Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
vidi da ih zoves da ti promene taj kabal i prikljucak
 
Kakvo im je smece ovaj tvpotvom android box ovo je bruka i sramota. Svaki dan ga restartujem po 5-6x minimum. Net radi skroz ok, ali ovo je brale muka.

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Kakvo im je smece ovaj tvpotvom android box ovo je bruka i sramota. Svaki dan ga restartujem po 5-6x minimum. Net radi skroz ok, ali ovo je brale muka.

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
Potvrdjujem, katastrofa, uzeo i Eon van mreže, savršeno radi

J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Ko uvodi ili potpisuje novi ugovor u periodu 01.06.-30.09. imaju akciju za nove korisnike i one koji u tom periodu obnove ugovor (naravno na 24 meseca) gde se za dzabe dobija IP STB, za super sve max paket 2 uredjaja, za super sve plus paket 1 uredjaj.

ScreenHunter_01 Jun. 18 07.59.gif

Nema ex, uveo skoro kad su razvukli kabl. Ranije sam bio sbb, ali sve su novo od bandere do mene sproveli.

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk

Pitas ove sto uvode u zgradu i montiraju vertikale, ako ih vidis u kraju. I kod mene su skoro usli u zgradu i pitao sam montere i rekli su da je RV u pitanju, a pre ih nije bilo u blizini.

U sustini ako u kraju imas samo jednog od ovih koje je telekom kupio, onda su oni 99%. Ako ih ima vise pitaj montere ili jednostavno okreni ih telefonom i pitaj ih.
 
Poslednja izmena:
Ko uvodi ili potpisuje novi ugovor u periodu 01.06.-30.09. imaju akciju za nove korisnike i one koji u tom periodu obnove ugovor (naravno na 24 meseca) gde se za dzabe dobija IP STB, za super sve max paket 2 uredjaja, za super sve plus paket 1 uredjaj.

Pogledajte prilog 286600



Pitas ove sto uvode u zgradu i montiraju vertikale, ako ih vidis u kraju. I kod mene su skoro usli u zgradu i pitao sam montere i rekli su da je RV u pitanju, a pre ih nije bilo u blizini.

U sustini ako u kraju imas samo jednog od ovih koje je telekom kupio, onda su oni 99%. Ako ih ima vise pitaj montere ili jednostavno okreni ih telefonom i pitaj ih.
Nije bilo nikog bez sbb dugi niz godina.

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Moji utisci o SuperNova provajderu

Pa evo i ja kao bivši korisnik usluga SBB-a da dam svoj komentar posle desetak dana korišćenja Supernova mreže. Ko ima strpljenja da čita:

  1. 1) Da li se isplati prelazak od jednog provajdera kod drugog? Da, pa generalno - isplati se. Iz prostog razloga što ostvarujete uštedu 1 din. za 6 meseci, ako pozivate call centar i sami se prijavite. Ako idete preko agenata prodaje, možete uštedeti i više. Kao što su neki već i napisali od 10 pa čak i 12 meseci po 1 din.
  2. 2) Da li ćete biti zadovoljni? Pa ... i nećete. Kako se uzme. Brzina NET-a je bolja, ako imate sreće i mogu da vas prikače na optiku. Brzine su veće i ping je odličan. Kao što možete videti iz slike ispod.
    SpeedT_SN.jpg
    Međutim, od kada su me priključili bilo je u par navrata prekida veze, od kojih je jedan trajao čak 12 sati (Beograd je u pitanju). Posle toga se stabilizovalo. Samo povremeno dolazi do pucanja, ali su kratkotrajna koje se rešavaju resetom mrežnog adaptera na PC.
  3. 3) Minus je i što po difoltu nove korisnike stavljaju odmah iza CG-NAT. To nije dobro zbog pristupa nekim sajtovima, online igranju pogotovo ako ste dali pare za kupovinu igara, a verovatno i nekim striming servisima. Ne znam kako je za online plaćanje. Čak se i kod učitavanja Youtube pojavljuje greška od par sekundi.
    YT_SN_error.jpg
    A za torente očekujte probleme, jer nećete biti connectable. Ako hoćete to da izbegnete, mora se platiti statička IP adresa, a to vas košta dodatnih 700 din.
  4. 4) Što se tiče instalacije i bušenja zidova, njihovi podizvođači tj. tehničari su dobili instrukciju da sve kače na zidove. Pa sad vi vidite kako ćete optički kabl da sprovedete spolja (od njihove kutije i bandere) u vaš stan/kuću. Osim toga oni moraju da nakače 3 uređaja na zid (optički risiver, modem i neki razdelnik valjda). Pa vi vidite koliko je to rupa i tiplova. Verovatno možete i da odbijete to, ali oni onda skidaju sa sebe odgovornost ako dođe do prekida signala i sl. Zatim trebaće vam produžni kablovi sa dosta utičnica, jer za svaki ovaj uređaj ide po jedan punjač + za ruter i telefon, ako selite i telefon. Ukupno vam treba 5 utičnica slobodnih. E da, niti jedan daljinski nema baterije, tako da kupite dosta AAA baterija.
  5. 5) Što se tiče paketa ja sam uzeo "Super sve plus" i uz njega imam pravo na 3STB uređaja (uzeo sam 2) i jedan OTT android box, za gledanje 7 dana unazad. Oni to u ugovoru ne navode, ali se iz cenovnika može videti da vas pripada i taj jedan IP STB uređaj. Čak i one operaterke iz call centra sa tim nisu upoznate, nego uporno ponavljaju da je to samo u sklopu Max paketa. Ali evo šta piše u njihovom cenovniku.
    SuperN_tv_po_tvom.jpg
    Da bi vam ta usluga radila, tehničari prilikom instalacije moraju javiti SN tehničkoj službi ser. broj sa poleđine vašeg uređaja i vaše podatke o email adresi. Kad smo već kod tog andoid box-a. Prilično je neupotrebljiv, za razliku od SBB-ovog koji radi bez greške, barem onaj koji sam ja imao D3 v2, za EON ne znam. Dakle ovaj IP STB mi više nije radio nego što je radio. Često se samo pojavi naziv kanala i kružnica koja se vrti. Prilikom reprodukcije sadržaja i kada krene zablokira i prijavi grešku. I tako ga vrti 10s, 30s, minut, 5 minuta ... i na kraju ništa.
    IP-STB_SN.jpg
    Dakle veoma loša tj nikakva usluga ne vredi ni prebijene pare. Ili je uređaj loš ili je do servera. Sam uređaj nema lep interfejs i EPG. Informacije su nepotpune i ne mogu se pročitati do kraja. Kada uđete u EPG, morate "peške" da idete od kanala do kanala. Nema "skakanja" ako recimo sa 1 hoćete da idete na 311 klik, klik, klik dok vas prst ne zaboli. Ili da izađete iz EPG pa skok na kanal, pa opet na EPG. Da ne dužim više. Isto tako kao veliku manu vidim to što i kada radi u realnom vremenu, često se dešava da slika kasni za zvukom. Slika je nešto mutnija na ovom IP STB, nego na običnom STB. Ako i hoćete nešto da premotavate unazad ili u napred ne vidite šta premotavate. Od dodatnih apk koje su preinstalirane na njemu ne radi ni jedna. Eh da da dodam i ovo. Ja sam hteo da platim da mi dodaju još jedan uređaj za drugi tv, tada još ne znajući koliko je ovo loše kod njih, ali srećom nije moglo. Naime ovaj IP STB može da radi samo ako je LAN kablom prikačen na ruter. Ima on doduše mogućnost da se poveže i preko WiFi, ali to je tek neupotrebljivo i ne može da se poveže na 5G nego samo na 2,4G WiFi.
  6. 6) Od mogućih 3 ja sam uzeo 2 STB i na njih nemam većih primedbi osim što je i njima UI neintuitivan, nepregledan. I čini mi se da je slika kod SBB-a bila lepša. Pri tome morate paziti ako vam tehničari nisu podesili, kod svih uređaja morate sami podesiti rezoluciju i freq. osvežavanja.
  7. 7) Što se tiče seobe tel. broja, ne znam šta da vam kažem, osim da imate strpljenja. Meni nisu priključili telefon ni posle 2 nedelje. A uređaj koji se dobije je gori nego dečija igračka. Ali ajde to nego ponovo punjive baterije koje su u mom Panasonic telefonu trajale nedelju dana ovde ne izdrže ni sat vremena. Nisam siguran ni da li se pune. Tu ću sačekati još da vidim koji ću koristiti.

To je sve čega sam mogao da se setim, za sada. Pa eto vi procenite sami šta vam je činiti.
 
Pa evo i ja kao bivši korisnik usluga SBB-a da dam svoj komentar posle desetak dana korišćenja Supernova mreže. Ko ima strpljenja da čita:

  1. 1) Da li se isplati prelazak od jednog provajdera kod drugog? Da, pa generalno - isplati se. Iz prostog razloga što ostvarujete uštedu 1 din. za 6 meseci, ako pozivate call centar i sami se prijavite. Ako idete preko agenata prodaje, možete uštedeti i više. Kao što su neki već i napisali od 10 pa čak i 12 meseci po 1 din.
  2. 2) Da li ćete biti zadovoljni? Pa ... i nećete. Kako se uzme. Brzina NET-a je bolja, ako imate sreće i mogu da vas prikače na optiku. Brzine su veće i ping je odličan. Kao što možete videti iz slike ispod.
    Međutim, od kada su me priključili bilo je u par navrata prekida veze, od kojih je jedan trajao čak 12 sati (Beograd je u pitanju). Posle toga se stabilizovalo. Samo povremeno dolazi do pucanja, ali su kratkotrajna koje se rešavaju resetom mrežnog adaptera na PC.
  3. 3) Minus je i što po difoltu nove korisnike stavljaju odmah iza CG-NAT. To nije dobro zbog pristupa nekim sajtovima, online igranju pogotovo ako ste dali pare za kupovinu igara, a verovatno i nekim striming servisima. Ne znam kako je za online plaćanje. Čak se i kod učitavanja Youtube pojavljuje greška od par sekundi.
    A za torente očekujte probleme, jer nećete biti connectable. Ako hoćete to da izbegnete, mora se platiti statička IP adresa, a to vas košta dodatnih 700 din.
  4. 4) Što se tiče instalacije i bušenja zidova, njihovi podizvođači tj. tehničari su dobili instrukciju da sve kače na zidove. Pa sad vi vidite kako ćete optički kabl da sprovedete spolja (od njihove kutije i bandere) u vaš stan/kuću. Osim toga oni moraju da nakače 3 uređaja na zid (optički risiver, modem i neki razdelnik valjda). Pa vi vidite koliko je to rupa i tiplova. Verovatno možete i da odbijete to, ali oni onda skidaju sa sebe odgovornost ako dođe do prekida signala i sl. Zatim trebaće vam produžni kablovi sa dosta utičnica, jer za svaki ovaj uređaj ide po jedan punjač + za ruter i telefon, ako selite i telefon. Ukupno vam treba 5 utičnica slobodnih. E da, niti jedan daljinski nema baterije, tako da kupite dosta AAA baterija.
  5. 5) Što se tiče paketa ja sam uzeo "Super sve plus" i uz njega imam pravo na 3STB uređaja (uzeo sam 2) i jedan OTT android box, za gledanje 7 dana unazad. Oni to u ugovoru ne navode, ali se iz cenovnika može videti da vas pripada i taj jedan IP STB uređaj. Čak i one operaterke iz call centra sa tim nisu upoznate, nego uporno ponavljaju da je to samo u sklopu Max paketa. Ali evo šta piše u njihovom cenovniku.
    Da bi vam ta usluga radila, tehničari prilikom instalacije moraju javiti SN tehničkoj službi ser. broj sa poleđine vašeg uređaja i vaše podatke o email adresi. Kad smo već kod tog andoid box-a. Prilično je neupotrebljiv, za razliku od SBB-ovog koji radi bez greške, barem onaj koji sam ja imao D3 v2, za EON ne znam. Dakle ovaj IP STB mi više nije radio nego što je radio. Često se samo pojavi naziv kanala i kružnica koja se vrti. Prilikom reprodukcije sadržaja i kada krene zablokira i prijavi grešku. I tako ga vrti 10s, 30s, minut, 5 minuta ... i na kraju ništa.
    Dakle veoma loša tj nikakva usluga ne vredi ni prebijene pare. Ili je uređaj loš ili je do servera. Sam uređaj nema lep interfejs i EPG. Informacije su nepotpune i ne mogu se pročitati do kraja. Kada uđete u EPG, morate "peške" da idete od kanala do kanala. Nema "skakanja" ako recimo sa 1 hoćete da idete na 311 klik, klik, klik dok vas prst ne zaboli. Ili da izađete iz EPG pa skok na kanal, pa opet na EPG. Da ne dužim više. Isto tako kao veliku manu vidim to što i kada radi u realnom vremenu, često se dešava da slika kasni za zvukom. Slika je nešto mutnija na ovom IP STB, nego na običnom STB. Ako i hoćete nešto da premotavate unazad ili u napred ne vidite šta premotavate. Od dodatnih apk koje su preinstalirane na njemu ne radi ni jedna. Eh da da dodam i ovo. Ja sam hteo da platim da mi dodaju još jedan uređaj za drugi tv, tada još ne znajući koliko je ovo loše kod njih, ali srećom nije moglo. Naime ovaj IP STB može da radi samo ako je LAN kablom prikačen na ruter. Ima on doduše mogućnost da se poveže i preko WiFi, ali to je tek neupotrebljivo i ne može da se poveže na 5G nego samo na 2,4G WiFi.
  6. 6) Od mogućih 3 ja sam uzeo 2 STB i na njih nemam većih primedbi osim što je i njima UI neintuitivan, nepregledan. I čini mi se da je slika kod SBB-a bila lepša. Pri tome morate paziti ako vam tehničari nisu podesili, kod svih uređaja morate sami podesiti rezoluciju i freq. osvežavanja.
  7. 7) Što se tiče seobe tel. broja, ne znam šta da vam kažem, osim da imate strpljenja. Meni nisu priključili telefon ni posle 2 nedelje. A uređaj koji se dobije je gori nego dečija igračka. Ali ajde to nego ponovo punjive baterije koje su u mom Panasonic telefonu trajale nedelju dana ovde ne izdrže ni sat vremena. Nisam siguran ni da li se pune. Tu ću sačekati još da vidim koji ću koristiti.

To je sve čega sam mogao da se setim, za sada. Pa eto vi procenite sami šta vam je činiti.
Sto se tice tv u potpunpsti se slazem sa svim.
Tuga i ocaj. Pogotovo tvpotvom android box, samo to i koristim, ne mogu 10daljinaca da imam stvarno pa da se prebacujem na onaj stb drugi pa vracaj kad oces da vratis kanal itd...
Internet je ajde da kazem ok, barem ja nemam nekih prekida, radi korektno.
Fiksni ne koristim.

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Imam dva TVa, na oba kartica, da ne bih koristio dodatni daljinski. Na jednom imam ovaj famozni uređaj za vraćanje u nazad, uzeo zbog dece i online nastave. Njegov daljinski koristim za njega i za tv, a ovaj od TVa mi skuplja prašinu..
Kanali koji su u HD rezoluciji su sa odličnom slikom, ovi drugi su naravno SD lošiji.
Samo određeni kanali mogu da se vraćaju u nazad i premotavaju.
Kod boxa se dešava par puta dnevno da učitava kanal iznova, to traje par sekundi.
Internet mi radi skoro pa odlično, prekid ne pamtim kad sam imao, sem kad najave radove. Na mom ruteru je 5-8 korisnika, što preko kabla što WiFi u svakom momentu. Imam najmanji paket.
Piče se igrice, YT, skidaju torenti bez problema.
Za 2800 mesečno, sasvim dovoljno.
Imam SBB optiku na vratima, mogao sam da biram, al nisam želeo da plaćam 700 din više.

Od septembra prošle godine pa do danas, imalo je problema zbog digitalizacije ili tako nešto da oko ponoći nestane TV signal, to je trajalo mesec dana. I ako izuzmemo najavljene radove, probleme više nisam imao.


Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Kvalitet slike je slabiji preko ovog TV po tvom nego direktno preko koaksijalnog kabla u TV.
 
Danas mi net ne radi, kazu rok za resavanje 48h. Ovo je necuveno. Ne no za 15 dana.

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Mislis dinamicku ip koja se skoro nikad ne menja?

Ma ne, ja sam samo pogrešno skontao i mislio da im na sajtu stoji obaveštenje da svi koji su na paketu Super sve plus imaju statičku IP adresu! :d;)
 
Ladno zena mi prekinula slusalicu kad ocu ds prijavim problem. Ovih imbecila. Oni samo prijavljuju nesto nekom.


Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
za torente očekujte probleme, jer nećete biti connectable. Ako hoćete to da izbegnete, mora se platiti statička IP adresa, a to vas košta dodatnih 700 din.
Nikakvih problema sa torentima nisam imao, i ne kapiram za sta bi tu trebala staticna adresa

Iza NATa stavljaju svi provajderi, pa i SBB

A uređaj koji se dobije je gori nego dečija igračka. Ali ajde to nego ponovo punjive baterije koje su u mom Panasonic telefonu trajale nedelju dana ovde ne izdrže ni sat vremena. Nisam siguran ni da li se pune. Tu ću sačekati još da vidim koji ću koristiti.

ne znam kakav si ti to telefon imao, ali telefon koji se dobija je bolji od prosecnog jeftinog na primer panasonic telefona
Za pocetak moze da se iskljuci zvona i da se dodeli koja hoces melodija broju iz imenika, a ima i speaker phone...to telefoni od 2-3000din nemaju a ovaj si dobio dzabe, uvek mozes svoj da koristis.
 
Zena zaduzena za "tehnixku podrsku" interneta, kaze da ona jedino sto moze jeste da kaze restartujte modem pa ako radi radi, ako ne proslijedicemo dalje.
Ove tehnicke podrske, ove sramote od firme.



Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Pa dobro, restartovaće. Ako ne urodi plodom, poslaće nalog za izlazak a teren. Barem su tako meni u drugom stanu kad sam imao problem sa tv po tvom. Nisu mogli ništa daljinski, posle dva dana došli momci i namestili.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Pa dobro, restartovaće. Ako ne urodi plodom, poslaće nalog za izlazak a teren. Barem su tako meni u drugom stanu kad sam imao problem sa tv po tvom. Nisu mogli ništa daljinski, posle dva dana došli momci i namestili.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
2 dana da dodju da mi srede net sto ne radi? Salis li se druze sa mnom ?


Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
A šta si mislio? Da će da dodju juče?
Pa i kod zubara/lekara/frizera zakazuješ bar par dana ranije, što bi ovo bilo drugačije?
Osim toga, to je rok u kom treba da dodju, možda bude i ranije.
Pozdrav
 
A šta si mislio? Da će da dodju juče?
Pa i kod zubara/lekara/frizera zakazuješ bar par dana ranije, što bi ovo bilo drugačije?
Osim toga, to je rok u kom treba da dodju, možda bude i ranije.
Pozdrav
Mislio sam da imaju normalnu tehnicku koja moze da rijesi neke stvari osim "restartujte modem". Eto to.
A poredit ljekara i ovo ne ide brale.
Ja placam za 99% uptime 24/7.
Ne placam da od 15 dana 5x mi nestane i da dolaze za 2 dana svaki put.
Ako je tebi u redu da imas net ili tv tako tvoj problem.
Samo ovo je vise neko komicna kompanija. Zalosno sto je tako posto je drzavno, ali sta ocekivat.



Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Da je to komična kompanija mogao si da pročitaš ovde pre nego što si potpisao ugovor.Velika većina nas je kod SN jer nema drugu opciju osim ubogog 10/1 adsl-a.Nema svrhe ovde u svakom drugom postu pisati kako su komični jer mi to znamo...

Послато са Mi 9T
 
Da je to komična kompanija mogao si da pročitaš ovde pre nego što si potpisao ugovor.Velika većina nas je kod SN jer nema drugu opciju osim ubogog 10/1 adsl-a.Nema svrhe ovde u svakom drugom postu pisati kako su komični jer mi to znamo...

Послато са Mi 9T
Kad sam kasno usao na benc iz drugog razloga da pitam o njima nesto tad sam shvatio.


Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Zena zaduzena za "tehnixku podrsku" interneta, kaze da ona jedino sto moze jeste da kaze restartujte modem pa ako radi radi, ako ne proslijedicemo dalje.
Ove tehnicke podrske, ove sramote od firme.



Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
Telefonska podrška kod svih služi da:
- proveri da li su kablovi ispravno povezani
- proveri signal
- proveri da li je model on Line
- pusti ili resetuje paket
- proveri da niste možda isključeni ili je negde u vašem delu mreže prekid
- daljinski resetuje modem

Ako nije ništa od toga poslaće ekipu na teren jer fizički mora da se otkloni problem

2 dana je rok za otklanjanje problema a ne rok za dolazak

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno