Pre nekih 1.5 god sam, preko tog servisa, uzeo rent-a-car u Fiumicinu. Put na brzinu organizovan. Guglajući, naletim na ove (nikad nisam čuo za njih), odaberem auto od Goldcar (španska firma, meni do tada nepoznata). Znam da treba da uzmem i osiguranje, to i uradim. Preuzimanje auta u nedelju oko 22h. Dođem tamo, kaže nalickani italijan: nemaš osiguranje. Ili da platim bespovratnih 60-ak eur, ili depozit (blokada na kartici) od 1200 eur. Zovem Rentalcars, ne bi li potvrdili da sam platio osiguranje, niko se ne javlja. Nemajući izbora, prihvatim drugu opciju.
Vratim auto posle 3 dana, sačekam survey email od Rentalcars, i tu ih nagrdim. Onda su me ubeđivali da sam sam kriv što sam pristao na ucenu tog žabara, tj da je moj izbor (!!) bio da ne zadržim već plaćeni Full insurance kod Rentalcars, te da ga zamenim pomenutim depozitom. Prepisku još čuvam (mogu da ti pošaljem). Istini za volju, našli su i da mi je naplaćena neka glupost koju nije trebalo da platim (to nisam znao), pa su mi refundirali.
U toj daljoj komunikaciji su bili OK. Ali sam ih precrtao - prodali su mi svoje osiguranje, bez da informišu bilo mene, bilo Goldcar. A Goldcar to osiguranje ne priznaje.
Istina, sada ne vidim Goldcar na njihovom sajtu...