Šta je novo?

mtsTV GO

I ja sam se baš nervirao oko zamene uređaja. Zar stvarno nisu mogli da naprave logičnije taj sistem? Tako sam došao u situaciju da sam za tekući mesec, potrošio sve 4 promene, a da nisam bio ni svestan! Cilj mi je bio, da koristim uslugu na desktopu. Obratio sam im se, ne znam da li su oni nešto uradili ili se posle nekog vremena sam sistem resetovao, ali posle brojnih neuspeha ("broj preostalih promena 0"), dozvoljeno mi je da se ulogujem za isti mesec na željenom pc-u. Problem sa seckanjem je prisutan na pc-u. Na telefonu ne secka. Koristim Vip Kućnu net 3. Isto se ponaša i sa 50/10 i sa 5/5 mbs. Arena 1 nije mogla da se gleda neko veče, dok su ostale bile o.k.
 
Pisao sam više puta, napisaću još jednom - problem sa premotavanjem na Areni 1 je i dalje prisutan i ne mogu da verujem da ''stručnjaci'' iz Telekoma ne znaju da ga reše. Znači, samo na Areni 1 ne radi premotavanje 1 sat unazad, na PC verziji on kao nešto vraća unazad, ali je to 5-10-30 minuta unazad bez ikakvog redosleda, nasumično, a na mobilnoj verziji kada pokušate unazad onda zakuje slika i može samo da se vrati u live mode. Užasni su, da li će ova usluga ikad raditi normalno, ne savršeno, nego jednostavno normalno.
 
Nego, radi li kod vas AMC na MTS Go?

AMC ne radi na Android aplikaciji. Samo vrti "kružić".

Odgovor:
Mnogo vas je pitalo zašto se AMC (i drugi kanali AMC Networks mreže) više ne nalaze u ponudi SBB i Total TV operatera. Veoma nam je žao što, uprkos tome što imamo dugoročno partnerstvo i lepu saradnju sa ovim operaterima, naši kanali neće biti dostupni ovim putem. Radimo na prevazilaženju problema, a u međuvremenu ćemo nastaviti da vam pružamo najbolji originalni serijski program.

Link: https://www.facebook.com/AMCTVRS
 
Pisao sam više puta, napisaću još jednom - problem sa premotavanjem na Areni 1 je i dalje prisutan i ne mogu da verujem da ''stručnjaci'' iz Telekoma ne znaju da ga reše. Znači, samo na Areni 1 ne radi premotavanje 1 sat unazad, na PC verziji on kao nešto vraća unazad, ali je to 5-10-30 minuta unazad bez ikakvog redosleda, nasumično, a na mobilnoj verziji kada pokušate unazad onda zakuje slika i može samo da se vrati u live mode. Užasni su, da li će ova usluga ikad raditi normalno, ne savršeno, nego jednostavno normalno.

Sad sam probao unazad da vratim arenu 1 na mobilnoj aplikaciji, vraća bez problema i zamrzavanja slike. Na pc verziji ću probati večeras.
 
Sad sam probao unazad da vratim arenu 1 na mobilnoj aplikaciji, vraća bez problema i zamrzavanja slike. Na pc verziji ću probati večeras.

Evo radi i kod mene konačno na mobilnom vraćanje unazad bez problema, možda su nešto čačkali. Na PC isti problem, primera radi, snimak meča PSV-BATE, u toku 70. minut, vraćam 5 minuta unazad i umesto da bude 65-ti minut slika je na nekom 8-9 minutu meča i sve tako kada se vraća tih 1-2 sata unazad zašta postoji besplatna opcija vraćanja isto je tako, nasumično, bez redosleda, da ako i to poprave.
 
Da li je još neko aktivirao mts tv go uz mobilni paket u avgustu ("6 meseci besplatnog korišćenja usluge u toku ugovorne obaveze za korisnike postpejd tarifa Soko, Omorika 1, Omorika 2 i Omorika 3") a da mu je stigao račun sa stavkom "mts tv go" od oko 300 din.?
 
Meni zanima Arena sport 1,2,3,4,5 su HD ili SD na mts tv go?Moze li Chromecast ili Airplay kroz applikaciju da baca sliku na tv i apple tv?Kao sto to moze eon kod sbb-a.
 
Ni jedan kanal na MTS TV Go nije u HD. Arene imaju bitrate celih 3 Mbps...
 
Da li je još neko aktivirao mts tv go uz mobilni paket u avgustu ("6 meseci besplatnog korišćenja usluge u toku ugovorne obaveze za korisnike postpejd tarifa Soko, Omorika 1, Omorika 2 i Omorika 3") a da mu je stigao račun sa stavkom "mts tv go" od oko 300 din.?

Znaci, oni to svima rade?! Ja sam kupio njihovu pre-paid karticu, kako bih se sa pre-paid brojem registrovao za uslugu (kreirao "Moj Mts" nalog). U tom slucaju, reklamiraju kao "3 meseca gratis". Odmah su mi skinuli 500 din.kredita, a kada sam se zalio, vratili su mi, uz obrazlozenje: "Imate pravo na 3 meseca gratis, ako ste korisnik bilo koje nase usluge". Prodje mesec dana i na kucnu adresu mi stize racun na 50-ak din (zasto tako malo? Verovatno je tako napravljen presek i proporcionalno dat obracun, jer sam se krajem meseca prijavio za uslugu). Ne bih pravio frku za tu simbolicnu sumu, ali ne budem lenj i ponovo im se obratim. Zovu me oni i kazu da ne placam racun, jer imam "3 meseca gratis, a da ce mi stici resenje na kucnu adresu, da sam 3 meseca oslobodjen placanja". Na moje insistiranje da platim, taj sluzbenik mi kategoricno kaze da NE placam. I eto, resenje jos ne stize, tih 50-ak din.nisam platio, pa da vidim, sta ce novo da izmisle...Jedno je sigurno: ne znaju sta rade, niti sta reklamiraju i na koga se odnose promocije. Kada pozovem Call centar i pitam, oni otvaraju svoju stranicu sa ponudom, da se edukuju, sta tamo pise...
 
Znam, to mi je izbacio ali kad sam pokusao da izbrisem neki uredjaj dobio sam poruku da nemam autorizaciju. Probacu da deaktiviram pa aktiviram uslugu, valjda ce nestati svi juzeri.

Mail-om sam im se pozalio, da sam "ispucao" sve cetiri promene nehotice. Resetovali su mi licence i uskoro sam bio u mogucnosti da prijavim zeljeni uredjaj. Stigla mi je i sms poruka sa tim obavestenjem, doduse mesec dana je kasnila. Da nisam probao, ne bih ni znao da su to sredili. Eto, da kazem i neku lepu rec...
 
Eon ima 4 na kompu. Tako da je to tu negde sad.

EON na kompu (tj svuda kad je kvalitet na "auto") ima max bitrate od 7000 kbps ako staviš kvalitet na auto. Niže opcije su 4000, 2200, 1400 kbps za HD kanale a za SD je najviši 3500 kbps pa 2200, 1400... kbps.

A i nije sve u bitrate-u kod samog encoding-a. Sa 7 Mbps je mogla da bude daleko kvalitetnija "slika" da koriste bolji encoder.
 
A i nije sve u bitrate-u kod samog encoding-a. Sa 7 Mbps je mogla da bude daleko kvalitetnija "slika" da koriste bolji encoder.

Jel mozes da im sugeriras, da to promene? Vidim da se razumes. Mozda te i poslusaju, jer znas o cemu pricas, a njima ocigledno treba neko, da ih opameti. Da li bi se sa tim "boljim encoderom", resio i problem bufferovanja na PC-u?
 
Promenio sam graficku karticu, sa AMD sam preso na NVIdiu i sad mi ne radi mts go. Da li nego zna resenje? Hvala
 
Vec drugi mesec mi je racun uvecan za nekih 420 dinara za ovu uslugu iako je koriscenje gratis 3 meseca. Prvi mesec sam se vec zalio, i naravno da su mi smanjili racun. I sad opet stize uvecano. Ne znam da li su nesposobni pa ne umeju normalno da posalju racun ili ih jednostavno bas briga pa ko se upeca, upecao se.
 
Do kad je besplatno za korisnike box? Da li neko ima info?

Sent from my STV100-3 using Tapatalk
 
Da. Samo produzuju. Inace na racunaru im katastrofa radi kad su jace utakmice (Arene). Bilo bi sramota da naplacuju

Sent from my STV100-3 using Tapatalk
 
Danima kad otvorim ovo u Firefoxu dobijam poruku da treba da apdejtujem app, iako sam to već uradio. Brisao sam cache, ulogovao se ponovo, ali ne vredi, ista stvar. Da li neko ima ideju šta je u pitanju?
 
Meni nece ni da radi na FF udje sve lepo ali reprodukcija nece nijedan kanal.

Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
 
Danima kad otvorim ovo u Firefoxu dobijam poruku da treba da apdejtujem app, iako sam to već uradio. Brisao sam cache, ulogovao se ponovo, ali ne vredi, ista stvar. Da li neko ima ideju šta je u pitanju?

Ne treba da radis update ponovo, nego ignorisi tu poruku, idi na "televizija" i probaj da pustas kanale. Da li ti rade kanali, uopste? Kada nudi nesto tipa, "Always open with this type of application..." (ne secam se tacno, kako glasi ovo pitanje), cekiraj boks, da to uvek radi i nece vise da trazi update.
 
Poslednja izmena:
Izgleda da je do browsera bio problem. U FF Nightly ne radi, stalno dobijam poruku da apdejtujem plugin, čak i kad kliknem da se logujem. Prebacih se na Edge samo za ovu aplikaciju, u njemu sve radi savršeno.

FF Nightly me zeza i za mts tv:go i za RTS planetu, ne znam zašto.
 
Meni uredno stize i racun za drugi mesec (za avgust), za "besplatno koriscenje tokom promo perioda u trajanju od 3 meseca". Nisu mi dali ni dan besplatno, a nekoliko puta sam ulagao prigovor i uvek je bilo resenje u moju korist, tj., da 3 meseca nista ne placam.
 
Poslednja izmena:
Vec drugi mesec mi je racun uvecan za nekih 420 dinara za ovu uslugu iako je koriscenje gratis 3 meseca. Prvi mesec sam se vec zalio, i naravno da su mi smanjili racun. I sad opet stize uvecano. Ne znam da li su nesposobni pa ne umeju normalno da posalju racun ili ih jednostavno bas briga pa ko se upeca, upecao se.

Isti slucaj i kod mene.
 
Nazad
Vrh Dno