Nikad se i ne sazna zasto je crko mozda je zbog varenja a mozda i nije na korisniku je da odluci da li ce da rizikuje.Za vece, ozbiljnije i daleko kompleksnije sisteme ne znam i tu si sigurno u pravu, pricao si sta radis i to je nesto potpuno drugo.
To ti je kao i Ferrari i Punto.
Na jednom ce losije gorivo satreti auto, a drugi radi isto na oba.
O tim tvojim fensi skalamerijama ne znam nista, ali split jos nije crkao od varenja, toliko znam.
Koje ti holendere koristis, ove kineske kao 99% servisera split sistema i proizvodjaca ili su malcice jaci?
Recimo, daleko su ozbiljniji problem kineske cevi koje koriste losu mesavinu, mekse su i ubijes se dok nadjes gde curi, jer proveravas spojeve, a ono cev.
A na kraju dolaze ove sa vec gotovom izolacijom, koje su uvek tanke i cale ih je koristio samo jedne godine i batalio, i ako je lakse kada ne moras sam da umotavas izolaciju.
Isto tako, neke cevi brze gore, neke sporije.
Opet, sve je to igra slucaja i nista ne mora dati lose rezultate.
Slazem se za vakumiranje, jer sam ovde odavno rekao da klimi nece biti nista ako se ne odradi.
Pozeljno je uraditi i treba zahtevati, sto da ne, ali daleko je od obaveznog.
Ljudi malo pokupe neke informacije, pa im preuvelicaju znacaj.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ja se pretezno bavim Carrier chillerima ali u toku sam naravno i sa Toshibom.
Nazivati VRF fensi nije bas umesno jer da li je sva profesionalna oprema samo fensi ili ima tu jos necega?
Holendere ne kupujemo stizu sa Toshibama i NIKADA nismo imali problema sa njima.
Koristimo proverene cevi sa propisanom debljinom zida i dovoljno meke za savijanje.
Ide minimum 13 mm izolacije uvijene sa UV otpornom i paronepropusnom trakom bez obzira da li je cevovod spolja ili iznutra.
Varenje pod azotom.
Test 35 bara sa azotom
Vakumiranje do minimum 500 mikrona
Nema zezanja greske se skupo placaju.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Poslednja izmena: