Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nisu paceri za ono sto je njihov posao. A petljanje po kompjuteru (mobilnom telefonu, tabletu...) nije njihov posao, to i ne smeju da rade ni po kom osnovu. Osim ako korisnik to ne trazi, zamoli... pa i tada mogu to da rade samo nezvanicno i na svoju i korisnikovu odgovornost. Nije mi jasno zasto ljudi to dozvoljavaju, da SBB ekipa na terenu bilo sta radi na kompjuteru?!


Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
Pa i ne treba neka stručnost da se zameni modem, to može i moja baba da uradi ali moraju da budu spremni za svaku eventualnost. Menjali crknuti modem pa onda nije hteo da se žicom zakači a radio WiFi. Donosili još jedan pa ista stvar. Da me je zvao odmah ne bih ni dao da brljaju po njegovoj mašini. Nisu ni trebali da rade ništa drugo ako neznaju kako.
 
Tvoja baba ne moze da zameni modem jer mora da se odjavi stari i da se prijavi novi a tvoja baba nije nadlezna za to, niti tehnicki opremnjena. Samo kazem... a i dalje se pitam zasto neko dopusta bilo kome da petlja po kompjuteru... pa posle krivi toga nekoga za svoju... ...


Pozdrav!
 
@Sceka222
Tebi dosadno pa glumiš bukvalistu ili si zapravo takav?
Izađi bre iz kuće malo, popij kaficu, šta si se uhvatio babe...biće interneta i sutra da pišeš.

Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
 
Jah... spor dan danas. A ja ceo dan za kompjuterom, radim nesto pa svakih nekoliko sati imam desetak minuta sto je kratko da se ode negde pa k'o velim da pogledam neki forum, mozda nesto korisno vidim. Kad ugledam da se neko zali sto je dozvolio nekom da mu prčka po kompjuteru... Jesam zaludan, sto jes' - jes. Ispardonjavam se.


Pozdrav!
 
Jah... spor dan danas. A ja ceo dan za kompjuterom, radim nesto pa svakih nekoliko sati imam desetak minuta sto je kratko da se ode negde pa k'o velim da pogledam neki forum, mozda nesto korisno vidim. Kad ugledam da se neko zali sto je dozvolio nekom da mu prčka po kompjuteru... Jesam zaludan, sto jes' - jes. Ispardonjavam se.


Pozdrav!
Čak i kada ti je dosadno to ne znači da ne treba da bar malo promisliš, otkud ti možeš da znaš uslove pod kojima se to događalo.
Nisam se ja ni žalio nego rekao kao što je i bilo.
Ovako, moj prijatelj, kum mog brata 80+ godina, zna samo da pomera miša i kucka na tastarturi, nije neki IT stručnjak pa da zna šta treba a šta ne. Dođe tip iz pomenute firme, ubaci novi modem i shebe sve. Ko je sada od njih dvoje trebalo da zna bolje ?
 
Pa kad vec pitas. Nije bitno koliko ima godina jer - logika je logika. Dodje tip iz firme koja se ne bavi kompjuterima i nema logike da se dopusti da taj neko prcka po kompjuteru. Ako nesto ne radi a radilo je pre intervencije tog nekog onda se zahteva da se opravi to sto je taj neki pokvario a ne da se prcka po kompjuteru koji je radio do tada bez greske. Nema veze ni sa godinama ni sa znanjem IT tehnologije. Drugo, nije bitno ko zna bolje nego sta je neciji posao a sta nije. SBB-ovim tehnicarima nije posao da prckaju po kompjuteru (telefonu, tabletu, licnim korisnikovim ruterom...), treba da rade ono sto znaju - ako ne urade dobro onda se to prijavi, kao i svaka neprijatnost koju izazovu. Sve ostalo je besmisleno. Nema tih uslova koje opravdavaju petljanje SBB tehnicara po kompjuteru korisnika, nema.


Pozdrav!
 
Pa kad vec pitas. Nije bitno koliko ima godina jer - logika je logika. Dodje tip iz firme koja se ne bavi kompjuterima i nema logike da se dopusti da taj neko prcka po kompjuteru. Ako nesto ne radi a radilo je pre intervencije tog nekog onda se zahteva da se opravi to sto je taj neki pokvario a ne da se prcka po kompjuteru koji je radio do tada bez greske. Nema veze ni sa godinama ni sa znanjem IT tehnologije. Drugo, nije bitno ko zna bolje nego sta je neciji posao a sta nije. SBB-ovim tehnicarima nije posao da prckaju po kompjuteru (telefonu, tabletu, licnim korisnikovim ruterom...), treba da rade ono sto znaju - ako ne urade dobro onda se to prijavi, kao i svaka neprijatnost koju izazovu. Sve ostalo je besmisleno. Nema tih uslova koje opravdavaju petljanje SBB tehnicara po kompjuteru korisnika, nema.


Pozdrav!
Ma znaš ti a znam i ja ali on nema veze sa tim a pomalo i senilan iako je bivši vojni i civilni pilot. Sada valjda zna da ne treba da ih pušta tek tako. Videćemo tebe ako doživiš 80+.
Poenta je u tome da ti "majstori" nisu baš neki..
 
Uključi onda logiku i zapitaj se da li neko od 80+ godina zna da se taj neko iz te neke firme, koji podešava ruter u stvari ne bavi kompjuterima, kao i da li je to "prčkanje" nešto normalno što je deo posla koji treba da se odradi ili ne. Zar stvarno misliš da bilo ko, a naročito neko od 80+ godina treba da zna
šta je SBB tehničarima posao i šta oni u stvari znaju?
Zdrava logika govori da bi, kada neko dođe da odradi neki posao, trebao da zna šta i kako da odradi - e sad to što majstori /serviseri/nazovi ih kako želiš kod nas prkose toj zdravoj logici i "prčkaju" po svemu i svačemu, pa čak i po onom po čemu ne bi trebali ili o čemu ništa ne znaju je neki treći par opanaka.
 
Čitam i ne verujem kako ste zaludni :)

Shit happens.

Nego, da li ima vesti o nekim novim promocijama, novim kanalima, uređajima i slično ? Lista kanala je prepuna nekih domaćih koji nemaju nikakvu produkciju a lista stranih je nešto jako tanka.

Da li neko zna razlog zašto se Hrvatski RTL ne daje na D3 platformi nego samo na analognoj ?
 
Uključi onda logiku i zapitaj se da li neko od 80+ godina zna da se taj neko iz te neke firme, koji podešava ruter u stvari ne bavi kompjuterima, kao i da li je to "prčkanje" nešto normalno što je deo posla koji treba da se odradi ili ne. Zar stvarno misliš da bilo ko, a naročito neko od 80+ godina treba da zna
Ne ulazim u to ali svakako ne treba podcenjivati osamdesetogodisnjake ni po cemu. A logika je cudna rabota, nema veze sa godinama. Ali eto, neka bude da su u pravu ili nisi, potpuno je svejedno na kraju krajeva jer ono sto je bitno je sledece:

šta je SBB tehničarima posao i šta oni u stvari znaju?
Posao im je da donesu spravu/uredjaj, ukljuce spravu i da izvrse merenja. Nista vise i nista manje (manje od toga i nema). Narocito ne da petljaju po uredjajima korisnika! Jel' to tesko razumeti? Nije bas isto ali to je slicno kao kad bi naruco ves masinu pa kad donesu da ti setuju komljuter, ili mobilni telefon. Moze, naravno ali to nema veze s' mozgom. To sto ne uspeju da urade to sto su trebali, pa pokvare dotadasnje sto je dobro radilo - to se resava prijavom tih istih tehnicara. Za to ih treba kriviti i za to ih treba prijavljivati! A ne za to sto su sa dozvolom vlasnika nekome prckali po kompjuteru. Krivac je onaj ko im je to dozvolio a ne oni, njih treba kriviti za nesto drugo. Jel' sad jasno?

Kako god, svako od starijih inace ima nekog bliznjeg (rodjaka, komsiju...) koji i inace sve sto treba radi pa i tu nema logike da dozvoli nepoznatim ljudima da petljaju po nilo cemu osim u vezi onoga sto su dosli.


Pozdrav!
 
Čitam i ne verujem kako ste zaludni
Pa nije bas tako. Trebalo bi da se zna kako se postupa sa greskama koje naprave SBB-ovi tehnicari. Svaki put ih treba prijaviti, za sve sto ne urade dobro. A ne zaliti se na forumu. O tome se radi.


Pozdrav!
 
Pa nije bas tako. Trebalo bi da se zna kako se postupa sa greskama koje naprave SBB-ovi tehnicari. Svaki put ih treba prijaviti, za sve sto ne urade dobro. A ne zaliti se na forumu. O tome se radi.


Pozdrav!
Pa jeste it to ali imaju onda pogrešne "tehničare", koja je to strašna tehnika da se samo fizički zameni modem ??
 
Poslednja izmena od urednika:
Pa nije bas tako. Trebalo bi da se zna kako se postupa sa greskama koje naprave SBB-ovi tehnicari. Svaki put ih treba prijaviti, za sve sto ne urade dobro. A ne zaliti se na forumu. O tome se radi.


Pozdrav!

Slažem se da se sve greške ti problemi trebaju prijaviti kompaniji koja je servisere i poslala jer je to možda jedini način da se greške isprave, ukoliko se kompanija zna nositi sa odgovornošću.

No ne slažem se oko ovog dela žalbe na forumu. Za mene je svrha foruma upravo deljenje iskustva/znanja. Ukoliko imam dobro ili loše iskustvo sa nekom tehničkom robom, uslugom, pružaocem usluge pa podeliću to sa drugima i to im možda pomogne u nekom svom izboru.

kao rezime, za mene je ispravna kombinacija i-i, dakle i žalba kompaniji i deljenje iskustva na forumu :) Samo, treba voditi računa i biti fer tako da ako je prijavljeno loše iskustvo a kompanija to isprave da se i ta informacija podeli.
 
Posao im je da donesu spravu/uredjaj, ukljuce spravu i da izvrse merenja. Nista vise i nista manje (manje od toga i nema). Narocito ne da petljaju po uredjajima korisnika! Jel' to tesko razumeti?

To znam ja, to znaš ti a da li to moraju/trebaju da znaju svi? Da li svaki (ili bilo koji) osamdesetogodišnjak treba da zna šta je posao tehničarima SBB i da li je petljanje po kompjuteru sastavni deo toga što rade ili ne? Jel' to teško razumeti?
 
Poslednja izmena:
Pa i nije rec o tome da zna sta je tacno posao ekipe tehnicara koji dolaze iz SBB-a. Rec je dozvoljavanju bilo kome nepoznatom da petlja po kompjuteru, ma ko bio. A SBB ekipa je "nepoznati ljudi". Jel' to tesko razumeti, znaci nije rec ni o cemu drugom nego o realno zivotnim stvarima, iz realnog zivota.

Sto se tice prijavljivanja - provereno je da masa ljudi napise svasta u vezi SBB-a na forumu, FB, TW... umesto da problem prijavi. Iskustvo je korisno, svakako, ali kakvo je to iskustvo kad se optuzije SBB ekipa da je prckala po kompjuteru korisnika i sve je bazirano na tome? I niko, ali bas niko ne prica o samom problemu u zameni uredjaja (sto bi bilo i te kakvo iskustvo) nego svi pricaju o "jadnom osamdesetogodisnjaku"?! :) A sam je kriv za to sto mu je sheban kompjuter. Pa dosao covek, njemu poznat lik, i sredi kompjuter i sve proradio - sto navodi na zakljucak da je SBB ekipa svoj posao dobro uradila a petljanjem po kompjuteru zakomplikovala stvar. I dalje se sve svodi na prepricavanje"iskustva" na forumu sa naglaskom na los rad SBB ekipe.

Kako god, sve je pogresno.


Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
Pa jeste it to ali imaju onda pogrešne "tehničare", koja je to strašna tehnika da se samo fizički zameni modem ??
Vec je to receno, nije samo fizicka zamena u pitanju i to mora da uradi radnik SBB-a, kad je rec o modemu naravno, jer mora da se odjavi stari i prijavi novi MAC broj jer je sve bazirano na tome... cisto tehnicki mora tako.

A to kakvi su, pa to je tako kako je i nema veze sa celom pricom. Posebna prica je njihova sposobnost. Neke ekipe rade dobro, neke ekipe rade odlicnop a neke lose i jako lose. Kao i u svemu u realnom zivotu.


Pozdrav!
 
Ponekad se stvarno zapitam pročitaš li ti ono što drugi napišu pre nego što odgovoriš ili samo preletiš preko teksta i onda odgovoriš.

Znači dođu "majstori" kod čiče od 80+ godina, postave mu uređaj (ruter, modem, whatever) i kažu mu "Treba još da izvršimo neka podešavanja na računaru da bi sve radilo kako treba", i ti kažeš da bi svako od 80+ godina trebao da zna da da to "podešavanje" ne trebaju i ne smeju da rade!? Pazi, poenta je da se radi o čoveku iz drugog doba, koji nema dodirnih veza sa IT i koji su iz nekih drugih sfera naučili da majstori uglavnom znaju šta treba da se radi i da se oni uglavnom ne mešaju u to.
 
Pa meni NAPREDNA PODRŠKA kaže da kucam pogrešne parametre za pristup D3GO aplikaciji na mobilnom.(možda i kucam, a ne znam)Šta onda očekivati od onih običnih na terenu?
 
Istekao mi je ugovor, da li ima bilo kakva akcija za stare korisnike sada?
 
Pa meni NAPREDNA PODRŠKA kaže da kucam pogrešne parametre za pristup D3GO aplikaciji na mobilnom.(možda i kucam, a ne znam)Šta onda očekivati od onih običnih na terenu?

Teske neznalzice.. Najjaci argument im je speedtest..
 
ima li ko predstavu kako se loguje na pickbox kada isti dobijete preko gold paketa? vidim da mi je aktivan pickbox ali nigde nema obijasnjenja kako se registrovati, ili naci promo code ili kako god...
 
U okviru Gold paketa Pickbox je uz ugovor na 24 meseca. Tada na daljincu pritiskom na VOD pristupas bez ikakve aktivacije. (ako si na to mislio)


Pozdrav!
 
Pickbox je u sklopu video kluba. Na D3 daljincu ides Meni/Video klub pa bi u redu iznad trebao da bude pickbox (tako je kod mene). Udjes tu i biras sta ces da gledas.

Za ostali program u video klubu (van pickbox-a) kad kliknes Ok pitacete da iznajmis, znaci nije fora da kliknes pa odma krene film i naplate ti. Cisto da znas da se ne plasis da kliknes :D Kod pickboxa ces imati ponudjeno Gledaj.

@Sceka222
Nisam znao za direktan pristup preko VOD, hvala :)
 
Poslednja izmena:
Aha... A ne moze preko smart tv-a tj. aplikacije na smartu nego mora direktno preko njihovog uredjaja? Ako je tako to je onda teska ******stina :D Hvala vam.
 
Moze i preko D3GO aplikacije na androidu. Ne znam kakva je aplikacija na smartu...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno