Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne pamtim kad je losije radio internet nego veceras, prekidi non stop, protok manji od 10mbps, bas lose.
 
Moze naravno.ja sam upario daljinski i koristim samo njega da ne bi koristio dva daljinska

Pretpostavio sam i ja da može jer vidim da na daljinskom i od STB-a i od onog OTT androida imaju komande za TV, ali nemam uputstvo da vidim kako se to radi. A na NET-u sam našao samo neko nemačko uputstvo. Koji je postupak za sinhronizaciju sa oba ova uređaja?
 
Pretpostavio sam i ja da može jer vidim da na daljinskom i od STB-a i od onog OTT androida imaju komande za TV, ali nemam uputstvo da vidim kako se to radi. A na NET-u sam našao samo neko nemačko uputstvo. Koji je postupak za sinhronizaciju sa oba ova uređaja?
Drzis set dugme dok ne zasvetli konstantno. Onda na daljinskom od stb stisnes dugme koje zelis da setujes. Na primer vol -. Onda okrenes daljinski jedan kad drugom da ne bude razmak veci 3cm izmedju njih. Onda na daljinskom od tv stisnes vol - zatim prihvati ti komandu vol - na stb i to je to. Tako za svaku komandu
 
Da samo sam ja još, kada prestane da treperi crveno glavno dugme, na kraju još jednom pritisnuo "SET". Par puta mi nije uspelo jer su nekako loši dugmići na tim daljinskim od STB-a. Ali na kraju ipak radi. Hvala na pomoći. "Supernova" bi takve stvari trebala da ima u sekciji podrške i FAQ.

Nego ne mogu da pristupim ruteru (Mercusys AC12G), a probao sam svakakve kombinacije još uvek su default podešavanja. admin neće, neće ni 10 nula, ni 9876543210, koje sam našao na NET-u. Imam samo polje za unos lozinke, ali ne i korisnika?. Probao sam i preko mobilnog, jer sam pročitao da je neko tako uspeo da se uloguje, ali ja nisam.
 
Poslednja izmena:
Nestao internet i televizija pre nešto manje od sat vremena... na teritoriji oštine Grocka
 
Da samo sam ja još, kada prestane da treperi crveno glavno dugme, na kraju još jednom pritisnuo "SET". Par puta mi nije uspelo jer su nekako loši dugmići na tim daljinskim od STB-a. Ali na kraju ipak radi. Hvala na pomoći. "Supernova" bi takve stvari trebala da ima u sekciji podrške i FAQ.

Nego ne mogu da pristupim ruteru (Mercusys AC12G), a probao sam svakakve kombinacije još uvek su default podešavanja. admin neće, neće ni 10 nula, ni 9876543210, koje sam našao na NET-u. Imam samo polje za unos lozinke, ali ne i korisnika?. Probao sam i preko mobilnog, jer sam pročitao da je neko tako uspeo da se uloguje, ali ja nisam.
To sam se ja ulogovao preko mobilnog, a preko kpmpa nema sanse. Pa mislim da treba samo lozinka
 
Auuu brt, ovoliki prekidi nisu mi se dešavali kada sam bio kod SBB-a. Juče nestao NET i TV (Zvezdara) oko 15.00 č. Uspostavili ga negde oko 19.00 i bilo do 20.00č pa onda opet ništa. Televizija došla oko 22.00, a NET tek sada u 13.45č. Da li se to stalno kod njih dešava, koliko često i koliko dugo traju ti prekidi? Ja sam očekivao optika ludilo, nema smetnji nema prekida kad ono treći dan cvrc. A kad zovem Call centar čekam po 10-18 minuta, da pošiziš.

Što se tiče pristupa ruteru mora reset na fabrička podešavanja, ali najbolje uz asistenciju nekog od njihove napredne podrške, jer se čini mi se 2. korak preskače. Pa onda možete vi sami podešavati svoju kućnu mrežu kako želite. Mislim da im je oprema krš. Nisam našao kako da filtriram pristup po MAC adresama, kod SBB-ovog CISCO sam to lako odrađivao. Ovde se nešto još nisam snašao, ali nisam nešto ni imao vremena.
 
od podneva pa do sad nije bilo neta.. :rupa:
 
Auuu brt, ovoliki prekidi nisu mi se dešavali kada sam bio kod SBB-a. Juče nestao NET i TV (Zvezdara) oko 15.00 č. Uspostavili ga negde oko 19.00 i bilo do 20.00č pa onda opet ništa. Televizija došla oko 22.00, a NET tek sada u 13.45č. Da li se to stalno kod njih dešava, koliko često i koliko dugo traju ti prekidi? Ja sam očekivao optika ludilo, nema smetnji nema prekida kad ono treći dan cvrc. A kad zovem Call centar čekam po 10-18 minuta, da pošiziš.

Što se tiče pristupa ruteru mora reset na fabrička podešavanja, ali najbolje uz asistenciju nekog od njihove napredne podrške, jer se čini mi se 2. korak preskače. Pa onda možete vi sami podešavati svoju kućnu mrežu kako želite. Mislim da im je oprema krš. Nisam našao kako da filtriram pristup po MAC adresama, kod SBB-ovog CISCO sam to lako odrađivao. Ovde se nešto još nisam snašao, ali nisam nešto ni imao vremena.

Pa jesi li pristupio ruteru? Kako si ih navatao da ti pomognu?
 
Pa jesi li pristupio ruteru? Kako si ih navatao da ti pomognu?

Znao sam ja da mogu da ga vratim na fabrička podešavanja, ali sam ipak zvao korisničku podršku. Oni tamo naravno da nemaju pojma, ali su upisali reklamaciju, pa su rekli da će zvati neko iz te tzv. "napredne podrške" kako li je već zovu. I stvarno sutradan me je zvao čovek i rekao kako da resetujem ruter. To sam i ja znao jer sam čitao uputstvo, ali ajd' rekoh da sačekam njih. Posle reseta sam uneseš novu lozinku i kada ti se pojavi 1. prozor za konfiguraciju mreže to se preskoči, a dalje ideš i podešavaš lozinke za pristup svojoj kućnoj WiFi mreži. I to je jedino što mi je taj momak pomogao, da se preskoči taj prvi korak.
 
Znao sam ja da mogu da ga vratim na fabrička podešavanja, ali sam ipak zvao korisničku podršku. Oni tamo naravno da nemaju pojma, ali su upisali reklamaciju, pa su rekli da će zvati neko iz te tzv. "napredne podrške" kako li je već zovu. I stvarno sutradan me je zvao čovek i rekao kako da resetujem ruter. To sam i ja znao jer sam čitao uputstvo, ali ajd' rekoh da sačekam njih. Posle reseta sam uneseš novu lozinku i kada ti se pojavi 1. prozor za konfiguraciju mreže to se preskoči, a dalje ideš i podešavaš lozinke za pristup svojoj kućnoj WiFi mreži. I to je jedino što mi je taj momak pomogao, da se preskoči taj prvi korak.

Ali ja resetujem na fabricka o nema sanse da pristupim sa racunara
 
Jel neko ovaj uređaj, za vraćanje 7 dana u nazad, povezao sa ruterom preko WiFi i kako se ponaša ako jeste. Pošto su mi danas instalirali i povezali preko kabla, jer navodno, im nedozvoljavaju da ga povezuju bežično, samo kablom.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Meni Internet radi katastrofalno.
Kada je bio onaj karantin, dobijao sam odgovore, da je to globalni problem...
Sada vise ne mogu ni da ih dobijem, danima pokusavam, i nista.
Nema veze, da li je ponoc, ili podne, meni internet puca, ne mogu najobicniju stranicu na pretrzivacu da otvorim...
Kada radim speedtest, sve je normalno, ping dobar, brzina solidna...

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Moraš to da resavas, da ih nateras to da reše samo se neće popraviti

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ne znam, da li ista moze da se resi.
U mom mestu, sem njih, I budjavog adsl-a, nema druge opcije, sto se tice interneta.
Bio je i Madnet, ali nisam siguran da uopste jos postoje.
I oni su svesni toga, tako da ih uopste, ovakvi problemi ne doticu.
Ono sto znam, to je, da dok je RV bio samostalan, ovakvih problema nije bilo.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Zamislite, mi ŽALIMO za RV... :(
Nadali se boljem, jačem, većem, a dobili tesko njasre.
 
RV je jedino imao brzu tehnicku podrsku, manja je bio firma pa su brze resavali probleme, sve drugo je za sad bolje kod super nove

Ima vise boljih kanala, i brzi net za istu cenu, cak su i ruteri bolji, a moze da se dobije i gratis period
 
Imam brzi net, i to duplo, koji uglavnom ne radi. [emoji23]

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Nekako sam stekao utisak da tamo gde je bio stari RV da je tu usluga dobra, sve ostalo mi deluje klimavo, od infrastrukture pa na dalje.
Lično sam u RVu od samog osnivanja istog. Osnivač i direktor RV u Borči je bio moje majke prijatelj. Ono što su pružali, prvo TV pa onda i net je bilo sasvim pristojno. Bukvalno do preuzimanja od SN je sve radilo bez trzavica. Nakon prelaska u SN krenuli su krupniji radovi, širenje, digitalizacija........... Ostalo vidite I sami.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Evo već četvrto veče, dakle nije slučajno, internet radi očajno, ima stalno izgubljenih paketa, protok užas, iptv stalno baferuje.
Preko dana inače radi super. Ovako od 21-00 katastrofa.
 
Meni oko 14-15h nestali danas TV i net i ja ih zvao par puta, kažu prijavili su, rok za reklamaciju je 48h(ceo kraj nema net i TV)...Dal je realno, da treba da čekamo do 48h da srede kvar, a realno su mogli danas već oko 15-16h da reše to...?

Sent from my POCO F1 using Tapatalk
 
Ja i dalje imam, neupotrebljiv net.
Gubitak paketa...

E, a svakog meseca, za gospodu 3300 din.
Proslo pola godine, mozda sam skupio 1-2 meseca, krstenog interneta.
 
Je li moguce kako u onaj mali andorid box tvpotvom instalirati neku aplikaciju ? Je li ko to uspio ?
To bi mi bas znacilo.

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Ja i dalje imam, neupotrebljiv net.
Gubitak paketa...

E, a svakog meseca, za gospodu 3300 din.
Proslo pola godine, mozda sam skupio 1-2 meseca, krstenog interneta.
Snimio Ratelov test, i poslao prijavu Ratelu, dva puta usvojili zalbu, i moralno da smanje cenu interneta za taj mesec

J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
I da li je moguce ovaj daljinac i kako povezati da moze i kontrolisat tv ? Posto kao ima dugmice za tv isto.
Daljinac od tvpotvom

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Je li moguce kako u onaj mali andorid box tvpotvom instalirati neku aplikaciju ? Je li ko to uspio ?
To bi mi bas znacilo.

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk

Primetio sam nedavno da isto to ima i YouTube aplikaciju koja ustvari ne radi... :)

Ima li još nekome da to ne radi i šta učiniti da proradi ?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno