Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
E, zahebali su vek. :D Imam EON premium, a na drugom tv-u D3 - Cisco 2100. U ugovoru opciju D3 Kuca. I sta se desava, ovi Pink kanali rade samo na EON Boxu a na D3 ih nema. Kada sam zvao Teh. podrsku - Korisnicki servis kazu da ti kanali nisu u ponudi za D3?! MOLIM!!! Pa imam tu opciju D3 kuca. Pitacu pretpostavljene, naravno, pretpostavljeni potvrdjuje tu pricu. Pitao sam ih a sta ce da se desi ako neke kanale izbace iz EON ponude, da li ce mi ti kanali ostati na D3? ;) Hm, pa, uhm...
I tako...bud*lastine. Poslao sam mail, videcemo sta ce da bude. Ali, tako jajarski da rade...
Izvinjavam se, ali o degenerativnim Pink kanalima ne bih pricao, medjutim ja sam imao slican problem sa Cinestar kanalima. Na EON boxu radi, ali na drugom D3 kuca (3K) receiveru nisu radili. Zvao sam podrsku i bez reci su mi odmah aktivirali Cinestar kanale i na tom drugom receiveru.
 
Hajde molim te proveri da li ti rade ovi pinkovi. Da ne ulazimo u sam kvalitet tih kanala ali ako ne rade...tako mogu da rade sa bilo kojim kanalima. Samo kazu da nisu predvidjeni za D3 i kraj price. To bi bilo maksimalno nekorektno. Rekli su mi u teh. podrsci da ni kod njih na D3 ne rade i da tako treba da bude?!
 
Poslednja izmena:
Proveri i meni, i ako rade, da ne uzimam nista..

Zanimljivo ovo kažete, da kad ste zatražili raskid, ponudili vam kao novim članovima... Msm, nije da nisam očekivao tako nesto.. Taman sam danas hteo da odem da se raspitam oko novog ugovora, ali mi nekako muka to ciganisanje, raskinucu ako.. Msm, to je prije svega ciganisanje sa njihove strane, ili dozvoljavas tako nesto u startu, I za nas koji smo tamo preko 10g, ili nikako ne dozvoljavas. Teraju i nas da se glupiramo I glumimo..
 
Hajde molim te proveri da li ti rade ovi pinkovi. Da ne ulazimo u sam kvalitet tih kanala ali ako ne rade...tako mogu da rade sa bilo kojim kanalima. Samo kazu da nisu predvidjeni za D3 i kraj price. To bi bilo maksimalno nekorektno. Rekli su mi u teh. podrsci da ni kod njih na D3 ne rade i da tako treba da bude?!

Ako mislite na one kanale od 500 pa na dalje, da, rade svi i na drugom receiveru. Upravo sam proverio.
 
Ja bas danas idem sa rodjenom sestrom (nismo prijavljeni na istoj adresi, razlicito prezime) da podnese zahtev za raskid ugovora.

Recicu joj da im trazi kada je budu zvali uslove kao novi korisnik i da ne pristaje na njihove ponude sa pogodnostima za stare korisnike.

Ako pristanu OK, ako ne, odjavljuje sve i ja se prijavljujem na njenu adresu kao novi korisnik.
 
Poslednja izmena:
Ako mislite na one kanale od 500 pa na dalje, da, rade svi i na drugom receiveru. Upravo sam proverio.

Da na te sam mislio. 510, 520...Meni ne rade na D3 cisco 2100.

edit

Ponovo sam zvao podrsku i ponovili su mi da su kanali pusteni samo za EON platformu - EON Box, EON aplikacija i da ih nema na drugim risiverima. Iako sam im napomenuo da ih ti imas na D3 kazu da ne bi trebalo jer su samo za EON. Svasta.
 
Poslednja izmena:
Da na te sam mislio. 510, 520...Meni ne rade na D3 cisco 2100.

edit

Ponovo sam zvao podrsku i ponovili su mi da su kanali pusteni samo za EON platformu - EON Box, EON aplikacija i da ih nema na drugim risiverima. Iako sam im napomenuo da ih ti imas na D3 kazu da ne bi trebalo jer su samo za EON. Svasta.

Hmmmmm. Ne znam da li smo se dobro razumeli. Ja imam EON Premium paket. Ali opet i na boxu i na 3k imam te kanale.
 
Pa da i ja imam EON Premium, plus D3 kuca, samo je kod mene drugi risiver 2100. 3K, to je 3121 je l' tako? Po njima ni ti ne bi trebao da imas te kanale.
 
Poslednja izmena:
O boze, jos jedan dokaz da oni zaista nisu dorasli svom poslu. Zalosno je zaista, kako ta firma uopste opstaje kad ne znaju ni koji uredjaju sta podrzavaju. Strasno.
 
Može na tvoje ime ako uzimas neki od EON paketa, 12 meseci po 1395 din.

Ona trenutno ima TRIO GOLD bez ugovorne obaveze, rekao sam joj da trazi EON FULL 12 meseci po 1999 i onda jos 12 meseci 3999.

Trazice jos 2 dodatna uredjaja i ostavice CISCO 4682 V2 i CISCO HG, ne treba joj EON smart box.

Ako ne pristanu na ovo, onda ce ih kostati vise jer cu im traziti sve novo sto sleduje novom korisniku.
 
A kako beše za prelazak sa trio gold na eon full tačno na polovini ugovorne obaveze, tj. 12 meseci do isteka? I da li ostaje još 12 meseci obaveze ili se pravi nov na 24?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I kod mene (Eon Premium) nema tih novih kanala ni na 2100 ni na D3 Mini.

Plus - na Eon box-u mi za jedan od tih novih kanala prijavljuje da nisam pretplacen.


Pozdrav!
 
I kod mene (Eon Premium) nema tih novih kanala ni na 2100 ni na D3 Mini.

Plus - na Eon box-u mi za jedan od tih novih kanala prijavljuje da nisam pretplacen.


Pozdrav!

Da, tako je kod mene. EON Box, kanal na 530 - nisam pretplacen. Zanimljivo...taj kanal mi radi bez problema na telefonu i browseru. E, komedija sa njima. :D

@old_bookmaker Pink kanali. Pogledaj vesti na sbb sajtu. Sve pise tamo.
 
Poslednja izmena:
Da, tako je kod mene. EON Box, kanal na 530 - nisam pretplacen. Zanimljivo...taj kanal mi radi bez problema na telefonu i browseru. E, komedija sa njima. :D

@old_bookmaker Pink kanali. Pogledaj vesti na sbb sajtu. Sve pise tamo.
klasicna navlakusa i prevara
 
Mene danas prikačili na Sbb mrežu. Zadovoljan nakon ovog jednog dana, jedino što su mi umesto modema koji sam tražio, doneli "nešto ogromno belo" čega ću pokušati da se rešim prvom prilikom i uzmem modem.
 
nemoj, to ogromno belo podrzava bridge mode i vece brzine
 
Zaista je neverovatno, ko je odlucio da ti novi modemi budu beli, Kakav uzas.
 
Najprostije moguce, zakacis uredjaj na njega, latop ili bilo koji, ukucas IP u browser izaberes mode bridge i nakon restarta zabodes WAN svog rutera u bilo koji port i imas javnu adresu na svom ruteru
 
Hvala. Izvinjavam se, tek sad videh da ima opciju za bridge mod. Hvala.
Posle ovoga, već mi se sviđa taj uređaj :)
 
Poslednja izmena:
I ja sam presao sa modema na ovaj, zbog skoro dostignutih teoretskih maksimalnih brzina, barem u download smeru.Na ovom belom ima 24 kanala za down spram 8 na modemu
 
Poslednja izmena:
Kako se tačno zove taj uređaj i koliko je veći od Cisca 3208?

Meni laptop (2 kom) priključen lan kablom direktno na modem ne može sa SBB serverom da izvuče više od 270 u dl.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Meni juce nakon problema sa netom i crkavanja wifi, danas nemam opciju vracanja unazad.
Resetovao sam uredjaj vise puta, a podrska je zakljucila da nemam komunikaciju izmedju wifi rutera i D3 uredjaja.
Restartovao ga daljinski, menjao portove i nista. Inace mi je komp na LAN kablu i radi dobro.
Sad treba da mi se javi drugi nivo podrske, koji ce probati daljinski da resi.
Meni je neverovatno da je crkao lan kabl ili 2 porta na wifi ruteru.

Imao neko slican problem?
 
Povodom ovog povećanja cena, što su najavili i što su nam dali rok da podnesemo zahtev za raskid ugovora, ja sam to uradio, tj. pozvao i rekao da želim raskid ugovora zbog toga i odmah dobio ponudu da potpišemo anseks ugovora pod sledeći uslovima: 12 meseci stara cena (trio gold extra) + 12 meseci puna cena za eon premium.

Sad sam ih zvao jer mi je stigao račun za januar uvećan za to najavljeno poskupljenje (150 din u mom slučaju). Mene sad zanima, ako ima nekog pravnika ovde, da li oni ovim krše aneks ugovora koji smo potpisali.

Evo aneksa:
2019-02-09_201037.png

Evo i stare cene zbog koje sam i potpisao aneks ugovora i nisam se opredelio za raskid kada sam za to imao pravo:
2019-02-09_201229.png

Ne radi se o 150 din. nego o principu da su mene oni svesno obmanuli time što su me naveli da potpišem aneks ugovora u kome piše "stara cena", a sad su ipak povećali račun.

Operaterka naravno nema pojma i priča jedno te isto i rekla mi je da je "zabeležila" moju primedbu. Kada sam je pitao hoće li me neko pozvati povodom toga, rekla je da neće ali da je on svakako zabeležila moju primedbu. :D

E tu sam se malo i ja uozbiljio, pa mi je rekla da napišem pismenu žalbu putem mejla. Imam li ja uopšte osnova na žalbu, tj. da li imam osnov da tvrdim da su me prevarili?

Vidim da neko pominje i Ratel, pa sledi pitanje kako i da li treba i njih da "ubacim" u ovu prepisku? Koji email od Ratela da stavim u Cc...?

Plus, jeste da mi ne igra neku ulogu ali ni brzina interneta ne može da prebaci preko 200 Mbps. Od kako su mi uveli Eon premium ona se kreće od 170-200 Mbps.
 
Kako se tačno zove taj uređaj i koliko je veći od Cisca 3208?

Meni laptop (2 kom) priključen lan kablom direktno na modem ne može sa SBB serverom da izvuče više od 270 u dl.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Ovaj beli je technicolor cg2121. Dimenzije su ~23x17x6
 
Meni juce nakon problema sa netom i crkavanja wifi, danas nemam opciju vracanja unazad.
Resetovao sam uredjaj vise puta, a podrska je zakljucila da nemam komunikaciju izmedju wifi rutera i D3 uredjaja.
Restartovao ga daljinski, menjao portove i nista. Inace mi je komp na LAN kablu i radi dobro.
Sad treba da mi se javi drugi nivo podrske, koji ce probati daljinski da resi.
Meni je neverovatno da je crkao lan kabl ili 2 porta na wifi ruteru.

Imao neko slican problem?

Morace box na fabricka. Meni jedino to pomoglo.
 
Povodom ovog povećanja cena, što su najavili i što su nam dali rok da podnesemo zahtev za raskid ugovora, ja sam to uradio, tj. pozvao i rekao da želim raskid ugovora zbog toga i odmah dobio ponudu da potpišemo anseks ugovora pod sledeći uslovima: 12 meseci stara cena (trio gold extra) + 12 meseci puna cena za eon premium.

Sad sam ih zvao jer mi je stigao račun za januar uvećan za to najavljeno poskupljenje (150 din u mom slučaju). Mene sad zanima, ako ima nekog pravnika ovde, da li oni ovim krše aneks ugovora koji smo potpisali.

Evo aneksa:
Pogledajte prilog 265369

Evo i stare cene zbog koje sam i potpisao aneks ugovora i nisam se opredelio za raskid kada sam za to imao pravo:
Pogledajte prilog 265364

Ne radi se o 150 din. nego o principu da su mene oni svesno obmanuli time što su me naveli da potpišem aneks ugovora u kome piše "stara cena", a sad su ipak povećali račun.

Operaterka naravno nema pojma i priča jedno te isto i rekla mi je da je "zabeležila" moju primedbu. Kada sam je pitao hoće li me neko pozvati povodom toga, rekla je da neće ali da je on svakako zabeležila moju primedbu. :D

E tu sam se malo i ja uozbiljio, pa mi je rekla da napišem pismenu žalbu putem mejla. Imam li ja uopšte osnova na žalbu, tj. da li imam osnov da tvrdim da su me prevarili?

Vidim da neko pominje i Ratel, pa sledi pitanje kako i da li treba i njih da "ubacim" u ovu prepisku? Koji email od Ratela da stavim u Cc...?

Plus, jeste da mi ne igra neku ulogu ali ni brzina interneta ne može da prebaci preko 200 Mbps. Od kako su mi uveli Eon premium ona se kreće od 170-200 Mbps.

Pa to ti je stara cena sa povecanjem od januara.
Navukli su te posteno. Ti si potpisao 12 meseci po ceni starog paketa trio gold extra a ne po staroj ceni. Nova cena tog starog paketa je povecana i tu spadas i ti. Nisi trebao to prihvatiti jer to nije nikakva akcija u sustini...
P.S. ako za 2 meseca cena tog paketa skoci za 1000 dinara skocice i tebi.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno