Šta je novo?

EON Smart Box (SBB) (nije tema o EON aplikacijama - videti prvu poruku)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imao sam isti problem, ako se neko seća da sam pisao to.

Ako se Box / EON TV aplikacija pokrene a nema konekcije, umesto da kaže kako nema konekcije i da čeka istu, on traži kod....

Cimao sam se podrškom jako dugo dok nisam shvatio da je najbrže rešiti bilo šta sa United Cloud-om. Nakon te agonije mi je jednom nestala-došla struja i nije tražio kod. Još jedan član foruma je potvrdio da ima problem, a meni u privatnoj poruci da je i njemu rešen problem.

Zar sad opet? :(

P.S. Ovo se inače dešava samo na OTT Box-u, vi na KAON-u ste ok. Al' vama sve ostalo ne radi kako treba. :D
 
Poslednja izmena:
Hahaha reklamiraj. 8. novembra sam prijavio da ne radi USB port i kao "zvaće me kolege". Danas kad već moram da ih zovem zbog re-aktivacije Eon app tražim da me prebace na tehničku podršku da vidim šta bi sa prijavom... molimo za strpljenje xD & "kolege rade na tome". Nemaju šta da rade osim da odluče da li šalju zamenu ili ne.
A eto ja nisam bio dovoljno strpljiv, samo 18 dana sam sačekao...
A ne mozes da im posaljes pa nek oni vide sta ce?Meni su bili govorili vratim im postom i resava se sve kratko.Doduse govorili su i da nema nikakvih problema sa njim i da garancija traje za vreme pretplate[emoji1787][emoji1787]

Sent from my DUK-L09 using Tapatalk
 
@Troller: Treba valjda da se dogovorimo a ne samo ja se pravim pametan i zapakujem i pošaljem i oni nek vide šta će da rade... a za to vreme moji matorci da gledaju u zid umesto u TV?
Realno s obzirom da ima 2 USB porta i da ne radi USB 2.0 a USB 3.0 je ispravan ovo nije neki preterano bitan problem. Prijavio sam ga više da imaju evidentirano da ne bude kad ga budem vraćao u budućnosti da je "neispravan uređaj", korisnik napravio štetu i daj da plati taksu. Pa tek onda onaj momenta "poželjno je da uređaj koji imam 8 dana bude 100% ispravan".
Više me nervira što su tako bezobrazni i nisu ni nazvali da se definitivno raščisti "šta ćemo da radimo sa ovim primerkom?" i da ja evidentiram datum kad je pao konačan dogovor (kao što znam kad sam originalno prijavio problem) i da imam na šta da se pozovem u budućnosti ako budu problemi.

Kao što rekoh nije smak sveta da ne bude nikad zamena... čak šta više kontam da me više mrzi da čekam kurira i preuzimam novi primerak pa posle sve ponovo instaliram i podešavam ... nego što me realno pogađa što 1 od 2 USB porta ne radi. Čak imam i USB hub sa 4 porta... Jedino da teram inat i princip...
 
P.S. Ovo se inače dešava samo na OTT Box-u, vi na KAON-u ste ok. Al' vama sve ostalo ne radi kako treba. :D

Kolega, nemoj tako. Kaon-ce radi, zemlju ne dodiruje:d Istina, koristim V2 kad mi treba "čisti" HD, back funkcija i recording. Dobro, niko nije savršen ,)

PS.
Nešto sam probao, EON app se nije resetovala nekoliko dana. Da sačekam još malo, možda sam "ubo" razlog.
 
Da li neko zna za neku aplikaciju koja postavlja virtualni wifi. Imamo Dahuin video nadzor u zgradi a nazalost njihova apk izgleda se kaci na net samo preko wifi-ja pa mi teba nekako da eon box odglumi da ima wifi ili ako nekome na pamet pada neka druga ideja. Unapred zahvalan.
 
@shamanNs
Android WebView. Back to factory version, 58.xx nešto. Auto update app mi je i ovako disable na svim androidima dok su još u kutiji :D Eon app ostala prijavljena, Youtube i HBO Go morala prijava ponovo. Nema nebuloznog učitavanja xx puta kad je off zbog manjka resursa, učita se iz prve (bilo dva puta).
 
dobio 2 EON BOX-a u subotu kao zamena za 2 D3i, jedan radi, drugi ne moze da se aktivira, u subotu su mi rekli da ce mozda morati da se ceka do ponedeljka, evo danas vec utorak, svaki dan ih zovem i oni nemaju ili ne znaju resenje, kada u moj portal ubacim kod za aktivaciju napise mi da je vec dostignut maksimalan broj uredjaja, sam sam skontao da verovatno zato sto sistem daje maksimalno 3 uredjaja, a meni idalje registruje 2 stara d3i risivera plus ovaj jedan EON sto je aktiviran i vise od toga ne moze, a oni nece/ne mogu da mi obrisu stare sve dok uredjaji fizicki ne dodju do njih i razduze ih, a pitanje je koliko ce to da traje cak i da dodju danas da li ih odmah uzimaju ili ce to da se otegli, sve u svemu malo je reci da sam nezadovoljan, pre bih rekao da sam besan sto placam nesto sto ne mogu da koristim, neverovatni su, ocajno!
 
dobio 2 EON BOX-a u subotu kao zamena za 2 D3i, jedan radi, drugi ne moze da se aktivira, u subotu su mi rekli da ce mozda morati da se ceka do ponedeljka, evo danas vec utorak, svaki dan ih zovem i oni nemaju ili ne znaju resenje, kada u moj portal ubacim kod za aktivaciju napise mi da je vec dostignut maksimalan broj uredjaja, sam sam skontao da verovatno zato sto sistem daje maksimalno 3 uredjaja, a meni idalje registruje 2 stara d3i risivera plus ovaj jedan EON sto je aktiviran i vise od toga ne moze, a oni nece/ne mogu da mi obrisu stare sve dok uredjaji fizicki ne dodju do njih i razduze ih, a pitanje je koliko ce to da traje cak i da dodju danas da li ih odmah uzimaju ili ce to da se otegli, sve u svemu malo je reci da sam nezadovoljan, pre bih rekao da sam besan sto placam nesto sto ne mogu da koristim, neverovatni su, ocajno!

Pitaj ti njih da netreba možda sa novim brojem ugovora da otvoriš novi mojeon nalog,pošto si ti očigledno još uvek imaš paket koji si imo uz d3i.
 
Da li je neko probao da castuje sa EON aplikacije za Android na TV preko nekog uredjaja, recimo Chromecast ili AnyCast? Ja kupio neki bolji AnyCast M 100, ali kada hocu da ovo uradim sa Androida nista se ne desava, a na iPhone AnyCast aplikacija puca. Jedino gledam ako uradim obican cast celog ekrana Androida, ali onda mi ide i na telefonu slika. Gledao sam nekog naseg lika na YouTube i njemu je uspelo, ali snimak je star jedno godinu i po dana. Mozda je SBB zabranio tako nesto kroz aplikaciju jer sam cuo da to radi i Netflix i Hulu.
 
Tako je to kad kupiš neki "bolji" Cast uređaj :p Eon aplikacija podržava samo "cast" koristeći Google Cast protokol (i AirPlay za Apple uređaje) a ne UPnP, DLNA, Miracast ili šta god već koristi taj kinez kojeg si kupio.
 
Da li je neko probao da castuje sa EON aplikacije za Android na TV preko nekog uredjaja, recimo Chromecast ili AnyCast? Ja kupio neki bolji AnyCast M 100, ali kada hocu da ovo uradim sa Androida nista se ne desava, a na iPhone AnyCast aplikacija puca. Jedino gledam ako uradim obican cast celog ekrana Androida, ali onda mi ide i na telefonu slika. Gledao sam nekog naseg lika na YouTube i njemu je uspelo, ali snimak je star jedno godinu i po dana. Mozda je SBB zabranio tako nesto kroz aplikaciju jer sam cuo da to radi i Netflix i Hulu.
Naravno da radi (Chrome)cast EON app na uređaje (TV ili box) koji tu opciju podržavaju. Ne rade svi programi, neki su zabranili tu opciju, HBO npr.
 
Znaci do uredjaja je. A da li ti malo zatrzava ponekad slika ili je onako bas fluidna kao na TV

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Da li nekome seckaju animacije kada gledate HD kanal pa kliknete dole na D-padu? Kad kliknem gore sve je ok ali na dole baš zasecka. Kad nije HD kanal sve dosta fluidnije radi.

Npr. stranica "Upravo na TV-u" secka katastrofa.

Postoji li neki tweak za ovo ili da isključim animacije pa teraj? :D
 
Pitaj ti njih da netreba možda sa novim brojem ugovora da otvoriš novi mojeon nalog,pošto si ti očigledno još uvek imaš paket koji si imo uz d3i.

konacno su danas namestili, a nisam ih zvao od juce, na portalu vise nemam d3i uredjaje i ne pise vise da mi je paket D3i nego EON Light i uspeo sam da aktiviram drugi box, sve izgleda fantasticno i radi super brzo, naravno fali taster za mute koji cu probati da namestim preko tog map programa, ali nisam uspeo da uparim daljinski sa TV-om, pratio sam proceduru ali mi na kompu izbaci neki error i nece da radi.
 
Ukoliko želite da podesite daljinski od EON box-a da upravlja svim funkcijama TV-a putem TV tipke na daljinskom, potrebno je da pratite ovaj tutorijal (isti je dostupan na slovenskom jeziku, pa se nadam da ćete se uspjeti snaći):

https://www.youtube.com/watch?v=VMEXrht2wJ8

meni ovo ne radi, imam eon van sbb mreze i upario sam box sa PC, ali kada idem da pokrenem to izbaci mi ovo:

Starting: Intent { cmp=net.quber.t4hwrapperservice/.MainActivity }
Error type 3
Error: Activity class {net.quber.t4hwrapperservice/net.quber.t4hwrapperservice.MainActivity} does not exist.
 
Naravno da ne radi. Taj app nema na tvom modelu boxa. Procedura je samo za KAON model. Što sam ja već napisao 2 komentara ispod tog koji si citirao.
 
Pokusao sam uz pomoć tutoriala da podesim da mi EON daljinac gasi i TV, ali nista se ne desava kad izaberem "start das demo".


Sent from my 3310 using Tapatalk
 
Imao sam isti problem, ako se neko seća da sam pisao to.

Ako se Box / EON TV aplikacija pokrene a nema konekcije, umesto da kaže kako nema konekcije i da čeka istu, on traži kod....

Cimao sam se podrškom jako dugo dok nisam shvatio da je najbrže rešiti bilo šta sa United Cloud-om. Nakon te agonije mi je jednom nestala-došla struja i nije tražio kod. Još jedan član foruma je potvrdio da ima problem, a meni u privatnoj poruci da je i njemu rešen problem.

Zar sad opet? :(

P.S. Ovo se inače dešava samo na OTT Box-u, vi na KAON-u ste ok. Al' vama sve ostalo ne radi kako treba. :D

Opet se dešava, nestala struja jutros i morao sam ponovo da ga aktiviram, diletanti su uspeli da zeznu nešto što je već bilo popravljeno.
 
:D Moj je preživeo bez de-registracije izvacivanje jedne faze na sklopki sinoć :D Nemam pojma da li je STB bio na toj fazi ali ruter definitivno jeste na fazi koja je bila u prekidu.
 
Pokusao sam uz pomoć tutoriala da podesim da mi EON daljinac gasi i TV, ali nista se ne desava kad izaberem "start das demo".


Sent from my 3310 using Tapatalk
Ne znam zasto nije izbacio post, elem, unpair daljinca je rešio problem.

Sent from my 3310 using Tapatalk
 
Opet se dešava, nestala struja jutros i morao sam ponovo da ga aktiviram, diletanti su uspeli da zeznu nešto što je već bilo popravljeno.
Koji amateri ja ne verujem...

Opet ispočetka prijavljivanje nečega što je rešeno...

Znam za ove dve adrese pa ko je raspoložen neka im prijavi bug: [email protected] / [email protected]

Ako znate za još neku kontakt adresu javite ovde, spamovaću ih dok ne srede ovo, ponovo.
 
[email protected] ? :D To je adresa navedena na Play Store za obe Eon aplikacije.
Bravo, postoji i taj.

Najbolje je poslati na Unitet Cloud Email adresu jer odgovaraju veoma brzo (1-4 dana) dok na ove ostale im treba mnogo mnogo više. Meni je uvek odgovarao neki lik iz Ljubljane, pričali smo već ti i ja o tome. Tamo je mozak operacije, ovde amateri samo pišu Mail-ove a i za to im treba skoro dva meseca.

Na neki feedback koji sam slao pre nego što sam imao Box su odgovorili posle mesec i po dana. Dok kad sam slao Mail zbog ovog buga im je trebalo par nedelja.

Svakako ću i na ostale adrese baciti po Mail. Oni samo pod pritiskom rešavaju problem, pojedinac kad ima problem ignorišu...
 
Meni ovaj sdmc deluje kao praistorijski,ali *mjau**mjau**mjau*g on ima wifi antenicu [emoji16]

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Ma najbolji smart box na svetu. Višestruko nagrađivan :d
Mada kakve krševe u proseku koriste provajderi još je i pristojan. (ako dođe iz fabrike 100% ispravan)
 
Poslednja izmena:
@shamanNS

Namestio sam ono mute na zeleno dugme i lepo bilo, juce klik na mute ono uradi mute i drzi belo polje kao kad na dugme utisam ton ali 5 minuta, ajd ok da znam da sam uradio mute. Uradim unmute na na zeleno dugme cuje se ton sve ok ali ono belo polje gde pokazuje stoji po 5 minuta pa tek onda nestane. Tako do juce nije radilo, mute unmute sekund dva se vidi to belo polje i gotovo, tako je dosad radilo.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno