U kojim si zgradama u B28? U soliterima radi OK.
Generalno, njihov korisnicki servis konstantno lupa gluposti. Ja sam pre 1,5 godine pitao za drugara u Kockicama da li moze kod njih, jer se muci sa Targom. Oni mi odgovorili da moze, imaju instalaciju u svim ulazima. Prijavio se on pre 6 meseci, dosli monteri i kazu, pa mi uopste nemamo instalaciju u zgradi. Pa se iscudjavaju, kako, sef rekao da ima, pa javlja da ipak nema ali ima saglasnost skupstine stanara, pa eto mogu iz druge zgrade spolja da udju, pa ispade da je onda kabl duzine 150m, pa ipak ne moze itd. Pa bice za 2 nedelje ubacena instalacija u ulaz, javice se. Posle mesec dana su dosli da uzmu potpise stanara da udju u zgradu. Prodje 6 meseci i dalje ih nema da se jave.
Slicne gluposti sam prosao i ja, kad sam ih uvodio pre 2 godine, iako je instalacija postojala u zgradi. Skoro mesec dana su me razvlacili, doci ce, pa nece doci. Ekipa se konacno najavi u 15h (ja izadjem sa posla zbog njih), ne dodju do uvece. Pa dodju, pa ne radi, pa pogresni pristupni podaci. Sutra, prekosutra, nakosutra... Javice se, pa se ne jave. A na svaki poziv korisnickom centru neka zbunjena reakcija. Posle mesec dana prestane da mi radi mejl (nebitan detalj, ali govori o njima). Posle nekoliko dana mlacenja sa korisnickim centrom, konstatujemo da je nekom adminu doslo, iz cista mira, da mi resetuje lozinku u neku genericku Beogrid28. Jos krenuli da me ubedjuju da mi je to sifra od pocetka, nego sam ja nesto zabrljao, dok im ja nisam rekao da imam Ugovor na kome lepo pise koji mi je user i pass.
Sto se tice usluge, meni radi veoma dobro, tu ne mogu da se zalim. Svega nekoliko prekida po max. 20 minuta i jedan malo duzi kada im je otisao neki ruter/svic u cvoristu, za ove dve godine. Srecom, sa korisnickim centrom se ne cujem, pa se ne nerviram oko toga. I da, stekao sam i ja utisak da je SBB dodatno pokvario njihov odnos prema korisnicima u medjuvremenu. Trenutno su mi ipak najbolji izbor, da ne budem pregrub da kazem najmanje zlo.