MilanKragujevic
Slavan
- Učlanjen(a)
- 25.02.2012
- Poruke
- 1,586
- Poena
- 245
Moglo je do ovog meseca, za dalje ćemo videti, ja nemam informacija.A kod Supernove moze ?
Ne znam da li znaš ali Supernova je do jula 2021. koristila odvojeni sistem za obračun i generisanje računa, a od kako postoji tj. od 1. aprila 2019. je svaki operator koristio sopstveni sistem za naplatu i obračun, pa su se polako slivali u Kopernikus Tehnolodži, a onda je to preimenovano u Moja Supernova pa je posle pojeo Telekom i sad evo intergrisali u CRM.
A možda i nisu integrisali nego samo redizajnirali račune, znaš kad me ne bi čudilo.
Tako da su Telekom i Supernova svo ovo vreme bili odvojene firme kao Telekom i SBB. Sa drugim tehnologijama, drugim sistemima, drugim ljudima. Stvari se objedinjuju ali jako sporo.
edit:
Idi traži po temi prethodne 4 godine, posebno obrati pažnju na 2018. i 2019. do maja.@Wizard74 Pa dobro, ko su ti ljudi kojima su iskljucili signal? Stvarno bih voleo da se javi neko kome se to desilo i da napise posle koliko vremena su mu iskljucili signal. Da li je dobio neku opomenu pre toga i sl. Koja je procedura...
Procedura je ista kao i kad ne plaćaš "obične" račune (napominjem da su ovo isto obični računi). Po isteku roka za plaćanje drugog računa i dospeću trećeg računa dolazi do suspenzije usluge na zbirnom računu (dakle ceo BOX paket).