Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sta bih dobio sa duo gold ako krenem da ih smaram za tu ultru za koju nikad nisam ni cuo :) ?

Dobio bi isto što i ja duo gold extra po ceni gold-a. Ubee ruter ako nemaš.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Evo ja ću da ti kažem, koji imam dvoje dece i hebe mi se za ultre, samo sam obavestio starijeg da nema više, i on je našao drugu zanimaciju. Nisam cimao sbb za bolji paket, i za to mi se hebe, za njihove mbite. Ali svaka čast ovim ljudima što su se iscimali, i jedni drugima pomogli da koliko toliko pokažu sbbezobrazluku da ne mogu baš toliko bahati da budu. Jeste da je to verovatno neki zanemarljiv procenat, ali neka. I nije uopšte korektno da prozivaš ljude ovde, šta su drugo mogli da urade kad su ovi ugasili kanale. Pa neće valjda da štrajkuju glađu ispred skuštine zbog dva dečja kanala?

Meni rece neko, skoro u Svajcarskoj najavili vozcima da ce im plate biti smanjene 3.x CHF (350din!). Momentalno su stupili u strajk, i nisu se mrdnuli dok nije "dobio batine" predlagac :)
Koliko je tacan konkretan slucaj, nemam pojma, ali kod strica u Nemackoj je bila slicna situacija. U Lufthansi i BA slicno.

A ovde nece ni za nesto korisno da se cimnu.
 
Poslednja izmena:
Ima li neko ideju šta može da se dobije u okviru Trio Gold Premium paketa kao kompezacija??
 
Cuo sam za ovaj problem za Ultorm koji je bio i reko da proverim na Benchmark forumu sta kazu ljudi u vezi toga i vidim da ste svi izdejstvovali neke pogodnosti. Da li je bolje otici u poslovnicu i tamo pokusati naci kompromis ili je bolje zvati 19900? Trenutno posedujem Duo Net Gold i presao bih na Gold Extra po ceni Gold-a? Sta tacno da im navedem kao razloge da prihvate moju ponudu? Unapred hvala na odgovru.
 
Ne moras u poslovnicu. Ja sam preko fb messengera pisao i odgovaraju brzo. Navedes satro da nije u redu sto nema Ultre a po ugovoru koji si potpisao pre jos, stoji da ima ultra. Trazis da ti odgovore na to, imas nekoliko strana unazad link sa njihovog sajta gde navide da mozes da raskines ugovor bla bla. Naravno to samo napomenes, i odna bi trebalo da te ponude neku povoljnost... sve zavisi. Neko je dobio HBO za dz na 3 meseca a neko veci paket po ceni manjeg!! Ja npr sam na Duo Net Gold i dali su mi DuoNet Gold Extra po istoj ceni kao obican gold! Opet kazem. Sve zavisi.
 
"Milane, činimo sve kako bi unapredili postojeću ponudu i pažljivo pratimo zahteve i primedbe korisnika. Za sada raspolažem informacijom da ćemo u toku jeseni obogatiti ponudu novim sadržajima za najmlađe, a o detaljima i promenama programske šeme obavestićemo sve korisnike. Unapred hvala na razumevanju, pozdrav"

Zapretio sam da cu verovatno raskinuti ugovor... [emoji2]
Sta sad da im odgovorim?! [emoji1]
 
Poslednja izmena:
Vidim ad je sve ovo otislo u drugom smeru. Jeste, Ultre nema ali falsifikat stoji. Ratel ce "proveriti navode".
Komsija koji ima PTT KDS na odmoru da proverim konkretno ima li kod njih odn da li kanali postoje uopste. Na PTT sajtu stoji i dalje no to nije reper. Na stremovim nisam probao nekoliko dana, pre 5-6 nije radio.
Produzenjem ugovora su mnogi zapravo njima ucinili uslugu. Dobili su korisnike na jos 2 godine. REsurs je reverzibilan za SBB. Verovatno to nikad ne bi ni kupili, a dali su ti nesto sto ionako imaju, a net nema garantovane brzine. Nikakvu stetu nekaju, vec korist u smislu garantovanih korisnila u sl 2 godine. No to smo mi ...
Odbio sam sve. Bili su zateceni onoliko, nisu imali plan B jer svi prihvataju ocigledno, a o drustveno korisnim akcijama ponavljaju samo onu o ciscenju. Nedovoljno. Apsolutno premalo za toliku kompaniju. Cekam ponedeljak da vidim sta ce reci, ali idem na odmor svakako.
 
Poslednja izmena:
Канали постоје, код мог провајдера су ту као и до сада. Могао бих да отворим играоницу за децу СББ корисника па да зарадим ... мада видим да ни њима није било до ултре колико до тога да узму који мегабит више на рачун дечје радости. ;>
 
A koja je alternativa? Preci na providera koji ne postoji kod tebe?:)
Izbor je nemati nista (otkaciti skroz SBB) ili dobiti nesto vise kod SBBa za isti novac, uglavnom.
 
Bas tako ja sam danas zvao sve provajdere kod mene u zrenjaninu sbb nema alternativu max 20MB su mi svi ponudili , ali ni za to ne garantuju.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Vidim ad je sve ovo otislo u drugom smeru. Jeste, Ultre nema ali falsifikat stoji. Ratel ce "proveriti navode".
Komsija koji ima PTT KDS na odmoru da proverim konkretno ima li kod njih odn da li kanali postoje uopste. Na PTT sajtu stoji i dalje no to nije reper. Na stremovim nisam probao nekoliko dana, pre 5-6 nije radio.
Produzenjem ugovora su mnogi zapravo njima ucinili uslugu. Dobili su korisnike na jos 2 godine. REsurs je reverzibilan za SBB. Verovatno to nikad ne bi ni kupili, a dali su ti nesto sto ionako imaju, a net nema garantovane brzine. Nikakvu stetu nekaju, vec korist u smislu garantovanih korisnila u sl 2 godine. No to smo mi ...
Odbio sam sve. Bili su zateceni onoliko, nisu imali plan B jer svi prihvataju ocigledno, a o drustveno korisnim akcijama ponavljaju samo onu o ciscenju. Nedovoljno. Apsolutno premalo za toliku kompaniju. Cekam ponedeljak da vidim sta ce reci, ali idem na odmor svakako.
Ovo su sasvim validni argumenti. Zato ni ja nisam prihvatio prelazak na novu UO. Kako nemam alternativu (osim rahmetli Targa I ADSL), zadržao sam isti ugovor, I prihvatio HBO premijum besplatno na 90 dana.

A kad merim korist: imam trio gold + superset, prelazak na Trio gold extra bi mi doneo samo brži Internet, ali i novu ugovornu obavezu. Što se HD kanala tiče, verovatno ništa ne bih dobio, ili grešim?
 
Pa dobio bi 22 nova HD kanala.
Ja sam se ubedjivao 15 min ali nisam hteo da pristanem na nista manje nego 2 godine po ceni koju sada placam.
 
Mene su zvali u trenutku kad nisam imao u najboljem slučaju ni pet minuta da se ubeđujem sa njima (ko da su znali) tako da sam morao da brzo završavam priču i prihvatio sam 12 meseci - da nije bilo tako možda/verovatno bih probao da izboksujem 24 meseca.

Opet, s obzirom da mi je istekao ugovor i pregovarački potencijal mi je bio smanjen...
 
Pre nekoliko dana uputim mejl Sbb-u sa zahtevom da mi dozvole raskid ugovora ili neki vid obestecenja zbog ukidanja ultra I mini ultra kanala. Vrate mi oni posle dan,dva povratnu informaciju da su procitali mejl i ono ostalo standarno bla,bla,bla...I traze da im ostavim broj za kontakt.Danas me zove devojka iz Sbb centra i ona bla,bla,bla,te zahtev je mogao da se podnese do 1.7.,te vama istice ugovor u oktobru ako hocete da raskinete ugovor morate da platite penale itd.Kazem joj za antidatiranje,sta imaju da mi ponude kao satisfakciju,ona me pita da li bih hteo neke dodatne kanale,Ja trazim gold ekstra ona kaze ne moze,Ja kazem dobro onda cu da se obratim Ratel-u ili drugim pravnim sredstvima,dovidjenja i spustim slusalicu.Posle par minuta zvoni telefon,iskuliram,zvoni opet.Dobar dan gospodine prekinuli ste vezu,pre nego sto sam vam ponudila gold ekstra umesto golda.Sta reci pilicarenje ako prodje,prodje.Prihvatim ponudu,normalno uz novi ugovor i dobijanje Ubee-a.
 
To tako obicno izgleda, i zato se zove "ciganisanje".
 
Dobio bi isto što i ja duo gold extra po ceni gold-a. Ubee ruter ako nemaš.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Moze mala pomoc kako to da izvedem? :) Najefikasniji nacin ?

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
 
Vrati se malo unazad, neko je okacio link ka postu, dokumentujes im to lepo na FB i posle vidi kako ce se razvijati situacija.
 
Tako što je taj link pod starijim brojem stranice a trebalo bi da bude pod novijim ako je ovaj o Ultri stvarno od 01.06...
 
Vi koji ste prešli sa Gold na Gold ekstra, da li imate pravo na Superset, tj da li dobijate HBO premium gratis?
 
Ja krecem u avanturu :D. Idem direks, pozivam se na ratel, trazim duo gold extra po ceni sadasnjeg paketa. Jedini problem je sto vec placam duo gold po ceni duo silver ako se dobro secam..

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
 
Dopisivao sam se malo preko fejs-a sem par cirkularnih mejlova nisu se udostojil ništa bitnije da pomenu.Bio u Šapcu do njihovog centra skinule su me ove što rade tamo s dnevnog reda ponavljajuci opšti uslovi poslovanja i rekli da će me zvati iz kol centra.Sad me zvao neki Milorad malo smo popričali isdeklamovao sve što sam imao menjanje ponude,kršenje ugovora,antidatiranje,sticanje materijalne koristi bla,bla sve ili raskidam ugovor ili mislite da kompenzujete to snečim.Reče lik nije ovlašćen da daje bilo kakve ponude samo mi je napomenuo da ukoliko sutra odem da raskinem ugovor plaćam penale.Zar je moguće da sam toliki baksuz,elem sutra palim do centra i stvarno ću tražiti raskid ugovora.
 
"Zdravo Nikola, Marija je. Naš ugovor sa kanalima Ultra i Mini Ultra je istekao, a saradnja nije nastavljena. Kao i do sada, potrudićemo se da svoju atraktivnu ponudu obogatimo novim sadržajima za najmlađe koje ćemo proširiti već tokom jeseni. Do tada, naši najmlađi korisnici mogu da gledaju kanal Nick Junior promotivno tokom leta, u našoj osnovnoj ponudi. Pozdrav."

Ne odgovaraju nista posle ovoga :D
 
Vi koji ste prešli sa Gold na Gold ekstra, da li imate pravo na Superset, tj da li dobijate HBO premium gratis?

Superset da, ali HBO premium je tek u Gold Premium paketu, a ne u Gold Extra.
 
Čekaj, zar Gold Extra ne dobija HBO premium uz Superset? Šta od TV dobija?
 
Au da da, uz superset bi trebao dobiti onda HBO premium, ali nek ti potvrdi neko ko ima spojenu akciju. Ja sam gledao bez superseta.
 
Ne popustaju.. Sta sad da radim? Zardjao sam malo :)

"Ukoliko imaš bilo kakvu primedbu na našu ponudu kao i na naš rad, postupi onako kako misliš da treba. Svakako ćemo se potruditi da obogatimo ponudu za najmlađe."
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno