemo u razgledanje. Jednom smo našli neki 1932e Packard sa trešnjom koja je rasla kroz krov. Otišli tamo nekoliko nas (otac jednog druga je imao isti takav u garaži) pa smo od vlasnika dobili odobrenje da ga uzmemo ali tako da ne oštetimo trešnju. Rasturili što je imalo upotebljivih delova karoserije i odneli njemu.
Eto ja se zaneo ali ima toga toliko za roman.
Nadam se da ima interesenata za ovakvu temu.
Znači samo modifikacije, budženje. High performance (Abartovanje), stariji modeli i tako to.
Da se odmah razumemo, nisam već odavno u tom fazonu ali imam određena iskustva sa takvim vozilima. Počelo je sve (bar za mene) sredinom 1960ih godina friziranjem Tomos mopeda za amaterske trke, posle su došle na red Fiće za Nacionalnu klasu i Škode, NSU, VW (Formula VW) Alfe itd, sve što se ovde može nači. Ušće je bilo "mesto sastanka i trka pa posle Kraljevi i Kragujevac. Od Oldtimera sam imao 1952 Mercedes i Citroen Traction Avant 19. Većina toga je bilo sa drugarima, jedan je teško mogao da to sebi priušti.
Kada sam otišao u Kanadu nastavio sam sa takvim stvarima ali skoro isključivo Ford sa V8 motorima. Radeći većinom vremena u industriji auto delova imao sam puno kontakta i mogućnosti da nabavim odgovarajuće delove po niskoj ceni i čak besplatno. I društvo u kome sam se kretao je bilo takvo da su praktično svi (oa i neke ženske) imali oldatimere i/ili Hot rod aute raznih marki i stanja. Neki su imali i dodatne hobije, jedan kolega je skupljao stare jednocilindrične dizel motore (kao ARAN) i parni traktor. Imao je i mali avion Cesna pa smo poneka letuckali oko Toronta (300-500KM) i razgledali iz vazduha po farmama za staru mašineriju i vozila. Ako nađemo nešto interesantno zabeležimo na mapi pa na weekend odemo u razgledanje. Jednom smo našli neki 1932e Packard sa trešnjom koja je rasla kroz krov. Otišli tamo nekoliko nas (otac jednog druga je imao isti takav u garaži) pa smo od vlasnika dobili odobrenje da ga uzmemo ali tako da ne oštetimo trešnju. Rasturili što je imalo upotebljivih delova karoserije i odneli njemu.
Eto ja se zaneo ali ima toga toliko za roman.
Nadam se da ima interesenata za ovakvu temu.