Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Zanimljivo, ovde pise da ce mu refundirati kupon. Kakav je to kupon, oni Aliexpress 4$ kuponi koje sam ja koristio su svi non-refundable?

Edit: Ne znam jel se meni cini ili su se Kinezi ubrzali. Uradio order 31-og ujutru, juce izaslo iz Kine. Mozda stigne za par dana. To bi bio rekord.
 
Poslednja izmena:
@ Dr.Cre

Nema nikakvog predomisljanja - dobija refund za par dana ( 3-7 )

@ enterthevoid

Cudni su njihovi putevi - desilo mi se par puta da neregistrovana posiljka ( ima samo pracenje u Kini ili do Singapura / Malezije )
stigne za 12-15 dana.

Daj da vidimo tracking ( ne mora da se vidi broj ).
Ima tu dosta varijacija.Ako ide preko Singapura , napusti Kinu u roku 3-4 dana ( cak iz provincija oko Pekinga koje su od Singapura udaljene preko 3000km )....
 
@ enterthevoid

Cudni su njihovi putevi - desilo mi se par puta da neregistrovana posiljka ( ima samo pracenje u Kini ili do Singapura / Malezije )
stigne za 12-15 dana.

Najbrza posiljka koja mi je stigla do sada je imala tracking u Kini ali samo prvih tri promene tj. tracking se zavrsava kada je paket krenuo na put iz prvog skladista. Cekao sam tri paketa, ovaj je bio porucen pet, sest dana posle prva dva. Kada je stigao posle 10-11 dana jako sam se iznenadio kada sam video sta je stiglo, da to nisu ona dva paketa nego onaj sto sam poslednji porucio. Nije islo preko Singapura ili Malezije, nemam pojma kako je doslo do mene.

Sada ovo sto sam porucio je obradjeno i poslato istog dana, stiglo u Peking za tri dana i poslato avionom istog dana. Ako je verovati trackingu. Ostali paketi naruceni u isto vreme jos nisu izasli iz skladista. Jedan cekam da obradi porudzbinu, ima jos pet dana ako ne otkaze iz nekog razloga.
 
Kad smo vec kod mogucih zloupotreba primetio sam da jedan prodavac od kojeg sam sada kupio nesto napise na los feedback genericku poruku da radi full refund u tim slucajevima. Sto ne kapiram jer valjda kada dobije los feedback nema smisla dalje da se smara sa kupcem jer je ionako ukaljan, osim ako se ne boji dispute-a. Izgleda da je taj dispute veliki problem kako za kupca tako i prodavca jer je Aliexpress tako namestio jer se time akaju njihovi resursi vise nego sto je predvidjeno. Tako da kupac moze izgubiti mnoge beneficije i gubi pravo na feedback na porudzbinu koja mu je refundovana. Prodavac verovatno trpi mnogo gore penale. Sto me vraca na moj prvi dispute, ja sam po automatizmu pokrenuo dispute zbog loseg iskustva sa Kinezima na ebay iako pre toga nisam imao problema na Aliju sto je verovatno ponukalo prodavca da mi ga zavuce. Da nisam odmah pokrenuo dispute nego ga prvo kontaktirao mozda bi bilo drugacije.

Sto ce reci, prvo kontakt porukom pa ako ne urodi plodom onda los feedback pa tek na kraju dispute. Posto nisam ranije imao problema nisam se ni bavio ovom problematikom, eto da znaju ljudi koji ne znaju a i ja za ubuduce.

Da se vratimo na ovog prodavca iz prve recenice. Ako on stvarno daje full refund svakom ko mu ostavi los feedback (dve zvezdice i manje) onda to otvara put za zloupotrebu jer se mnogi kupci pozivaju na ugruvano pakovanje sto jeste razlog za parcijalni refund ali nije za full refund ako je proizvod unutra neostecen. Sto ce reci da dobijes pare nazad i funkcionalan proizvod a kutija je jedina pretrpela stetu. Nisam vidjao nase ljude medju tima sto su prijavljivali negativni feedback ali eto jednog nacina kako da se prevare Kinezi, osim onog pravljenja da paket nije stigao. Ja se time svakako necu baviti jer takve prodavce ne treba varati.
 
Poslednja izmena:
@dedamrsoje

Verifikacija placanja traje kratko ( mislim da je tu rok 24h )
Order processing moze da traje i 10 dana !!!
Zahtev za otkazivanje porudzbine mozes da uputis sve do trenutka dok ne izadje broj za pracenje.
Kada prodavac - dobavljac rezervise broj za pracenje tj. kreira logisticki nalog ima rok od 10 dana
da preda posiljku postanskoj sluzbi.
Kada istekne 10 dana , ako ne postoji dokaz da je posiljka poslata imas pravo da otvoris spor ( dispute ) i trazis refund.
 
Poslednja izmena od urednika:
Nije tacno da mozes da otkazes narudzinu sve dok ti prodavac ne da tracking number.
Moze samo ako prodavac da saglasnost.
Ja sam narucio masku za telefon i posle jedno 3 dana vidim da nista se ne desava. I onda se iznenadim kad vidim da je rok za slanje nekih 9 dana. Onda sam probao da otkazem porudzinu i dobio negativan odgovor sutradan, kao prodavac je vec poslao. A dao mi je TN posle jos par dana, dan pred automatskog isteka porudzbine.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
@ atosovic

Ni ti ne citas sta sam napisao...

Zahtev za otkazivanje porudzbine mozes da uputis sve do trenutka dok ne izadje broj za pracenje.

Da li ce prodavac prihvatiti ili odbiti zahtev to je vec njegova odluka.
Ti imas mogucnost - pravo da uputis zahtev , on ima mogucnost - pravo da ga prihvati ili odbije.
 
Ti navodis ljude da mogu otkazati porudzbinu sve dok ne dobiju tracking number. A ne mogu posle perioda na koji ih stiti Ali. Preciznije posle toga mogu pokusati ali odluka samo zavisi samo od prodavca.
Da li neko poznaje takve prodavce, koji pristaju na otkazivanje na Aliju?
Vecina njih ce reci taknuto-maknuto.
Neka neko kaze ako ih ima.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
@ atosovic

Procitaj jos par puta sta je napisano.... Pa ce ti nadam se biti jasno

Imam par primera da sam otkazao porudzbinu posle par dana jer DOBAVLJAC nije imao dovoljno robe za isporuku , a prodavac ( koji u vecini slucajeva samo prosledjuje porudzbinu ) je primio porudzbinu.
Takodje ( nazalost ) imam dosta primera da sam morao da cekam 15-ak dana ( pred sam istek roka za obradu narudzbine , dobavljac kreira logisticki nalog i rezervise broj za pracenje , ali ni u narednih 10 dana ne posalje robu ) pa da tek onda pokrenem spor i dobijem refund , jer dobavljac nije poslao robu.

Desi se i to da dobavljac posalje paket , ali obrada u postanskom centru kasni par dana i za to vreme nema nikakvih podataka
 
Pa valjda možeš da otkažeš (tj. da budem precizan kao sasa022, da zahtevaš otkazivanje) sve dok postoji "cancel" opcija. Naravno, na prodavcu je da li će da prihvati ili ne.
To sam saznao kada sam naručio iz prodavnice proizvođača (ili bar lika koji isključivo prodaje proizvode dotičnog proizvođača) prošlo par dana ovaj nije poslao. Vidim rok za slanje 10-ak dana. Pitam ga u čemu je problem, nema odgovora. Pitam ga da mi pošalje neki drugi sličan proizvod ako ovaj trenutno nema na stanju... nema odgovora. Otkažem (tj. tražim otkazivanje), ali nikakvog odgovora... dakle nikakvog kontakta. Kontaktiram Ali, i oni mi rekoše da ne mogu ništa sve dok ne prođe rok za slanje. I tako prođe rok za slanje (tih 10-ak dana) pa je Ali automatski otkazao. I posle mojih nekoliko poruka i nijednog odgovora, reakcije sa njihove strane... prošlo par meseci a meni stiže neka poruka od njih, imaju neku akciju:D

A što se reklamacija tiče, samo jednom su me *****avali. Neki usb stick 3,0 a radio je sporije. Prvo su mi tražili razne screen shotove (ne znam ni ja sam šta bi im to dokazalo) a na kraju video. I lepo ja snimim video gde se sve lepo vidi, napišem proizvođač i model i okačim na yt. Pošaljem im link i kažem pošto sam se ovako pomučio ako ne reše pozitivno postaviću na "public" pa nek svako koga zanima vidi kako im rade fleševi. I tada mi refundiraju bez problema. inače official store je u pitanju.
Bilo je naravno loših proizvoda koje nisam ni reklamirao jer mi je logično da neću dobiti, reklamiram samo kad crno na belo piše jedno a ja dobijem drugo. A sad se desio slučaj da sam naručio držač za auto koji nisam probao 2 meseca verujući u pozitivne ocene. Stavim ga ja na šoferku deluje čvrsto, ali posle par km spadne (prvi put sa telefonom, i nekoliko puta bez). Vidim da mogu još da otvorim dispute ali kako dokazati... da postavim kameru u auto i snimam minute i minute, 10km...

Imao još jedan sličan i isto se dešavalo (doduše bio je 3x jeftiniji).

Vidim da mnogima to stoji u automobilima, ne znam u čemu je fora... jel neko koristi tako nešto? Neka preporuka?
 
@dedamrsoje

Verifikacija placanja traje kratko ( mislim da je tu rok 24h )
Order processing moze da traje i 10 dana !!!
Zahtev za otkazivanje porudzbine mozes da uputis sve do trenutka dok ne izadje broj za pracenje.
Kada prodavac - dobavljac rezervise broj za pracenje tj. kreira logisticki nalog ima rok od 10 dana
da preda posiljku postanskoj sluzbi.
Kada istekne 10 dana , ako ne postoji dokaz da je posiljka poslata imas pravo da otvoris spor ( dispute ) i trazis refund.

Mislim da posle deset dana Aliexpress automatski otkazuje porudzbinu bez da ti ista treba da uradis. Ja sam jednog od pet prodavaca cekao osam dana da obradi porudzbinu, svi ostali su uradili za dan. Eto i njega jutros sa porukom da je obradio porudzbinu.
 
Samo bih ispravio da nije uvek 10 dana, čak šta više uglavnom je 7 ili čak 5. U svakom slučaju piše koliki je rok da prodavac robu pošalje, pa ako ne pošalje aliexpress automatski otakazuje, to se kao što rekoh i meni dogodilo
 
Napravio drugar nalog i naručio neke novčanike, alliexpress mu odbio porudžbinu.
2018-09-08.png
Jel normalno da se ovoliko čeka refund?
 
Ja vama što muvate sa nalozima zbog 4 dolara ne bih ni vraćao pare...
 
Ljudi citajte malo temu i napravite razliku izmedju termina !!!

Jedno je procesiranje uplate - traje do 24h
Drugo je obrada porudzbine i AE je automatski otkazuje posle odredjenog vremena tj.kada istekne processing time ako distributer
ne kreira logisticki nalog i ne obezbedi broj za pracenje.
Kada se pojavi broj za pracenje tece rok od 10 dana da se pojavi status posiljke.Kada istekne 10 dana , a nema statusa ili jos uvek stoji Waiting pickup , moze da se pokrene spor i da se trazi refund.
Postanska sluzba otkazuje logisticki nalog posle 10 radnih dana ako distributer ne dostavi posiljku u postanski centar.


@ Miksat

Neka drugar proveri izvode .Refund se u vecini slucajeva dobija za 3-7 dana.
Evo moja dva primera - novac je vracen za par dana , a na AE jos nije azuriran status.

refund0.jpg
 
Ali ti je vratio pare..to do banke vidi kad ce da legne...

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Dupli nalog pravite iskljucivo na novo ime , novu adresu i sa karticom/PP nalogom koji nije koriscen na AE
Tek tada ce vam proci kupon od 4$.
 
Hvala Saša, stići će mu izvod kroz par dana na mejl pa će videti.
Nije zbog kupona...
Ljudi citajte malo temu i napravite razliku izmedju termina !!!

Jedno je procesiranje uplate - traje do 24h
Drugo je obrada porudzbine i AE je automatski otkazuje posle odredjenog vremena tj.kada istekne processing time ako distributer
ne kreira logisticki nalog i ne obezbedi broj za pracenje.
Kada se pojavi broj za pracenje tece rok od 10 dana da se pojavi status posiljke.Kada istekne 10 dana , a nema statusa ili jos uvek stoji Waiting pickup , moze da se pokrene spor i da se trazi refund.
Postanska sluzba otkazuje logisticki nalog posle 10 radnih dana ako distributer ne dostavi posiljku u postanski centar.


@ Miksat

Neka drugar proveri izvode .Refund se u vecini slucajeva dobija za 3-7 dana.
Evo moja dva primera - novac je vracen za par dana , a na AE jos nije azuriran status.

Pogledajte prilog 256780

Sent from my MI 5s using Tapatalk
 
Anker prestao da šalje stvari za Srbiju ? To jest šalje ali za 350$ :) ili je ovo neka greška ..

59c3e5e29bb980517a2a495145605ff5.jpg


Sent from my MI 8 SE using Tapatalk
Sada je free shipping, sto je vrh, jer se do sada placao shipping par dolara, pre tih $350

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Jeste vrh, a i cene su im zanimljive. Prvo podigni soundcore pro + na 150 dolara pa daj popust 40%. I onda bude 90 kao i na zvanicnom sajtu. I tako za sve, no comment. Tek sa memorijskim karticama je show. Treba dobro otvoriti oci.

Sent from my G8141 using Tapatalk
 
Opet dobijes super za ulozeno, sta bi ti, da ti poklone za dzabe? Ne kupujes kad dignu cenu, sto traje par dana, kupis posle kad vrate nizu, kao i na celom aliju, sta je sporno.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Drugar, ja sam taj zvucnik gore opisan kupio za 67 dolara sa sve shippingom, u istoj "radnji" na Aliju. Sporno je to sto je to kvazi popust i sto nisi lepo procitao moj post.

Sent from my G8141 using Tapatalk
 
Pa što nisi tad došao da kažeš "hej ljudi, imate za 67$, sa sve shippingom, evo link, ko hoće nek kupi" !!!
 
Narucih neku masku za telefon, od 5. mi stoji za informaciju 'za carinu' koliko jos treba da cekam?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Imaš i aplikaciju 17TRACK u kojoj dodaš tracking number i stigne ti obaveštenje kad promeni status, kad udje u srb itd ali ovo radi samo za pakete koji podržavaju tracking, oni se ugl plaćaju 2/3$ ili su oni free što imaju brži shipping od 20-40 dana
1b0273055ce0791bf2f446c41b7ea49e.png



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Vrh Dno