Imas samo kroz MojTelenor aplikaciju, kada izaberes promeni paket, onda tu imas ponudjen i njega i ugovor potpisujes tako sto ti kurir donese na kucnu adresu, potpises ga i vrati ga odmah.Od kad nema vise Total 2? Vidim samo 5,12 i 25.
Već nekoliko dana unazad pokušavam da rešim problem ali bez uspeha, zadnji račun je uvećan i bez popusta koji sam imao. Sve do poslednjeg obračuna sam imao popust na paket prenesi play+ L koji je iz ko zna koje godine.
Nije mi istekla ugovorna obaveza, ističe mi u oktobru mesecu, to me i buni jer je do sada bilo sve okej
Nakon toga se dalje ništa nije desilo i nastavio sam redovno da dobijam račun sa umanjenom tarifom tj sa popustom. E sad ono čega se ja ne sećam da li su me iz Telenora kontaktirali nakon toga i ponudili mi postojeći paket sa popustom ili se to desilo pre intervencije akvizitera. U suštini treba da saznam od kog datuma ide ugovorena obaveza i šta piše u tom ugovoru. Na sve to poslednji ugovor koji imaju je iz 2017 godine. Ne pije vodu da neki tzv pokušaj iz 2019 godine može da ima afekat na stanje iz 2021. nema mi logike.
Tražim samo da provere moj važeći Ugovor koji imam sa njima i da se tačno utvrdi u čemu je problem. Zašto sam do sada imao popust, a od poslednjeg računa to ne važi. Pojma nemam gde se zagubio Ugovor i nisam od onih koji sakupljaju papire, ali sam siguran da ga oni imaju pa ćemo tačno utvrditi šta u njemu piše. Produženje ugovorne obaveze nisam zaključio u poslovnici nego su me kontaktirali i predložili da ukoliko ne uzimam aparat niti bih da menjam paket mogao da zadržim postojeći uz popust, što sam ja prihvatio i zato mi je ostao taj stari paket uz popust. Što se mene tiče sve je jasno i nemam pojma šta je moglo da izazove tu promenu u naplati ....@TosaNS
Mnogo je nepoznatih u tvom slučaju da bi ti mogli pomoći.
To isto piše i kod mene, ja imam popust od 50% i računi mi stižu umanjeni.Piše da mi je ugovorena obaveza od 3.10. 2019. do 3.10.2021. Cena paketa je 1.750,00 din mesečno i kaže da je razlog ugovorene obaveze servisna promocija. O popustu nigde ni reči, a od 2019 do sada sam imao obračunat popust na paket i plaćao mesečno oko 1.200 din što je i bilo dogovoreno.
A kada kliknes na trenutno stanje pise popust ili staPiše da mi je ugovorena obaveza od 3.10. 2019. do 3.10.2021. Cena paketa je 1.750,00 din mesečno i kaže da je razlog ugovorene obaveze servisna promocija. O popustu nigde ni reči, a od 2019 do sada sam imao obračunat popust na paket i plaćao mesečno oko 1.200 din što je i bilo dogovoreno.
Nađi ugovor, tamo ti piše popust i ponesi u poslovnicu.Piše da mi je ugovorena obaveza od 3.10. 2019. do 3.10.2021. Cena paketa je 1.750,00 din mesečno i kaže da je razlog ugovorene obaveze servisna promocija. O popustu nigde ni reči, a od 2019 do sada sam imao obračunat popust na paket i plaćao mesečno oko 1.200 din što je i bilo dogovoreno.
Meni je i dalje 1.23.1 na Iphone12Pro i čini mi se da je i dalje stara?Stigao update Telenor aplikacije za iOS. Meni bas dobra, sta znam. Izgleda moderno, funcionalno je valda prati.
Nisam ispratio celu priču ali da li si pregledao aktuelni ugovor koji si potpisao? Da li imaš aneks (ukoliko si obnavljao ugovornu obavezu sa servisnim promocijom) i šta piše u njemu u vezi sa popustom?Javio mi se Marko iz Telenora i kaže da treba da prihvatim razrešenje u tom smislu da je grešku u računu prepoznao sistem i da ja ipak nemam popust na paket tj da nisam ni trebao da ga dobijem nakon pokušaja promene paketa. Zahvalio sam se na informaciji sa kojom ne znam šta da radim. Jedva čekam da mi se jave nakon ugovorne obaveze da pričamo na temu obnove ugovora. Ako neko ima iskustvo sa tužbama molim da mi pošaljie pm.
Ako je tako bilo, napisi reklamaciju i to i navedi (imas na sajtu, popuni samo)Problem mi je napravio prodavac koji je elektronski te 2019 menjao paket pa vratio na predhodni. Iako sam do sada dobijao popust ja sam ga izgubio prilikom te promene. Fakat nisam ništa potpisao ali je on odradio tu promenu pa vratio na stari... Ako bih i dalje insistirao napravio bi čoveku problem, a to ne želim. Svakako obaveza mi ističe u oktobru pa ću videti šta mi je činiti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari