Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Kod mene radi widget kad je ukljucen mobilni internet, najveci je 4x2, aplikacija radi normalno i na wifi i preko mobilnog interneta.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Nov sam korisnik VIP od srede, zbunjuje me što aplikacija Moj VIP neće da radi preko mobilnog interneta već samo preko Wi-Fi -a, ne bih rekao da je to normalno, kakva je situacija kod vas?

Kod mene obrnuta situacija već dve godine. A promenjen je telefon 2 puta.
Nikako nisam uspeo da nateram app da radi i preko wifi. "Prijava nije uspela. Ova usluga vam nije dostupna."
Sa istim korisničkim i lozinkom se bez problema loguje preko mobilnog neta, a i na samom VIP sajtu.
 
Poslednja izmena:
Ističe mi ugovor za VIP kućni net, pa me zanima da li je neko izboksovao nešto van standardne ponude kada je obnavljao ugovor za VIP net. Trenutno što su mi ponudili je nešto tipa malo lošije od standardne ponude samo za mene :-D. Bolje mi je da raskinem i potpišem ponovo :)

Gesendet von meinem Moto Z (2) mit Tapatalk
 
Јел има неко објашњење зашто мени на овом има само тренутно задужење и испод преостали садржај само као текст али испод тога ништа од информација
Kod Vipa je aplikacija šlogirana prvih dana kad si nov korisnik. Ako me dobro sećanje služi negde do prvog preseka nemaš skoro ništa od informacija a onda odjednom sve proradi. To može da potraje i do mesec dana u zavisnosti kad si krenuo sa korišćenjem i kad ti je presek (kod Vipa nije presek početak/kraj meseca već šta znam, meni je na primer 5og u mesecu što je po meni jako glupo, ali tako je kako je)

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Mora biti uključen internet sa sim kartice, a sa wifi mora da se uloguješ

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
Molim te objasni malo bolje? Normalno da mi je uključen mobilni internet. A što mora sa Wi - Fi da se uloguješ? Probao sam i to ali ne radi. Zvaću korisnički servis svakako. Moguće je kao što neko reče jer sam nov korisnik.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Kod Vipa je aplikacija šlogirana prvih dana kad si nov korisnik. Ako me dobro sećanje služi negde do prvog preseka nemaš skoro ništa od informacija a onda odjednom sve proradi. To može da potraje i do mesec dana u zavisnosti kad si krenuo sa korišćenjem i kad ti je presek (kod Vipa nije presek početak/kraj meseca već šta znam, meni je na primer 5og u mesecu što je po meni jako glupo, ali tako je kako je)

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk

http://korisnicki-servis.vipmobile....a-promenim-obraunski-period?fromQuery=obračun


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
^
Ovo nisam znao, hvala. Još da može preko njihove aplikacije da se promeni, to bi bilo savršeno.

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
 
U utorak mi kreirali račun.. imam naviku da odmah odradim mbanking, iste sekunde, nakon celog procesa plaćanja iz Vip aplikacije, dobijem SMS od moje banke o odlivu sredatava sa računa, ali od Vipa ni reč. Obično, odmah nakon SMS poruke od banke o odlivu sa računa, dobijem i SMS od Vipa gde se zahvaljuju što sam platio račun na vreme.. ali ovog puta deluje kao da nisam račun ni platio. Taj novac je bio rezervisan 1 dan, a sledeći dan je taj novac otišao na Vip-ov račun.
Kada se.ulogujem u Vip aplikaciju, stoji i dalje neplaćen račun.
Pozvao sam njihov CC, kao.. prosledili su obaveštenje tehničkoj podršci. Od tada, ni reč od njih.

Da li neko ima isto iskustvo, šta se dešava?

Sent from my Mi 8, 6/128(white) using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ponovi poziv sa dokazom uplate, moraće da odreaguju

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
Rekli su da će mi javiti. Ja svakako imam dokaz iz bankine aplikacije da je novac otišao na njihov račun. Uskoro mi ističe ugovorna obaveza od 2god, na Vipu, dve godine sam plaćao uredno, istog dana, čim mi stigne notifikacija da je račun kreiran , tako da ne shvatam zbog čega ne žele da priznaju da sam im platio račun I ovog meseca.. Imam osećaj da će tako čekati do 20. u mesecu a onda će mi natovariti i penale što nisam platio račun na vreme.

Sent from my Mi 8, 6/128(white) using Tapatalk
 
O cemu ti brines :)
Sta da kazu u MTSu gde ne radi odsek racuna vec 3 meseca?:)

Polako... ako nije neka greska ne znaci da nece proci. Svejedno sistem i ne treba da reaguje odmah 20. da kaci kamatu/penale, nego ako nije PLACENO do 20. da knjizi penale. Zato se i ne ukida saobracaj odmah.
 
@nikokaoya
I kod mene je tako bilo. Uplatio pre dva dana, tek sutradan se nije prikazivalo zaduženje. Možda će kod tebe nestati tek u ponedeljak. U suštini nisam ih zvao, sve se rešilo samo od sebe.
 
Iskreno, ističe mi ugovorna obaveza uskoro i ne mislim da neću okušati sreću na Telenor mreži, ovog puta.

Sent from my Mi 8, 6/128(white) using Tapatalk
 
Sredio sam problem sa nemogućnošću pristupa Moj VIP aplikaciji. Naime koristim aplikaciju Blokada i ona je onemogućavala pristup Moj VIP aplikaciji preko mobilnog interneta. Nisam pomislio da Blokada pravi problem jer sam mogao normalno da pristupim Moj VIP aplikaciji kada sam koristio Wi-Fi. Sada sam dodao izuzetak u Blokadi i sve radi normalno.

Međutim widget mi i dalje ne radi, doduše nije mi ni potreban. :)

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
U utorak mi kreirali račun.. imam naviku da odmah odradim mbanking, iste sekunde, nakon celog procesa plaćanja iz Vip aplikacije, dobijem SMS od moje banke o odlivu sredatava sa računa, ali od Vipa ni reč. Obično, odmah nakon SMS poruke od banke o odlivu sa računa, dobijem i SMS od Vipa gde se zahvaljuju što sam platio račun na vreme.. ali ovog puta deluje kao da nisam račun ni platio. Taj novac je bio rezervisan 1 dan, a sledeći dan je taj novac otišao na Vip-ov račun.
Kada se.ulogujem u Vip aplikaciju, stoji i dalje neplaćen račun.
Pozvao sam njihov CC, kao.. prosledili su obaveštenje tehničkoj podršci. Od tada, ni reč od njih.

Da li neko ima isto iskustvo, šta se dešava?

Sent from my Mi 8, 6/128(white) using Tapatalk
Isto sam ja prošao za prošli račun.
Moraš poslati e-mail na [email protected] i objasniš šta se desilo. Na kraju su priznali uplatu.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Isto sam ja prošao za prošli račun.
Moraš poslati e-mail na [email protected] i objasniš šta se desilo. Na kraju su priznali uplatu.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
To sam i uradio. Imam loše iskustvo sa Vipom. Tražili su prve i poslednje 4 cifre platne kartice, kao i pretplatnički broj.
btw, prošli mesec su kasnili sa kreiranjem računa, ovaj mesec im zabada Vip aplikacija.. slepci.

Sent from my Mi 8, 6/128(white) using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Stigao ugovor za novi broj, 12 meseci 0 dinara INtarifa, posle toga 999din sledećih godinu dana. Sasvim ok što se mene tiče
ae8a13fc7c3d589ab38aac731dec0f82.jpg


Poslato sa LLD-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Ma jok, lose to, daj to nama!

:)
 
Malopre me zvali iz kol centra pa me interesuje jesu li nudili nekom ovako nešto. Dakle dodatni postpaid broj uz tarife sigurica, klasik ili intarifa, prvih godinu dana 0 dinara a sledeća godina sa popustom. Pitao za intarifu i nju bi kad prodje prvih 12 meseci kasnije plaćao 999rsd. Možda i uzmem obzirom da klincu ističe za koji mesec ugovor u mts-u samo ako mu odgovara

Poslato sa LLD-L31 uz pomoć Tapatoka
Stigao ugovor za novi broj, 12 meseci 0 dinara INtarifa, posle toga 999din sledećih godinu dana. Sasvim ok što se mene tiče
ae8a13fc7c3d589ab38aac731dec0f82.jpg


Poslato sa LLD-L31 uz pomoć Tapatoka
I dalje nejasno kako si ovo dobio, ali fino

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Veruj da nemam pojma ni ja, ok prebacio sam pre 3 god iz telenora broj i uzimam telefone uz svaki ugovor ali niti sam se interesovao nesto kod njih niti sam razmisljao o tome, dobio poziv iz kol centra i kao nudimo vam to i to kao nasem dugogodisnjem pretplatniku (cele tri godine). Ne verujem da je to samo meni ali eto ja sam na forumu pa sam preneo taj info ovde. Mnogima mozda i ne treba tako nesto jer ne zele da menjaju broj, otkud znam
 
Poslednja izmena:
Mene danas zvali da mi ponude "neverovatnu" ponudu, KucniNet od 100GB za 1099 din. inace ta cena je i na sajtu, reko kakva je to ponuda ako je cena ista kao na sajtu jos ako narucim online dobicu dodatni 1gb za postpejd broj, kao pa znate to je sada promocija, reko aj ne lazi i prekinem razgovor. Kakvo bezobrazno obmanjivanje, pa ko ne pogleda ili ne zna cene navataju ga, sistem app, djubrad.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Meni istekao ugovor 09.05. nit' me ko zove nit' mi ko sta nudi iz Vipa. Doduse zvali su me nekad krajem februara da me napomenu da mi istice ugovor i to je to. Pisem ja njima neki dan da vidim imaju li kakvu pogodnos za mene kao starog korislika. (9 godina u Vipu). Oni meni odgovore sablonski.

Poštovani,

Budući da je ugovorna obaveza na Vašem pretplatničkom broju istekla 09.05.2019.godine, možete obaviti regularnu obnovu ugovora i sa presekom stanja preći na neku od trenutno aktuelnih tarifa Neo i Klasik .

Kako konstantno pratimo trendove i pažljivo osluškujemo potrebe na tržištu, lansirali smo nove redizajnirane Neo tarife, koje korisnicima donose više GB za surf u nacionalnom saobraćaju, pored neograničenih minuta i poruka, dok pomenuta In tarifa podmiruje potrebe i najzahtevnijih korisnika kada je u pitanju količina interneta za surf i čet.

Obnovom ugovora uz neku od trenutno aktuelnih tarifa možete iskoristiti specijalnu pogodnost, koja je vezana za našu saradnju sa Societe Generale bankom.

Ukoliko primate zaradu preko pomenute banke, ili pak želite da prenesete zaradu možete ostvariti popust na cenu telefona do 5000rsd ili jednokratni popust od 3000rsd za ponudu bez uređaja.

Detalje naše saradnje možete pogledati na našem sajtu i linku https://www.vipmobile.rs/privatni/ponuda/promocije/societe_generale

Uputila bih Vas da su cene telefona koje imamo u ponudi promotivne i da ih možete isplatiti na do 24 rate uz mesečnu pretplatu, kao i da se svakog meseca u našoj ponudi možete pogledati telefone koji se nalaze na specijalnoj akciji i možete ih kupiti po veoma povoljnim cenama. Ponudu telefona za ovaj mesec možete pogledati preko linka:

https://www.vipmobile.rs/privatni/mobilni_uredjaji/odluka_meseca.

Obnovom ugovora preko online-a, do 31.05.2019.godine, uz neku od Neo ili In tarifa imate mogućnost korišćenja trenutno aktuelne promocije u okviru koje biste na raspolaganje dobili 1 gb dodatno naredna 24 meseca.

Iskreno se nadam da će Vam se naša ponuda dopasti i da ćemo nastaviti saradnju na obostrano zadovoljstvo.

Za sve potrebne dodatne informacije, stojimo Vam uvek na raspolaganju.

Srdačan pozdrav i prijatan ostatak dana!
:mad:

Inace sam koristio NOVA 2 tarifu a racun bi mi obicno bio 1900-2500 din. Svaki put sam uzimao telefon al ovaj put cu da preskocim. Ocigledno im nisam zanimljiv.
Gledajuci trenutnu situaciju ova IN tarifa mi je jedino primamljiva...
 
Očigledno više cene ove što dodju s nekim brojem iz druge mreže. Segmentacija korisnika mi uopšte nije jasna.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Mene danas zvali da mi ponude "neverovatnu" ponudu, KucniNet od 100GB za 1099 din. inace ta cena je i na sajtu, reko kakva je to ponuda ako je cena ista kao na sajtu jos ako narucim online dobicu dodatni 1gb za postpejd broj, kao pa znate to je sada promocija, reko aj ne lazi i prekinem razgovor. Kakvo bezobrazno obmanjivanje, pa ko ne pogleda ili ne zna cene navataju ga, sistem app, djubrad.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
Meni pre neki dan nudili za 1100din 150gb. Malo je bolje, ali meni opet slabo. I onda mi nudili onaj srednji po ceni od 1400din, ali bez rutera novog. Ja je pitam pa čekaj što bez novog, a regularna cena kao da potpisujemo novi ugovor. Ja joj kažem posle ajde ne treba mi ruter da taj srednji po 1100din i naravno nismo se dogovorili [emoji16]. Dugo sam kod njih i telefon i net, pa hoće da zavrnu. Moje iskustvo od ranije da tim cenkanjem se svelo da sve može i ništa ne može samo zavisi na koga naletiš.

Gesendet von meinem Moto Z (2) mit Tapatalk
 
Do čega može da bude ako me online vip kupovina za bilo koju stvar (oprema, prebacivanje broja u mrežu, telefon, slušalice) preusmerava na shop a da nije KB. Uzeo izveštaj nema ništa od 2011.godine da nije ok. U Vipu tvrde da je kod njih sve okej iako se to dešava od kada su mi resetovali nalog jer sam imao neke poteškoće. Sada na tom nalogu niti mogu šta da kupim niti da pregledam starr račune, jer piše da su prava već nekom dodeljenja. Iz CC samo šalju zahteve da se nalog obriše pa da ga ja opet napravim, što je apsurd, koji god mejl ja da stavim sistem me ne prepoznaje da bih pregledao račune online iz prethodnog perioda, mogu samo da ih platim (to radi bez ijedne greške :D).

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Strasno sta rade starim klijentima. Ja sam u VIP-u na racun od kada usao u Srbiju! Mislim da im prva poslovnica bila kod mene gde zivim *resavska* ulica.
I fala bogu, nikad ali nikad mi nista ponudili nisi, a ovo neko predje u VIP i kao evo ovo ili ono.
 
Nazad
Vrh Dno