Šta je novo?

iPhone Autorizovani Servis - Srbija

Ne zaboravite da se tu nista ne popravlja vec samo zameni deo… ne znam sto vam je to losije od recimo refabrikovanog telefona koji bi dobili kao zamenski?
face id se moze popravi,Ali to ko zna tj treba biti dobar majstor, Reko ko kod nas moze popravi
Jedino menjaju celu plocu kao i face id..
 
Hhahh ovlasceni servis ne servisira nista ;-) novi deo se stavlja i uparuje sa plocom ;-)
 
Druze … procitaj jos jednom ;-) isto vazi za home dugme… ali ide i ceo ekran uz home :cool:
 
Pre nego što krenete u nepotrebne rasprave treba da se pruži informacija odakle je telefon. Ako ne grešim, taj telefon je iz Švajcarske što znači da se ZZP ne primenjuje jer taj zakon definiše odnos kupca i prodavca. iStyle niti bilo koja radnja nije prodavac, a Servis takođe nema apsolutno nikakve veze sa ZZP.

Takođe, Pravila proizvođača ne ostavljaju mogućnost korisniku da bira na koji način se ostvaruje reklamacija tj. da bira da li želi popravku, zamenu ili povrat novca. Ne može servis vraćati novac za uređaj kupljen u Švajcarskoj.
 
A da se isti taj telefon odneo u Apple Store u lupam, u Kanadi, da li bi se popravljao ili bi se dobio nov telefon? Kad kazem nov, mislim na refurbished
 
Poslednja izmena:
Apple može da radi šta hoće i kako hoće. Mogu da joj daju i bolji i da je odbiju. Sve zavisi
 
Pre nego što krenete u nepotrebne rasprave treba da se pruži informacija odakle je telefon. Ako ne grešim, taj telefon je iz Švajcarske što znači da se ZZP ne primenjuje jer taj zakon definiše odnos kupca i prodavca. iStyle niti bilo koja radnja nije prodavac, a Servis takođe nema apsolutno nikakve veze sa ZZP.
Ovaj boldovani deo mi nije jasan. Ako kupim neki uređaj u iStyle u bg ili ns ne veži ZZP?
Za servis mi je jasno da nema veze sa ZZP
 
Apple može da radi šta hoće i kako hoće. Mogu da joj daju i bolji i da je odbiju. Sve zavisi
Apple joj jeste ponudio nov telefon dok je zivela u kanadi kada je imala problem sa prethodnim, nikakve popravke nisu nudjene kao ovde.

Vi tvrdite da radite u skladu sa Apple procedurama, a na ovom primeru se to ne vidi jer po Apple proceduri, ovaj telefon se ne bi popravljao.
 
Ovaj boldovani deo mi nije jasan. Ako kupim neki uređaj u iStyle u bg ili ns ne veži ZZP?
Za servis mi je jasno da nema veze sa ZZP
Pa ja za servis i pišem. Servis nije prodao telefon. Ako je i kupljen u iStyle radnji servis će i dalje rešiti reklamaciju u skladu sa pravilima proizvođača. Radnja će rešiti reklamaciju u skladu sa zakonom.
Vi tvrdite da radite u skladu sa Apple procedurama, a na ovom primeru se to ne vidi jer po Apple proceduri, ovaj telefon se ne bi popravljao.
I o ovom je pisano mnogo puta. Tema je velika, prelistaj. iStyle nije Apple. Postoje pravila za partnere i servise kojih se moramo pridržavati.

Apple pravila ne važe za Apple. Važe za sve ostale 'obične smrtnike.

Dakle apsolutno je po pravilima da iStyle ili bilo koji drugi Apple Autorizovani Servis ponudi jedno, a Apple nešto sasvim drugo.
 
@mikenziyu mozda nije prava tema ali da pitam u vezi punjaca koji se prodaju u iStyle. Posto mi treba punjac za SE 2020 (5W je zaista spor), i vidim da imate QC3.0 punjac (jer ne bih da uzimam usb-c kabl dodatno), kakva je razlika izmedju QC3.0 i PD kod iPhone telefona?
 
Ja bi molio za pomoc, imam iphone SE 1. Vise puta mi se desavalo, da mi upadne u headphone mode... Problem sam resavao ciscenjem vatom i alkoholom 3.5m. jack-a. Sad mi se to opet desava. Ocistio sam ga, restartovao tri puta i nece, pa nece. Zadnji put kad mi se desilo, proradio je normalno posle razgovora preko slusalica. Sad nece ni tako. Mogu da telefoniram samo preko slusalica. Inace sam ga relativno skoro cistio posle duzeg vremena i sad mu se opet to desilo. I posto radim gde ima puno prasine i prljavstvine, reko, mozda se opet zapatilo isto u jack-u.. i uzeo opet da ga ocistim.
 
Uzmi nesto i iscackaj, neka plasticna cackalica i mesaj , takvom pomretima blago izvlaci napolje…
 
Isackao sam na kraju papirom.. voimja oca. :D Proradio je. Uzasno mi ide to na zivce. A telefon ne planiram da menjam jos dugo... :D

Hvala!!!
 
@mikenziyu mozda nije prava tema ali da pitam u vezi punjaca koji se prodaju u iStyle. Posto mi treba punjac za SE 2020 (5W je zaista spor), i vidim da imate QC3.0 punjac (jer ne bih da uzimam usb-c kabl dodatno), kakva je razlika izmedju QC3.0 i PD kod iPhone telefona?
Nemam pojma iskreno. To je više pitanje za prodavce ali mi generalno prodajemo dobre strujne adaptere i reklamacija skoro pa i da nema. Mada nema reklamacija ni na Apple originalne.
Uzmi šta ti cenovno odgovara.
 
Kakva je situacija za zamenu baterija za iPhone 5S? Ima li na stanju, ili se čeka, da li mora unapred da se zakazuje i sl? Cena?
 
Imaš na istyle sajtu da zakazes termin.
 
Odličan sajt, ajd' prvo da dođem do Bg, pa onda... :D
 
Pa ti unapred zakazi, odmah sa aerodroma u iStyle :D
 
Odličan sajt, ajd' prvo da dođem do Bg, pa onda... :D
Možeš i da pošalješ kurirskom službom. Ne moraš da dolaziš samo zbog toga.

Ovde imaš sve informacije:

 
Pozdrav društvo, možda je ( sigurno jeste negde ), bilo reči o tome kakva je stvar ukoliko neko uzme telefon u SAD i donese ga ovde ?

Da li je neko radio to, kakve je probleme imao ?
Da li važi garancija ovde u Srbiji, da li može da se ostvari ova jednogodišnja ?
Da li je to kodirano na mrežu ili nešto slično zbog čega se " ne isplati " uzimati na taj način..

Možda će mi drug doći tamo oktobra pa da mi donese 13 ukoliko nema nekih problema iz gore navedenog teksta ili nekih problema koje nisam ni naveo jer ne znam ?
Ukoliko pitanje nije za ovaj deo foruma, prosledite me gde da pitam.
 
Ako uzme sim free, najnormalnije ga koristis ovde. Ragularna jednogodisnja garancija vazi kao i svuda u svetu. Takodje vazi i Apple care, ako ga kupis. Ako se negde isplati da kupis iPhone, onda je to Amerika sigurno :)
 
Pre nego što krenete u nepotrebne rasprave treba da se pruži informacija odakle je telefon. Ako ne grešim, taj telefon je iz Švajcarske što znači da se ZZP ne primenjuje jer taj zakon definiše odnos kupca i prodavca. iStyle niti bilo koja radnja nije prodavac, a Servis takođe nema apsolutno nikakve veze sa ZZP.

Takođe, Pravila proizvođača ne ostavljaju mogućnost korisniku da bira na koji način se ostvaruje reklamacija tj. da bira da li želi popravku, zamenu ili povrat novca. Ne može servis vraćati novac za uređaj kupljen u Švajcarskoj.
Izgleda da ipak moze, nego naravno, kod nas sve mora na povuci potegni da bi se izborio za sebe.

Verovatno si upoznat da je dobila nov telefon, ali normalno, kad pitas nase ljude, pa evo cak i ovde na forumu, dobijes odgovor koji sam citirao.

Isti ste kao i svi ostali.

Da sumiram, devojka je dobila nov telefon na kraju, al je morala prvo da iscima Apple tako da sve ovo sto je napisano ovde vazi za one koji slepo veruju u ono sto im se kaze.
 
Kad već pišeš, piši do kraja, da svi imaju provjerenu informaciju iz prve ruke. Dakle, napiši šta je bio problem i kako je riješen, kako je ciman Apple i šta je od koga dobijeno kao odgovor.
 
Ništa on nije napisao što već nije rečeno unapred samo što pokušava da to uradi na agresivan način i da traži krivca.

Dakle još jednom, što nije nikakva tajna,normalna stvar: Samo Apple može da menja procedure. Niko drugi.

iStyle nudi rešenje koje je u skladu sa Apple servisnim procedurama. Ako korisnik to ne želi da prihvati uvek može kontaktirati Apple koji to pravilo menjaju ili ne.

Dakle, Apple menja, ne Autorizovani Servis.

Na nama je samo da iskoristimo ono što Apple omogući ili ne.
 
Pa imaš skoro sve napisano, čitaj odavde:

Kako je ciman Apple? Pa verovatno preko Skype, Viber, ... ili koje već app.

Evo preteče me @mikenziyu. Verovatne je Apple odobrio zamenu i iStyle je to uradio.

Zaključak. Ako misliš da možeš više da dobiješ nego što ti nude u iStyle-u, ti pozovi Apple.
 
Nikakav agresivan nacin ne postoji ovde, a sto se tice krivca, ne postoji krivac, ali postoji izostavljanje informacija od strane tebe i ostalih iz vase firme, za koje ili ne znate ili niste zeleli da podelite sa nama. Bice da je ovo drugo.

Mogli ste da kazete da postoji mogucnost da se kontaktira Apple i da se dobije neki kod(zaboraivh kako se tacno zove), pa da po tom kodu Apple odobri zamenu telefona. ali to niste uradili. Takodje smatram da ste i vi mogli to da uradite, ali vas zabole naravno. Jako je smesno to ogradjivanje, samo Apple moze da menja. Ne daj boze da date neki savet kako i sta da se uradi u toj situaciji. Ljudi iz Macole su bili od mnogo vece pomoci od vas u iStyle. I u radnji i ovde preko foruma su date iste informacije kako ne moze zamena, vec samo popravka sto se ispostavilo kao neistina.

Preko skype je iscimala Apple i pored svega su joj rekli, da se nalazi bilo gde gde postoji Apple store, telefon bi joj bio zamenjen odmah. Kod nas naravno, kao i za sve ostalo u ovoj drzavi, mora da se nateze i ceka, pa je to sve trajalo nekih mesec i kusur dana, ali na kraju je nalozeno iStyle-u da zamene telefon, umesto da ga popravljaju. Najvise se cekalo da se telefon poruci, tj da stigne do ovde.

Tako da znate, ako vam se telefon pokvari u garanciji, a u iStyle nude samo popravku i ne zele da vam kazu da postoji i druga opcija, kontaktirajte Apple, pomocice vam vise nego zaposleni u iStyle.
 
Poslednja izmena:
Upravo o tome i pričam. Tvoj post je izuzetno agresivan i na žalost pun neistina i zlonamernih informacija. Međutim, ja lično se pod takvim informacijama ne povlačim i razlog mog prisustva na forumu i razlog zašto sam inače i otvorio ovu temu je upravo da demantujem ovakve neistine.

iStyle ne može kontaktirati Apple za korisnika jer Apple to be uzima u obzir.

Zato se i savetuje da korisnik to uradi lično.

Mi smo pokušali više puta i čim kažemo odakle zovemo Apple traži da ih kontaktira korisnik jer traže milion ličnih informacija koje mi ne možemo da znamo.

Apple želi da komunicira direktno sa korisnikom.

Na svakoj strani ovog posta se barem jednom uvek ponavlja broj telefona Apple podrške i uvek se direktno kaže svim korisnicima da ako im predloženo rešenje ne odgovara mogu telefon odneti tamo gde su ga kupili ili u Apple Store direktno ako imaju tu mogućnost.

To što je tvojoj drugarici omogućena zamena telefon nekom drugom nije, a neko je dobio novi uređaj u pakovanju, nekom je vraćen novac, nekome su tražili da dođe u najbliži Apple store jer nisu hteli da omoguće rešenje kroz naš servis ili bilo koji drugi Apple Autorizovani Servis.

Tvoja drugarica ima email prepiske i može ih slobodno objaviti. Mi to ne možemo jer GDPR. Ali ona može.

I u tim mail prepiskama i stoji da za druga rešenja mora da nosi tamo gde je kupila ili da kontaktira Apple.

Ona je to uradila, dobila je šta je htela, iStyle je takođe reklamirao uređaj u skladu sa dogovorom Apple-a i korisnika i to je jedna standardna procedura koja se dešava često.

Dakle ništa nju iStyle Servis nije prevario, prikrio, prećutao jer je to jedna normalna, svakodnevna i prirodna procedura da kada ti ne odgovara nešto probaš da kontaktiraš onoga koje na višoj poziciji u lancu odlučivanja.

Bez obzira na tvoje maliciozne postove ja ću i dalje nastaviti da pomažem korisnicima kao što je i tvojoj drugarici pomognuto i bez obzira što ti tu pomoć vidiš negativno.
 
Bez flejma na temi, nećemo sada brisati, ali nećemo ni tolerisati paušalno tumačenje zakona. U Srbiji važi Zakon za zaštitu potrošača za robu kupljenu u Srbiji, pošto ne postoji Apple Srbija sa pogodnostima koje bi nudile nešto iznad tog zakonskog minimuma, nikakvo pravo van ZZP nije obavezujuće.
 
Nazad
Vrh Dno