Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Nazalost signal los ostalo stvarno ok

kako da aktiviram novu karticu na dump dirke obican telefon, ovi takozvani pametni telefone znam mora STK services
Ja sam moju preko nokia 105 aktirao tako sto sam ubacio i sama je nasla mrezu i onda sam okrenuo automat korisnickog servisa i cim se uspostavila veza prekinuo sam.
 
Nekoliko kartica sam aktivirao, ništa specijalno nije trebalo. Telefon je odmah nalazio mrežu bez ikakvih intervencija.
 
U pametne telefone nije problem jer ima instaliran STK , tri broja bez problema ali jedan broj mora u obican telefon
taj broj ubacen u telefon nokia 301 i nema mrezu, taj broj nije kod mene nego kod sestre a nema pametan telefon
 
nokia 101 vidi stk meni.Vidi i stari 3310 stk provereno.
 
Verujem ja tebi . kod nje samo mts meni, kad udje u meni prica sta ima i skroz dole samo mts meni stoji
Nema veze ko bude iso do nje odradice, mislim daje glupo i koj razlog ovaj stk meni
Inace meni se ne vidi ako je starija serija sim.Od 3 globaltel samo na 2 se vidi meni dok na sve 3 se vidi samo na stari 3310 i 6630 probao upravo i na njega dal se vidi kod njega se vidi na svim karticama.
 
U pametne telefone nije problem jer ima instaliran STK , tri broja bez problema ali jedan broj mora u obican telefon
taj broj ubacen u telefon nokia 301 i nema mrezu, taj broj nije kod mene nego kod sestre a nema pametan telefon
Ukoliko sestra ima nekog prijatelja, kolegu, komšiju pa da karticu ubaci u njihov uređaj samo da se aktivira, a potom vrati u svoj. Ukoliko ne, molimo te da kontaktiraš kolege iz tehničke podrška na 0677 1234, kako bi ti pomogle.
Post automatically merged:

@Yoca i @lale87 ja bih vas još jednom zamolio za broj telefona i lokaciju, pa da proverimo. :)
 
Ukoliko sestra ima nekog prijatelja, kolegu, komšiju pa da karticu ubaci u njihov uređaj samo da se aktivira, a potom vrati u svoj. Ukoliko ne, molimo te da kontaktiraš kolege iz tehničke podrška na 0677 1234, kako bi ti pomogle.
Post automatically merged:

@Yoca i @lale87 ja bih vas još jednom zamolio za broj telefona i lokaciju, pa da proverimo. :)
To znam ali nece niko dase bakce i kao neznaju
 
IMG-20210406-211505.jpg


nema potrebe, ovaj problem je već godinu (vidi mejl) dana od kada sam promenuo adresu.. dokle god ne promenite drastično neke stvari, nema tu pomoći..
 
Juce kupio esim za 200din, dana trajanje da probam kakav je signal. Kazem drugaru da me nazove i prvo pa musko :)-nedostupan! Odmah za tim i porukao propustenom pozivu. A razmisljao sam o prelasku na globaltel...ostace samo na razmisljanju :)
 
Kao što i piše u mailu koji su poslali @Yoca oni zaviše od VIP mreže i tu ne mogu ništa, a po pisanju na forumu ta mreža baš i nije sjajna u poslednje vreme.
 
Pitao sam, a @Globaltel Support nikada nije odgovorio, da li je Globaltel kao operater u mogućnosti da promeni operatera od koga iznajmljuje infrastrukturu, s obzirom da je prepakovani Vip u A1 u totalnom raspadu.

Možda je vreme da podnesu zahtev za prenos, s obzirom da im je mobilna usluga ispod svakog nivoa. Podseća me na same početke mobilne telefonije kod nas, kad smo morali da jurimo signal na prozoru.
 
Juce kupio esim za 200din, dana trajanje da probam kakav je signal. Kazem drugaru da me nazove i prvo pa musko :)-nedostupan! Odmah za tim i porukao propustenom pozivu. A razmisljao sam o prelasku na globaltel...ostace samo na razmisljanju :)
Možeš li nam proslediti broj telefona, kako bi kolege proverile o čemu je reč.
Post automatically merged:

Pitao sam, a @Globaltel Support nikada nije odgovorio, da li je Globaltel kao operater u mogućnosti da promeni operatera od koga iznajmljuje infrastrukturu, s obzirom da je prepakovani Vip u A1 u totalnom raspadu.

Možda je vreme da podnesu zahtev za prenos, s obzirom da im je mobilna usluga ispod svakog nivoa. Podseća me na same početke mobilne telefonije kod nas, kad smo morali da jurimo signal na prozoru.
Trenutno nismo u mogućnosti da promenimo operatera čiju infrastrukturu koristimo, ali se trudimo da svaki problem koji vi kao korisnici imate sa signalom dođe do prave adrese i na taj način poboljšamo uslugu. Zato vas molimo da kada god imate konkretan problem, slobodno nam pošaljete u inbox broj telefona, lokaciju i vreme nastanka problema sa signalom ili brzinom interneta, kako bismo mi prosledili nadređenima. :)
 
Ok je da prosledite nadređenima, ali to neće rešiti problem dok A1 ne poboljša mrežu. Svesni su oni problema svojih korisnika, pa tako i vaših, samo je pitanje kada će ih rešiti.
 
Šta se dešava sa aktiviranim brojem nakon tri meseca ako se ne vrši dopuna? Mislim na free verziju bez sima, u aplikaciji stoji da ističe za tri meseca
 
Šta se dešava sa aktiviranim brojem nakon tri meseca ako se ne vrši dopuna? Mislim na free verziju bez sima, u aplikaciji stoji da ističe za tri meseca
Domaći brojevi telefona, ostaju zauvek na nalogu korisnika, dok se strani brojevi telefona produžuju na mesečnom nivou i ukoliko nisu produženi mogu ih izgubiti bez mogućnosti povrata. :)
 
Kada primam poziv preko aplikacije u 90% slučajeva telefon počne da zvoni a ekran se ne pali. Kada uđem u aplikaciju u trenutku dok zvoni pojavi mi se kao na screenshotu i ne mogu da se javim a telefon i dalje zvoni. Koliko znam sve dozvole za aplikaciju su mi potvrđene a to isto mi se dešavalo i na prethodnom telefonu.
 

Prilozi

  • Screenshot_20210410-094057_GLOBALTEL.jpg
    Screenshot_20210410-094057_GLOBALTEL.jpg
    43 KB · Pregleda: 19
Poslednja izmena:
Kada primam poziv preko aplikacije u 90% slučajeva telefon počne da zvoni a ekran se ne pali. Kada uđem u aplikaciju u trenutku dok zvoni ponavi mi se kao na screenshotu i ne mogu da se javim a telefon i dalje zvoni. Koliko znam sve dozvole za aplikaciju su mi dozvoljene a to isto mi se dešavalo i na prethodnom telefonu.
To je standardna pojava.
Jedno vreme je radilo kako treba i opet su zeznuli stvar.
Sve sam to prijavljivao, kao i ostale probleme, ali ne vredi. Čekam da istekne trenutni fripejd i idem dalje.
 
Važna mi je opcija broja preko aplikacije pa ne idem dalje jer koliko znam drugi operateri nemaju ovu mogućnost
 
Nažalost, za sad samo globaltel.
Isto se dešava ako propustiš poziv, jednostavno nema obaveštenja dok ne uđeš u listu poziva kroz aplikaciju
 
Ista prica i kod mene, sve lepo zamisljeno ali ove sitnice ubivaju nazalost
 
Kada primam poziv preko aplikacije u 90% slučajeva telefon počne da zvoni a ekran se ne pali. Kada uđem u aplikaciju u trenutku dok zvoni pojavi mi se kao na screenshotu i ne mogu da se javim a telefon i dalje zvoni. Koliko znam sve dozvole za aplikaciju su mi potvrđene a to isto mi se dešavalo i na prethodnom telefonu.
Zdravo, prosledićemo developerima i javiti mogući uzrok i rešenje.
 
Iz komunikacije sa zaposlenima u Globaltelu, kao i čitanjem odgovora i komentara @Globaltel Support, nesumnjivo stičem utisak da oni ne koriste njihovu mrežu.
Svaki put su potpuno iznenađeni i začuđeni problemima koji su i te kako očigledni, problemi za koje nisu potrebne specijalne moći da bi bili uočeni.

U svakom slučaju, hvala @Globaltel Support što su bar prisutni ovde, da čuju i prenesu problem.
 
@Globaltel Support kada planirate da rešite problem sa plaćanjem na Vašem sajtu sa karticama Raiffeisen banke? Već više od mesec dana postoji problem i redovno Vam pišem mejlove ali niko iz podrške ne razume koncept problema i stalno me kontaktiraju da pitaju "da li Vam sada stižu SMS poruke Raiffeisen banke?" (a ja nikad nisam spomenuo SMS poruke banke već plaćanje dopune ili paketa online). Kontakt mail sa koga sam slao upite je milankragujevic [@] gmail [.] com.
 
Koja je prednost da pozivi i poruke idu preko aplikacije?
 
Nisi ograničen na korišćenje isključivo preko SIM kartice, i svako ima neki svoj razlog. Konkretno, ne treba ti pokrivenost mobilnom mrežom, već je dovoljno da imaš pristup internetu.
Npr. podrumi bez signala, roaming, drugi (treći) broj, itd.
 
Nazad
Vrh Dno