zarkostanisic
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 19.11.2017
- Poruke
- 181
- Poena
- 70
Na koju foru menjaju uslove?
Mora li da se vraca ruter? Prodah ga pre neki dan"Pošto je ovo promena prvobitnih uslova, svi nezadovoljni postojeći korisnici imaju mogućnost da u roku od 30 dana raskinu ugovor BEZ ikakve nadoknade."
(Korisnički servis Telenor-a)
Mora li da se vraca ruter? Prodah ga pre neki dan.
+1Ja sam na home 150 i sutra podnosim zahtev za raskid.
Ma videćete, svako ko bude podneo zahtev za raskid daće mu i dalje spor net. Ovo je klasično ciganisanje APP.
Da budemo iskreno, predvidjanje je kada je nesto neocekivanoAnalitičar, alfa je pre neki dan predvideo upravo ovo što si napisao.
Ko se buni njemu stari uslovi a ko se ne buni (takvih je mnogo više) njemu uvale nove uslove.
Heh, kako sam se isto osecao kada su MTS i VIP izmenili uslove koji put+1
Ovo mi je prilika da raskinem za dž, u suprotnom bi morao da otplaćujem ruter.
Hvala Telenoru, u pravo vreme su mi izašli u susret. [emoji2960]
Da li ovo stupa na snagu danas ili sutra?
Postojecim ili novim korisnicima?
Kad ti Jamajkanac kaze nesto oko Telenora, budi siguran da ce tako biti. Ne baca se nepotrebnim informacijama
Jos da se obistini alfino previdjanje a do tada ako moze da objasni kako će to da se izvede ukoliko se kao sto pise se menjaju postojeći paketi.Analitičar, alfa je pre neki dan predvideo upravo ovo što si napisao.
Ko se buni njemu stari uslovi a ko se ne buni (takvih je mnogo više) njemu uvale nove uslove.
Poštovani,
Korisnik sam Telenor Kućni Internet 150 (bivši Telenor Home 150) paketa na broju xxxxxxxxx. Zovem se Milan Kragujević i moj JMBG je xxxxxxxxxxxxx.
Pročitao sam obaveštenje na Vašem sajtu ( https://www.telenor.rs/sr/privatni/...eta-uz-telenor-home-i-telenor-kucni-internet/ ) o novim uslovima korišćenja usluge širokopojasnog pristupa internetu preko mobilne mreže koji stupaju na snagu od 01.04.2019. godine, čime se ukida flat-rate ponuda po brzini od 2 Mb/s nakon što se potroši inicijalnih 150 GB iz paketa.
Novi uslovi korišćenja usluge su mi neprihvatljivi, stoga zahtevam raskid ugovora na osnovu promene uslova korišćenja usluge.
Po zakonu o zaštiti potrošača Član 79 stav 1. "Raskidanje ugovora zbog odstupanja od ugovorenih uslova": Ako je očigledno da prodavac ne može izvršiti saobraznu uslugu u roku koji je bitan element ugovora, potrošač može: 1) raskinuti ugovor, bez ostavljanja primerenog roka za izvršenje usluge;
Zahvaljujem na dosadašnjoj saradnji.
Srdačan pozdrav,
Milan
Jel isao neko da pokusa da raskine ugovor? Da li su nudili da ostane po starim uslovima?
Bukvalno. Ovi iz PPF-a su žestoko krenuli. Upropastili postpejd i kućni net dok si rek'o keks.Kako se samounistiti u par koraka...
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
*u Češku kolega, u Češku.Nek idu u svoju Norvešku pa tamo nek se iživljavaju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari