wladymeer
Čuven
- Učlanjen(a)
- 15.03.2009
- Poruke
- 3,916
- Poena
- 505
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel i5-4690 (3.5GHz)
- Matična ploča
- MSI H97M Eco
- RAM
- Patriot 16GB DDR3 800 MHz
- GPU
- NVidia GTX 1060 3GB
- Storage
- Samsung 840 Evo 250GB • Gigabyte GP 480GB • Hitachi HDD 2TB
- Zvuk
- SSL 2+ • JBL LSR305
- Monitor
- Hisense H39A5100
- Ostale periferije
- Audio Technica M50x
- Laptop
- Apple Macbook M1 (16/256)
- Tablet
- iPad 2 / iPad 3
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy S20 FE
- Pametni uređaji
- Soundpeats Sonic
- Steam
- djedroid
- Pristup internetu
- Optički internet
- Mobilni internet
Može li neka pomoć oko yebenog raspalog IKOMa?
Ništa nisam pipnuo u podešavanjima i odjednom u igrama koje su radile bez problema više ne mogu da se povežem sa ljudima. Šta mogu da uradim po tom pitanju da proverim? Vidim, spominjali su neki CG NAT, kako to da proverim?
Kad pozovem podršku, dobijem samo odgovor kako su svi parametri "super" i šatro ne mogu da pomognu...
A tracert kaže ovo:
Ništa nisam pipnuo u podešavanjima i odjednom u igrama koje su radile bez problema više ne mogu da se povežem sa ljudima. Šta mogu da uradim po tom pitanju da proverim? Vidim, spominjali su neki CG NAT, kako to da proverim?
Kad pozovem podršku, dobijem samo odgovor kako su svi parametri "super" i šatro ne mogu da pomognu...
A tracert kaže ovo:

Poslednja izmena: