Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Juce su mi doneli box za tv. Nije i m dugo trebalo da ga zamene,oko 7 dana! :)
Prica mi ovaj decko sto je doneo da se svi zale,cekaju na pustanje paketa po 20 dana. Nije mu jasno zasto je to tako...

Sad moram da reklamiram i ovaj ruter,ajde sto je brzina neta preko wifi-a drasticno manja,nego sto signal za wifi kao da radi na plafon 5m daljine.
Onaj prethodni sto su uzeli sto mi je masko dao je bacao signal po celom dvoristu.
Ovaj sad,katastrofa.
 
Ako je CBN nemoj se džabe cimati,takvi su ruteri krš teški.Mislim da ni Cisco nije ništa bolji,ne znam šta su ti doneli.
 
Juce su mi doneli box za tv. Nije i m dugo trebalo da ga zamene,oko 7 dana! :)
Prica mi ovaj decko sto je doneo da se svi zale,cekaju na pustanje paketa po 20 dana. Nije mu jasno zasto je to tako...

Sad moram da reklamiram i ovaj ruter,ajde sto je brzina neta preko wifi-a drasticno manja,nego sto signal za wifi kao da radi na plafon 5m daljine.
Onaj prethodni sto su uzeli sto mi je masko dao je bacao signal po celom dvoristu.
Ovaj sad,katastrofa.

Mozda ima sabotaze samih operatera u naprednoj tehnickoj podrsci, sporo rade... a verovatno ih ima malo, slabo su placeni...
Meni su rekli da im je stalno otvoren konkurs za posao IT strucnjaka u podrsci ali se niko ne javlja.

Sta su oni uradili sa tehnickom podrskom svih kupljneih operatera, jesu je objedinili i sve zaposlene smestili u jedan prostor ili su samo neke zadrzali a dobar deo njih otpustili.
Uglavnom ocito ima mnogo vise "zapisnicara" i "upali/ugaisi pa da pustim paket" osoblja sto se javlja kad pozovemo takozvanu tehnicku pomoc, pa ne mogu da stignu odraditi ovi sto imaju znanje i ovlastenje da obave posao...
 
Posle koliko vremena , od otkaza usluge,sticu se uslovi za 6 meseci za dinar?
 
Mislim da je nakon 6 meseci, negde sam procitao...
 
Pa, neće da me vide ,u tom slučaju.

Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
 
Juce ujutru je box sam preskenirao kanale i vidim da nema vise Mini Ultre i Ultre a dodali su Pikaboo, kako je kod vas?
 
Juce ujutru je box sam preskenirao kanale i vidim da nema vise Mini Ultre i Ultre a dodali su Pikaboo, kako je kod vas?

Da, na celoj njihovoj mreži je ista situacija. Kod nas u Aleksandrovcu dodati Pikaboo, Vavoom i TDC.
U pitanju je Kopernikus mreža
 
Upravo tako, umesto ta dva kanala imamo Vavoom i Pikaboo, a na 59. kanalu imamo kanal s turskim serijama 24/7. Radost je neopisiva...:p
 
Jedan od razloga sto sam hteo prelaz na suoernovu su upravo ultra i mini ultra kanali. Nemaju optiku kod mene oa nisam presao. Zar nisu Pikabo i Vavoom kanali SBBa?

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
 
Jedan od razloga sto sam hteo prelaz na suoernovu su upravo ultra i mini ultra kanali. Nemaju optiku kod mene oa nisam presao. Zar nisu Pikabo i Vavoom kanali SBBa?

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока

Da, sva tri kanala su iz ponude SBB - a
 
Mislim da su oba u vlasnistvu SBB. Kod njih vise ne postoje kao Mini i Ultra, samo Vavoom i Pikaboo, ista stvar na mrezi Postanet i kod nas.
 
Treba mi pravni savet za ove iz Supernove. Imam ugovor sa RV koji važi još godinu dana.

Juče me zovu da potpišem novi ugovor sa Supernovom. Ja kažem imam već ugovor koji važi još godinu dana, zašto bih menjao i potpisivao na još dve godine? Kao RV više ne postoji, mora novi ugovor??? To mi ne pije vodu, naročito što je RV još uvek aktivan u registru APR-a.

Kažu mi oni će jednostrano raskinuti ugovor samnom ako neću da potpišem novi. Pa koje pravno lice raskida, kad RV ne postoji (a postoji)? Kakva je ovo muljačina?
 
To to je fora pa ko se upeca. Mene su zvali, da me digitalizuju iako imam već karticu i digitalne kanale. Daće mi i bolji internet, iako imam više nego što oni nude. Ma stvarno haos. Rekao sam im da slobodno mogu da raskinu ugovor ako im se ne sviđa trenutno stanje. Meni za sada odgovara ( čekamo da vidimo šta će biti sa nekim kanalima - internetom sam zadovoljan za sada )

Послато са SM-G930F помоћу Тапатока
 
Treba mi pravni savet za ove iz Supernove. Imam ugovor sa RV koji važi još godinu dana.

Juče me zovu da potpišem novi ugovor sa Supernovom. Ja kažem imam već ugovor koji važi još godinu dana, zašto bih menjao i potpisivao na još dve godine? Kao RV više ne postoji, mora novi ugovor??? To mi ne pije vodu, naročito što je RV još uvek aktivan u registru APR-a.

Kažu mi oni će jednostrano raskinuti ugovor samnom ako neću da potpišem novi. Pa koje pravno lice raskida, kad RV ne postoji (a postoji)? Kakva je ovo muljačina?

Moj post s grupe RV. Pitanje Da li su zvali iz SUPERNOVE. Nisam pravnik ali se na drugi nacin bavim tekstom/tekstovima.

"Jesu, pre mozda mesec dana. Prica je bila slicna, uz detalj da UO koju imam s Vektorom ne vazi. Naravno, to bi bio pravni apsurd pa sam se odmah stavio u poseban, borbeni mode. Odbio sam jer nemam nameru da potpisujem novi ugovor, a kad istekne postojeci verovatno cu promeniti provajdera. Nista novo nije rekla, ponudila je Super par+ i 2 meseca po dinar. Takodje je rekla da ce kolege doci da provere instalaciju i da "osveze opremu". Rekao sam da nece jer ih necu pustiti, a da sve radi kako treba, te im zelim srecu u radu. Zavrsili smo razgovor u prijatnom raspolozenju, trudim se da budem profi.
Nije me mrzelo, raspitao sam se... Supernova angazuje pozivare koji preko kolcentra vrbuju ljude da potpisu nove UO, uz procenat za svaki potpisan ugovor. Lepo, pozdravljam, ali nemam veze s tim, nek se oni raskusuraju... Meni je potvrdjeno da potpisani stari ugovori vaze do isteka UO, a kasnije cemo videti. Ne treba se pecati na te fore ukoliko vam ne znaci nova ponuda. Ali i njih razumem... "
 
Изгледа да су ми укинули услугу враћања 72 сата. Позвао сам их, и рекоше ми да наводно треба да доплатим 300 динара месечно да би та услуга наставила да буде активна. Био сам корисник Радијус Вектора, ту је била прича да на једном уређају то имам бесплатно а за други ми треба доплата. И да дођу њихови монтери да ми убаце нов уређај јер је овај тренутни (Хоризонт, ко је имао РВ вероватно зна) застарео и не користи се више. А нов уговор сам потписао у октобру-новембру 2018, значи неких месец два пре него што је Супернова дошла у причу.

И да будем мало параноичан, могао сам да вратим емисије уназад од данашњег дана, типа од 8 ујутру. После позива више не могу ништа да враћам.
 
Изгледа да су ми укинули услугу враћања 72 сата. Позвао сам их, и рекоше ми да наводно треба да доплатим 300 динара месечно да би та услуга наставила да буде активна. Био сам корисник Радијус Вектора, ту је била прича да на једном уређају то имам бесплатно а за други ми треба доплата. И да дођу њихови монтери да ми убаце нов уређај јер је овај тренутни (Хоризонт, ко је имао РВ вероватно зна) застарео и не користи се више. А нов уговор сам потписао у октобру-новембру 2018, значи неких месец два пре него што је Супернова дошла у причу.

И да будем мало параноичан, могао сам да вратим емисије уназад од данашњег дана, типа од 8 ујутру. После позива више не могу ништа да враћам.
Ja imam Horizont i radi ali na svega 10 kanala a nešto biše na OTT uredjaju koji je 299 dinara koji ima nešto više kanala za vraćanje ali uporedjujući sa SBB veoma skromno
Po ko zna koji put sam reklamirao da nemam EPG na mnogim kanalima rekoše fabrički reset a ja njima hvala dovidjenja

Sent from my SM-G928F using Tapatalk
 
Kompletna Supernova ima očajan EPG, neki kanali ne prikazuju informacije, neki nisu tačni...
Dosta lošije nego kod SBB-a.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Изгледа да су ми укинули услугу враћања 72 сата. Позвао сам их, и рекоше ми да наводно треба да доплатим 300 динара месечно да би та услуга наставила да буде активна. Био сам корисник Радијус Вектора, ту је била прича да на једном уређају то имам бесплатно а за други ми треба доплата. И да дођу њихови монтери да ми убаце нов уређај јер је овај тренутни (Хоризонт, ко је имао РВ вероватно зна) застарео и не користи се више. А нов уговор сам потписао у октобру-новембру 2018, значи неких месец два пре него што је Супернова дошла у причу.

И да будем мало параноичан, могао сам да вратим емисије уназад од данашњег дана, типа од 8 ујутру. После позива више не могу ништа да враћам.

Пошто имаш важећи уговор с РВ, услуга 72ч ти је припадала с пакетом који си добио прошле године. Уколико немаш више ту услугу значи да је оператер прекршио уговор, јер ти је ускратио договорену услугу, и постоји основ за раскид уговора без последица по корисника. Хоризонт је почео да се користи управо кад је Вектор увео враћање садржаја, а то је април 2018. године. Хоризонт није застарео, то је класичан покушај да ти донесу нови уговор да потпишеш, "освеже опрему" и упишу рецку за своју плату и варијабилу по учинку. Уколико хоћеш нови пакет, онда прихвати и играј како свирају. Уколико не, они су прекршили потписан уговор и треба да рекламираш повреду уговора да ти врате услугу или евентуално раскинеш кориснички однос.
 
To je mogao u aprilu kada su objavili da postaje Supernova, sad nema nista od raskida.
 
Ima. Osnov za raskid u njegovom slučaju je ukidanje pojedinih pripadajućih usluga, tj. promena ugovorenih uslova ugovora.
 
Изгледа да су ми укинули услугу враћања 72 сата. Позвао сам их, и рекоше ми да наводно треба да доплатим 300 динара месечно да би та услуга наставила да буде активна. Био сам корисник Радијус Вектора, ту је била прича да на једном уређају то имам бесплатно а за други ми треба доплата. И да дођу њихови монтери да ми убаце нов уређај јер је овај тренутни (Хоризонт, ко је имао РВ вероватно зна) застарео и не користи се више. А нов уговор сам потписао у октобру-новембру 2018, значи неких месец два пре него што је Супернова дошла у причу.

И да будем мало параноичан, могао сам да вратим емисије уназад од данашњег дана, типа од 8 ујутру. После позива више не могу ништа да враћам.
A šta sad daju umesto Horizonta ( ne OTT uredjaj)

Sent from my SM-G928F using Tapatalk
 
Jel ima neka fora da smanjim malo ping.Pre mi se kretao kad igram online igre oko 15-20 sad mi ide od 50-60.Jel ima neka fora da u podesenju rutera malo smanjim ping?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno