Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Moze li mi neko reci koje su i da li eon uredjaj ima neke prednosti u odnosu na obican d3 uredjaj? Dali su mi dobru ponudu za Eon premium, plus mi ostaje d3 kao dodatni (4682) za drugi tv. Uzasno mi je ovo sto cu morati da provlacim lan kabal ispod lajsni.. I da li s' obzirom na to da mu je potreban lan kabal, srce od aktuelnog protoka net ili ima neki odvojeni port za to?

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 
Moze li mi neko reci koje su i da li eon uredjaj ima neke prednosti u odnosu na obican d3 uredjaj? Dali su mi dobru ponudu za Eon premium, plus mi ostaje d3 kao dodatni (4682) za drugi tv. Uzasno mi je ovo sto cu morati da provlacim lan kabal ispod lajsni.. I da li s' obzirom na to da mu je potreban lan kabal, srce od aktuelnog protoka net ili ima neki odvojeni port za to?

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
Mora lan kabl a morao je i kod D3 na cisko da bi vracao program. Problem je sto je pre bilo na Calix optickom ruteru 2 porta internet, 2 porta TV. Sad je uzet port od interneta za EON i ako imas lan kablove i 2 ili vise kompova moras da na taj jedan port nakacis swich ili ruter ali za ruter ne znam da li je moguce.
 
Pa da, tako je i meni standardno 150/10 i dodatni promo za 0din, još 150/10.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
U eon paketima nema opcije kao ranije da se dokupi brzi net???

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Ima koliko ja vidim
cee25db4ae2600856cf97e5b862216ef.png



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Na eon light duo nema te opcije [emoji17]

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
1400din za dodatnih 50mbps za mene koji imam eon full tj 150mb
A da predajem na eon premijum gde je brzina 300 razlika u ceni 999din.
Koja logika? :D

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
 
Jel moze neko da mi da odg da li je net koji vuce eon uredjaj odvojen od onih 300 u eon premium-u?
Vazi za svaki paket naravno.

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 
Zavisi sta dobijes. Ja sam na optici i dobio sa ott box SDMC i on vuce sa mog linka. Prijatelj koji je na kablu je obnovio UO pre recimo 2 meseca i dobio je SDMC takodje tako da i njemu koristi njegov link. Ne znam kojom logikom dele uredjaje.

Dakle SDMC vuce sa tvog linka, Kaon ne.
 
Zavisi sta dobijes. Ja sam na optici i dobio sa ott box SDMC i on vuce sa mog linka. Prijatelj koji je na kablu je obnovio UO pre recimo 2 meseca i dobio je SDMC takodje tako da i njemu koristi njegov link. Ne znam kojom logikom dele uredjaje.

Dakle SDMC vuce sa tvog linka, Kaon ne.
Hvala na odgovoru. Znaci verovatno vuce.

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 
Moze li mi neko reci koje su i da li eon uredjaj ima neke prednosti u odnosu na obican d3 uredjaj? Dali su mi dobru ponudu za Eon premium, plus mi ostaje d3 kao dodatni (4682) za drugi tv. Uzasno mi je ovo sto cu morati da provlacim lan kabal ispod lajsni.. I da li s' obzirom na to da mu je potreban lan kabal, srce od aktuelnog protoka net ili ima neki odvojeni port za to?

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

Prednosti apsolutno sve, mnogo napredniji nego D3. Svi kanali imaju opciju vracanja unazad, mnogo veci izbor u video klubu, lepsa platforma preglednija, imas youtube, mozesh da instalirash dodatne aplikacije koje inace koristis.
 
A napredno se i restartuje Eon box :D
Kad pišete te odgovore i preporuke bilo bi poželjno da budete 100% iskreni i date 100% kompletan odgovor kakvo je trenutno stanje vrlina i mana ta 2 uređaja (pa svako sam odluči šta je prihvatljiviji kompromis)... a ne da akcenat stavljate samo na potencijal za budućnost koji je na strani Eon kineza plastičnog.
 
Bez problema sa resetom kod mene od kad je pre par meseci(mozda i vise) dobio update.


Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Ja nisam primetio ni jedan restart za ~5 meseci koliko imam EON box. Radi OK, nije da ne može to i bolje, ali nije loše. Više sam problema imao sa starim HD-DVR uredjajem, koji se zaglavljivao otprilike jednom mesečno, a neretko i češće.
Dodatni plus je mogućnost instaliranja dodatnih aplikacija (Kodi, IPTV,...)
Pozdrav
 
Sva zavisi za šta i koliko se koristi. Ako je samo za TV onda ima vrlo malo problema. Sve ekstra izaziva bug-ovanje, manje ili više.
@nidzakv
Pošto si očigledno na mreži i imaš V2 (ista kombinacija je i kod mene) kratko poređenje:
- V2 daje bolju sliku (oštriju) na HD kanalima
- V2 ima back kanala i mute funkciju na daljincu
- V2 dok premotavaš vidiš gde se trenutno nalaziš
- V2 može da snima i da to gledaš kad hoćeš

- Box ima brži i bolji interface
- Box ima premotavanje na svim kanalima
- Box možeš da koristiš za dodatne aplikacije
- Box je budućnost (broj kanala i sl.) i on će se razvijati za razliku od V2

Zaključak: Najbolje je imati oba na jednom TV-u i onda imaš sve ,)
 
Ma ja vec imam lg smart tv 4k sa eon aplikacijom i koristio sam je neko vreme. Losiji je bio sto se tice kvaliteta slike, ali laksi za koriscenje. Ono sto mi se svidja kod eon smart boxa je npr daljinski, opcija da svetli(ako sam dobro procitao), bluetooth, i ono glasovno trazenje sadrzaja... Ne svidja mi se extremno sto moram da razvlacim lan kabal kroz 3 sobe j hodnik.. Takodje ne svidja mi se sto koristi protok "od paketa" sto bi rekli..

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka

@saleanddeki da, slika je losija..
 
Poslednja izmena:
Koja je to opcija da daljinski svetli?

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Koja je to opcija da daljinski svetli?

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока

Pojedini tasteri na daljinskom upravljaču poseduju pozadinsko osvetljenje, što olakšava rukovanje.
Tasterom za navigaciju odaberite Podešavanja, potvrdite pritiskom na OK, zatim odaberite opciju Daljinski upravljač i još jednom potvrdite sa OK.

Na ekranu će se pojaviti upareni daljinski upravljač sa izabranim nazivom.
Pritiskom tastera OK na već upareni daljinski upravljač na raspolaganju vam je odabir trajanja pozadinskog osvetljenja (5,10 ili 15 s) ili njegovo isključivanje u potpunosti.


https://sbb.rs/a44352/podrska/servisi/televizija/Napredne-funkcije-EON-daljinskog-upravljaca.html


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Dokle ce da traje to da SBB daje samo 10, 15 ili 20 mbit/s upload-a ???
Ne shvatam da se dobija 300 download, a samo 15 up...
Zasto tako malo ? Pogledajte EXE Net i neke slicne providere
 
EXE je gpon provajder - optika, ove brzine up koje si naveo kod sbb su na koax kablu, sama tehnologija prenosa podataka ne dozvoljava da se tu previše razmaše... Verujem da i sbb na optici daje veći up.
 
Dokle ce da traje to da SBB daje samo 10, 15 ili 20 mbit/s upload-a ???
Ne shvatam da se dobija 300 download, a samo 15 up...
Zasto tako malo ? Pogledajte EXE Net i neke slicne providere

Ne protivim se većim brzinama,ali zanimame za sta nekom treba tolika brzina upload-a.Evo ja imam eon full i na njemu 10 mbit/s uploada i za fajl veličine od 1GB treba mi 14-17 minuta da se otpremi zar je to stvarno mnogo vremena.
 
Наравно да јесте, као неко ко је са 300/15 прешао на 320/100 могу рећи да прогледаш са већим упом.
 
Ja bih da prenesem svoje ULTRA NEGATIVNO iskustvo sa SBB-om, molim admina da ako smatra da sam pogresio temu da stavi ipak negde gde ljudi mogu zapravo da vide.
Pre odprilike 20 dana mog oca, kod njegove kuce (na njega se vodi ugovor) pozove doticna iz SBB-a koja mu nudi ANEKS ugovora (nigde ne spominje da je to novi ugovor) kojim bi on dobio na svoj postojeci paket dodatne Pink kanale i sta ti ga ja znam sta jos (trio gold paket ima, njemu i kevi je jedino bitno vracanje unazad tv programa). Posto covek zna sta je aneks jer je skoro ceo svoj radni vek proveo u upravnom odboru, kaze nema problema posaljite mi to da potpisem. To stize 10.2. naravno kurir nema vremena da on procita o cemu se radi i to uzima i vraca nazad za Bg. U medjuvremenu otac to procita i posalje meni uslikano da i ja procitam i imam sta da vidim. Ugovor na 2 godine po ceni koja je trenutno ali ONI IZGLEDA KAO DA NISU VIDELI kako on ne placa 3800 nego 3100 jer, posto ja obavljam za oca stvari tog tipa, "izborio" sam mu promociju da dobije sve sto ima po manjoj ceni 12 meseci i taj ugovor traje do juna (eon mu ne treba, ima nVidia Shield koji koristi samo za **** da gleda utakmice). Naravno, ja ih odmah zovem da vidim sta i kako je, javlja mi se operater uz obrazlozenje da moze da se prekine to u roku od 14 dana uz odlazak u najblizu poslovnicu. Otac saceka 2-3 dana kako bi i ugovor stigao kod njih u Bg pa onda ode u poslovnicu gde mu radnica kaze kako ona NE ZNA NITI JOJ JE BILO KO REKAO DA TO MOZE DA SE RADI. Opet ja zovem, javlja se operater uzima moj broj i kaze da ce me kolege iz nadlezne sluzbe pozvati. Posle nedelju dana ja opet zovem, opet isti odgovor dobijam- da ce me kolege iz nadlezne sluzbe pozvati. Dao sam im 24h vremena da se jave, opet sam zvao i operater mi u prosli petak kaze kako stoje tamo 2 upita i da ce ME SIGURNO POZVATI. Do danas se to nije desilo. Naravno, pismenim putem im je pre isticanja roka od 14 dana upucen dopis u kome je navedeno sve potrebno pa cemo videti sta ce genijalci preduzeti. Iskreno, mnogo vise bih voleo da ih isteram na sud jer imam strasne advokate za bas ovu priliku. To sto neko zeli da ustedi i sto posteno zivi, ma koliko novca da ima i/ili zaradjuje, a za svog oca mogu da tvrdim da je jedini posteni sef nabavke koga sam ja upoznao a upoznao sam ih 50-tak, svakako ne znaci da neko misli da moze ovako nesto da uradi i da se izvuce sa tim. Veliki pozdrav za SBB tim.
 
Nemoj da se maltretiras, sastavi lep mail na info@sbb i u cc stavi sve sluzbe za zastitu potrosaca i ratel.

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 
Jel daju jos uvek neke pogodnosti ako se produzi ugovor i ako se predje na jaci paket?
 
Ja bih da prenesem svoje ULTRA NEGATIVNO iskustvo sa SBB-om, molim admina da ako smatra da sam pogresio temu da stavi ipak negde gde ljudi mogu zapravo da vide.
Pre odprilike 20 dana mog oca, kod njegove kuce (na njega se vodi ugovor) pozove doticna iz SBB-a koja mu nudi ANEKS ugovora (nigde ne spominje da je to novi ugovor) kojim bi on dobio na svoj postojeci paket dodatne Pink kanale i sta ti ga ja znam sta jos (trio gold paket ima, njemu i kevi je jedino bitno vracanje unazad tv programa). Posto covek zna sta je aneks jer je skoro ceo svoj radni vek proveo u upravnom odboru, kaze nema problema posaljite mi to da potpisem. To stize 10.2. naravno kurir nema vremena da on procita o cemu se radi i to uzima i vraca nazad za Bg. U medjuvremenu otac to procita i posalje meni uslikano da i ja procitam i imam sta da vidim. Ugovor na 2 godine po ceni koja je trenutno ali ONI IZGLEDA KAO DA NISU VIDELI kako on ne placa 3800 nego 3100 jer, posto ja obavljam za oca stvari tog tipa, "izborio" sam mu promociju da dobije sve sto ima po manjoj ceni 12 meseci i taj ugovor traje do juna (eon mu ne treba, ima nVidia Shield koji koristi samo za **** da gleda utakmice). Naravno, ja ih odmah zovem da vidim sta i kako je, javlja mi se operater uz obrazlozenje da moze da se prekine to u roku od 14 dana uz odlazak u najblizu poslovnicu. Otac saceka 2-3 dana kako bi i ugovor stigao kod njih u Bg pa onda ode u poslovnicu gde mu radnica kaze kako ona NE ZNA NITI JOJ JE BILO KO REKAO DA TO MOZE DA SE RADI. Opet ja zovem, javlja se operater uzima moj broj i kaze da ce me kolege iz nadlezne sluzbe pozvati. Posle nedelju dana ja opet zovem, opet isti odgovor dobijam- da ce me kolege iz nadlezne sluzbe pozvati. Dao sam im 24h vremena da se jave, opet sam zvao i operater mi u prosli petak kaze kako stoje tamo 2 upita i da ce ME SIGURNO POZVATI. Do danas se to nije desilo. Naravno, pismenim putem im je pre isticanja roka od 14 dana upucen dopis u kome je navedeno sve potrebno pa cemo videti sta ce genijalci preduzeti. Iskreno, mnogo vise bih voleo da ih isteram na sud jer imam strasne advokate za bas ovu priliku. To sto neko zeli da ustedi i sto posteno zivi, ma koliko novca da ima i/ili zaradjuje, a za svog oca mogu da tvrdim da je jedini posteni sef nabavke koga sam ja upoznao a upoznao sam ih 50-tak, svakako ne znaci da neko misli da moze ovako nesto da uradi i da se izvuce sa tim. Veliki pozdrav za SBB tim.

Ovo što se desilo vašem ocu nije izuzetak, već trenutna poslovna praksa SBB-a. Znam za već 3 slučaja meni dragih, starijih osoba, koji su dugogodišnji korisnici SBB-a, koje su zaposleni SBB-a zvali telefonom i neistinama naveli da potpišu novi ugovor bez ijedne pogodnosti. U svim ovim slučajevima radi se o osobama od oko 80 godina. U jednom slučaju su osobu doveli u zabludu da će izgubiti penzionerski popust ako ne potpiše novi ugovor, a u drugom slučaju su par dana pre novogodišnje promocije zvali ljude i rekli im da će im svi filmski kanali biti otključani za vreme trajanja ugovora ako potpišu novi ugovor. Nakon novogodišnje promocije, ’obećani’ kanali su im naravno opet zaključani, a ljudi su shvatili da su prevareni, ali nisu želeli ništa da preduzmu zbog drugih, životno ugrožavajućih problema. Treći slučaj iz moje okoline je najtužniji, jer su dementnu osobu SBB zaposleni tokom telefonskog poziva ubedili da potpiše ugovor za paket koji joj ne treba. Taj slučaj je završen raskidom ugovora od strane porodice.

Pošto SBB račune plaćam u njihovoj poslovnici koja mi je usput, često sam svedok pokušaja da se, uglavnom stariji ljudi, navedu na potpisivanje novog ugovora iako im ne nude nikakve stvarne pogodnosti. Nadam se da će ih konačno neko tužiti zbog ove nepoštene poslovne prakse, zbog svih prevarenih. S obzirom da SBB koristim neprekidno već 17 godina znam da se ranije nisu ovako ponašali, ali sada se služe obmanama umesto da kvalitetom ponude i pogodnostima zadrže svoje dugogodišnje korisnike. Nikada mi neće biti jasno kako bilo ko može da prevari neku stariju osobu, a da i ne pomisli kako bi bilo da se to dogodi njegovim roditeljima ili bakama i dekama.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno