Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Izvinjavam se za spam al je problem izgleda ozbiljni nego sto sam mislio neko mi je pristupio uredjaju posle down time sa ip 192.168.54.30 i postavio mi wi fi parametre i svasta jos nesto izmenjao, sta da radim za zovem tehnicku? al nece mi promeniti ovaj pw za telecomadmin....

Tracert ove ip adrese vodi izvan lana preko orion adsl u nepoznato
Deluje kao da je neko iz CGnat-a "ispao" iz izolacije :D
Adresa je lokalna.

Probaj da se logujes sa sledecim user/pass pa promeni sve:
Username: admin
Password: 20HWont17.

Pass je za MTS HG8245H/Q2, pa se ne secam da li sam to koristio za Orionov uredjaj dok sam ga imao.


Prvo da pitam, koji je uredjaj?
Pretpostavio sam da je optika...
 
HG8245Q2 je ruter
ne znam ko je i kako je imao pristu sa potpuno drugog subneta od mog za lokalne adrese, i to nekih 4min posto je teh podrska zavrsila sa pristupom....
Fizicki niko nije imao pristup, na wi fi nije mogoa jer je moja wi fi mreza bila aktivna pre toga normalno i davala je ip iz range 192.168.100.xxx
 
imam ja full admin mod, i ne radi ovo na orionu, ne moze korisnik ni sam adminom najviseg nivoa da promeni password za account telecomadmin
 
Ja sam imao još godinu dana ugovorne obaveze sa starim paketom 200/20, zvao call centar, dogovorio da pređem na novi 1000/200. Spremili mi novi ugovor, čekao me u poslovnici. Samo sam došao, potpisao sporazumni raskid starog ugovora i uzeo novi sa novom obavezom od 2g.

Miislim samo da je uslov bio da novi paket ne može da bude jeftiniji od starog.
Stari 200/20 sam plaćao 1690 din mesečno i nisam mogao da idem na 500/100 za 1550, nego na 1000/200 za 1750, mada mi tih par din gore-dole ne čini razliku.

Odlicno, blizu mi je poslovnica pa cu sutra svratiti
 
I ja sam ih zvao i ponude mi 1000/200 za 1750 din, sutra cu svratiti da potpisem novi ugovor. Trenutno sam na paketu 200/20 za 1699 din.
 
Ovih dana ovako...
Post automatically merged:

Ili ovako .....

I tako....
 

Prilozi

  • IMG_20210409_153042.jpg
    IMG_20210409_153042.jpg
    132.8 KB · Pregleda: 159
  • 1617965779629 (1).jpg
    1617965779629 (1).jpg
    127.4 KB · Pregleda: 132
А шта кажете на отворену и изолир траком обрађену тзв. зидну (разводну) кутију?
Савршенство заната.
 

Prilozi

  • IMG_20210409_131843.jpg
    IMG_20210409_131843.jpg
    233 KB · Pregleda: 176
imam ja full admin mod, i ne radi ovo na orionu, ne moze korisnik ni sam adminom najviseg nivoa da promeni password za account telecomadmin
A iz telneta/putty?
Da budem isrken, ne secam se, jesam li menjao parametre tako ili ne...
Odavno sam na eltexu+DIR-882
 
Izvinjavam se sto se ovako ubacujem ali vidim po predhodnim prepiskama da ljudi nemaju problema sa orion internet konekcijom. Ja muku mucim poslednjih mesec dana, svaki cas puca konekcija i brzina je daleko ispod one u ugovoru. Pre nedelju dana je pukao net na nekih 2 sata i kada sam zvao orion automat je rekao da imaju tehnickih problema. Ocu samo da proverim da li je jos neko imao slicnu situaciju. Poz
 
А шта кажете на отворену и изолир траком обрађену тзв. зидну (разводну) кутију?
Савршенство заната.
Haha ti si u soliteru, predobro su nam odradili sve u kanalicu niz odvodnu cev sa krova
 
Jedno pitanjce.
Zna li ko sifru za admin pristup Huawei Q2 ruteru sto daje Orion?
 
A za NTU-RG-1421G ? :)
Hvala unapred
 
admin / kW5i_1bYC6os

To?
Jeste, hvala
Usput našao sam na net-u još password-a koji zavise od revizije rutera Eltex

Username: admin
Password: kW5i_1bYC6os / password / adminpassword

Jedan od ova tri :)
 
Jel neko moze iz iskustva da kaze koliko dana im je potrebno da puste novu brzinu, nakon potpisivanja novog ugovora, ili ce to da urade pocetkom seldeceg meseca?
 
10min po potpisivanju ugovora :)
 
Jel neko moze iz iskustva da kaze koliko dana im je potrebno da puste novu brzinu, nakon potpisivanja novog ugovora, ili ce to da urade pocetkom seldeceg meseca?
Ako imas trio paket zbog obracuna fiksnog telefona promena brzine neta (odnosno promena celog paketa) mora da krene od prvog u mesecu odnosno od novog obracunskog perioda
 
Otisao danas do poslovnice da pitam moze li da se predje sa 100/10 (buduceg 300/30) na neki jaci i rekose da moze ali nema nikakvih promotivnih ponuda u smislu par meseci za dinar ili nesto drugo s obzirom da se potpisuje nov ugovor na 24 meseca. Da mogu samo da unapredim, presao bih jer mi je ostalo jos godinu dana, ovako cu sacekati kraj ugovora pa cu pri obnovi traziti neku promociju kao i prosli put.
 
Pozdrav svima, upravo sam čitajući ovu temu saznao za novi 1000/100 optički paket, jer gospoda ništa nisu stavili na website. UO mi ističe u Avgustu i rekoh - da pozovem. Trenutno imam 500/50 za koji plaćam 2300din. (promocija). Gospođica mi ponudi 2.5GB za 3000, ja rekoh radije bih ovaj od 1000/100, ''..ali to je za nove korisnike, novi paketi...''Pa ja sam jedan od prvih korisnika u okolini, valjda bi trebalo da imam neke beneficije...'' Ostalo je na tome da će da proveri pa da mi javi. Stvarno je nefer da ja plaćam 500/50 2300din a neko 1000/100 600din jeftinije pa još 6 meseci džabe jer je ''nov korisnik''. Svaka čast svima ali bi ipak trebalo da postoji fer ponuda za sve.
Gospoođica je takođe rekla da ''možda'' mogu da mi omoguće 1000/100 za ovih 2300 što sada plaćam, nije ni to u redu, na osnovu čega do Avgusta ja moram da dajem 600din više od ''novog'' korisnika, stvarno bez veze, prave se blesavi.
 
Novi korisnici su bitni, ostali mogu da pocrkaju, koga to interesuje.
 
Ajd relativno je korektno tj prihvatljivo pre nego li stvarno korektno da ti kao stari korisnik koji pride nije bez UO a hoće da menja paket ne možeš da dobiješ dž mesece ali bi onda takođe korektno bilo da paket koji izabereš plaćaš po ceni koja stoji u zvaničnom cenovniku a ne tako kako ti nudi trenutno.
 
Meni su ta muljanja sa ugovorima uvek vrlo sumnjiva stvar i odlika neprofesionalnih firmi.

Ako si pod ugovornom obavezom po nepisanom pravilu ne možeš nigde ništa da menjaš, ni gore ni dole.

E, onda su operatori smislili da možeš uvek na skuplje ali ne jeftinije. Telekom je u "svoje vreme" (kad su bili normalni) imao koncept "kampanje". Znači, ako sam uzeo Moravu 1 2018. godine, i Morava 3 je ukinuta 2019. godine, ja mogu da pređem na Moravu 2 ili Moravu 3 po ceni koja je bila 2018. godine, jer je to ta "kampanja". I to je ok, jer se nije menjala ugovorna obaveza. A ako si hteo Moravu po ceni iz 2019. godine, radi se nova UO24 i onda si mogao da radiš šta hoćeš sa tarifom. Isto je važilo i za xDSL. Može u BOX, može van BOX-a, može veći i manji BOX u okviru kampanje.

Sada svima poturaju novu ugovornu obavezu uz svaki potez, što su videli od SBB-a koji potura UO24 kad se menja neispravan risiver ili modem, i naravno sad možeš da šetaš po tarifama na dan kada potpisuješ aneks, i ne možeš da se "vratiš" na svoju tarifu i ako je to u Opštim uslovima moguće, nego se vraćaš na ono što je dostupno "danas".

Zlorion tu mulja što nudi tarifu za nove korisnike ili po većoj ceni za tebe sada. To ni u jednom pogledu ne može da bude korektno. Ili si zamrznut na kampanju, znači nema tarifa za te pare po sadašnjim uslovima, ali ti ne diraju UO24, ili nisi zamrznut, i onda možeš da pređeš na aktuelnu ponudu odmah sad, i tih "izgubljenih" 600 dinara mesečno u vidu manje pretplate "nadoknađuješ" novim ugovorom na 24 meseca. Ovo što rade je "i jare i pare" i to nije nimalo korektno.
 
Nazad
Vrh Dno