Šta je novo?

OLED burn in iskustva i ima li ih

Bio sam u nekoj guzvi, tako da se nisam bavio ovim problemom.
Slanje u Madjarsku ne bih radio, posebno ne u ovo vreme.

Pricao sam juce na Redditu sa deckom iz Hrvatske koji je imao isti problem. LG CRO ga je ignorisao dok im nije poslao bulletin, posle toga su se slozili da mu besplatno zamene panel.
 
Ne razumem zasto, ali ok.
Nema trika da bih ga gledao mesecima tako falicnog...
 
Napisao sam email madjarskom servisu, nazvao me je serviser iz Slovenije telefonom jer govori srpski jezik.
Covek je proverio i rekao da u vreme kupovine nije bila aktivna promocija, tako da mi je garancija definitivno istekla.
Rekao mi je da jos jednom proverim sa lokalnim servisima da li mogu ista drugo da urade osim zamene panela, a da ce on kontaktirati centralu.

Pozvao sam Ignis, receno mi je da televizor moram da donesem u servis i da ce za 3 dana odraditi dijagnostiku.
To mi bas i nije ulilo poverenje, jer ako nemaju hardware za flesovanje, nema potreba da saljem, buduci da je garancija istekla.
A verujem da nemaju, jer su mi pre par meseci rekli da cu morati da saljem u Madjarsku.

Pozvao sam ponovo i PIN i receno mi je da oni samo mogu da zamene panel, jer hardware nikada nisu dobili.
To je skroz korektno od njih.

Sve u svemu, deluje mi da se vrtim u krug.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok, dobio sam odgovor i od Madjara:

There is no extended warranty for this issue. I don't know where he got that bulletin, but it is not valid.
There is no special repair method we could do in Hungary but not in Serbia, so no need to deliver it anywhere.
There is a software for this repair but we are not doing it because it makes the picture worse. It gets rid of the square, but causes other burn-in issues.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sledeci LG televizor kupujem samo kada ponude garanciju od 5 godina.
 
Poslednja izmena:
U PIN-u je 730e + pdv + ruke.
Nisam pitao ove iz Ignisa.

Posto je novi 55cx 1230e, popravka se ne isplati.

Inace, u zavisnosti od sadrzaja, problem je primetan ili ne.
Kada gledam filmove i serije, sve je ok. U igrama moze da se primeti ako je pozadina jednolicna, sto se ne desava cesto.
Najvise me nervira sto se primeti kada gledam fudbal. Premier liga u 4k i pravougaonik na sredini :D. Ok, ni tada realno ne bode bas oci, ali smeta.
 
Ne bih se ja predao tek tako. Kontaktiraj LG na visem nivou - ne samo Madjare.

Treba da im posaljes link koji si i sam nasao:
https://www.rtings.com/tv/learn/real-life-oled-burn-in-test

Da im citiras tekst:
"Week 11 (04/10/2018): We contacted LG regarding the strange results in week 4. LG engineers visited our lab a few days ago and were able to confirm the 25% window on the Live CNN and FIFA 18 TVs are a result of a factory issue (see our video here). OLED TVs are produced in a hot process, and after cooling a 25% window is shown on each panel. Some TVs which haven't cooled completely can produce invalid results for the lookup table used by the 'Pixel Refresh' function, causing this 25% window to become visible. Only some 55" OLED TVs were affected during part of 2017.
As this is not an issue with the panel itself, it is possible to apply a fix to the lookup table. LG will apply this fix to anyone who presents this issue to their support, for free, even after the warranty period has long expired. They have fixed our two affected TVs (see the uniformity photos below). Note that this doesn't fix other uniformity issues as the result of static content, only the 25% window caused by a factory defect. LG has also confirmed that there is variation between panels, which is why some OLED appear more prone to developing uniformity issues (as in the case with our Live CNN (200 nits) vs Live CNN (Max).)"


I das i link za video:
https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI&feature=youtu.be
 
Poslednja izmena:
Poslao sam vec nekoliko puta.
To svakako za nas (a izgleda ni za ostale evropske zemlje ne vazi). USA support je druga stvar, tamo menjaju panel bez problema.

Javio mi se lik iz Holandije koji je imao isti problem. Unajmio je cak i advokata, ali nije pomoglo, na kraju je morao da plati 650e zamenu panela.

Cak je i rtings postovao ovaj komentar na originalni video pre nekoliko meseci:
"Update: We've received many comments from readers that LG is no longer fixing this issue. LG has requested that we direct anyone with this issue back to LG's normal support channels, but we don't know for sure if they'll still fix it."
 
Poslednja izmena:
Dripci :S:

Da, USA je neki sasvim drugi svet...
 
Akcija u SRB - 5 god garancija na sve LG UHD i OLED TV od 1-31 dec 2020 god.
 
I opet iz ne znam kog razloga "akcija" ne vazi (kao ni prosle) za OLED 77" modele... :S:
 
Dzabe 5 godina kad Burn in ne pokriva. :D A i cene kod nas su uzas...
 
Ja sam uzeo B9 65" od Mađara.

Da li je moguće naknadno produžiti garanciju, da li je to neko radio? Znam da postoji mogućnost kod kupovine, ali ne znam za naknadno. Mada, ako ne pokriva burn in... Doduše, ne brinem se za njega toliko, ali ako mi se bilo šta desi sa tv-om van garancije roknuću se, ovaj tv je najbolja investicija ikad, iako nisam lik kome te pare nisu značajna, blago rečeno, stavka kućnog budžeta :)
 
Ako se za tih 5god desi burn in mi placamo popravku ili..?

Послато са SM-G955F помоћу Тапатока
 
Nema tu "popravke" - menja se panel.

Moju 65-icu sam mazio i pazio 2 godine, a sad je mali uzeo pod svoje i ako je narandzasti Nick Jr. logo ne "sprzi" - nista nece :D
Ako mi se pre toga ne sprzi mozak od Frenkija i Frenka :d

77-icu opet mazim i pazim, dok me ne izbace i iz dnevne sobe :)
 
Hahahaha znam kako ti je [emoji23]
Ako je tako onda najbolje uzeti oled kad daju produzenu garanciju u drugom slucaju se bas i ne isplati.

Послато са SM-G955F помоћу Тапатока
 
Malo poredjenja LG OLED TV, veličina 55":
KP: B9 - 1100 eur, BX - 1150, 2 god gar.
Srpska "doktorska" prodavnica: B9 - 1350 eur, BX - 1350 eur, 5 god gar.
 
Od pre nekoliko dana, dobio sam 2 dodatne burn-in linije na tv-u koje se vise primete nego pravouganik (bar u 20-25% slucajeva, za razliku od pravouganika koji primecivao samo na jednobojnoj pozadini).
Ako nekoga zanima kako to izgleda:



Po svemu sudeci cu morati da kupim novi tv, a ovaj cu prodati za neku sicu (posto sigurno ima ljudi koje ovo nece nervirati koliko mene nervira).
Samo se nadam da me ne ceka nesto slicno za par godina.
 
2017. Ja sam ga kupio u martu 2018. kada je malo pala cena.
Da sam se javio pre isteka garancije, dobio bih novi panel.
Navodno su nove serije dosta bolje…ali videćemo posle dve godine.
 
Bas bezveze :(

Jel si dobio notifikaciju za zamenu power board-a?
 
Lg je zbog problema sa burn in-om, produzio garanciju na jos godinu dana od isteka garancije, bez obzira da li je televizor kupljen u Madjarskoj.
Juce sam to saznao u Ignis servisu u Bg. Zamena panela je besplatna, ceka se 10 do 15 radnih dana. Potrebno je slikati nalepnicu model na zadnjoj strani tv-a, slikati ekran ,gde se lepo vidi burn in, racun i garanciju od prodavca i poslati im na mail. To sam sve uradio sa mojim B8 ,koji je kupljen preko kp iz Madjarske i sad cekam odgovor. Javljam sta se desava dalje
 
Sta si mu radio da bi ga "spalio"? :)
 
Lg je zbog problema sa burn in-om, produzio garanciju na jos godinu dana od isteka garancije, bez obzira da li je televizor kupljen u Madjarskoj.
Juce sam to saznao u Ignis servisu u Bg. Zamena panela je besplatna, ceka se 10 do 15 radnih dana. Potrebno je slikati nalepnicu model na zadnjoj strani tv-a, slikati ekran ,gde se lepo vidi burn in, racun i garanciju od prodavca i poslati im na mail. To sam sve uradio sa mojim B8 ,koji je kupljen preko kp iz Madjarske i sad cekam odgovor. Javljam sta se desava dalje

Aj, potvrdi ovo, meni na B9 oko januara ističe garancija, ako, sam miran još godinu dana imaš piće :)
 
Taman hteo da napisem, ostao mu Pink logo zalepljen na ekran od Zadruge. :D
 
Nazad
Vrh Dno