Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pade TV server, nema ni preko EON box-a, nema ni na drugom TV preko D3cam. No Signal Novi Beograd. Ov je ludo, No signal a kad menjam kanale pojavi se dole na ekranu napred, stop-play, nazad i screenshotovi tog programa na tom kanalu
 
Poslednja izmena od urednika:
I meni je jasno da nemam pretplatu, ako sam u minusu, ali do kada je rok da platim ovo što sam u minusu?
Rekao bih da je 25.8, ali to je onda račun sa pozivom na broj 2107, ali ako generišem uplatnicu na SBB portalu, dobjem poziv na broj koji se završava sa 2108, što je prema računu iz maila uplatnica sa rokom 25.9.
 
Nebitno je da li ti zavrsava sa 2108 ili 2107, da ne objasnjavam, plati dugu dok te nisu iskljucili i placaj redovno, na svom nalogu mojsbb sredice se evidencija i videces sta si i koliko platio i da li si pretplatio ako pretplatis.
 
@PJ

Ono što piše kao minus se računa da treba da se plati do 25. u mesecu. Automatski se generiše zaduženje posle 1. u mesecu. Meni je to zbunjujuće bilo jer sam očekivao da minus označava da im dugujem sa isteklim rokom plaćanja ali ne - to je zaduženje. Meni se svakog meseca stvori minus i ja onda to platim i onda nestane taj minus tog trenutka. Nisam testirao koliko dugo čekaju pre nego što gase ako se ne plati račun.


Što se tiče poziva na broj, to nema previše veze, jer ne samo što sve pare idu u jednu "kofu" iz koje SBB "vadi" po zaduženjima dok ne namiri od najstarijeg do najnovijeg, nego što kada skidaš uplatnicu on je datira na dan skidanja i ona sadrži sva zaduženja bilo da li im je prošao rok za plaćanje ili ne.

Takođe ako imaš samo osnovnu TV uslugu ILI ako ti je u toku akcija stara cena (a pritom je stara cena bila cena samo TV usluge) onda ti se računi generišu svaka tri meseca i sadrže jedan račun i dve "akontacije" a zaduženje se pripisuje svakog meseca ali za ta dva meseca ne možeš da skineš PDF, nego samo onaj prvi mesec u seriji koji sadrži račun za sva tri meseca (zaduženje i dve akontacije).

Zbunjujuće jeste ali tako je. Ja sam se jedva navikao.

edit: evo primera kako izgleda prikaz u računu za jun koji je generisan 01.06. sa datumom 31.05. i sadrži zaduženje za jun:
Screenshot from 2021-08-02 23-02-42.png
Screenshot from 2021-08-02 23-02-14.png
 
  • Like
Reagovanja: PJ
I meni je jasno da nemam pretplatu, ako sam u minusu, ali do kada je rok da platim ovo što sam u minusu?
Rekao bih da je 25.8, ali to je onda račun sa pozivom na broj 2107, ali ako generišem uplatnicu na SBB portalu, dobjem poziv na broj koji se završava sa 2108, što je prema računu iz maila uplatnica sa rokom 25.9.
Ako koristis Home Banking aplikacije proveris tu sta si poslednje platio u placas po tom redosledu, ja tako placam i nemam problema, mojsbb sajt ni ne posecujem.
 
Placam preko mobilnog , stigne e-mail,otvorim pogledam racun, startujem na mobu bancinu aplikaciju, fokusiram QR i proverim iznos i odobrim placanje. Priznanicu saljem na svoj e-mail.
Ja sam izboksovao da se uvede QR kod a mrzi me da pisem NBS da pitam da li je QR obavezan na racunu, kad je uveden placao sam proviziju, sad nema provizije kod placanja sa upotrebom QR koda.
Mene trenutno zanima TV, nema programa, prekid na svim kanalima Eon-box i D3cam, treba da mi stigne na kucu da potpisem anex, produzenje ugovorne obaveze za naredne 2 godine. Citam tu po diskusijama o nekom ukidanju HBO i cinemax kanala, i nista mi nije jasno, link je neka druga TV ali na stranici stoji i SBB logo. Ja imam paket , optiku, blokovi Novi Beograd
 
Poslednja izmena od urednika:
Imate aplikaciju za Android i Ios, Moj SBB. Paket, stanje, računi, uključi-isključi, pošalji račun na mail, koji račun nije plaćen, reset uređaja, ... Loguje se istim postupkom kao na portalu, uvek vam je u džepu. Sve jasno i sve se vidi.
Placam preko mobilnog , stigne e-mail,otvorim pogledam racun, startujem na mobu bancinu aplikaciju, fokusiram QR i proverim iznos i odobrim placanje. Priznanicu saljem na svoj e-mail.
Ja sam izboksovao da se uvede QR kod a mrzi me da pisem NBS da pitam da li je QR obavezan na racunu, kad je uveden placao sam proviziju, sad nema provizije kod placanja sa upotrebom QR koda.
Provizija je do banke koju koristiš. Ja u banci koju koristim nemam proviziju na bilo koji način plaćanja. Nikad je nisam ni imao na MBenkingu.
Ovako to izgleda u mobilnoj aplikaciji sasvim jasno u vezi duga i plaćanja računa. Crveno znači da račun nije plaćen i stoji minus ispred.
 

Prilozi

  • Screenshot_20210802-234951.jpg
    Screenshot_20210802-234951.jpg
    80.4 KB · Pregleda: 33
Poslednja izmena:
No Signal i kod mene, nema TV programa uživo na svim kanalima (NBG, optika), Ali ako se malo vrati unazad, program teče normalno.
 
Placam preko mobilnog , stigne e-mail,otvorim pogledam racun, startujem na mobu bancinu aplikaciju, fokusiram QR i proverim iznos i odobrim placanje. Priznanicu saljem na svoj e-mail.
Ja sam izboksovao da se uvede QR kod a mrzi me da pisem NBS da pitam da li je QR obavezan na racunu, kad je uveden placao sam proviziju, sad nema provizije kod placanja sa upotrebom QR koda.
Mene trenutno zanima TV, nema programa, prekid na svim kanalima Eon-box i D3cam, treba da mi stigne na kucu da potpisem anex, produzenje ugovorne obaveze za naredne 2 godine. Citam tu po diskusijama o nekom ukidanju HBO i cinemax kanala, i nista mi nije jasno, link je neka druga TV ali na stranici stoji i SBB logo. Ja imam paket , optiku, blokovi Novi Beograd
Meni je lakše preko e-bankinga, poznato mi okruženje i samo menjam mustru svakog meseca za račune, mesec za koji se plaća. SBB-u treba 24h da proknjiži i skine minus na mojsbb, ne znam zašto toliko u eri digitalnog bankarstva...
Bilo je nekih ispada i komentara oko HBO, ali ne bih to uzimao za ozbiljno, to bi bilo pogubno za kompaniju, ne verujem ikad da će se desiti, bez brige.
Kod mene u bloku 61 radi sve, nema prekida tv-a (Beogrid/SBB).
 
Kad se raskine ugovor sa njima da li email adrese ostaju da rade ?
U principu mi je to nebitno skroz ali vidim da i dalje imam pristup.
 
@PJ

Ono što piše kao minus se računa da treba da se plati do 25. u mesecu. Automatski se generiše zaduženje posle 1. u mesecu. Meni je to zbunjujuće bilo jer sam očekivao da minus označava da im dugujem sa isteklim rokom plaćanja ali ne - to je zaduženje. Meni se svakog meseca stvori minus i ja onda to platim i onda nestane taj minus tog trenutka. Nisam testirao koliko dugo čekaju pre nego što gase ako se ne plati račun.

Što se tiče poziva na broj, to nema previše veze, jer ne samo što sve pare idu u jednu "kofu" iz koje SBB "vadi" po zaduženjima dok ne namiri od najstarijeg do najnovijeg, nego što kada skidaš uplatnicu on je datira na dan skidanja i ona sadrži sva zaduženja bilo da li im je prošao rok za plaćanje ili ne.

Takođe ako imaš samo osnovnu TV uslugu ILI ako ti je u toku akcija stara cena (a pritom je stara cena bila cena samo TV usluge) onda ti se računi generišu svaka tri meseca i sadrže jedan račun i dve "akontacije" a zaduženje se pripisuje svakog meseca ali za ta dva meseca ne možeš da skineš PDF, nego samo onaj prvi mesec u seriji koji sadrži račun za sva tri meseca (zaduženje i dve akontacije).

Zbunjujuće jeste ali tako je. Ja sam se jedva navikao.

Dobro je, nije do mene, zaista je konfuzno.
I plaćaš akontaciju (termin koji predstavlja plaćanje unapred), do 25 dana NAKON isteka perioda za koji plaćaš unapred.
Placam preko mobilnog , stigne e-mail,otvorim pogledam racun, ....
Da, kad ti stigne jedan račun. Kada ti svaka tri meseca stignu 3 računa, koja se pozivaju na 4 meseca....

Ako koristis Home Banking aplikacije proveris tu sta si poslednje platio u placas po tom redosledu, ja tako placam i nemam problema, mojsbb sajt ni ne posecujem.
Kao što rekoh, to već godinama plaća žena. Nemam uvid u njene izvode.
....plati dugu dok te nisu iskljucili....
Baš bih se potresao :eek:
Slabo ja uključujem TV...
Ali ako sam dobro shvatio, nije dug, već zaduženje. Imam još 22 dana do isteka valute plaćanja :)
 
Imate aplikaciju za Android i Ios, Moj SBB. Paket, stanje, računi, uključi-isključi, pošalji račun na mail, koji račun nije plaćen, reset uređaja, ... Loguje se istim postupkom kao na portalu, uvek vam je u džepu. Sve jasno i sve se vidi.

Provizija je do banke koju koristiš. Ja u banci koju koristim nemam proviziju na bilo koji način plaćanja. Nikad je nisam ni imao na MBenkingu.
Ovako to izgleda u mobilnoj aplikaciji sasvim jasno u vezi duga i plaćanja računa. Crveno znači da račun nije plaćen i stoji minus ispred.
@spaad,

Imam ja mojsbb nalog i na PC i na mobu. dok racunovodstvo ne napravi pravi racun on se nece pojaviti ni na mojsbb niti ce mi stici na e-mail. Proviziju ne placam preko mobilne bancine aplikacije i mogu da pravim sablone, kad je poceo QR kod na racunima isla je provizija i to je zavisilo od banke do banke, sad koliko vidim po sifarniku racun i placanje je sad preko QR koda i racun na koji ide uplata za SBB je racun kod moje banke, placao sam i na edb proviziju pa je sve to ukinuto kad sam se obratio NBS i pitao zasto provizija. TV proradio posle 1h nocas.
 
Pitah ih, da li imaju neki probni period, dan ili dva, cisto da vidim kako cam modul radi sa tv-om.Vele da nemaju, vec mogu da potpisem ugovor, i da ga u roku od 14 dana raskinem.
Da li je ovaj raskid u tih 14 dana stvarno bezbolan, ili ima neka kvaka?
 
Taj rok omogućava Zakon o zaštiti potrošača, a pre svega se odnosi na zaključivanje korisničkog ugovora na daljinu ili kupovinu preko interneta. Međutim, primenjuje se i šire samo se to ne saopštava korisnicima, da "ne talasaju". Iako zakon u opštem smislu omogućava raskid ugovora u tom roku, verujem da pravno lice samo propisuje detalje raskida. Raspitaj se šta to konkretno znači i šta su posledice po korisnika.
 
Pitah ih, da li imaju neki probni period, dan ili dva, cisto da vidim kako cam modul radi sa tv-om.Vele da nemaju, vec mogu da potpisem ugovor, i da ga u roku od 14 dana raskinem.
Da li je ovaj raskid u tih 14 dana stvarno bezbolan, ili ima neka kvaka?
Mogu da potvrdim da jeste bezbolan u slučaju SBB-a.
 
@spaad,

Imam ja mojsbb nalog i na PC i na mobu. dok racunovodstvo ne napravi pravi racun on se nece pojaviti ni na mojsbb niti ce mi stici na e-mail. Proviziju ne placam preko mobilne bancine aplikacije i mogu da pravim sablone, kad je poceo QR kod na racunima isla je provizija i to je zavisilo od banke do banke, sad koliko vidim po sifarniku racun i placanje je sad preko QR koda i racun na koji ide uplata za SBB je racun kod moje banke, placao sam i na edb proviziju pa je sve to ukinuto kad sam se obratio NBS i pitao zasto provizija. TV proradio posle 1h nocas.

QR kod koji imaš na računu je samo prečica da ne popunjavaš ručno nalog u aplikaciju i nema veze sa provizijom.
Banka zapravo nema pojma da li si ti skenirao QR kod na računu ili si ručno upisao podatke sa računa.
 
Mogu da potvrdim da jeste bezbolan u slučaju SBB-a.
Ugovor potpisan u poslovnici ili na daljinu?
Nagradno pitanje: Ako raskinem svoj bukvalno prvi ugovor, u roku od 14 dana, da li posle u nekom periodu, ako zelim ponovo da postanem SBB korisnik, gubim promociju od na primer, 6 meseci po dinar?
 
@PJ ,

Ima veze itekako sa bankom i firmom kojoj placas. Kad sam se obratio NBS za proviziju i trazio objasnjenje nazvao me lik iz NBS i pitao koja banka, iz cuga je pogodio da imam racun kod te i te banke. QR je precica da se ne popunjava rucno ali postoje dva nacina placanja objasnjavao mi je lik iz NBS, znaci mozes i rucno da popunis na mobu i da platis proviziju , sve zavisi kako ti je setovano u mobilnoj aplikaciji. Koliko sam ja ukapirao jedna opcija je sad tj. u roku par sekundi se izvrsi placanje i legne na racun i druga opcija da kasni malo placanje. Trenutno se svodi na jedno te isto uplata legne odmah na racun za najduze 1-2 minuta. Isto tako QR kod poreske uprave je neupotrebljiv, iznos je 00,00 sto aplikacija na mobu moje banke ne podrzava, tu sam pravio sablon. Sad da li je donesen propis da se ne naplacuje provizija ako se ide preko QR koda ne znam ali mi ni EDB vise ne naplacuje proviziju koja je fiksna bila je 50 din.
 
@PJ ,

Ima veze itekako sa bankom i firmom kojoj placas. Kad sam se obratio NBS za proviziju i trazio objasnjenje nazvao me lik iz NBS i pitao koja banka, iz cuga je pogodio da imam racun kod te i te banke. QR je precica da se ne popunjava rucno ali postoje dva nacina placanja objasnjavao mi je lik iz NBS, znaci mozes i rucno da popunis na mobu i da platis proviziju , sve zavisi kako ti je setovano u mobilnoj aplikaciji. Koliko sam ja ukapirao jedna opcija je sad tj. u roku par sekundi se izvrsi placanje i legne na racun i druga opcija da kasni malo placanje. Trenutno se svodi na jedno te isto uplata legne odmah na racun za najduze 1-2 minuta. Isto tako QR kod poreske uprave je neupotrebljiv, iznos je 00,00 sto aplikacija na mobu moje banke ne podrzava, tu sam pravio sablon. Sad da li je donesen propis da se ne naplacuje provizija ako se ide preko QR koda ne znam ali mi ni EDB vise ne naplacuje proviziju koja je fiksna bila je 50 din.
Pričaš o nečemu što se zove "Instant plaćanje - transfer".
Neke banke ga naplaćuju, kod nekih je free.

Nema to veze sa QRom.
Malo off, ali ajd sad.
 
  • Like
Reagovanja: PJ
U oktobru bih trebao da se prebacim skroz na SBB, do sada sam imao sam EON TV paket i MTS internet. Planiram da uzmem EON Full, dolazio je pre neki dan radnik iz SBB i nudio prelazak na taj paket, znaci cini mi se 500DL i ne znam koliko UP za 4000 mesečno uz optiku, e sad čitao sam da uz EON Light i Full sigurno dobijam natovan internet, da li to u realnom koriscenju predstavlja veliki problem, tipa za igranje multiplayer igrica, gledanje streaming servisa i skidanje fajlova sa interneta ? Port-forward na MTS sam samo jednom koristio i vise mi nije ni trebao.
 
@lega99 nisi ti dobro ispratio te QR kodove i provizije :)
Na forumu postoji tema o Instant plaćanju NBS, a postoji i tema o tekućim računima u bankama. Svrati, pogledaj, pitaj šta ti nije jasno...
 
Je li neko raspoložen za EON MS Premium slot (ne smart) za laptop/ PC/ tablet? Ako jeste neka se javi porukicom.
Ugovor ide na neodređeno sad, istekla je UO pa niste u obavezi da idemo do kraja. Hvala :)
 



Pogledajte prilog 313703
Šta ovo znači u praksi, ništa za sad?
Oni i dalje šalju račune uvećane za 100 din, da li ih ova odluka tržišne inspekcije obavezuje na bilo koji način?
 
@lega99 nisi ti dobro ispratio te QR kodove i provizije :)
Na forumu postoji tema o Instant plaćanju NBS, a postoji i tema o tekućim računima u bankama. Svrati, pogledaj, pitaj šta ti nije jasno...
Ne znam koji bi imao razlog da citam te teme, QR kod je kod SBB uveden na moje visemesecno insistiranje. Naplacivali su proviziju od 50 din i EDB isto itd..
Sad sve placam preko bancine aplikacije i to iscitavanjem QR koda kroz bancinu aplikaciju, aplikacija iscita podatke popuni sve sta treba i ja odobrim placanje.
Posle toga imam opciju da skinem potvrdu o uplati koju posaljem na svoj e-mail i imam sve to za svaki slucaj sacuvano na USB.
Ako pravim sablom uplatnicu jer poreska preko e-uptrave posalje resenje gde je QR kod ali je neupotrebljiv, vec sam objasnio zasto. U slucaju poreske i jos nekih koji nemaju QR na racunu uvucem sablom, ispisem iznos i ako treba promenim mesec i platim, nema provizije. Znaci nemam nikakav trosak, nema nikave provizije. Dal sam dobro ispratio ili ne bitno je da sad nema provizije, sedim kuci, ne stojim u redovima, klik, kli na mobu i placen racun.:)(y)
 
Pa i pre je bilo placanje bez provizije, ja ne znam koje vi banke koristite, ja ne placam nikakve provizije decenijama?
 
Intesa ima proviziju, OTP banka ima proviziju, za ostale ne znam, ove moja majka i ja koristimo pa zato znam zbog e-bankinga.
 
Pa i pre je bilo placanje bez provizije, ja ne znam koje vi banke koristite, ja ne placam nikakve provizije decenijama?
Jel to hoces da kazes da imas android decenijama i kad nije postojao e-banking , provizije su uvek postojale, za nesto se placala provizija u bankama za nesto neo_O
Naplata provizije na paket proizvoda, eto jedna stavka kod mene na razvijenom prometu, banke danas proizvode...
 
Poslednja izmena od urednika:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno