Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni su ponudili to isto juce. Hbo imam besplatno preko telenora, uzeo sam mi box, tako da cu da smanjim paket na eon duo light i da cekam uvodjenje optike kod mene u ulazu pa da vidim...

Huawei P30

Ok, slažem se da im je ponuda bulja, jedino što su kod mene SBB jedina opcija (trenutno), a svakako ne bih prihvatio mts cenzuru kanala, čak ni da mi oni plaćaju da pređem na mts, a kamoli kad ja njima plaćam...

P. S. da stvar bude pišičavija, pitaju me da li imam primedbe, kažem pogledajte istorijat mojih primedbi i videćete da se maltene sve svode na isto, a to je da u stano od pišljivih 75 kvadrata, ja nemam pokrivenost wifi signalom sa rutera koji mi je SBB obezbedio, bili su vaši četiri puta, nisu uradili mnogo... Žena-bot prelazi preko moje opaske i nudi mi brži internet, reko džabe mi brži internet ako ne hvatam signal u dve od tri sobe... Tu je malo štucnula i zamislila se... Ali je brzo prezupčila neugodnu situaciju...
 
Poslednja izmena od urednika:
Nije mts taj koji cenzuriše kanale. UG ograničava pristup svojim kanalima, preko nekih IP adresa
 
Od 10.decembra do 15.januara pustaju sve kanale i video klub. Hbo se opet otkljucava preko sbb portala.
 
Ona priča vezano za podatke korisnika sa prethodnih par strana...

Iskreno malo me čudi što tek sad se o tome priča, još letos je supernova imala sve podatke mog ugovora sa Sbb-om, adresu, kad ističe itd.
 
У иоле озбиљној држави то би био скандал, код нас је изгледа све нормално.
Што се СББ тиче мислим да људи превише очекују са тим повољнијим понудама. Иста прича је и са МТС, направе повољнију понуду да привуку нове кориснике, а после иста прича када истекне уговор и када неко као стари корисник тражи неки попуст. То одавно раде и једни и други и то им је проверена пракса. Уопште се не цимају што ће им отићи корисник јер ће привући нове за које наравно увек има одлична понуда.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ok, slažem se da im je ponuda bulja, jedino što su kod mene SBB jedina opcija (trenutno), a svakako ne bih prihvatio mts cenzuru kanala, čak ni da mi oni plaćaju da pređem na mts, a kamoli kad ja njima plaćam...

P. S. da stvar bude pišičavija, pitaju me da li imam primedbe, kažem pogledajte istorijat mojih primedbi i videćete da se maltene sve svode na isto, a to je da u stano od pišljivih 75 kvadrata, ja nemam pokrivenost wifi signalom sa rutera koji mi je SBB obezbedio, bili su vaši četiri puta, nisu uradili mnogo... Žena-bot prelazi preko moje opaske i nudi mi brži internet, reko džabe mi brži internet ako ne hvatam signal u dve od tri sobe... Tu je malo štucnula i zamislila se... Ali je brzo prezupčila neugodnu situaciju...

imam isti problem, tako da sam sad skupio pare i kupio dodatni asus ruter - jedan od skupljih modela.. , to ti je jedino resenje.
 
У иоле озбиљној држави то би био скандал, код нас је изгледа све нормално.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Da, bukvano su sve imali, ime, prezime, broj telefona, istek ugovora itd...

Ko je tu sad kriv, možda i da se podnese tužba po članu tom i tom za neke ozbiljne novca, čekaj stani, da živimo u Srbiji...
 
Imam problem zadnjih nekoliko dana. Net mi se vuče prilikom otvaranja stranica u browseru, pogotovo ako otvaram link od stanice. Twitter video, treba mu večnost da počne, Viber na telefonu katastrofa prilikom skidanja fotografija i videa... i na kraju, primetim da mi CoD zaštopa svako malo... internet postiže dobru brzinu ali uz sve pomenute probleme.
Probao neki web tester interneta i vidim da mi Ping ide na 200-600 na svakih 30ak sekundi!?
 
Jel neko pouzdno ispratio do kraja ovu sagu sa (ukradenim) podacima SBB korisnika?
Tu iz perspektive korisnika je kriv SBB sve da ih je neko hackovao. Pre ce biti da je neki insajder prodao podatke, ali opet krivica na SBB. Nisam pratio, guzva, posao preko nedelje, ali ovo je nevidjeni skandal.
 
Imam problem zadnjih nekoliko dana. Net mi se vuče prilikom otvaranja stranica u browseru, pogotovo ako otvaram link od stanice. Twitter video, treba mu večnost da počne, Viber na telefonu katastrofa prilikom skidanja fotografija i videa... i na kraju, primetim da mi CoD zaštopa svako malo... internet postiže dobru brzinu ali uz sve pomenute probleme.
Probao neki web tester interneta i vidim da mi Ping ide na 200-600 na svakih 30ak sekundi!?

Desavalo se i meni par puta, obican reset modema je resavao stvar.
 
unnamed.jpg


Dakle, od 10. decembra do 15. januara.
 
Ovo je postalo nocna mora, kod mene prvu optiku uveo je Targo. Kad su pukli niko nista. Pojavio se SBB i uveo optiku. Posle njih pojavilo se jos njih. Svake nedelje mi zvone na vrata MTS, Telekom, Orion sta mi bre vise zvoni, lepo se vidi da imam kanalicu, okaci ponudu na oglasnu tablu i dobvidjenja. Ovo je postalo maltretitanje ko nije na SBB na silu da predje na MTS ili Telekom
 
Jadan SBB.. Kme, kme...

Da ovi ostali smradovi ne cenzurišu medije (tačnije izbacili su iz ponude sve kanale gde možeš čuti pravovremenu i objektivnu vest=, šutnuo bih u dupe istog momenta, jer su bezobrazno neprofesionalni, i nemaju nikakvo poštovanje prema višegodišnjim korisnicima...
 
Jadan SBB.. Kme, kme...

Da ovi ostali smradovi ne cenzurišu medije (tačnije izbacili su iz ponude sve kanale gde možeš čuti pravovremenu i objektivnu vest=, šutnuo bih u dupe istog momenta, jer su bezobrazno neprofesionalni, i nemaju nikakvo poštovanje prema višegodišnjim korisnicima...

I ja imam povremeno lose iskustvo sa SBB ali to sto ja na cenkanje dobijem a ima klauzula da ti se ne naplacuje odrzavanje, trenutno isteko popust po starom paketu bilo 3100 din, sad EON 500/50 placam 3600 din a ima sve TV pakete ird...
 
Ja sa SBB-om u poslednje vreme imam jako loša iskustva. Već godinu dana možda i više imam problem sa internet signalom, puca veza po nekoliko outa na dan. Nekada se signal uspostavi kroz par minuta a nekada posle nekoliko sati.
10-15 puta su dolazili da reše problem, ove nedelje su dolazili tri puta. Samo izmenjaju razdelnike po stanu i problem ostaje. Tako je bilo do ove nedelje.
Prošle subote nisam imao internet signal od 9 do 16 časova. Pa u nedelju od kako sam ustao ujutru nije bilo ni slike, ni interneta ni telefona.
U ponedeljak me sami zovu kažu da će doći tehničar u utorak da vidi šta je problem jer mi je signal previše slab.
Došao dečko u utorak izmerio sve, opet promenio razdelnik i kaže ne zna u čemu je problem, signal dobar na čvorištu na mom spratu a nije dobar na ulazu u stan. Kažem mu ja da nije možda problem onda u kablu koji ide od čvorišta do mog stana. On onda reče verovatno jeste pisaće da se promeni dovodni kabl.
Dolazi ekipa u sredu koja treba da zameni kabl, oni nisu uspeli da izvuku taj glavni kabl koji ide kroz kanalice unutar zida (postavio SBB kada je zidana zgrada). Ja im kažem izbušite novu rupu i provucite nov kabl.
Nećkali se i uzeli oni da izmere ponovo taj glavni kabl. Kažu ovaj dečko što je bio dan pre nema pojma, kabl je odličan. Nisu hteli da da zamene, ponovo samo zamenili razdelnik koji je bio stavljen nov dan pre toga i otišli.
Posle 15-20 minuta opet nema nikakvog signala.
Zovem podršku i devojka sa druge strane kaže, otvoriće opet tiket da dođu opet tehničari da vide šta je problem.
U četvrtak opet dolazi drugi dečko meri sve i opet menja isti razdelnik. Kaže sada će sve biti kako treba ovi pre njega nisu dobro zamenili.
I radilo je jedno sat vremena kako treba i onda opet nema signala.
Zovem ih ponovo i devojka ponovo otvara novi tiket da dođe ekipa.
Juče opet dođe druga ekipa, odrade isto kao i ovi pre njih, ja već poludim i tražim da zamene taj usrani kabl, probuši rupu u zidu i provuci nov kabl. Kažu ne treba radiće.
Naravno pola sata kako su otišli opet isto.
Zovem ih ponovo, navodno poslaće nekoga danas....

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Kakav horor...

Kaži devojci da pošalje istu ekipu od prošli put, da ne bi opet menjali isti razdelnik.

Pa uzmi od njih privatni broj i akaš ih dok se ne reši.

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Imam problem zadnjih nekoliko dana. Net mi se vuče prilikom otvaranja stranica u browseru, pogotovo ako otvaram link od stanice. Twitter video, treba mu večnost da počne, Viber na telefonu katastrofa prilikom skidanja fotografija i videa... i na kraju, primetim da mi CoD zaštopa svako malo... internet postiže dobru brzinu ali uz sve pomenute probleme.
Probao neki web tester interneta i vidim da mi Ping ide na 200-600 na svakih 30ak sekundi!?

I kod mene je slicna situacija. Sporo otvara stranice, a brzina dobra. Cak mi EON secka i kvalitet slike cesto pada.
 
Ovo je horo film, ja sam na optici a koaksijalce sam ja razvuko jos dok sam imao Targo, dali mi njihove koaksijalne kablove iako sam uze samo internet. Koliko se secam sa starim u zidu koaksijalnim kablovima bilo uvek nekih problema oko razdelnika na stanove, pa "pametni gurali ekser u TV ulaz ili stavljali krajnju uticnicu umesto prolazne.
 
Poslednja izmena od urednika:
Poslali su dvojcu koja su bila pre neki dan. Opet zamenili isti razdelnik, zamenili Ubee sa TC. Kažu sada će da radi, Ubee navodno ništa ne valja...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Jadan SBB.. Kme, kme...

Da ovi ostali smradovi ne cenzurišu medije (tačnije izbacili su iz ponude sve kanale gde možeš čuti pravovremenu i objektivnu vest=, šutnuo bih u dupe istog momenta, jer su bezobrazno neprofesionalni, i nemaju nikakvo poštovanje prema višegodišnjim korisnicima...
Juče ti napisah, ali ti ne čitaš [emoji17]
N1 i Nova (dakle United grupa) sama cenzuriše ove kanale na drugim provajderima. To ne radi mts, kako ti uporno tvrdiš.
Izgleda da su poslednjih 15ak dana ovi kanali otključani. Mogu da ih gledam i na MTS optici kod kuće, a i sada u romingu (koristim dva različita EON naloga).
 
Zanimljivo, sad radi i na mts mobilnom netu. I n1 i sportklubovi ali preko slike ide ona informacija selected channel is not availavle bla bla bla tako da i nije upotrebljivo.
 
Danas su me zvali iz call centra SBB-a jer mi istice ugovor za desetak dana pa da se "dogovorimo" oko pruduzetka ugovora. Ja kazem ok sta nudite meni kao starom SBB clanu koji nikada nije zakasnio u placanju racuna niti jedan dan? Devojka kaze pa evo dajemo vam cinestar premier kanale i kompletan pink paket otkljucan!!!...Nasmejah se lepo i kazem ja cinestar premier vec imam a pink paket me ne zanima...kako se niste setili HBO da mi date? Kaze ona e pa evo moze HBO godinu dana za dzabe i da vam damo novi ruter za internet? Rekoh joj da cu razmisliti pa da se cujemo u ponedeljak.....e sad sta dobijam novim ruterom? (sa ovim trenutno na wifi imam 30 Mbps protok a kada zakacim lan kabal 90Mbps).
 
Imam problem zadnjih nekoliko dana. Net mi se vuče prilikom otvaranja stranica u browseru, pogotovo ako otvaram link od stanice. Twitter video, treba mu večnost da počne, Viber na telefonu katastrofa prilikom skidanja fotografija i videa... i na kraju, primetim da mi CoD zaštopa svako malo... internet postiže dobru brzinu ali uz sve pomenute probleme.
Probao neki web tester interneta i vidim da mi Ping ide na 200-600 na svakih 30ak sekundi!?

Znači nisam jedini, isti problem mi je prisutan već mesec dana. Zvao sam i SBB, ali navodno problem nije do njih...
 
I ja imam muku sa Sbb netom, Nbg.
Od pre par meseci svaki treći dan nestane signal, a gotovo svakodnevno nema protoka po par sekundi/minut, više puta na dan.
 
Danas su me zvali iz call centra SBB-a jer mi istice ugovor za desetak dana pa da se "dogovorimo" oko pruduzetka ugovora. Ja kazem ok sta nudite meni kao starom SBB clanu koji nikada nije zakasnio u placanju racuna niti jedan dan? Devojka kaze pa evo dajemo vam cinestar premier kanale i kompletan pink paket otkljucan!!!...Nasmejah se lepo i kazem ja cinestar premier vec imam a pink paket me ne zanima...kako se niste setili HBO da mi date? Kaze ona e pa evo moze HBO godinu dana za dzabe i da vam damo novi ruter za internet? Rekoh joj da cu razmisliti pa da se cujemo u ponedeljak.....e sad sta dobijam novim ruterom? (sa ovim trenutno na wifi imam 30 Mbps protok a kada zakacim lan kabal 90Mbps).
Ne dobijaš ništa sem bržeg neta kobajagi i to je sve. I meni zamenili ruter prošle godine, dali mi Ubee i podigli mi net sa 60 i evo sada je 150mbps i nikakva razlika. Mene isto zvali pre tri dana,ističe mi ugovor za mesec dana, ali ja idem u Supernovu, ogromna mi ušteda. Znam da mi plaćamo njihove bahanalije sa kreditima,ali onda daj da bar neko vreme ne plaćam dve kablovske, SBB i državni kredit za Supernovu/MTS
 
Nastavak sage. TC isto prekida kao i Ubee, znači da nije do uređaja već do kabla koji neće da zamene. Opet dolazi ekipa u ponedeljak.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno