Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Ja ih shvatam - lopovčine. Samo u krajnjoj nuždi će ponuditi ono što realno treba da bude.

Sent from my Oneplus 8 using Tapatalk
 
MTS konstantno sprovodi ovu maloumnu praksu netacnih i nepotpunih ugovora na potpisu a zapisivanje u sistemu dogovorenog.
Zato to tako rade ni meni nije jasno ali licno mislim da ovo nije pravno valjnao, da se nesto krši po pitanju nekog zakona, garant al moze im se...

Bilo bi dobro da se neki pravnik javi i ponudi svoje misljenje...

Ti nisi potpisao, vratio si im ugovor?
Samo da znas praksa im je upravo da salju tipski ugovor u kome s ene vidi nista od dogovorenog, a da zapsiu "u sistemu" dogovor i to onda obicno ispostuju a ako se nesto tokom vremena omasi da se zali korisnik, pozove se na dan i jos bolje vreme razgovora u kome je dogovoreno pa trazi da se proveri i uvek se sipravi, samo sto traje...

Tako su i meni rekli. Ugovor je tipski, ne mogu da ga isprave, ali su oni u sistemu upisali dogovorenu cenu i takav će biti račun.
 
По мени им се таква пракса обија о главу, сувише људи их напушта а заиста се дивим свима који су сада потписивали уговоре на две године, у овој ситуацији, код било ког провајдера...
Зато ценим или мале тарифе или припејд, а мислим да ће и додатно снижавати цене сви редом или макар нудити више за исти новац.
 
Pazi ti njih što su bezobrazni, pa njihova zvanična ponuda je 12 meseci za 1 din ako uzmeš novu mobilnu liniju (novi broj ili prepaid na post) i 100gb.
Znači po defaultu možeš da dobiješ 100gb na oba broja i 12 meseci za 1 din za broj koji prebacuješ sa prepaid.
Pri obnovi ugovora dobijaš 100GB na postojeći postpaid broj.
Broj koji se pridružuje dobija benefit 1rsd x12 ili 24 meseca u zavisnosti od izabrane tarife. Ovaj broj ne dobija 100GB!
 
posto me nadalje nisu zvali, a UO je istekla, napisao sam im mail sa predlogom nove UO za m2, na osnovu ponude od 700rsd koja je skoro pominjana i ovde. Posto verujem da ce taj mail biti procitan kao jutarnji vic preko dorucka (pogacice sa cvarcima garant), i da ce ga baciti u spam, koja je procedura za podnosenje prelaska broja u drugu mrezu, posto ih izgleda samo to prebacuje u radni rezim?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Upravo tako. Neka si probao na taj način, ali 99% ništa nećeš dobiti tako. Procedura je podnošenje zahteva za prelazak kod drugog operatera, tek tada možeš očekivati pogodnosti.
 
Procedura je odeš u poslovnicu (telenor, vip) i tražiš da ti urade prenos tog i tog broja.

Dobiješ novu karticu, sačekaš da se stara ugasi, ubaciš novu, pa opet posetiš poslovnicu da vidiš šta ti odgovara da potpišeš od paketa.
 
a u kom intervalu onda treba da zovu iz mts i ponude nesto za ostanak? i kako ako se pristane na uslove, radim 'undo' zahteva za prelazak? opisano iznad znaci da mi ne gine prelazak, i u tom slucaju ne bih mogao nazad tek tako.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
a u kom intervalu onda treba da zovu iz mts i ponude nesto za ostanak? i kako ako se pristane na uslove, radim 'undo' zahteva za prelazak? opisano iznad znaci da mi ne gine prelazak, i u tom slucaju ne bih mogao nazad tek tako.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Обично два три дана им треба, некада и дан, а потенцијални прелазак се аутоматски брише ако прихватиш понуду мтс-а.
За прелазак ти је неопходна картица са ПУК и ПИН бројем, то укуцавају у захтев за пренос броја.
 
hvala .. sad sam zvao call centar da mi kazu kodove, i usput mi rece koleginica da vide zahtev i da ce u najkracem roku da odgovore, kao nisu mogli da me dobiju. pa rekoh mail je prakticniji nego da se dovikujem sa vama, ali znaju oni zasto to rade vrlo dobro.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
hvala .. sad sam zvao call centar da mi kazu kodove, i usput mi rece koleginica da vide zahtev i da ce u najkracem roku da odgovore, kao nisu mogli da me dobiju. pa rekoh mail je prakticniji nego da se dovikujem sa vama, ali znaju oni zasto to rade vrlo dobro.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
То је пракса и на западу, ништа они ново нису измислили, знам да брат све тражи да пише у мејлу а доћи ће то и овде јер ће бити све безобразнији и безобзирнији према корисницима па ће људи сами захтевати такве мере јер онда ипак буде негде неки писани траг за који човек може да се ухвати када дође до непоштовања уговореног.
Све то може да се правно срочи и да пише а не да се ваде као да је промоција или бенефит па не могу да напишу у уговору...
 
Истекла ми Морава 3. Звао 064733 и после два дана ме звали са непознатог броја и договорили оморика 1 за 1199 динара месечно. Јутрос ми стиже поштар и доноси уговор на 1499 динара месечно. Не разумем, зашто. Стварно МТС има најбољу понуду, мислим на тих 100 гига месечног интернета, жао ми да то пропустим, али ови радници МТС дефинитвно не заслужују своју плату! Ко зна, можда грешка и није случајна!? Можда и раде на принципу АПП. Ко ће га више знати.
Измена: наравно да нисам потписао уговор.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
Синоћ око 19 часова ме звали са 19818, где су питали да ли да врате уговор на потписивање. Рекао сам може, али да у уговору пише вредност коју смо договорили преко телефона. Љубазна девојка се извинила на грешци и да ће поново послати уговор. Тако да ће сутра доћи нови уговор на потписивање.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Meni je spomenuto da na ugovoru mora da piše standardna cena paketa, a da će računi stizati po dogovorenoj ceni.
 
Precrtas sve neispravnosti u ugovoru koji ti salju na poptpis, prepravis i dopises sto fali od dogovorenog i potpises ispod dopisanog... :D
Kad prime i vide opet ce slati da se potpisuje, garant...
 
a u kom intervalu onda treba da zovu iz mts i ponude nesto za ostanak? i kako ako se pristane na uslove, radim 'undo' zahteva za prelazak? opisano iznad znaci da mi ne gine prelazak, i u tom slucaju ne bih mogao nazad tek tako.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Dešavalo se i da ne pozovu kod prenosa, pisali su ljudi o tome.

Što se tiče ovoga na papiru, najbolje je uvek imati sve crno na belo.

Kad smo uzeli pre par dana box 4 (prešli sa box 3), na prvoj strani ugovora stoji kao da je cena 24 meseca ful. Ne pominje se akcija 12 meseci po dinar na prvoj strani.

Tražio sam crno na belo ono što je izgovorila radnica u poslovnici da ostaje akcija i dobio prilog 1 u ugovoru gde detaljno piše da pomenuta akcija ostaje. Papir je sve, pusti priču.
 
Brat je potpisao juče ugovor na 24 meseca uz uređaj i utrapili su mu ovo osiguranje, da li je moguće otkazati ga nekako? Nisam uspeo da rastumačim ugovor sa Dunavom.
 

Prilozi

  • IMG_20201229_211024.jpg
    IMG_20201229_211024.jpg
    352.3 KB · Pregleda: 183
a u kom intervalu onda treba da zovu iz mts i ponude nesto za ostanak? i kako ako se pristane na uslove, radim 'undo' zahteva za prelazak? opisano iznad znaci da mi ne gine prelazak, i u tom slucaju ne bih mogao nazad tek tako.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Meni su majku zvali isti dan posle par sati od podnosenja zahteva kod drugog operatera. Ona je na kraju prihvatila novu MTS ponudu.
Ne radi se nikakav 'undo' zahtev, samo stigne poruku od drugog operatera da je MTS odbio zahtev za prelazak i to je to. SIM karticu od drugog operatera mozete da bacite, zadrzite ili vratite, svakako je prazna i neaktivna.
 
Brat je potpisao juče ugovor na 24 meseca uz uređaj i utrapili su mu ovo osiguranje, da li je moguće otkazati ga nekako? Nisam uspeo da rastumačim ugovor sa Dunavom.

Morao bi u ugovoru da stoji rok za odustajanje od ugovora, obično je 14 dana.
 
Обично два три дана им треба, некада и дан, а потенцијални прелазак се аутоматски брише ако прихватиш понуду мтс-а.
За прелазак ти је неопходна картица са ПУК и ПИН бројем, то укуцавају у захтев за пренос броја.

Nije neophodno ako je broj registrovan na tebe.
Juče podnet zahtev za prenos iz Mts-a u VIP.
Sutra prenos broja.

Послато са M2007J17G помоћу Тапатока
 
Nije neophodno ako je broj registrovan na tebe.
Juče podnet zahtev za prenos iz Mts-a u VIP.
Sutra prenos broja.

Послато са M2007J17G помоћу Тапатока
Био је регистрован на мене па је потрајало и дуже... Као што написах - обично, а сада им је, очигледно, битно да придобију или задрже што више корисника[emoji6]
То ваља искористити.
 
Pri obnovi ugovora dobijaš 100GB na postojeći postpaid broj.
Broj koji se pridružuje dobija benefit 1rsd x12 ili 24 meseca u zavisnosti od izabrane tarife. Ovaj broj ne dobija 100GB!

Zašto ovaj drugi broj ne dobija promociju od 100gb ako uzmeš O1 ili veću tarifu? Već si uzimao ovu promociju?
 
Zato sto u deteljnijim informacijama pise: "Pogodnost od 100 GB može da se koristi samo na jednoj mobilnoj liniji (za koju je korisnik potpisao ugovor)."
 
Jedna linija ide sa 100GB a ova druga koja se pridruzuje, a vodi se na isto ime, dobija 12 meseci po dinar bez tih 100GB.
 
Samo da potvrdim da je moguca promena tarife posle isteka UO na portalu moj mts. Nema nove ugovorne obaveze, placa se puna cena paketa.
 
Poslednja izmena:
Jel može nekako da se otkaže pretplata i ceo broj da se ugasi a da se ne ide u poslovnicu (ugovor je istekao)?

Jel može preko aplikacije ili mejla da se to uradi?
Osoba se odselila iz Srbije, pa lični odlazak nije opcija.
 
Vrh Dno