Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ovo zadnje ;)

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
bukvalno ti znaci to sto pise :D da stavljas neke svoje razloge i da nema veze sa istinom :D i on ce naci nacin da te zezne da ti ne vrati nistat ili da mozda da partial refund
 
zna li možda neko kada ce opet one akcije na Aliju sa kuponima ?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
11 Novembra je na aliju akcija, mozda bude i pre neka manja akcija
 
daleko u pm.. hvala na odgovoru :)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
zna li možda neko kada ce opet one akcije na Aliju sa kuponima ?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Imaju sad stalno neke akcije sa kuponima, ali treba svaki dan skupljati poene, a i kuponi se jako teško uzimaju.
 
Resen dispute (posle Escalate) u moju korist, full Refund.
Ali sada dobijam poruku da je "prodavac prihvatio moju preporuku", ali sistem kaze da ceka na moj odgovor :D
WTF :)

Stoji ovako:
"Status:Dispute Finished Reminder:This dispute has been processed.
Details: Mutual agreement"
Ali ispod stoji:
"Requests Detail: wait for your reply"

Kao da je izbacio Arbitrazu nakon sto je zavrsena??
Imam jedan sitan item sa Ali-a, za koji sam pokrenuo dispute (ogromna LED e27 sijalica, inace dobro svetlo, ali pola dioda ne radi, kao da je neki kotankt za jednu zicu prekinut)

Prodavac me pita da promenim razlog u "Personal reason"?? Jel' to zato sto onda nemaju neki negative feedback, vise poena na Ali-u ili moguci zaheb?
 
Koliko se ceka refund sa Ali-a i kako funkcionise? Povracaj na karticu? Kada vracaju novac nakon resenja? (jel' kao Paypal,pa se samo ceka da se proknjizi u banci, ili je nesto vise od toga?)
 
Ljudi jel postoji fora da na neki proizvod sto sam uzeo ostavim i drugi komentar i ocenu koju bi naravno dao manju nego prvi put?
Nakon 24h od postavljanja led sijalice crkla su mi 2 reda sijalica i sad bi hteo da im dam manju ocenu? Ako postoji kako?
Kineski "kvalitet" je cudo ;)
 
Poslednja izmena:
Može da se ostavi dodatna ocena.
U istoriji porudžbina otvoriš koja ti treba i klikneš na additional feedback.

uploadfromtaptalk1467394059811.jpg


HTC 820 via Tapatalk
 
~3 radna dana...
Pre pola sata legla tacno :) Ja sam navikao kod Intese da se odmah vide nedospele obaveze, kod TB se samo pojavilo na racunu.
Tnx, po UIu Ali sajta mi nije izgledalo da ide tako normalno, verovatno zbog "dobrog" engleskog.

Nakon 24h od postavljanja led sijalice crkla su mi 2 reda sijalica i sad bi hteo da im dam manju ocenu? Ako postoji kako?
Nemoj jednog prodavca izvlaciti za tako nesto, svi su isti. Oni uzmu jednom u 10 dana ISTE, IDENTICNE LED sijalice iz jedne fabrike, pa kako koji prodavac posalje.
Bolje otvori dispute i vidi da li zeli da ti zameni sijalicu ili umanji barem deo cene. Po takvim stvarima se razlikuju prodavci. Za LED barem, porucivao sam kod raznih, sve su iste sijalice, ali najbolji prodavci nijedan problem ne prave za zamenu/refund, brzo salju, i korektni su u svemu!

Sta vise, imam sada jednog koji je i dao delimican refund zbog greske u slanju (e27 umesto e14 grla), nije mi presudno da vracam celu porudzbinu, jer i e27 imam gde da koristim. Dali su mi 5$ nazad (od 20$), i plus 5% za sledecu porudzbinu. I to PayPalom vratili, samo zamolili da posle toga zatvorim dispute.
Nikakav "could you help me, change to Personal reason" itd... zavlacenja ili sta je vec.

Ako je ceo red crkao LEDki, verovatno je kablic neki precvrikan, tako da je sijalica ispravna, samo se mora otvoriti i zalemiti kablic. Stigla mi je jedna takva od drugog prodavca, prihvatio je refund nakon vucaranja malo, ali kod mene preko pola LEDki ne radi od pocetka :) Ali nisu radnom, nego tacno redovi - pa ce cale otvoriti da vidi, po onome sto sam video po netu, verovatno moze da se sredi sa vrlo malo znanja elektronike cak. U smislu i ja bi umeo.
 
Cela 2 reda su riknula. I ja sam kontao da su kablovi odlemljeni. Aj bas cu da udarim dispute da vidim sta ce da veli ;)
 
Alfa evo njihovog odgovora:

Hi,dear friend
thanks for your photos and we can resend bulb to you ,and could you cancel the dispute ?
wait your reply

Sta sad,da li da ponistim dispute,kako dalje uopste to ide?
 
Poslednja izmena:
Колико пута је само постављено ово питање у теми!
Никада не прекидати случај! То је једина заштита купца. Ако прекинеш, не можеш покренути више. Нека шаље. Када пошаље и ти примиш, тестираш и ако ради, прекинеш случај и то је то. На њему је да докаже да ти је послао.
Углавном, молба да прекинеш случај је превара од стране продавца, јер је лоше за њега што има проблема са продајом.
 
Ali sta sa onim sto tece vreme tog dispute koje je par dana,ako ne prekinem,a on posalje,meni dok stigne trebace par nedelja.

Ili jos bolje ako ti nije tesko okaci mi na engleskom sta da mu odgovorim ;)

Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Nemaš šta da mu odgovaraš, pusti dispute da teče.
Ja sam jednom prevaren tako što sam verovao na reč i neće me prevariti nikada više. ;)
 
Ali ako pustis da tece, on moze da odbije - moras gledati da li je odbio i traziti arbitrazu.

Jedini put kada je OK prekinuti je ako vec vrate PayPalom novac :)
 
Ne prekidaš dispute, a prodavcu kažeš da ti vrati pare pa ćeš ti opet naručiti od njega. I kažeš da radiš to zbog zaštite koja ističe i mogućih ponovnih problema oko isporuke.
 
Ok ljudi,poslusao sam iskusnije (vas),napisao sam mu da mi da povracaj para za tu sijalicu,javljam sta je odgovorio ;)

p.s.Kad pre odgovori "That's OK,now we will refund to you ,pls give us 5 star feedback
thank you "
I sad mi samo prebacilo na "dispute finished" i dole ispod "your refund progress" koji je stigao do processed (srednja od one 3),sto znaci da ce mi jos malo vratiti pare na racun,jel?
I kako onda da mu dam opet te zvezdice kad sam ga jednom vec ocenio? :D

I jos jedno pitanje,posto ovo sve placam preko TB-a,jel moram u app da ukljucim net transakcije da bi mi legle te njegove pare?
Pitam jer ne znam ako mi je net transakcija ugasena,da li to znaci da ne mogu ni primati ni slati sa svog racuna ili znaci da ne mogu samo slati,a da primati pare mogu?
Mislim da ih mogu primati u svakom slucaju,ali bolje da vas pitam.

I jos ovo,kad mi vrati te pare,jel sam ja duzan da njemu posaljen nazad u Kinu tu sijalicu ili?
 
Poslednja izmena:
Vidi sta pise u dispute, ako si predlozio da ne saljes nazad, to je to. Samo cekas da ti legnu na TB karticu.
Povracaj mora da radi i da iskljucis net kanal.

Feedback ignorisi, dao si koliko si dao sada :) Njima jeste bitnije da im ne das losu ocenu.

BTW, ovoj temi treba FAQ!
 
Rado, ali za ovu temu nisam nesto iskusan da pisem ili trazim FAQ postove. Znas da sam za ostale Online Kupovina teme pisao cak ;)
 
Jel neko naručivao seme za cveće, drva sa Aliexpressa? Moja majka videla pa hoće da joj kupim, mada i ja oduvek želim bonsai da imam tako da... Trebaju mi iskustva, da mi ne uvale neke ljubičice njihove a ne ruže koje ona hoće. :)

Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
 
Jel neko naručivao seme za cveće, drva sa Aliexpressa? Moja majka videla pa hoće da joj kupim, mada i ja oduvek želim bonsai da imam tako da... Trebaju mi iskustva, da mi ne uvale neke ljubičice njihove a ne ruže koje ona hoće. :)

Послато са D6603 уз помоћ Тапатока

Naručio 3 puta, do sada mi ništa nije uspelo, ni 1 komad. :S:
 
Ne znam koje seme hoce, ali ruze i drvece tesko nicu iz semena.
 
Jel neko naručivao seme za cveće, drva sa Aliexpressa? Moja majka videla pa hoće da joj kupim, mada i ja oduvek želim bonsai da imam tako da... Trebaju mi iskustva, da mi ne uvale neke ljubičice njihove a ne ruže koje ona hoće. :)

Послато са D6603 уз помоћ Тапатока

Ja naručivala seme za cveće, od 40 komada ništa nije niklo.
 
Vrh Dno