Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Od kad nema vise Total 2? Vidim samo 5,12 i 25.
 
Samo je cena 2049. Ako izaberem , pasce na 1599 ili nece?
 
Piše da je 1599, kada ideš na detalje o paketu... Pa eto imaš dokaz ako ne bude tako.
Screenshot_2021-06-07-12-30-55-141_rs.telenor.mymenu.jpg
 
Razočarao sam se u Telenor i njihovu poslovnost. Već nekoliko dana unazad pokušavam da rešim problem ali bez uspeha, zadnji račun je uvećan i bez popusta koji sam imao. Sve do poslednjeg obračuna sam imao popust na paket prenesi play+ L koji je iz ko zna koje godine. Nisam hteo da menjam paket jer sam za oko 1200 din dobijao i dve premijum aplikacije dizer i hbogo. Šta mi je činiti i kako da isteram ovaj problem do kraja. Da li ići na neku tužbu isplati li se uopšte to raditi. Ali sam gotovo siguran da ću prvom prilikom nakon jako puno godina se pozdraviti sa njima i svoja tri broja prebaciti kod nekog drugog.
 
Poslednja izmena:
Nije mi istekla ugovorna obaveza, ističe mi u oktobru mesecu, to me i buni jer je do sada bilo sve okej
 
Poslednja izmena:
@TosaNS Sta su ti rekli kada si pitao, koji je razlog uvecanja racuna?
Nesto mi ovde ne pije vodu.
 
Ako je ugovorna obaveza važeća do Oktobra, onda nemaju pravu da menjanju cenu. Dešavalo se ljudima, ali su ispravlji grešku.
Na koji način si kontaktirao sa njima? Društvene mreže pa poziv, fizički u nekoj poslovnici? Šta kaže Moj Telenor aplikacija?
 
Kontaktirao sam ih lično u poslovnici, preko telefona, poslao formular preko veb aplikacije ali nisam uspeo da rešim problem. Javili su mi se porukom Nakon detaljne provere prigovor pod brojem 71/153/21 nismo u mogucnosti da prihvatimo. Prijavljeni izazov u funksionisanju nase mreze nije uocen. Hvala na razumevanju. Ja se nisam žalio na njihovu mrežu nego na obračun. Poslednja informacija koju sam dobio iz poslovnice je ta da sam 2019. menjao paket i da sam odmah isti dan vratio na stari.. Što se desilo u poslovnici kada je akviziter hteo da promeni paket ali mi nije do kraja ispričao priču u vezi cene gde sam shvatio da će mi poskupeti pretplata i odustao od te promene tj nisam promenio paket. Nakon toga se dalje ništa nije desilo i nastavio sam redovno da dobijam račun sa umanjenom tarifom tj sa popustom. E sad ono čega se ja ne sećam da li su me iz Telenora kontaktirali nakon toga i ponudili mi postojeći paket sa popustom ili se to desilo pre intervencije akvizitera. U suštini treba da saznam od kog datuma ide ugovorena obaveza i šta piše u tom ugovoru. Na sve to poslednji ugovor koji imaju je iz 2017 godine. Ne pije vodu da neki tzv pokušaj iz 2019 godine može da ima afekat na stanje iz 2021. nema mi logike.
 
@TosaNS
Mnogo je nepoznatih u tvom slučaju da bi ti mogli pomoći.

Već nekoliko dana unazad pokušavam da rešim problem ali bez uspeha, zadnji račun je uvećan i bez popusta koji sam imao. Sve do poslednjeg obračuna sam imao popust na paket prenesi play+ L koji je iz ko zna koje godine.

Nije mi istekla ugovorna obaveza, ističe mi u oktobru mesecu, to me i buni jer je do sada bilo sve okej

Nakon toga se dalje ništa nije desilo i nastavio sam redovno da dobijam račun sa umanjenom tarifom tj sa popustom. E sad ono čega se ja ne sećam da li su me iz Telenora kontaktirali nakon toga i ponudili mi postojeći paket sa popustom ili se to desilo pre intervencije akvizitera. U suštini treba da saznam od kog datuma ide ugovorena obaveza i šta piše u tom ugovoru. Na sve to poslednji ugovor koji imaju je iz 2017 godine. Ne pije vodu da neki tzv pokušaj iz 2019 godine može da ima afekat na stanje iz 2021. nema mi logike.

Moraš slučaj da raščivijaš sa provajderom. A i sa sobom - nađi papirologiju.
Ma koliko ih lično volimo / nevolimo nije ok da ovde prozivamo i pljujemo oko nečega u šta ni sami nismo sigurni.
 
A sta pise u aplikaciju moj telenor, tu lepo pise koj paket, datum , i cena
 
Stigao update Telenor aplikacije za iOS. Meni bas dobra, sta znam. Izgleda moderno, funcionalno je valda prati.
 
@TosaNS
Mnogo je nepoznatih u tvom slučaju da bi ti mogli pomoći.
Tražim samo da provere moj važeći Ugovor koji imam sa njima i da se tačno utvrdi u čemu je problem. Zašto sam do sada imao popust, a od poslednjeg računa to ne važi. Pojma nemam gde se zagubio Ugovor i nisam od onih koji sakupljaju papire, ali sam siguran da ga oni imaju pa ćemo tačno utvrditi šta u njemu piše. Produženje ugovorne obaveze nisam zaključio u poslovnici nego su me kontaktirali i predložili da ukoliko ne uzimam aparat niti bih da menjam paket mogao da zadržim postojeći uz popust, što sam ja prihvatio i zato mi je ostao taj stari paket uz popust. Što se mene tiče sve je jasno i nemam pojma šta je moglo da izazove tu promenu u naplati ....

nije mi cilj pljuvanje nekoga nego rešenje problema ... Imam pravo biti nezadovoljan jer ja sam dugogodišnji korisnik Telenora (još iz vremena mobtela) kao i ostali moji ukućani, u Telenoru imam tri broja koja plaćam. Pa ako to nije dovoljan razlog onda stvarno ne znam šta jeste.
 
@TosaNS
Idi u Moj Telenor aplikaciju, klikni na ikonicu za profil korisnika (u gornjoj desnoj strani) i tu imaš podatak do kada imaš ugovornu obavezu.
Pogledaj šta piše.
 
Piše da mi je ugovorena obaveza od 3.10. 2019. do 3.10.2021. Cena paketa je 1.750,00 din mesečno i kaže da je razlog ugovorene obaveze servisna promocija. O popustu nigde ni reči, a od 2019 do sada sam imao obračunat popust na paket i plaćao mesečno oko 1.200 din što je i bilo dogovoreno.
 
To je uredu, uvek piše puna cena paketa. Razlog ugovorne obaveze Servisna Promocija, znači da ide paket sa popustom. Tako da smaraj ih i na fb u chat dok te ne nazove neka normalna osoba sa kojom možeš to da rešiš.
 
Piše da mi je ugovorena obaveza od 3.10. 2019. do 3.10.2021. Cena paketa je 1.750,00 din mesečno i kaže da je razlog ugovorene obaveze servisna promocija. O popustu nigde ni reči, a od 2019 do sada sam imao obračunat popust na paket i plaćao mesečno oko 1.200 din što je i bilo dogovoreno.
To isto piše i kod mene, ja imam popust od 50% i računi mi stižu umanjeni.
Ispraviće, samo budi uporan.
 
Piše da mi je ugovorena obaveza od 3.10. 2019. do 3.10.2021. Cena paketa je 1.750,00 din mesečno i kaže da je razlog ugovorene obaveze servisna promocija. O popustu nigde ni reči, a od 2019 do sada sam imao obračunat popust na paket i plaćao mesečno oko 1.200 din što je i bilo dogovoreno.
A kada kliknes na trenutno stanje pise popust ili sta
 

Prilozi

  • Screenshot_20210608-134639_Moj Telenor.jpg
    Screenshot_20210608-134639_Moj Telenor.jpg
    69.4 KB · Pregleda: 64
Piše da mi je ugovorena obaveza od 3.10. 2019. do 3.10.2021. Cena paketa je 1.750,00 din mesečno i kaže da je razlog ugovorene obaveze servisna promocija. O popustu nigde ni reči, a od 2019 do sada sam imao obračunat popust na paket i plaćao mesečno oko 1.200 din što je i bilo dogovoreno.
Nađi ugovor, tamo ti piše popust i ponesi u poslovnicu.
 
u mesečnu pretplatu su uračunati još neki dodaci koji ne utiču na cenu samog tarifnog paketa
 

Prilozi

  • Screenshot_20210608-140139_Moj Telenor.jpg
    Screenshot_20210608-140139_Moj Telenor.jpg
    38.7 KB · Pregleda: 63
Poslednja izmena:
@ TosaNS

Tako je to kada opravljaju ono sto radi.
Sa novom verzijom aplikacije imaju neke problemcice ,
ali ih resavaju.

Verovatno su izmene u sistemu prouzrokovale i tvoj problem.

Budi uporan i ispravice gresku



tn.jpg
 
Javio mi se Marko iz Telenora i kaže da treba da prihvatim razrešenje u tom smislu da je grešku u računu prepoznao sistem i da ja ipak nemam popust na paket tj da nisam ni trebao da ga dobijem nakon pokušaja promene paketa. Zahvalio sam se na informaciji sa kojom ne znam šta da radim. Jedva čekam da mi se jave nakon ugovorne obaveze da pričamo na temu obnove ugovora. Ako neko ima iskustvo sa tužbama molim da mi pošaljie pm.
 
Javio mi se Marko iz Telenora i kaže da treba da prihvatim razrešenje u tom smislu da je grešku u računu prepoznao sistem i da ja ipak nemam popust na paket tj da nisam ni trebao da ga dobijem nakon pokušaja promene paketa. Zahvalio sam se na informaciji sa kojom ne znam šta da radim. Jedva čekam da mi se jave nakon ugovorne obaveze da pričamo na temu obnove ugovora. Ako neko ima iskustvo sa tužbama molim da mi pošaljie pm.
Nisam ispratio celu priču ali da li si pregledao aktuelni ugovor koji si potpisao? Da li imaš aneks (ukoliko si obnavljao ugovornu obavezu sa servisnim promocijom) i šta piše u njemu u vezi sa popustom?
 
Problem mi je napravio prodavac koji je elektronski te 2019 menjao paket pa vratio na predhodni. Iako sam do sada dobijao popust ja sam ga izgubio prilikom te promene. Fakat nisam ništa potpisao ali je on odradio tu promenu pa vratio na stari... Ako bih i dalje insistirao napravio bi čoveku problem, a to ne želim. Svakako obaveza mi ističe u oktobru pa ću videti šta mi je činiti.
 
Problem mi je napravio prodavac koji je elektronski te 2019 menjao paket pa vratio na predhodni. Iako sam do sada dobijao popust ja sam ga izgubio prilikom te promene. Fakat nisam ništa potpisao ali je on odradio tu promenu pa vratio na stari... Ako bih i dalje insistirao napravio bi čoveku problem, a to ne želim. Svakako obaveza mi ističe u oktobru pa ću videti šta mi je činiti.
Ako je tako bilo, napisi reklamaciju i to i navedi (imas na sajtu, popuni samo)
kakav problem ako je sam promenio a ti izgubio popust? uradice storno racuna do sad i dodelice ti popust
 
Čudno mi je to što se uz servisnu promociju od 50% uvek (bar je meni tako bilo u poslednjih 5 ugovora) navodi da promena paketa ne ukida popust... Kako je onda mogao zaposleni da ti ukine popust prebacivanjem na drugi, stari paket...
 
Poenta priče je da sam sa tarifnog paketa koji je imao servisnu promociju prešao na drugi paket tj. prodavac je to odradio na kompu u poslovnici dok smo pričali da bi odmah nakon što smo skontali da će novi paket biti skuplji i bez dodatnih aplikacija koje koristim, uradio vraćanje na taj paket sa servisnom promocijom, i taj trenutak stručnjaci u telenoru video kao ključan jer nije smeo da me vrati na stari servisni paket jer on nije više bio aktuelan. To se sve dešava 2019. godine da bi posle više od godinu ipo dana sistem prepoznao grešku i ukinuo mi tu servisnu promociju. Prodavac me ubeđuje da sam greškom sve ovo vreme imao taj popust, ako bih dalje insistirao doveo bi u problem tog prodavca sa kojim imam korektnu saradnju. Svakako za 3 meseca mi ističe ugovorena obaveza pa ću razmisliti da li ću i dalje biti u Telenoru posle ove svinjarije. Ukoliko mi budu ponudili neku ozbiljnu servisnu promociju i kompenzuju ovo nezadovoljstvo možda i ostanem kod njih.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno