Šta je novo?

Problemi sa BSOD-om i RAM memorijom... (caused by ntoskrln.exe)

Aleksa0114

Poznat
Učlanjen(a)
24.03.2021
Poruke
12
Poena
34
Pozdrav, imam konfiguraciju
AMD Ryzen 3 2200G
8gb ram ddr4 GEIL 2400MHz
BIOSTAR Group A320MH (AM4)
465GB Seagate ST3500312CS (SATA )
223GB KINGSTON SA400S37240G (SATA-2 (SSD))
Graficku imam integrisanu.

Racunar sam kupio u Emmi radnji ali naravno skinuo sam reklamacionu nalepnicu i garancija mi vise ne vazi. Znam da se ne uzimavec sklopljen racunar ali takva je situacija bila.

Naime, izlazi mi konstantno BSOD , razlog je ntoskrln.exe u vise slucajeva. Od bugcheckova dobijam MEMORY MANAGMENT i IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Nekada i onaj KERNEL POWER...
Ne razumem se bas oko dijagnostikovanja kvara, medjutim pokusao sam memory diagnostic i nije prijavio ni jednu gresku. Takodje promenio sam napajanje, nije ni do njega, pokusao boot bez hard diska ili ssd diska, nije ni do njih. Jedino sto je ostalo da proverim jeste ram.
Uzeh ram od drugara i zamenim sa mojim i koristim par dana i nista, ni jedan bsod nisam dobio. Vratim moj ram, bsod krece ponovo ko lud, stoga pretpostavljam da je do rama...
Mogu priloziti dmp fajlove ako je potrebno.

Da li moze da se resi ovaj problem bez kupovine nove memorije. Dovoljanli je fresh instal windowsa ? Da napomenem,odradio sam i windows update i manuelno azurirao sve drajvere moguce.

Garancija na ovu ram memoriju koju imam je inace 10 godina,ali emmi daje 3...

Svaka pomoc dobrodosla :) :)
 
Ako je memorija neispravna, nema softverskog fixa, već samo zamena za drugu memoriju.
 
Resetuj bios (cmos) za početak, radi reda.

Ako to ne pomogne, promeni slot memorije.

Ako to ne pomogne, prebriši pinove memorije (kao i slot na ploči). Mekanom gumicom pinove memorije i presavijenim papirom slot(ove) u ploči.

Ako ni to ne pomogne, druga memorija. Iako imaš 10 godina garancije, srećno sa ostvarivanjem iste u Emmi-ju gde ti nemaš jedan, već dva problema - Emmi je isčezao i Tehnomanija čas hoće, čas neće da prihvata reklamacije, plus garancija ti važi za komplet kompjuter, ne pojedinačne komponente.

Nažalost, tako je kako je. Imaš tu sreću da memorija ovih dana nije skupa, što je makar nešto.
 
Hvala ti na brzim odgovorima, videcu da kupim memoriju onda. Mada, on sa mojom memorijom radi, koristim ga neko vreme i onda pukne. Nadam se da je do memorije, da ne kupujem zalud jos 8gb. Poz :)
 
Resetuj bios (cmos) za početak, radi reda.

Ako to ne pomogne, promeni slot memorije.

Ako to ne pomogne, prebriši pinove memorije (kao i slot na ploči). Mekanom gumicom pinove memorije i presavijenim papirom slot(ove) u ploči.

Ako ni to ne pomogne, druga memorija. Iako imaš 10 godina garancije, srećno sa ostvarivanjem iste u Emmi-ju gde ti nemaš jedan, već dva problema - Emmi je isčezao i Tehnomanija čas hoće, čas neće da prihvata reklamacije, plus garancija ti važi za komplet kompjuter, ne pojedinačne komponente.

Nažalost, tako je kako je. Imaš tu sreću da memorija ovih dana nije skupa, što je makar nešto.
Imam jos jedno pitanje.
Posto trenutno imam GEIL ram momoriju od 8gb, CL17 , 2400Mhz. Kada je koristim samu , dobijam bsod, kada je koristim u paru sa kingston fury 8gb 2400 radi sve super. Trebao bih da kupim ram, pa me zanima kako bi GEIL 8gb CL17 2400 mhz radila u paru sa GEIL 8gb CL19 2666mhz. Emmi daje 2 godine garancije na nju, sto mi deluje premalo, ali opet je 3.000
 
Bitno mi je da mi pc radi, da nemam bsod. Nije mi toliko bitno da li ce raditi u dual channelu.
Moja je CL17 2400mhz geil
Ova koju sam pozajmio je 2400mhz fury cl15.

Kontam da bi radilo, ali mi je sumnjivo 2 godine garancije, dok proizvodjac daje 10 godina.
 
Kako ti nije bitno dal je u dual chanelu?
Ako igraš igre valjda ti je bitno dal ceš imati 15 fps ili 30?
Prodaj to i uzmi 2x4 3200 cl 16
edit:ili 2x8 polovne u garanciji za 7000
 
Hvala ti na brzim odgovorima, videcu da kupim memoriju onda. Mada, on sa mojom memorijom radi, koristim ga neko vreme i onda pukne. Nadam se da je do memorije, da ne kupujem zalud jos 8gb. Poz :)
Druže, šta da kupuješ imaš garanciju kakvu-takvu... Prvo probaj to.
 
Pa imam garanciju na tu sto budem kupio 2 godine, ali proizvodjac daje 10, to je sad vec stvar do ovih nasih...
Uostalom, da li valja ova memorija cemu uopste, mnogo mi je jeftinija od ostalih?
 
Ne igram igre, racunar mi iskljucivo sluzi za posao i fax. Zanima me da li ce moci da rade uopste, da li cu imati 16gb i da li ce funkcionisati?

8gb geil cl17 2400mhz i 8gb geil cl19 2666mhz , i da li trebam nesto da menjam u biosu?
Post automatically merged:

To niko tačno ne može da ti tvrdi dal ćeš imati problema.Veća verovatnoća da nećeš.Radiće bez nameštanja na manjoj brzini 2400 i većoj latenciji.
 
Čim sam video emmi, odmah ne valja, pa šta god da je. :)

Kao što @Djolekg kaže, može da radi bez problema, a može i pravi probleme. 95% da će sve raditi kako treba. Druga priča je emmi i odakle im te geil memorije i da li su polovne...
 
Hvala ti na brzim odgovorima, videcu da kupim memoriju onda. Mada, on sa mojom memorijom radi, koristim ga neko vreme i onda pukne. Nadam se da je do memorije, da ne kupujem zalud jos 8gb. Poz :)

Probaj da dignes napon memorije pa vidi da li ce ti se desavati BSOD.
Ja sam imao samsung memoriju koja nije mogla da radi stabilno na typical vrednostima napona i default clocku. BSOD se ispoljavao tipa par puta u toku nedelju dana.
 
Hvala svima na odgovorima, resio sam taj problem kupovinom nove memorije. Ali evo sad imam drugi problem sa drugim pc-om, pa ako neko zna moze da skoci do teme :))

 
Kakvo bre brisanje pinova sa memorije, lepo me nasmejaste.
Memorija nije stabilna, nesto od tajming nije kako treba.
Spusti memoriju na 2933 pa vidi sta se desava.
 
Pozdrav ljudi, treba mi jedna konsultacija. Imam relativno nov gaming laptop (Gigabyte G5 GD). Kod mene je od Februara 2022. godine, znači još uvek je u garanciji (do Februara 2024. godine. Desilo mi se do sada dva puta da je doživeo BSOD u toku gejminga. Prvi put nisam stigao da zabeležim log. Drugi put jesam (danas). U pitanju je LiveKernel Event CODE 141. U pitanju je hardver prema interentu (da li video card, memory ili SSD). Moja pitanja su: 1.) Da li imam prava da ga zbog takove stvari reklamiram laptop (dešava se veoma retko); 2.) Da li bih ukoliko kvar uvaže pod zagarantovani slučaj imam prava na povrat novca, obzirom da su kvarovi zabeleženi u prvom periodu garancije koja mi je zagarantovana. Hvala unapred na odgovorima. Puno pozdrava! :)
 
Nazad
Vrh Dno