Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Zanimljivo rešenje.

Dobro je znati ako bude trebalo nekome offline da pomognem da postoji rešenje.
 
Ono što uputstvo ne kaže je da i internet mora biti bindovan na wifi na koji se Edge kači. U protivnom Edge neće ostati u repeater modu.
 
Jel još nekome danas slabije radi mts optika?
 
Kod mene radi sve normalno.
Mada odredjeni sajtovi za nijansu sporije otvaraju a verovatno je to problem sa ovom globalnom situacijom sa netom. Izgleda postoji neki problem sa DNS serverima.
 
sve normalno
 
Meni radi slabo, već nekih par sati sada, Sombor je u pitanju
 
Ima li ko sa opštine Kovin da ima MTS optiku?
 
Pozdrav svima! Juče sam konačno dobio BOX4 zlatni paket, međutim brzine nisu kao što bi trebale da budu. Naime, brzina bi trebala da bude 1000Mbps/400Mbps, a trenutno je 456Mbps/379Mbps. Jedino čega se bojim je da nije do kabla sa kojim su radili, ali nelogično bi mi bilo da mi rade gigabit optiku, a da mi daju lošije kablove(CAT 5) a i onda bi mi kontam brzina bila do 100Mbps. Nemam načina da testiram na boljim kablovima jer su previše kratki da dođu do računara i PS5, ali oba imaju gigabit port.
 
Kako testiraš tu brzinu? Šta piše na kablovima koje su ti dali? Na koliko se link sinhronizuje kada pogledaš konekciju ka ruteru?
 
Mts radi sa CAT 5e kablovima i oni podrzavaju 1Gbps.
Pre ce biti da jos oni nisu sve podesili kod sebe, pa mozes ocekivati da ces dobiti punu brzinu 1-2 najvise 3 dana od dana uvodjenja.
I meni je 1,5-2 dana net bio vrljav a onda proradio.
Meri preko kabla brzinu, meri sa ovog linka https://nettest.ratel.rs/sr/
 
Hvala vam ljudi na brzom odgovoru. @dzonihsv PORT 1.png testiram konekciju preko speedtest-a, sada sam probao i ostale testove, ali i dalje ista brzina.

@Zeha I ja sumnjam da to može biti problem. Da li znaš koliko je niža brzina bila tebi kada si tek dobio internet?
 
Nekome je odmah nekome kako je Zeha rekao dan dva. Sacekaj, internet imas :). Ako u ponedeljak imas problem onda ih zovi :)
 
Posle uvodjenja vertikale u zgradu, koliko ste čekali na privod i razvod po stanovima, u proseku?
 
Kod mene u zgradi je prošlo mesec i po dana, mada je kod drugih znalo da bude i duže. Najviše zavisi od broja korisnika koji su zainteresovani, i koliko ste uporni da ih svaka 2-3 dana zovete na telefon.
 
Hvala vam ljudi na brzom odgovoru. @dzonihsv Pogledajte prilog 320857 testiram konekciju preko speedtest-a, sada sam probao i ostale testove, ali i dalje ista brzina.

@Zeha I ja sumnjam da to može biti problem. Da li znaš koliko je niža brzina bila tebi kada si tek dobio internet?

Covek te pita kako testiras brzinu a pod tim podrazumeva da li to radis preko WiFi ili preko kabla. Preko WiFi se ne testira brzina. Testira se tako sto LAN kabal povezes direktno u ruter i u PC. I ne testira se na PS5 vec samo preko brauzera ili same aplikacije.
 
@Zeha I ja sumnjam da to može biti problem. Da li znaš koliko je niža brzina bila tebi kada si tek dobio internet?
Od 20-25% do 40-50% brzine iz paketa, meni je bas bila promenjiva brzina koliko se secam, a posle je sve bilo kako treba.
Strpljenja, cekaj do 10h u ponedeljak pa se onda zali a do utorka mislim da bi trebalo najkasnije da proradi...
 
@bane_tech Ja se izvinjavam što nisam lepo razumeo pitanje. Testiram direktno u LAN portovima. (Napisao sam to u prvom postu, da i PC i PS5 imaju gigabit portove i da se iz tog razloga plašim da nisu kablovi). Testirao sam na PS5 jer sam bio u fazonu da nije do moje mrežne kartice na PC-u možda problem, ali iste brzine su i na Soniju. Soni ima sopstveni speed tester koji nije toliko pouzdan, ali može da pokaže relativnu sliku brzine koju imam.
@Zeha Hvala ti puno na odgovoru, čekam, pa se javljam!
 
Trebalo je odmah da sve testiras dok su ti bili jos u stanu. Kada su meni uvodili ja sam testirao dok su jos bili u stanu i sve je radilo kako treba, kao i do dan danas (godinu i po). Obavezno prijavi. Ako ne mozes da ih dobijes telefonom, pisi im na mesendzer, broj ugovora obavezno napisi u poruci.
 
@bane_tech Pa oni su mi rekli da imam pravo na reklamaciju i to u roku od 14 dana i da sve radi, e sada kao za brzine oni ne mogu da utiču kao. Ono što mi daje nadu je što u moj mts aplikaciji ne vidim nigde internet i televiziju, samo fiksni i mobilni telefon pa mi daje neku nadu da još nisu pustili punu brzinu🙃
 
Za taj problem imaš i te kako pravo na reklamaciju; to nije variranje brzine, već nešto na šta moraju da utiču, tj da poprave.

Pisao sam svoja iskustva sa uvođenjem optike. Kao što si već (dobro) primetio nekad postepeno uvode usluge. Za reklamaciju nemoj da čekaš da ti puste sve usluge, već se žali.
 
@Vladarko mali update: Zvao sam da vidim šta se dešava i rečeno mi je da usluga još nije puštena u sistemu. Tako da čekam dok se ne pusti pa tek onda da ako bude i dalje problem mogu da prijavim i reklamiram..
 
Može li neko ko od agenata prodaje prati temu da proveri zna li se nešto za Ustaničku 244-G, da li se očekuje uskoro uvođenje optike?
 
Ne moze ti to reci agent prodaje jer nemaju info dalji razvoj, ali Ustanicka je vec prosla optika, verovatno je tvoj ulaz odbio ugovor u prvom naletu...
 
Na adresi trenutno ne postoji tehnička mogućnost za optičkom infrastrukturom.
 
Pisao sam i na FB mts-u i nije prikupljeno više od 60% potpisa tako da ništa od optike.
 
Nazad
Vrh Dno