Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

A kod Supernove moze ?
Moglo je do ovog meseca, za dalje ćemo videti, ja nemam informacija.

Ne znam da li znaš ali Supernova je do jula 2021. koristila odvojeni sistem za obračun i generisanje računa, a od kako postoji tj. od 1. aprila 2019. je svaki operator koristio sopstveni sistem za naplatu i obračun, pa su se polako slivali u Kopernikus Tehnolodži, a onda je to preimenovano u Moja Supernova pa je posle pojeo Telekom i sad evo intergrisali u CRM.

A možda i nisu integrisali nego samo redizajnirali račune, znaš kad me ne bi čudilo.

Tako da su Telekom i Supernova svo ovo vreme bili odvojene firme kao Telekom i SBB. Sa drugim tehnologijama, drugim sistemima, drugim ljudima. Stvari se objedinjuju ali jako sporo.

edit:
@Wizard74 Pa dobro, ko su ti ljudi kojima su iskljucili signal? Stvarno bih voleo da se javi neko kome se to desilo i da napise posle koliko vremena su mu iskljucili signal. Da li je dobio neku opomenu pre toga i sl. Koja je procedura...
Idi traži po temi prethodne 4 godine, posebno obrati pažnju na 2018. i 2019. do maja.

Procedura je ista kao i kad ne plaćaš "obične" račune (napominjem da su ovo isto obični računi). Po isteku roka za plaćanje drugog računa i dospeću trećeg računa dolazi do suspenzije usluge na zbirnom računu (dakle ceo BOX paket).
 
@MilanKragujevic

Pa dobro, ko su ti ljudi kojima su iskljucili signal? Stvarno bih voleo da se javi neko kome se to desilo i da napise posle koliko vremena su mu iskljucili signal. Da li je dobio neku opomenu pre toga i sl. Koja je procedura...

Eto, ja od decembra ne placam, znaci punih 6. meseci i nista se ne desava. Pa i kada sam potpisivao ugovor, pitao sam, onako reda radi da li treba da se placa taj dinar...i receno mi je - Ma hajte molim vas...
I to ti je verovatno rekla neka salterusa da ne mora da se placa taj 1 dinar. A onda tamo neki kada bude pregledavao racune korisnika pa vidi tvoj pa kaze aha ovaj se pravi pametan e pa sada ce da ga iskljucimo.

Ne mora da znaci ali ako pise da treba 1 dinara onda platis 1 dinar. I to je to. Ono sto je sada veci bezobrazluk je da platis taj 1 dinar treba da platis 20-50 dinara provizije u banci, posti ili vec gde placas.
 
Dobro, i...sta ce taj koji pregleda racune da uradi? Koja je procedura? Iskljuce te bez opomene? Tuze te? Daju te izvrsitelju? Ili ti to samo pretpostavljas da ce da te odmah iskljuce?!
 
@otkaz Čoveče jel ti nikad nisi bio isključen za neplaćanje računa pa toliko nisi u toku kako ide procedura?

Evo napisaću ti:

1. Posle 2 neplaćena računa po dospeću trećeg ti se suspenduje odlazni saobraćaj. Nastavljaju da šalju račune. Dok ne platiš sve u trenutku plaćanja nema uključenja. Uključenje se naplaćuje par stotina dinara po usluzi.
2. Posle 5-6 neplaćenih računa suspenduju i dolazni saobraćaj na fiksnom i mobilnom.
3. Posle 6-7 neplaćenih računa stiže opomena pred utuženje na kućnu adresu i rok od 7 dana da platiš sve račune i zateznu kamatu za iste proračunatu na dan slanja opomene. Inače posle ti pošalju još jednu kamatu za tih par dana od opomene do plaćanja.
4. Posle tih 7 dana te tuže, i izdaju nalog za izvršenje na osnovu verodostojne isprave po skraćenom postupku javnom izvršitelju koji dalje šalje administrativnu zabranu na platu za ukupan dug + kamate + troškove suda i advokata + nagradu izvršitelja i administrativne troškove. Ako nemaš platu kreće da te zove telefonom i da ti šalje pisma koja se isto naplaćuju a posle nekog vremena u zavisnosti od cifre mogu da traže popis imovine koji uglavnom bude odbijen i tako se vuče dug dokle god se ne zaposliš da ti ga naplate ili dok ne zastari 2 godine od poslednje pravne radnje.

edit: Ko sumnja da firme tuže za male pare evo jednog incidenta sa Telenorom kada su mi poslali opomenu pred utuženje za račun koji sam greškom platio umanjeno.

1625748546429.png

Nisam čekao da me tuže nego sam platio jer bi me tužba koštala mnogo, mada sam baš bio zainteresovan da vidim kako ide proces.
 
I...Poenta tvog posta je...Ne razumem. Kakve veze ima ovo sa Telekomom? Ja sam napisao da nijedan racun od 1. dinara nisam platio. 6. racuna!!! Tako da nikako ne stoji ovo tvoje iskustvo sa Telenorom.

Mozemo mi do sutra da se ubedjujemo, ja samo pitam, ponovo, ukoliko se nekome desilo iskljucenje zbog neplacenog jednog, ili dva - tri dinara, kakva je procedura? Salju li opomenu ili prvo iskljuce pa opominju?
 
Ovo što sam ti napisao gore važi za TELEKOM, a "edit" dopuna je samo da napomenem primer sa Telenorom.
 
Ama kakav dolazni i odlazni saobracaj? Pise se o box paketima. Odlazni TV signal?! :D
 
Osim onoga što je napomenuo @shamanNS mogu da dodam i informaciju da se odmah isključuje potpuno funkcionisanje širokopojasnog pristupa Internetu i povezanog servisa IPTV televizije.
 
@shamanNS Stvarno? Tako se iskljucuje fiksni? Prvo odlazni a tek kasnije dolazni saobracaj?!

@Milan... da u pravu si. Eto, meni su to sve iskljucili posle dva neplacena racuna.

Cek, sad cete vi mene da ubedjujete da su mi sve to oni iskljucili, samo ja to ne znam. Vec cetiri meseca nemam ni tv, ni internet, imam samo dolazni telefonski saobracaj. LOL
 
@otkaz Ništa ja tebe ne ubeđujem, ja sam samo pitao šta se isčuđavaš na konstantaciju da u Boxu ima šta odlazno da se blokira.
Zašto te nisu isključili to samo oni znaju... tj verovanto ni oni jer se kod njih stanje "billing sistema" i "unapređenje sistema" menja iz sata u sat. Moje matorce nisu isključili posle 3 meseca neplaćena ali jesu poslali kovertu sa opomenom i rokom od par dana da se to plati. Naravno da dok su poštari to isporučili da je već prošao taj rok za uplatu...
 
Dobro, ne znam kako to funkcionise na optici, jer kada nestane signal, ja sve gubim, i tv i telefon i internet.

Al' ovo drugo je bitnije. Znaci prvo ide opomena. Zasto mene nisu iskljucili?! Pa valjda zato sto je 1. dinar u pitanju, a i tako su mi rekli u Telekomu kada sam ih pitao. I bez uvrede, sigurno cu vise da poverujem nekome iz Telekoma koga sam direktno pitao, ne nije"salterusa", nego nekome sa nekog foruma.

A u prilog tome da su mi dali tacnu informaciju govori to sto mi ni posle 6. meseci niti opomenu nisu poslali a kamoli da su mi nesto iskljucili.
 
@otkaz Samo se ti uzdaj u informisanost Telekom zaposlenih i tačnost njihovih tvrdnji pa ćeš se lepo uvek provoditi u budućnosti :D Ipak pričamo o firmi koja voli sve maximalno da zakomplikuje i nije u stanju ni da "knjiži" kad platiš više nego što treba...
Zdrava logika nalaže da su te dž mesece mogli da reše ili tako što šalju račune po 0 din a ne 1 din, ili da ti prvi mesec nakon uvođenja stiže račun na 12 dinara a posle toga ne šalju ništa dok prvog pravog računa.. Ali Telekom je to, ne treba njima ni zdrava ni nezdrava logika.
 
@misterija021 Ne može. Uplaćuješ po dinar svaki mesec - koristi e-banking, kod većine banaka je sada besplatno. Kad istekne promo, plaćaš punu cenu. Ostale kombinacije nisu moguće.
@MilanKragujevic, sve kombinacija ličnih uplata su moguće i dozvoljene. Samo je potrebno sačuvati dokaz o uplati i doći do broja telefona "tete" u obracunskoj službi Telekoma sa kojom ces u kontaktu sve uplaćene a neproknjizene uplate proknjiziti.
P. S. Ako neko nije siguran koji poziv na broj da iskoristi prilikom plaćanja Telekom računa neka stavi svoj ID broj sa tf. računa.
 
Pa naravno da se uzxdam u informacije koje sam od njih dobio. Pokazale su se tacnim. Poenta svega je da je proslo 6. punih meseci od kada sam presao kod njih. Sest!!! I sve se odvija kako su mi rekli. Tako da sva ostala prica pada u vodu.

Povrh toga, ukoliko prvo ide opomena, a sto je i logicno, mnogo je pametnije sacekati opomenu i onda platiti nego se maltretirati sa uplatama od 1. dinara.
 
Zasto ne? Pa forum i sluzi za razmenu misljenja. Eto, ljudi pisu da taj 1. dinar mora da se plati i mene je zainteresovalo na osnovu cega se to tvrdi posto ja imam drugacija iskustva.

I eto, ispostavilo se da se to tvrdi na osnovu rekla kazala.
 
@otkaz Zato to što ti sve svoje super pouzdane informacije dobijaš direktno iz Telekoma? Forum iskustvo mnogih je ipak manje relevantno od tvog jednog ličnog iskustva u prvih 6 meseci ili koliko si već koristik Telekom Box paketa.
 
Upravo tako. Zato sam i pitao da neko iznese svoja iskustva u vezi gasenja signala...kako se to odvijalo...i gle cuda, niko nije napisao svoja iskustva.

Pa zato kad kazes "Forum iskustvo mnogih..." pa gde je to iskustvo? Kome su iskljucili signal zbog neplacenog racuna od 1, dinar?

Eto, ja sam izneo svoje iskustvo, a to je da se nista ne desava.
 
Pa nema iskustava jer su svi to placali. Niko nije iskljucen jer su racuni uredno placani.

Mozda se nesto u medjuvremenu promenilo pa se taj 1 dinar vise ne placa ali znam da kada sam ja pre par godina obnavljao ugovor za VDSL i uzeo teblet za 1 din da su mi u poslovnici u NS u Zmaj Jovinoj ulici trazili taj 1 dinar i dobio sam fiskalni na taj iznos. Toliko o tome.
 
Eto, ja sam izneo svoje iskustvo, a to je da se nista ne desava.

To što sad i tebi nije desilo ne znači da nisi izuzetak od pravila nastao kao sticaj nekih okolnosti, i ne znači da u prošlosti pravila igre nisu bila ova koja ti je više korisnika ovog foruma navelo. Kao što nisu gasili korisnike tokom najvećeg karantina zbog korone i pre i posle toga kad su "unapređivali sistem" može biti da se i sad trenutno nešto slično dešava npr zbog čačkanja oko billing-a Supernova korisnicima.

I ne znači da u budućnost nekog drugog neće "ugasiti" posle 2 neplaćena računa od 1 dinar kad se stvari vrate u normalu.

Ti si jedino ovde koji negiraš sve druge mogućnosti i druga tumačenja osim tvog jer bože moj tebe nisu ugasili znači to je sigurno poslovna politika firme. Dozvali se pameti, zamisli...
Kapiraš da su postojali dž meseci i pre uvođenja optičkih paketa i problemi sa plaćanjem istih i nejasnoće kad i kako Telekom počinje da "računa" te dž mesece... i da je oko toga Telekom bar 2 puta menjao pristup / poslovnu politiku.
 
Pa nema iskustava jer su svi to placali. Niko nije iskljucen jer su racuni uredno placani.
Zasto se onda eksplicitno tvrdi da ce se iskljucivati?

Ti si jedino ovde koji negiraš sve druge mogućnosti i druga tumačenja osim tvog jer bože moj tebe nisu ugasili znači to je sigurno poslovna politika firme.
Nije tacno. Da si citao, video bi da sam napisao - post 12120 a ako te opet mrzi da citas, evo -

"Pa dobro, ko su ti ljudi kojima su iskljucili signal? Stvarno bih voleo da se javi neko kome se to desilo i da napise posle koliko vremena su mu iskljucili signal. Da li je dobio neku opomenu pre toga i sl. Koja je procedura...

Eto, ja od decembra ne placam, znaci punih 6. meseci i nista se ne desava. Pa i kada sam potpisivao ugovor, pitao sam, onako reda radi da li treba da se placa taj dinar...i receno mi je - Ma hajte molim vas..."

Znaci nista i nikoga ja ne negiram samo sam pitao za iskustva i za proceduru. To sto vi ovde uporno tvrdite da iskljucuju a bazirano na...nicemu, ne znaci da je to tacno. Ja sam izneo suprotan, moj, primer u kome ne iskljucuju. ni posle 6. meseci a ne posle tri kako se ovde pise.

Pa i tu niste saglasni, Milan pise da odmah iskljucuju, a ti da prvo ide opomena.
 
Račun za dinar ili milion dinara ne bi trebalo da pravi razliku. Neplaćeni račun je neplaćeni račun. I u nekom momentu će morati biti plaćen.
Mene i moje roditelje su isključivali nekad redovno oko 25. u trećem mesecu (nakon što je prošao rok za plaćanje meseca #2) ako nije plaćen makar stariji od 2 dospela računa. Posle nisu ni za 4 neplaćena niti su slali opomenu, posle toga nakon 2 neplaćena računa stiže opomena a usluga nije isključena... sa Telekomom su stvari stalno u fluksu :D :D
Dakle ne računi po 1 dinar nego računi sa punom cenom mesečne pretplate. Ja dž mesece sam poslednji put imao kod Telekoma 2015. godine.

Šta si pitao početno nemam pojma ja sam se u celu diskusiju priključio kad je neko nekoga loše savetovao da plaća veću sumu nego što je iznos računa... Da će biti problema sa knjiženjem toga. Plus izneo šta je zvanična priča: 2 računa i seckanje. Plus replika na tvoje isčuđavanje da mogu da blokiraju odlazni saobraćaj a da "ne ugase signal".
 
Račun za dinar ili milion dinara ne bi trebalo da pravi razliku. Neplaćeni račun je neplaćeni račun. I u nekom momentu će morati biti plaćen.
Mozda je tako, a mozda i nije. U svakom slucaju, videcemo sta ce biti. Eto, ja ocekujem da mi uz prvi "pun" racun naplate i tih 12. dinara. A mozda i nece, vec ce da mi posalju opomenu i naplate tih 12. dinara i 100% kamatu, tako da ce me to kostati dvadesetak dinara...A mozda donesu neku zvanicnu odluku da se oprasta tih 12. dinara. A mozda uopste i ne pominju taj silni novac...

To su sve spekulacije ali ono sto jeste bitno je da ne iskljucuju.
 
Vama stizu racuni na 1 RSD?!
meni je stigao prvi koji sam platio i od tad su 0. Stozu redovno ali su 0.
 
Da, akcija godinu dana po 1din i evo više od pola godine svaki račun 1din.
 
Dobio sam onaj promotivni letak sa brojem promotera pre jedno dve nedelje,juce dobijem ponovo ali sa brojem drugog lika. Pitanje,onaj wifi extender daju samo uz box4? Jek moguce izboksovati taj extender uz box3 sa max tv paketom i 400/160? Da li ti promoteri to mogu da izboksuju i da li cimati i ovog drugog sto je ostavio svoj telefon?
 
Nazad
Vrh Dno