Šta je novo?

Kurirske službe

Може и BEX да уплати откупнину на рачун.
Али у том случају пакет мора да се пријави путем телефона, јер на сајту и на њиховој апликацији нема те могућности.

Пре пар дана ми је нешто стигло Бексом, и њихов курир ми је рекао да сад уплату откупнине врше одмах тог дана, у тренутку уручења пошиљке примаоцу. Рекао је да у већим местима иде инстант, а најкасније у току тог дана.
Нисам проверавао јер је у међувремену прорадио Пост Експрес.
 
Dobro pitanje. Sumnjam da i jedna podržava, preveliki je trošak, ali recimo Post Express toliko ubija sa provizijom na prenos novca, da bi zapravo mogao I kartice da prima :)
 
To bi bilo dobro da ubace svi.

Meni danas doneo city express paket iz Tehnomanija, račun je iznosio 2490din

Ja pitam jel 2490 a kurir ček da vidim pa trazi 2500din.
Uzima od mene spremnih 2500din i daje mi da potpišem pritom vešto palcem skrivajući iznos za plaćanje.

Jadno i bedno ali nisam imao živce za diskusiju.
Uz sve to na paketu nema naznačen iznos za plaćanje kao da ide u prilog tome da kurir može da uzme neku kintu dodatno.

Baš svaki put city, beks, Aks zakinu bar neki dinar.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ако се добро сећам, сви су укинули рад суботом, осим Ројала и Пост Експреса.
 
Kada malo zazive QR kodovi, nadam se da će postojati neko 3way rešenje. Da aplikacija za štampanje adresnica generiše QR kod koji sadrži i podatke o plaćanju i preuzimanju. Kada kurir donese paket, ti umesto potpisa skeniras kod, kurir na svom aparatu dobije potvrdu da si platio, primalac istog trenutka dobije novac, a kurirska služba naknadu za svoje usluge.
 
^^
To bi bilo lepo, ali sam siguran da bi se kurir i tada setio da stavi palac preko koda:D
 
I kako onda da ti uruči pošiljku, ako je nisi skenirao svojim telefonom? Ok, ako ti plaćaš u kešu, on skenira, pa može da ti kaže šta hoće, ali ako ti skeniraš,...

Da li ovde ima korisnika AKS aplikacije?
Da li je za backup imenika dovoljno sačuvati onaj fajl sa imenikom ili ima još neka fora?
 
da li su kuriri duzni da pokusaju dostavu na adresi ili je dovoljno da pozovu telefonom, pa ako niko ne odgovori da ne zvnone i sl.
 
Uglavnom ne dolaze ako se ne javiš na poziv.

Čekam od 01. neki paket, još uvek ništa. City je u pitanju, od 02.04. je status pošiljke - u skladištu. Niko se ne javlja na telefon, u haosu su. Nadam se da se gleda u sistem, a ne da se utovara po fizičkom redu robe u magacinu, a da se moj paket negde zaturio! Nema druge do čekanja.
 
Prvi puta radim reklamaciju, smrskan daljinac u pakovanju, TV set box za vikendicu, nije neka vrednost.
Vidim to je nemoguća misija...
Gigatron porudžbina, dexpress kurir, samo igraju ping pong...
Ako ima neko neki savet..
e48956c282758113cf23b08a9248ad10.jpg


Послато са уз помоћ ТT
a37d784e2521544c8fdc462fd3c05dd9.jpg
1c912f819a578269738093590dd90bc8.jpg
 
Prijavi Gigatronu, oni imaju rok 48h da prijave reklamaciju, a istovremeno posalji i dailiju mail na [email protected], sam prijavi i navedi broj posiljke i trazi da posalju kurira da preuzmu.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Napisah, igraju ping pong 24h rok, paket je stigao u petak, nisam bio kući, otvorio ga tek u nedelju uz kafu...


Послато са уз помоћ ТT
 
Poslednja izmena:
Nisi rekao da ti je stigao u petak... Zahtevaj od Gigatrona da ti zamene, a neka oni izmedju sebe igraju ping pong.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Пост Експрес (опет) привремено обуставља рад од 9 до 11. априла због исплате пензија.
Пошиљке ће поново моћи да се шаљу пост експресом од понедељка, 13. априла.

Обавештење са сајта ПЕ.
 
Prošlog četvrtka potpunim zahtev za slanje kod Bexa, posle pola sata mi zvoni telefon i kurir stiže za 2 min. Svaka čast, pomislih u sebi, ovi se popravili.

Juče da pošaljem paket, kao ajde opet Bex, super su bili prošle nedelje, popunim zahtev na sajtu oko 13h. Pola 4 i nema kurira. Zovem njihov office u Nišu, niko se ne javlja. Zovem call centar, kao doćiće kolega do 16h. Danas ih opet zovem, sigurno dolazi danas. Šta ako ne dođe, isto ste rekli i juče? Zovite reklamacije. Zovem reklamacije, uključi se automat, čim se izabere reklamacija, prekine se razgovor. I nema ih ni danas.

Razumem trenutnu situaciju i gužvu, ali bar da kažu otvoreno, ne stižemo danas, gužva, možemo tek za 2-3 dana i to bi bilo korektno. Ovako izgubiš 2h u zvanju i ubeđuju te da će kurir doći na vreme.

Ipak se ništa nije promenilo u odnosu na pre. [emoji3]


Sent from Honor 20
 
Poslednja izmena:
Uzmeš kontakt od kurira, daš mu neki bakšiš i svaki put dolazi. Kod mene funkcioniše odlično. Često nisam kod kuće i ne mogu da se javim na telefon zbog posla pa mi to mnogo znači.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Ja pre neki dam kuriru da mi odveze 2 bicikla na kucnu adresu, u ne njegov rejon, umesto na firminu, castim ga 500din,a on u fazonu puno je, jos vadi 200 din da mi vrati....

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
ne dolazi mi isti kuriri i kurirske firme.

zavisi sta sam porucio. a cesto nailazim na ovo zvanje a ne pojave se.


Uzmeš kontakt od kurira, daš mu neki bakšiš i svaki put dolazi. Kod mene funkcioniše odlično. Često nisam kod kuće i ne mogu da se javim na telefon zbog posla pa mi to mnogo znači.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Ista situacija. Uvek ih castim, ali ih menjaju. Zvao kurira koji je bio prosle nedelje, kaze brate ja sam danas u drugom delu grada, nemam pojma ko je danas kod tebe.

Sent from Honor 20
 
Ajde da i ja pitam, pre mesec dana sam preko Rojal ekspresa poslao dve otkupne pošiljke koje su uredno isporučene i naplaćene. Od tada do danas novac mi nije isplaćen (oko 4000 din). Kada odem u njihov magacin u Novom Sadu ljudi sležu ramenima, kažu ne znaju gde su otkupnine i zašto ih nema. U sistemu za praćenje pošiljki sve lepo stoji da je uručeno i papirološki je sve čisto ali novca nema pa nema. Zvao sam kol centar desetak puta, slao mailove, popunjavao nekakve reklamacione listove i formulare za odštetu po njihovim uputstvima i slao im ali ništa od toga. Svaki put dobijem odgovor da je moj predmet u postupku rešavanja i da ću u najskorije vreme biti obavešten o ishodu, i tako u nedogled. Da li neko ima slična iskustva i šta mi je činiti?
 
Aks kod mene počeo ozbiljno da krade.
Preključe dobijem paket veličinie dve kutije cigareta, ispod 200 grama (i na odsečku koji je pošiljalac dobio piše 0,2kg), nema otkupnine, na isečku koji sam ja dobio kaže težina 1-2kg i naplaćeno 410 din (po cenovniku bi trebalo 290 din).
Danas šljem paket, 400 grama, nema otkupnine i ja plaćam poštarinu, spremio 290 din kad kurir traži 350 din!!!
Sledeći put nema gledanja kroz prste...
 
4471718ab905648ac79d05cb3b6999b4.jpg
Hoću li dobiti pakleni paket [emoji15] [emoji1]
 
Juce mi je stigao paket City-jem. Bg - Ue, danas za sutra, sve ok...

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Kako da tumačim ovo dole za reklamaciju?
Bex je u pitanju. Kurir se nije javljao.
Da li je bilo realno očekivati je da stigne danas kad je tek jutros prispela u Beograd?

8ce47e5f820d23359f05ed91e7adf25b.jpg


Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno