Šta je novo?

Kupujem prodajem

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sta odgovoriti """"kupcu"""" koji ponudi nešto sto vredi 8000 din (nema jeftinije na KP od toga) za duplo manje para ?
Sta reci a ne uvrediti mu celu lozu :)
 
Šta god mu odgovoriš, budi spreman da primiš nazad istom merom. [emoji6]
 
Samo sam ga blokirao.
A pre toga usao mu u oglase.
Prodaje neki ubogi A6 kompjuter bez graficke za 180e.
Bednik.
 
Možda toliko vredi (nema jeftinije na KP) :)

Uvek možeš staviti u oglasu da ne prodaješ preprodavcima. Ako ti spuštaju zaista mnogo možeš odgovoriti "Hvala na ponudi, ali cena je ta i ta, ispod nje neću prodavati."
Ako krene sa pričom da nikad nećeš prodati kažeš: "Hvala na brizi, ne žuri mi se pa ću čekati. Ako ne bude moglo po toj ceni pokloniću nekome".
Ti budeš kulturan i fin, on to što jeste, a tebi živci sačuvani.

Otići na elektronski buvljak i vređati se na ponuđenu cenu, ma kakva ona bila, je smešno.
 
Ili jednostavno samo blokiras takve prodavce
 
Ni u radnjama nisu iste cene pa ne vidim čemu se cudite kada nađete nešto skupo ili jeftino u oglasima.

Ja volim kad dobijem ponudu ma koliko niska bila, a brinem se kad niko ništa ne ponudi.

Rekao bi da ste vi još uvek mladi, shvatićete.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Sta odgovoriti """"kupcu"""" koji ponudi nešto sto vredi 8000 din (nema jeftinije na KP od toga) za duplo manje para ?
Sta reci a ne uvrediti mu celu lozu :)

Ja bih mu odgovorio, "za tebe je cena upravo skočila na 12 000" :d
 
Al srocio je lepo, na foru kao nadam se da te nece uvrediti moja ponuda...
Uvredila ponuda mog misa, oma skocio na block :D
 
Kako se prijavljuje neregularno dobijena negativna ocena, dole desno kao "Problem" na koji niko iz administracije ne odgovara ili kao "Prijavi prevaru" ?

Kontaktira me clan za predmet koji prodajem, preko KP poruka u vecernjim satima i dogovorimo se oko slanja sutradan pouzecem i to preko AKS sluzbe jer zivi u nekoj zabiti bez ulice, inace saljem postexpressom iskljucivo. Posaljem ti ja sutradan ujutru i odem na put kolima ne stigavsi da mu javim da je poslato, racunam javicu uvece, kad on negde oko 18h salje poruku na KP "sto se ne javljas na telefon" i "otkazujem porudzbinu!!!" ja objasnim da je tel ostao u kolima i nije ni bilo signala i da sta god ima da kaze ili pita ucini preko KP poruka medjutim nema odgovora, samo su stizale sms poruke o propustenim pozivima i odmah kontaktiram AKS emailom (na zalost upoznat sam sa procedurom) da se stornira posiljka misleci da nije napustila lokalni magacin medjutim otisla je za glavni magacin -.- svejedno oni posalju zahtev za storniranje a ja blokiram clana da ne gubim zivce bzv jer nije skroz i vinklu niti zelim bilo kakav kontakt sa takvom personom, kad ono kasnije dobijam negativnu ocenu od njega sa veoma smesnim obrazlozenjem da se "nisam javio na telefon 10 puta" - a navro u sat vremena zvao ko blesav, iako mu posiljka sutradan stize, a jedini ostecen sam ja, da je uplatio unapred pa i da razumem ogorcenost ali ono je komedija, a jos veca komedija da je KP objavio onakvu ocenu a nije ni doslo do kupoprodaje tako da gaze sopstvena pravila, niti postoji validan razlog za negativnu ocenu...jos ja ispao covek nisam hteo njemu da kucam negativnu pored svega i eto ti sad...7 god mi je star nalog sa gomilom pozitivnih i KP administracija ni da odreaguje na dve zalbe sa maksimalnim mogucim detaljima i o mom nalogu i o oceni i celoj situaciji itd, pa da pitam kako da prijavim administraciji a da neko vidi i odreaguje...?
 
Kako se prijavljuje neregularno dobijena negativna ocena, dole desno kao "Problem" na koji niko iz administracije ne odgovara ili kao "Prijavi prevaru" ?

Kontaktira me clan za predmet koji prodajem, preko KP poruka u vecernjim satima i dogovorimo se oko slanja sutradan pouzecem i to preko AKS sluzbe jer zivi u nekoj zabiti bez ulice, inace saljem postexpressom iskljucivo. Posaljem ti ja sutradan ujutru i odem na put kolima ne stigavsi da mu javim da je poslato, racunam javicu uvece, kad on negde oko 18h salje poruku na KP "sto se ne javljas na telefon" i "otkazujem porudzbinu!!!" ja objasnim da je tel ostao u kolima i nije ni bilo signala i da sta god ima da kaze ili pita ucini preko KP poruka medjutim nema odgovora, samo su stizale sms poruke o propustenim pozivima i odmah kontaktiram AKS emailom (na zalost upoznat sam sa procedurom) da se stornira posiljka misleci da nije napustila lokalni magacin medjutim otisla je za glavni magacin -.- svejedno oni posalju zahtev za storniranje a ja blokiram clana da ne gubim zivce bzv jer nije skroz i vinklu niti zelim bilo kakav kontakt sa takvom personom, kad ono kasnije dobijam negativnu ocenu od njega sa veoma smesnim obrazlozenjem da se "nisam javio na telefon 10 puta" - a navro u sat vremena zvao ko blesav, iako mu posiljka sutradan stize, a jedini ostecen sam ja, da je uplatio unapred pa i da razumem ogorcenost ali ono je komedija, a jos veca komedija da je KP objavio onakvu ocenu a nije ni doslo do kupoprodaje tako da gaze sopstvena pravila, niti postoji validan razlog za negativnu ocenu...jos ja ispao covek nisam hteo njemu da kucam negativnu pored svega i eto ti sad...7 god mi je star nalog sa gomilom pozitivnih i KP administracija ni da odreaguje na dve zalbe sa maksimalnim mogucim detaljima i o mom nalogu i o oceni i celoj situaciji itd, pa da pitam kako da prijavim administraciji a da neko vidi i odreaguje...?


I tvoje ponasanje, bar po pisanju ove poruke i njegovo zasluzuju negativnu ocenu, iskreno. Kad nesto posaljes, javis, jer mozda je coveku hitno, pa da zna kako da se organizuje.

Sent from mTalk Lumia 640XL
 
uopste nije morao da javi da salje ako su se dogovorili

zamisli tok radnje

1: dobar dan imate li to i to na stanju?
2: imam
1: posaljite onda na tu i tu adresu
2: vazi, saljem sutra

nema tu nista da se dalje pise i dogovara
 
Nije morao ali je neki red i kultura da javi. Bar po mom mišljenju.
 
uopste nije morao da javi da salje ako su se dogovorili

zamisli tok radnje

1: dobar dan imate li to i to na stanju?
2: imam
1: posaljite onda na tu i tu adresu
2: vazi, saljem sutra

nema tu nista da se dalje pise i dogovara

Dosta puta mi se desilo da se dogovorim tako, ljudi sa 1k+ pozitivnih, ne posalju, a izgovor im bude da su bili u guzvi. Ja kad sam slao par stvari, javim i dam kod za pracenje, sta mi tesko? Pa taj covek mi donosi neki prihod, moram da ga ispostujem maksimalno.

Sent from mTalk Lumia 640XL
 
@mbcom Njemu paket nece da se teleportuje nakon sto mu javim da je poslato, dogovor je ispostovan sto se tice slanja bilo ja poslao u 10 ili u 16h, to ne menja stvari, stize mu sutra i moj deo je odradjen, javljeno mu je pridvece istog tog dana cim sam bio u mogucnosti oko 18h, a u pitanju je glupost tako da mu nije bilo hitno sigurno, a i da jeste to nista ne bi promenilo jer se salje danas za sutra. Ako je ispostovan dogovor po tebi za negativnu ocenu onda svaka tebi cast :) mada sam postavio pitanje za koje verovatno necu ni dobiti odgovor nego cemo razglabati bzv o nacinu slanja kao da je tek sad otvorena prva kurirska sluzba... -.-

Kad kupujes u jednoj od poznatijih PC prodavnica niko i ne javi da je poslato, a cesto se salje posle par dana tako da moras da gledas u pasulj kad ce stici pa se niko ne zali, kolko god da je hitno, ako cemo tako :)

Dosta puta mi se desilo da se dogovorim tako, ljudi sa 1k+ pozitivnih, ne posalju, a izgovor im bude da su bili u guzvi. Ja kad sam slao par stvari, javim i dam kod za pracenje, sta mi tesko? Pa taj covek mi donosi neki prihod, moram da ga ispostujem maksimalno.

Ti verovatno mislis da su ljudi dokoni i da kao tehnicka podrska sede po ceo dan i odgovaraju na hiljade poruka interesenata od kojih samo 1% nesto i kupi. Cak ni profesionalne prodavnice nisu toliko azurne a kamo li fizicka lica prodavci na KP...
 
Poslednja izmena:
Njemu paket nece da se teleportuje nakon sto mu javim da je poslato, dogovor je ispostovan sto se tice slanja bilo ja poslao u 10 ili u 16h, to ne menja stvari, stize mu sutra i moj deo je odradjen, javljeno mu je pridvece cim sam bio u mogucnosti, a u pitanju je glupost tako da mu nije bilo hitno sigurno, a i da jeste to nista ne bi promenilo jer se salje danas za sutra. Ako je ispostovan dogovor po tebi za negativnu ocenu onda svaka tebi cast :)

Kad kupujes u jednoj od poznatijih PC prodavnica niko i ne javi da je poslato, a cesto se salje posle par dana tako da moras da gledas u pasulj kad ce stici pa se niko ne zali, kolko god da je hitno, ako cemo tako :)

Rekao sam zbog nacina pisanja ovde, ne zbog dogovora.
Ali kad posalju iz PC radnje, kuoujes novu stvar, koja je u magacinu, uz koju ide garancija i kazu kad ce poslati (ww, tm, gigtr). Mada najvise volim licno da preuzmem iz radnje, bar ih ima na svakom cosku (rekao si da je covek u nekoj zabiti, sto je za veliku negativnu, pretpostavljam da si iz Bg-a, mozda NS-a :) )...

Cim je zvao vise puta, znaci da je njemu bilo bitno, jer da je i za njega glupost ne bi ni kupio ili bar ne bi zvao vise puta.

Ovde smo zbog komunikacije, i ovo je bila dobronamerna kritika, jer sam na kp bio i u svojstvu kupca a i prodao sam par stvari koje su mi bile viska (mozda 3,4)... Izvini ako sam te uvredio.

Sent from mTalk Lumia 640XL

Edit: Iako si izmenio poruku dok sam kucao, ostaje ovo izvinjenje, ali i da pojasnim...

Dokonost nije ispostovati kupca sa kojim si se dogovorio! To je stvar
kulture! Nigde nisam napisao da je neko duzan da odgovara na tih hiljadu poruka! Covek je hteo da kupi, znaci nije u tih 99% koji nece kupiti!

Nisi u pravu za profesionalne ptodavnice! U WW i gigtr dobijes odgovor u najkracem moguce roku, koja pocinje sa "Postovana/i"
 
Poslednja izmena:
Trebalo bi da znas da je svako formalno obracanje sa "postovana/i" ultimativni znak nepostovanja... to je ironija tog izraza.
Forma izmisljena od strane ranih biznismena koji su izgradili carstva na stetu naivnih ljudi kojima je prijalo da budu "postovani".

Ja sam veliki broj puta i narucivao i slao nesto sto ide pouzecem i uvek kada saljem kazem da cu poslati tad i tad, kada meni salju kazu da ce poslati tad i tad i kraj price. Ako ne stigne kada je dogovoreno, a onaj ko salje se ne javlja, ne primam vise posiljku i narucujem sa drugog mesta. Ako ne uspem da posaljem kada se dogovorim sa onim kome saljem, tada ga obavestavam i pitam da li i dalje zeli da mu saljem sutra.

Vrlo lako i kulturno.
 
Poslednja izmena:
Meni nije problem ako neko posalje na dan kad je dogovoreno i nema vise nikakve komunikacije izmedju nas. Dogovorili smo se i znam koji dan ce stici paket. Mada, ja licno obavestim kupca. Nije mi tesko dok cekam red u posti da iskucam poruku u roku od 15 sekundi. Ali ne podnosim bas to kada se dogovorimo da posalje sutra , a paket ne bude poslat. I onda ja uzalud cekam kuci da stigne, kada pitam prodavca da li je poslao, kaze u guzvi je. Recimo, da mi je to rekao dan ranije, 99% bih potrazio dalje na kp. I sam kada treba nesto da posaljem , a znam da cu biti u guzvi sutra, uvece spakujem , na paket ispisem sve potrebne informacije i dam nekome da ode umesto mene u postu.
 
A kako da ti se obrati kad postavis pitanje na sajtu? Svako neformalno obracanje je nepostovanje...

Ocito se u Srbiji ne moze normalno komunicirati sa preprodavcima,ali zato oni zauvek ostaju preprodavci!

Sent from mTalk Lumia 640XL
 
Poslednja izmena:
@bora bora

Zanemari glupe komentare, naravno da si dobio neopravdanu negativnu i to bas od ovakvih kakvi ovde postavljaju linkove na glupe oglase.

Imas dokaz da si poslao, kontaktiraj podrsku i trazi da se obrise negativna, jer do kupoprodaje nije ni doslo.
 
hvala bakara na konkretnom odgovoru, to je odavno odradjeno sa svim mogucim detaljima i screenshotovima ali odgovora i dalje nema od KP pa reko da pitam da li neko zna uspesniji nacin medjutim bolje da nisam nista ni pitao :)
 
Poslednja izmena:
Mnogo bolja stvar je da odgovoris na negativnu ocenu i ti njemu da dasn negativnu nego da trazis brisanje, ali ne na nacin kako si to ucinio ovde :D... Tako ce ljudi videti i razmisliti da li sa tim clanom treba da saradjuju... Tebi jedna negativna nista ne znaci, osim ako nemas jos neku ;)

Zato postoji opcija odgovora na negativne komentare. Par puta sam kupio od clana koji ima cak 3 negativne ocene, jer su te negativne ocene tako napisane, da prosto znas da su neistinite.
 
Poslednja izmena:
Meni kad neko ponudi neku nebulozno nisku cenu od one koju sam stavio, uvek mu napisem da za njega kosta duplo vise ili ga samo blokiram
 
Inace je kamera od 0.3MP tako da reci nije HD ali ima dobar kvalitet bas i nije istinito.
Osim toga kakav ce to "vr" biti na 0.3MP?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno