Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Da ali prihvaceno je posle 20 dana da mi se vrati novac, danas je 32 dan dakle 12 dana od kada su mi rekli da ce mi vratiti novac. Zvao sam ih malo pre kazu i dalje sluzba finansija ima mnogo posla pa ne stize da vam uplati novac.. Ne znam sta da radim.

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Mislim da su ti najveće šanse da ih zoveš svaki dan dok im ne dosadi, pa da počnu raditi svoj posao.
Druga mogućnost je jedino da ih tužiš, ali tek je to sporo. Iz ličnog iskustva ne vredi zvati inspekciju zbog tih rokova.
 
Poslednja izmena:
Mislim da su ti najveće šanse da ih zoveš svaki dan dok im ne dosadi, pa da počnu raditi svoj posao.
Druga mogućnost je jedino da ih tužiš, ali tek je to sporo. Iz ličnog iskustva ne vredi zvati inspekciju zbog tih rokova.
Oni su toliko drski da kazu pisite kome god hocete....vec 3 nedelje pricaju istu pricu. Ne znam sta da radim

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Mis marvo zeza,mislim da je kabal i to vec nakon pola godine,garancija naravno 2 godine,po zakonu imam li pravo da trazim zamenu za drugi ili se ovaj servisira?
 
Imas pravo na zamenu tokom cele 2 godine.
 
Ti tražiš zamenu, nema veze ako je prošlo više od 6 meseci ukoliko nemaju zamenu onda te oni pitaju da li želiš da ga poprave i da bi ga popravili ti moraš da im daš odobrenje.

Elem nakon 23 meseca od kupovine p9 lite mobilnog u MTS-u rikne ekran. Odnesem telefon nakon čega me zovu da je reklamacija prihvaćena i pitaju da li želim zamenu ili popravku. Izaberem zamenu, nakon par dana zovu i pitaju da li mi odgovara zlatna boja telefona pošto nemaju više crni na šta sam im odgovorio pozitivno. Otišao, uzeo zlaćanog sa sve novim fiskalnim a samim tim i novom garancijom od 2 godine. Eto, doduše, više verujem da je ovo pametna politika Huweia nego što ima veze sa MTS-om ali kako sam bio u kontaktu sa našim provajderom nije fer da mu uskratim zaslugu da se poneo odgovorno prema kupcu.
 
Nema huawei veze sa tim. To radi mts na svoju ruku to sa fiskalnim i novim garancijama. To rade i za apple uredjaje gde ni eplu nije jasno koliko budale moraju da budu da idu na sviju stetu. Ali *mjau**mjau**mjau* to je mts, drzava refundira.
 
Garancije realizuje proizvodjač ili distributer.
S obzirom da sam radio za Apple znam da oni bez problema menjaju, nema MTS veze sa tim, jedino što se ne dobije u retail pakovanju.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Apple ti daje nove dve godine garancije u 23 meseca od kupovine uredjaja??? U kom si applu radio? Zato sto znam zato ti i pricam MTS ti daje ne znam ni sam zasto nove dve godine garancije, proizvodjac i distributer veze nemaju sa tim.
 
Apple ti daje nove dve godine garancije u 23 meseca od kupovine uredjaja??? U kom si applu radio? Zato sto znam zato ti i pricam MTS ti daje ne znam ni sam zasto nove dve godine garancije, proizvodjac i distributer veze nemaju sa tim.

Za svaki tehnički proizvod koji ima garanciju 2 godine, ako se pokvari u garantnom roku i dobiješ nov proizvod, dobijaš i novu garanciju od 2 godine od dana zamene.Pa makar zamena bila i 23 meseca i 29 dana od kupovine.
 
Apple ti daje nove dve godine garancije u 23 meseca od kupovine uredjaja??? U kom si applu radio? Zato sto znam zato ti i pricam MTS ti daje ne znam ni sam zasto nove dve godine garancije, proizvodjac i distributer veze nemaju sa tim.

Jer, ono, mora, ono, da ispoštuje, ono, zakon.

Ono...
 
Za svaki tehnički proizvod koji ima garanciju 2 godine, ako se pokvari u garantnom roku i dobiješ nov proizvod, dobijaš i novu garanciju od 2 godine od dana zamene.Pa makar zamena bila i 23 meseca i 29 dana od kupovine.

Garancija i saobraznost nisu isto. Garancija se produžava, saobraznost ne.
 
Da prijavim pozitivno iskustvo sa Takko. Na jakni kupljenoj pre mesec dana se pokvario rajsferslus (delimicno mojom krivicom - zaglavljivala se pantljika zakacena za njegov kraj u rucicu za spustanje sedista na autu) - prodavacica nije nista pitala niti komentarisala; pitala je da li zelim zamenu ili refundiranje - posto u Bg nije bilo velicine na stanju u drugim radnjama, isplatila mi je na licu mesta, sve je bilo gotovo za 5 minuta.
 
Drago mi je sve ispalo ok.
To je opet ona prica da manje radnje, tj manje kompanije brinu o svojim potrosacima dok oni veci gaze po njima.
 
A takko je mala firma? :)

Tako to rade veliki, dobiješ odmah zamenu, a taj feler ide na rasprodaju.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Pa proizvod nije bio felerican. Vidis da ga je on ukebao. [emoji16]

Mislio sam mala firma u odnosu na ostale...zara, p&b itd itd
 
Kupio sam u Simpu garnituru u njihivom salonu i posle 30 dana na dvosedu se javljaju neke fleke (u samom sastavu materijala), a foteljin relax mehanizam škripi (manji problem).
Uredno sam reklamirao i stigao mi je odgovor na reklamaciju gde oni predlažu da nedostatke otklone popravkom.

Šta ja tu mogu da tražim: zamenu za novu ili povraćaj novca, mada mogu ladno da odbiju pod izgovorom- nema tog modela, stofa.
 
Kupio sam u Simpu garnituru u njihivom salonu i posle 30 dana na dvosedu se javljaju neke fleke (u samom sastavu materijala), a foteljin relax mehanizam škripi (manji problem).
Uredno sam reklamirao i stigao mi je odgovor na reklamaciju gde oni predlažu da nedostatke otklone popravkom.

Šta ja tu mogu da tražim: zamenu za novu ili povraćaj novca, mada mogu ladno da odbiju pod izgovorom- nema tog modela, stofa.

Traži novac nazad. Imao sam slična iskustva sa Simpom.
 
Simpo je propala firma, država je veštački gura, ne bi li je prodala (verovatno). Pitaj Boga i gde se pravi taj nameštaj. Samo traži pare nazad.
 
Simpo mislim da više nije državni, već privatni i da i oni sad rade fuš nameštaj identičan kao ostali kod nas.... jedino su skuplji jer još hvataju na ime....

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока
 
Simpo je još uvek državni, kakva im je konkurencija oni su još i dobri...
 
Simpo je državna firma (mislim u stečaju), svi imaju minimalac (koji se na razne načine šefova i poslovođa - a što je javna tajna u firmi, pumpa do neke iole pristojne plate), masu namestaja uopšte ne proizvode oni, već preprodaju. Koštaju budžet (nas) Boga oca para godišnje, niko u firmi ne zna šta će biti na kraju balade.
Brat mi radi tamo.
 
Poslednja izmena:
Simpo je državna firma (mislim u stečaju), svi imaju minimalac (koji se na razne načine šefova i poslovođa - a što je javna tajna u firmi, pumpa do neke iole pristojne plate), masu namestaja uopšte ne proizvode oni, već preprodaju. Koštaju budžet (nas) Boga oca para godišnje, niko u firmi ne zna šta će biti na kraju balade.
Brat mi radi tamo.
Pa nećeš valjda verovati rođenom bratu pre nego Bosketu? :eyebrows:
http://www.novosti.rs/vesti/naslovn...vanovic-Za-privatizaciju-jos-oko-80-preduzeca - "Naglašava da su i Petrohemija i MSK-a i Simpo i Jumko kompanije koje ne koštaju jedan jedini dinar građane Srbije i budžet."
 
Ma naravno [emoji1]
Skoro su im nudili (ne sećam se tačno termina) da uzmu po 5-6 dana slobodno (naravno i neplaćeno - kao, da malo odmore). Pošto većina na to nije pristala (jer im treba novac), rukovodstvo je odlučilo da ceo distributivni centar (konkretno u Vrčinu, a verovatno i šire, no nemam podataka) ima nedelju dana kolektivnog odmora.
Ispostavilo se, nema para za gorivo za razvoz nameštaja, neje uplaćeno iz budžeta pre prvi petli [emoji33] [emoji33] [emoji33]
No, dosta o Simpu, udavismo temu, sorry.
 
Poslednja izmena:
Eto, a ja mislio da oni jaka firma kao nekada, da i dalje stoje iza reci kvalitet, ispade Ikea mama za nase trziste... Vise ne ne znam ni gde da gledam za namestaj..
 
Što se mene tiče samo IKEA, sve ostalo što sam kupio u Jysk, Forma Ideale i ostalim glupostima se bukvalno raspalo u roku od godinu-dve...
 
A Ikea pravi dobar nameštaj? :)

Ikea i kvalitetan nameštaj ne mogu ići u istu rečenicu

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Nije ni IKEA sinonim za kvalitet, sve je to poljska iverica samo su različiti prodavci (Jysk, Vitorog, IKEA, Forma Ideale, Emmezeta...)
Ja najpozitivnija iskustva imam sa domaćim Atlas Užice i Jela Jagodina
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno