Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

@Globaltel Support kada planirate da rešite problem sa plaćanjem na Vašem sajtu sa karticama Raiffeisen banke? Već više od mesec dana postoji problem i redovno Vam pišem mejlove ali niko iz podrške ne razume koncept problema i stalno me kontaktiraju da pitaju "da li Vam sada stižu SMS poruke Raiffeisen banke?" (a ja nikad nisam spomenuo SMS poruke banke već plaćanje dopune ili paketa online). Kontakt mail sa koga sam slao upite je milankragujevic [@] gmail [.] com.
Nažalost taj problem nije do nas i našeg sajta već Raiffeisen banke i njihovih Visa platnih kartica i 3D Secure portala, ukoliko imaš njihovu Dina karticu možeš pokušati plaćanje sa njom.
 
Koja je prednost da pozivi i poruke idu preko aplikacije?

Roming!

Pa nekoliko redova prazno.

Mogućnost da se jedan broj nadje na dve fizičke lokacije, zbog javljanja u različito doba dana. Ima svoje prednosti u odnosu na redirekciju poziva.
 
Ja sam nesto isprobavao izmedju moja dva br u globaltelu. Naime kad iskljucim sim kartice u meniju i sve pustim preko aplikacija, normalno da otkacim sve dozvole u aplikaciji, ne stizu sms poruke izmedju brojeva u aplikaciji. Poruka se posalje ali ne stigne na drugi br u aplikaciji. A za pozive isto u aplikaciji prolaze , ali kad napravim kao propusten poziv , vidim da je propusten tek kad udjem u aplokaciju a ne pre. Mislim da bi to trebalo popraviti , da bi se iskoristila aplokacija kako treba , a pruza te benefite.
 
Nisu još u potpunosti uspeli da savladaju tehnologiju sms poruka.
Da li je to problem zbog kombinacije sa aplikacijom ili nešto drugo, ja ne znam, ali definitivno je nepouzdano osloniti se na to.
Što se propuštenih poziva kroz aplikaciju tiče, samo u jednoj verziji aplikacije je sve radilo kako treba (više se ne sećam kada je to bilo).

Ne znam da li ste primetili još jedan problem, a to je da nema pravila prilikom odgovaranja na poziv kroz aplikaciju, nekad "pošalje" sagovornika na slušalicu, a nekad na zvučnik.
 
Ja sam nesto isprobavao izmedju moja dva br u globaltelu. Naime kad iskljucim sim kartice u meniju i sve pustim preko aplikacija, normalno da otkacim sve dozvole u aplikaciji, ne stizu sms poruke izmedju brojeva u aplikaciji. Poruka se posalje ali ne stigne na drugi br u aplikaciji. A za pozive isto u aplikaciji prolaze , ali kad napravim kao propusten poziv , vidim da je propusten tek kad udjem u aplokaciju a ne pre. Mislim da bi to trebalo popraviti , da bi se iskoristila aplokacija kako treba , a pruza te benefite.
Možeš li samo da nam pojasniš da li su u pitanju 2 telefona, ili u istom telefonu imaš 2 kartice. :)
 
Globaltel imam 2 godine

mogu vam reci da sam i previse zadovoljan imam i virtualnu master karticu koja radi dobro


za mene je dobro 500din 150min/sms 5gb net i miran sam mesec dana meni dosta
Sto tice signala to je od vipa tacnije od A1 sada novi naziv
 
Probao, radi Dina. @Globaltel Support

Pogledajte prilog 303782

Tako da ko ima Raiffeisen bank karticu i ima probleme sa plaćanjem na sajtu, može da koristi DinaCard.
Super! Takođe i kartice Banka Intesa iz određene serije imaju problem sa online plaćanjem, tako da ukoliko bilo ko ima problem sa online plaćanjem (ne samo na našem sajtu, već generalno) karticama Raiffaizen i Banka Intesa preporučujemo da pozovte korisnički servis banke ili da posetite neku od njihovih poslovnica. :)
 
Jel ima da koristi Mastercard preko Globaltel? Ladno su mi promenili broj kartice... I nisu javili...

Sad ima Mastercard 3D secure aktivan, ali niko ne zna na koji broj šalju sms otp kod... :) Pare stoje zarobljene, oni samo viču "nemamo informaciju*...
 
Jel ima da koristi Mastercard preko Globaltel? Ladno su mi promenili broj kartice... I nisu javili...

Sad ima Mastercard 3D secure aktivan, ali niko ne zna na koji broj šalju sms otp kod... :) Pare stoje zarobljene, oni samo viču "nemamo informaciju*...
Ćao, pošalji nam svoje podatke u inbox kako bismo proverili sa kolegama.
 
Jeste i kod mene je promenjen, verovatno automatski u iPay sistemu
 
Svim (A1, Globaltel i iPay) IPay virtuelnim (mobilnim) MASTERCARD karticama su promenjeni PAN/EXP/CVV2 podaci.

Sve ostalo, serijski broj MC kartice (bitan je za dopunu kartica platnim prometom) i brojevi telefona korisnika su ostali isti.
 
Svim (A1, Globaltel i iPay) IPay virtuelnim (mobilnim) MASTERCARD karticama su promenjeni PAN/EXP/CVV2 podaci.

Sve ostalo, serijski broj MC kartice (bitan je za dopunu kartica platnim prometom) i brojevi telefona korisnika su ostali isti.
sta to znaci radise kao do sada, zato globaltel nije izdavao Mastercard
 
Ne znam zašto Globaltel ne izdaje virtuelnu MC,.
iPay je ažurirao sistem i uskladio ga sa zakonskim propisima krajem prošle godine. I Vip i iPay kartice se od tada neometano izdaju i rade, ali Globaltel ne.
 
Ne znam zašto Globaltel ne izdaje virtuelnu MC,
iPay je ažurirao sistem i uskladio ga sa zakonskim propisima krajem prošle godine. I Vip i iPay kartice se od tada neometano izdaju i rade.
kod vipa dobio za 7 dana , kod globaltela (zato i kupio karticu) cekam od januara
 
Pozivi i poruke unutar mreže su putem aplikacije besplatni, dok su ka drugim mrežama jeftiniji nego putem SIM kartice.
Да ли ово значи да су нпр. неограничени минути и СМС бесплатни само ако се реализују преко апликације, а преко СИМ картице тарифирају се преко актуелног ценовника? Исто тако, да ли су неограничени минути и СМС само у оквиру Глобалтела или генерално у домаћем саобраћају?
 
Zdravo svima, određeni broj kartica je promenjen, a novac prebačen na nove. Ukoliko budete imali bilo kakvih poteškoća molimo vas da pišete na [email protected] i kolege će rešiti problem. :)
Post automatically merged:

Да ли ово значи да су нпр. неограничени минути и СМС бесплатни само ако се реализују преко апликације, а преко СИМ картице тарифирају се преко актуелног ценовника? Исто тако, да ли су неограничени минути и СМС само у оквиру Глобалтела или генерално у домаћем саобраћају?
Ukoliko imaš bilo koji aktivan paket pozivi i SMS su besplatni unutar mreže i putem SIM. Ukoliko nemaš aktivan paket besplatni su samo putem aplikacije i unutar mreže.
Ako imaš Freepaid paket pozivi su neograničeni ka svim mrežama.
Proceduru za prenos broja ti možemo poslati u inbox, ali da, zadržava se broj u potpunosti, a potom ga koristiš kao bilo koji drugi Globaltel broj.
 
Zdravo svima, određeni broj kartica je promenjen, a novac prebačen na nove. Ukoliko budete imali bilo kakvih poteškoća molimo vas da pišete na [email protected] i kolege će rešiti problem. :)
ne, nece... vec sam se dopisivao s njima... oni apsolutno nemaju pojma na koji broj meni stizu SMS OTP verifikacione poruke...
dok se nije promenio broj kartice, sve je radilo normalno... nije postojala MasterCard 3D Secure verifikacija uopste... sada postoji, samo sto globaltel ne moze da mi kaze na koji broj iPay meni salje te SMS poruke, posto mi ne stizu ni na jedan od dva broja telefona koje koristim...
inace, mail prepiska je zavrsila tako sto sam ja, posto nisu u mogucnosti da mi omoguce da koristim karticu, trazio da mi vrate pare, i zapretio ratelom i sluzbom za zastitu potrosaca...
dobio sam odgovor: "Poštovani, molimo prosledite nam broj računa.", tako da oni ovo ne mogu da rese....
 
Poslednja izmena:
ne, nece... vec sam se dopisivao s njima... oni apsolutno nemaju pojma na koji broj meni stizu SMS OTP verifikacione poruke...
dok se nije promenio broj kartice, sve je radilo normalno... nije postojala MasterCard 3D Secure verifikacija uopste... sada postoji, samo sto globaltel ne moze da mi kaze na koji broj iPay meni salje te SMS poruke, posto mi ne stizu ni na jedan od dva broja telefona koje koristim...
inace, mail prepiska je zavrsila tako sto sam ja, posto nisu u mogucnosti da mi omoguce da koristim karticu, trazio da mi vrate pare, i zapretio ratelom i sluzbom za zastitu potrosaca...
dobio sam odgovor: "Poštovani, molimo prosledite nam broj računa.", tako da oni ovo ne mogu da rese....
Zdravo, kontaktirali smo iPay da proverimo o čemu je reč, pa smo ti pisali u inbox.
 
imam pitanje za nekog od kolegu ako zna odgovor (znam da to globaltel zvanicno ne podrzava) - a to je pitanje dal na nekom usb modemu/ruteru globaltel moze da se koristi za internet samo(povremena i manja upotreba)? ili to ne moze?

pitam jer su realno povoljniji od mts gde za 500 din ide 500mb+gratis 500mb tj ukupno 1gb internet.
ovde je realno 5 puta vise gb od mts
 
@solomonbg Može na svakom modemu, i Globaltel to podržava zvanično. Bitno je da modem nije SIM locked, i da se podesi APN "globaltel" i omogući Data Roaming (na starijim Huawei modelima). Obrati pažnju da Globaltel ima FUP tj. Politiku pravedne upotrebe gde možeš maksimalno 40 GB mesečno da potrošiš po punoj brzini, bez obzira na količinu interneta na kartici. To važi i za modeme i za telefone.
 
imam pitanje za nekog od kolegu ako zna odgovor (znam da to globaltel zvanicno ne podrzava) - a to je pitanje dal na nekom usb modemu/ruteru globaltel moze da se koristi za internet samo(povremena i manja upotreba)? ili to ne moze?

pitam jer su realno povoljniji od mts gde za 500 din ide 500mb+gratis 500mb tj ukupno 1gb internet.
ovde je realno 5 puta vise gb od mts
Niti podržavamo, niti nepodržavamo - neutralni smo. :D Ali svakako su naše kartice namenjene za korišćenje u mobilnim uređajima i ne možemo garantovati da će raditi u modemima za kućni net. :)
 
Drugim rečima, ne možemo ti zvanično preporučiti - al' turi je slobodno, radi 😂
 
ok.sad imam mts modem i ruter huawei..moram to prvo da resim da otkljucam ili sam ili nekom da platim za to.pa onda kartica
 
Vrh Dno