Званично постоје правила, а незванично се преговара увек било и бићеПре три или четири месеца у овој теми је неколико корисника изнело своје искуство да су исто раскинули уговор и одмах након тога је други члан потписао уговор и добио повластице као нови корисник.
У једној пословници у Београду су кориснику рекли да то није могуће, он отишао у другу и потписао уговор, и све ово што пишем је из ове темеискуства корисника пред раскид уговора...
Исто као што су неки имали проблем са заменом опреме, добијањем даљинског, па у једној пословници неће ни да чују, а у другој то ураде без проблема. Неки добију боље услове за продужење уговора (више свега), следећи корисник са истим пакетом не добије ама баш ништа, још га и откаче у фазону "Можеш слободно да идеш, узми или остави", много примера, а шта је истина знају само они који су остварили бенефит, ако су "остварили"![]()
Tačno tako. Velika je razlika od poslovnice do poslovnice, od čoveka do čoveka. Kada bi samo postojao način da se utiče na ove trome i nezainteresovane, ali nisam pronašao rešenje. Meni su se takođe zahvalili, apsolutno ih nije bilo briga što prelazim kod konkurencije. Nije bolje ni kod MTSa, oni su posebna priča. Tamo od deset radi dvoje, ostale baš briga. Ali je optika zahvalna tehnologija, pristojno izvedena na terenu pa nema potrebe za cimanjem telefona, tehničkih podrški itd.
Obično su u većim i bitnijim poslovnicama ozbiljniji kada je odnos prema korisniku u pitanju, na periferiji radi neka čudna sorta likova kojima je svejedno i neretko nemaju pojma šta god da ih pitaš.
Svka pogodnost ili obećanje mora biti napismeno inače su male šanse da se ostvari.