Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Drago mi je da vidim da ima jos istomisljenika o mts-u, najgorem operateru i najgoroj usluzi u drzavi.

Da li je neko imao iskustvo sa promenom paketa pre isteka ugovorne obaveze na slabiji, posto sam saznao da namerno odugovlace sa prebacivanjem broja u drugu mrezu. U slucaju prelaska iz mts-a u drugu mrezu sa prenosom broja (a ugovorna obaveza je istekla za taj broj), dovoljno je podneti zahtev za prenos kod novog operatera i on dalje salje upit mts-u za proveru obaveza i prenos broja. Dok to traje, placa se puna cena paketa mtsu srazmerno broju dana koliko traje prenos u novu mrezu. Zato je cilj smanjiti paket jer imaju trikove da prebacivanje traje i po dve nedelje. Pogotovo kad pocnu praznici.

Da li ova promena paketa moze da se uradi u poslednjem mesecu prema ugovornoj obavezi i da pocne da vazi posle isteka ugovorne obaveze?
 
Мислим да промена пакета може ако потписујеш нову УО, а може да се виде на припејд након истека УО, или најавити у последњих недељу дана УО и прећи на припејд... Онда већ не могу толико да наплате али могу да одуговлаче, мада је потрајало дан два у мајчином случају, док су све покушали како би је задржали.
Постоји и оних чувених 90 дана на припејду па тек онда се може прећи код другог оператера али ценим да ће се то укинути током наредне године.
Свакако се мора водити рачуна али мислим да је најбоље поднети захтев за пренос броја код другог оператера па онда даље следити процедуру јер другачије мислим да су веће перипетије.
 
Taj trik sa prepaidom kvari plan prelaska. Izgleda da je najlakse ostati na istom paketu (nikako nova UO) u toku prebacivanja. Dobio sam informaciju da mts blokira prenose brojeva ako nije placen poslednji racun, tj da mora da se saceka izrada racuna za poslednji mesec. Da li ovo placanje moze odmah da se forsira u poslovnici? Nesposobni su da daju informacije mejlom, za sve se pozivaju na poslovnicu i traze da se ceka red pa tek onda mogu da se dobiju informacije na salteru.
 
Труде се на многе начине да некога одврате од одласка из њихове мреже. У пословници не верујем да би нешто епохално да се учини а ја када сам прелазио, зачудо су ми то експресно одрадили, јер су ме прво упутили на пословницу, а онда у пословницу не знам шта није могло јер је испало да су ме погрешно упутили на пословницу, али са упорним убеђивањем и неодустајањем (јер кол центар ме је послао код њих, па нисмо хтео сто пута да се враћам) сам успео да са УО, која се завршила тих дана, пређем на припејд, а онда врло брзо и код другог оператера.
Сада сумњам да би ме пустили пре истека 90 дана на припејду, тако да је најбоље на пар дана пре истека УО поднети захтев код другог оператера и испратити шта се дешава. Мислим да тада правно немају основ по коме би некога задржали у својој мрежи, а што се тиче последњег рачуна, или пар дана неког новог периода до преноса броја у другу мрежу, требало би да или одмах дају рачун за то или да га шаљу на адресу, па се као ваде како је то компликовано а заправо све само да неког одврате од одласка.
Наравно, следи још један позив из службе да вас пита зашто одлазити и да понуди неке од бенефита а некоме то одговара а анекоме не. Ако добијете понуду, можете да одете, немају право да вас задрже, а ако не платите рачун који стигне на адресу, постоје законски механизми да га наплате а је да било кога задржавају у својој мрежи без пристанка тог корисника, али могуће је да сада то раде док их неко не пријави РАТЕЛ-у, или каквој сличној служби.
 
Poslednja izmena:
Sta nude zastarije od 65? Razmisljam se da kevin broj prebacim na caleta, i da joj uzmem zmaj zbog neta, sada ima moravu 1. Pokusavam da nadjem ovu promociju ali su jw sklonili sa sajta.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Jel se neko seća koliko bese iznosi morava 1 kad istekne uo po onim starim cenama? I da li nastavlja da vazi neograničeno minuta u mts-u?

Redmi Note 5
 
Труде се на многе начине да некога одврате од одласка из њихове мреже. У пословници не верујем да би нешто епохално да се учини а ја када сам прелазио, зачудо су ми то експресно одрадили, јер су ме прво упутили на пословницу, а онда у пословницу не знам шта није могло јер је испало да су ме погрешно упутили на пословницу, али са упорним убеђивањем и неодустајањем (јер кол центар ме је послао код њих, па нисмо хтео сто пута да се враћам) сам успео да са УО, која се завршила тих дана, пређем на припејд, а онда врло брзо и код другог оператера.
Сада сумњам да би ме пустили пре истека 90 дана на припејду, тако да је најбоље на пар дана пре истека УО поднети захтев код другог оператера и испратити шта се дешава. Мислим да тада правно немају основ по коме би некога задржали у својој мрежи, а што се тиче последњег рачуна, или пар дана неког новог периода до преноса броја у другу мрежу, требало би да или одмах дају рачун за то или да га шаљу на адресу, па се као ваде како је то компликовано а заправо све само да неког одврате од одласка.
Наравно, следи још један позив из службе да вас пита зашто одлазити и да понуди неке од бенефита а некоме то одговара а анекоме не. Ако добијете понуду, можете да одете, немају право да вас задрже, а ако не платите рачун који стигне на адресу, постоје законски механизми да га наплате а је да било кога задржавају у својој мрежи без пристанка тог корисника, али могуће је да сада то раде док их неко не пријави РАТЕЛ-у, или каквој сличној служби.

Hvala. Bilo je nekoliko pokusaja prevare sa njihove strane, izmisljali su neke iznose koji su preko visine mesecne pretplate vise od 50%, menjali su tarife samostalno, duplirali racune. Za sve je to izgovor los "sistem koji sam to radi". Lopovi-paraziti sa debelim ledjima koji pokusavaju prevare na svakom cosku. Pregrmece se i taj prelazak nekako.
 
Наравно, нико од њих ми није из ока испао, идем где ми одговара.
Нажалост, имали су квалитетан кадар, и делом га још увек имају, али те људе невиђамо по пословницама а срце су система и онда је стварно туга када те неко ко је очигледно доведен у пословницу без икаквог критеријума за ту врсту посла да ради убеђује у нешто што знаш да није тако а притом је полуобавештен. Не само то, него константно такве доводе по пословницама, баш почетнике који се једва сналазе за нека мало озбиљнија питања која им поставиш. Једино се надам да они који су били пре на тим позицијама и који су се прекалили па знају све што треба сада седе на неким бољим местима у фирми па ће се у неком тренутку то прелити и на кадар по пословницама.
Јер, ово је буквално - одеш тамо са једном причом из кол центра, онда ти у пословницуи испричају другу, а ако се зезнеш и нешто потпишеш, испадне после трећа...
Тако није било пре три, четири године а и раније... Сада видим да је тако током протеклих отприлике годину, годину и по дана.
 
Šaljw li mts na zahtev korisnika kod za otključavanje uređaja sa njihove mreže kao i Telenor? Konkretno za Huawei mobilni ruter.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Šaljw li mts na zahtev korisnika kod za otključavanje uređaja sa njihove mreže kao i Telenor? Konkretno za Huawei mobilni ruter.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
daju kod.

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
Dal će dati da se obnovi ugovor 3 meseca ranije, ugovor je sa telefonom teče 34.ti mesec istog?

Išao bih na manju tarifu, trenutno xl+ 2700 din. O1 ili O2 bih uzeo.
 
Mislim da ne može manja tarifa pre isteka, ista ili veća samo.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Tako je bilo. Na portalu mi nudi mogućnost da idem na 02, ali za 3000. Da predjem na O2, pa da idem da potpišem ugovor i iskoristim promociju za 2000. :D

Zvao sam 064733, čekam da me pozovu sa skrivenog da vidim šta imaju da kažu i ponude starim i vernim korisnicima.
 
[email protected] i [email protected]

Kad sam slao za otkljucavanje pisao sam na oba :)

Treba navesti sve moguće podatke, ime, prezime, datum rodjenja, šifru korisnika sa računa, adresu, koji model u ovom slučaju modema, imei...
 
Malopre bili u Zmaj Jovinoj u poslovnici mts-a u Novom Sadu. Gužva, red od 10-12 ljudi.
Supruzi istekao ugovor, a želimo i ćerki da prebacimo broj na postpejd uz telefon. Znači 2 telefona tj. 2 Omorika 1 paketa. Službenik nam je poslao zahtev u centralu (064733) da nas pozovu kako bi izdejstvovali "Kuća časti" benefit + još nešto.
Rekao je da čekamo do četvrtka, a ako nas ne pozovu do tada, da mi njih ubrzamo.
Prilično fer.

Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
 
Ma[emoji2400 je napisao(la):
e;6274049]Dal će dati da se obnovi ugovor 3 meseca ranije, ugovor je sa telefonom teče 34.ti mesec istog?

Išao bih na manju tarifu, trenutno xl+ 2700 din. O1 ili O2 bih uzeo.
Ma sigurno hoce ja sam tako prelazio pre par godina ali moraces licno do neke poslovnice, online ne moze na nizu tarifu.

Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
 
Ok, hvala. Nisu još zvali, sačekaću možda se otvore neki mesec po dinar.

Ali razmišljao i da prebacim sad na O2, dozvoljava mi portal. Pa da idem sutra i potpišem ugovor za istu tarifu na 2000 :D

tNJcjrO.png
 
Ma[emoji2400 je napisao(la):
e;6274502]Ok, hvala. Nisu još zvali, sačekaću možda se otvore neki mesec po dinar.

Ali razmišljao i da prebacim sad na O2, dozvoljava mi portal. Pa da idem sutra i potpišem ugovor za istu tarifu na 2000 :D

tNJcjrO.png
Mislim da ti ovo nije povoljno. Vip za ove novce (2000rsd) daje beskonacno minuta, sms, i interneta..

Sent from my POCO F1 using Tapatalk
 
Istekao mi je ugovor u mtsu proslog meseca, imao sam staru tarifu Morava 3 bez uredjaja 849 din mesecno, stigao mi racun 1499din. Mislio sam da ce da nastavi po starom (bar mi je tako pre u telenoru bilo). Jel to normalno?
 
Gwynbleidd
Kad ti istekne ugovorna obaveza prestaje da važi i promocija tj popust, to je normalno i u Telenoru je isto tako.
 
Aha ok, nisam znao da to spada u promociju. Malo je bzv sto je povecano na 1499 a sve je isto kao kod sadasnje morave 2 koja je 949, nema logike zasto bi iko ostao na ovome umesto presao na 550 din manju pretplatu a imao istu stvar. Da li mogu nekako online preci na moravu 1 po iznosu od 599 - bez telefona? Daje mi samo opciju bez ugovorne obaveze 849. Ispred poslovnice je danas cekalo oko 30 ljudi, radije bih online to da uradim.
 
Morava 2:
- 949rsd uz ugovor i e račun, bez telefona
-1399rsd bez ugovorne obaveze sa e računom
-1449rsd bez ugovorne obaveze bez e računa
Probao sam online M1 za 599, meni prolazi izbor.
Da li si probao preko 0800100100?
 
Da li je ikada ikome nakon isteka UO mts poslao racun sa nekom kamatom da se plati u mizernom iznosu od 85 dinara???



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Ne bi trebalo da je kamata, vec si mozda dan-dva usao u drugi obracunski period.
 
meni ističe za mesec dana ugovor,jel treba da im najavim mesec dana ranije da prelazim na prepaid ili da ih zovem par danaa pre isteka?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Jel moguce naruciti telefon i paket online, a da jos uvek nisam platio poslednji racun? Ili mora da se izmiri celokupan dug?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
meni ističe za mesec dana ugovor,jel treba da im najavim mesec dana ranije da prelazim na prepaid ili da ih zovem par danaa pre isteka?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Kad ti istekne ugovorena obaveza najbolje dan kasnije podnosis zahtev kod drugog operatera. Nista ne najavljujes. Ako predjes onda ce ti taj period naplatiti proporcijalno danima koje si proveo u staroj mrezi a po punoj ceni paketa. Ako ostabes posto te zovu placas po novougovorenoj obavezi

Sent from my POCO F1 using Tapatalk
 
ma ja bih ostavio broj na prepaid-u jer sam vec uzeo drugi globaltel broj.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno