Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
verovatno ne moze tvoj modul.
 
Da li se desava i vama ili sam jedinstven slucaj, poslednjih par dana, u vecernjim satima, oko 22-23h pa sve do 11-12 popodne, internet i tv seckaju, uredjaj se restartuje i tako, uglavnom u tom periodu ne radi kako treba ni tv ni internet...
 
Za net ne znam jer nisam često u to doba intenzivno na netu ali mi d3 radi bez problema.
Zvezdara bulevar malo iznad vuka je lokacija.
 
Zašto je bitan modul, valjda je bitna kartica?

jer su skoro sigurno uparili modul sa karticom kako ti ne bi mogao da se drznes i gurnes karticu u dreambox da bi gledao paytv na dva TV-a ili, nedajboze, nesto jos gore.
 
Poslednja izmena:
Interesuje me Pickbox,pošto imam trio gold paket da li pravim anex ugovora na dve godine,sa početkom važenja od datuma potpisivanja(koliko sam razumeo mora da se obnovi ugovor).
Da li neko ima Pickbox i vredi li se uopšte upuštati u ovo.
 
Pogledaj na pickbox.rs sta sve ima pa sam odluci da li ces uzeti. To je nesto sto je zavisno od licnih zelja, potreba, afiniteta... tako da je uzaludno svako mesanje u to (i u vezi sadrzaja Pickbox-a i u vezi UO svako ima svoje licno misljenje...).


Pozdrav!
 
A kakva je situacija sa kvalitetom snimka, da li puštaju u 1080p?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 
A kako se uopste aktivira pickbox koji se dobija uz sbb kao poklon paket? Na portalu moj sbb stoji samo pickbox promo a u poslovnici mi nista nisu rekli kako se aktivira. Ja otvorio nalog koristeci podatke sa portala mojsbb medjutim trazi mi da platim ako zelim da gledam sadrzaj.
 
Da li se desava i vama ili sam jedinstven slucaj, poslednjih par dana, u vecernjim satima, oko 22-23h pa sve do 11-12 popodne, internet i tv seckaju, uredjaj se restartuje i tako, uglavnom u tom periodu ne radi kako treba ni tv ni internet...

Ne, zovi tehnicku podrsku, prijavi smetnje.
 
A kako se uopste aktivira pickbox koji se dobija uz sbb kao poklon paket? Na portalu moj sbb stoji samo pickbox promo a u poslovnici mi nista nisu rekli kako se aktivira. Ja otvorio nalog koristeci podatke sa portala mojsbb medjutim trazi mi da platim ako zelim da gledam sadrzaj.
Sta podrazumevas pod "poklon paket"?

U okviru Duo/Trio Gold, Gold Extra i Gold Premium paketa je ukljuceno u paket i nema nikakve aktivacije - ima ga na D3 risiverima i na D3 GO.


Pozdrav!
 
Razlika je? Konkretno.


Pozdrav!
 
Po meni je vrlo dobar paket, a glavna mana je kvalitet slike, jer je bitrate dosta loš čak i na 1080p.


Ako neko iz Pickboxa čita, vreme je da ovo ispravite i da stavite drugu sezonu serije Fargo.
 
Ma gde čita, direktno sam im ja pisao o tome da moraju hitno da reše to a to je bilo pre godinu dana i ništa se nije promenilo.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 
Sta podrazumevas pod "poklon paket"?

U okviru Duo/Trio Gold, Gold Extra i Gold Premium paketa je ukljuceno u paket i nema nikakve aktivacije - ima ga na D3 risiverima i na D3 GO.


Pozdrav!
Mislio sam da mogu pickbox koristiti na tabletu ( android ) i smart tv-u kao posebnu aplikaciju ( imam je instaliranu i podesen nalog - bez placanja ). Na d3 uredjaju sam video da ima pickbox stavka i isprobao sam kako radi, pa mi je lepse koristiti je kao stavku u okviru smart tv-a.
 
Poslednja izmena:
Tako je. Residential/Home gateway uređaji (kombinacija kablovskog ili ADSL modema, ethernet/wireless rutera, wireless access pointa i VOiP/POTS adaptera) su ograničenih mogućnosti (firmver je prvi bagovit/ograničen + provajderi prčkaju sa istim) + nisu vaši uređaji, već su vlasništvo provajdera koji sa istim može da radi šta hoće (čitaj potencijalna bezbednosna rupa). Kod kablovskih HG-ova koje nudi SBB nema mogućnosti podešavanja bridge mode-a, što je opet stavljanje korisnika pred svršen čin. Naravno uvek ima mogućnost da se veže sopstveni ruter za takav HG bez bridge mode-a (ethernet kabl iz LAN porta HG-a u LAN port rutera + isključivanje DHCP-a na ruteru), ali to su parcijalna rešenja to jest budženje...


Ajde da se "nakačim" sa pitanjem ovde:
Trebaju mi 3 LAN porta sa netom što naravno nemam na ovom HG uređaju.
Da li je priključivanje svog rutera rešenje i kakvo ograničenje u korišćenju neta nastaje? Tj. koja su ograničenja tog "budženja"?
 
Најлакша варијанта је да их повежеш по лан портовима што значи да би твој рутер радио као свич, што опет значи да би и неки обичан свич завршио посао. Нема ограничења осим ако евентуално HG нема неки лимит у броју уређаја које може да опслужи.
 
Најлакша варијанта је да их повежеш по лан портовима што значи да би твој рутер радио као свич, што опет значи да би и неки обичан свич завршио посао. Нема ограничења осим ако евентуално HG нема неки лимит у броју уређаја које може да опслужи.

Hvala


Znači svič... Nego torenti rade normalno itd...
 
Све то одрадиш на HG илити рутер делу, ионако се HG као и сваки рутер који је уобичајено у употреби састоји од неколико компоненти, једна од њих је свич па не значи много да ли само тај интегрисани или неки додатни. Ако имаш неки вишак рутер (небитно да ли је АДСЛ или обичан) онда њега употреби. Ако купујеш, свичеви су јефтинији.
 
Mislio sam da mogu pickbox koristiti na tabletu ( android ) i smart tv-u kao posebnu aplikaciju ( imam je instaliranu i podesen nalog - bez placanja ). Na d3 uredjaju sam video da ima pickbox stavka i isprobao sam kako radi, pa mi je lepse koristiti je kao stavku u okviru smart tv-a.
Na tabletu, kao i na svakom Android uredjaju, mozes da koristis u okviru D3 GO aplikacije (bez aktivacije) ali se za sada sadrzaj jos uvek razlikuje u odnosu na ono sto ima na risiveru. Mada ni na D3 risiveru jos uvek nije sve kako treba (kazu da intenzivno rade na tome...).

Kao i uvek, SBB pusti nesto u "promet", uslugu ili hardver, pa tek onda sredjuje i to sredjuju skoro sve, cak i osnovne stvari pa nadalje. Promenili su zvanican sajt pa tek sada ne samo da ispravljaju/prepravljaju/opravljaju nego nisu ni sve opcije na "MOJ SBB" osposobili (Internet potrosnja jos uvek ne radi, na primer), opcije koje su radile dobro u ranijoj verziji koju su, opet, doradjivali i doradjivali i doradjivali da bi na kraju kad je konacno dobro radilo ukinuli! :)

Da ne pricam o onome ranije i sta su uradili sa prvim D3V2 risiverom. Prvih mesec dana nisu nista dirali i risiver je radio k'o sat. Brze je menjao kanale nogo vecina televizora, imao je sve opcije a snimanje na hard je radilo savrseno glatko. I nakon mesec dana, otprilike, poceli su sa "unapredjenjima" koje su doneli sve losiji rad samog risivera, usporilo se menjanje kanala toliko da je cesto bilo mucno promeniti, svaki cas je moralo da se uradi ili obican reset ili hard reset a neretko se desavalo da i nakon reseta zaglavi. Pa pikselizacija, smrzavanje slike - iako to ne bi trebalo da ima veze sa samim uredjajem nego da je dolazni signal u problemu potvrdjeno je mnogo puta da je do risivera, a utvdjivano na licu mesta zamenom uredjaja kao jedinom intervencijom. Stalna "poboljsanja" firmware-a ... kakva sprdacina. :)

Da bi na kraju te risivere izbacili iz ponude i ubacili po svemu losije. (?!) Taman kad su ti risiveri poceli da rade pristojno ukinuse ih. Ja jos uvek imam taj D3V2 risiver i radi odlicno. Mozda jednom nedeljno ili u deset dana mora da se resetuje ali osim toga stvarno radi bez problema.

I tako...


Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
Jel samo Trio, Gold ,Extra i Premium imaju besplatan telefon i 4meseca po 1din? I na koliko meseci je ugovor kod ovih paketa?
Jel moze da se doplati samo za 1500Minuta telefona, bez da se uzima Gold Extra ili Premium?
 
Poslednja izmena:
Ugovor je na 27/28 meseci, koliko znam. Oni meseci po dinar se racunaju u ugovor - a 24 meseca ide po punoj ceni POSLE tih 3/4 meseca?
 
Imam trio gold + HBO Premium paket ali na D3 GO uopšte nema HBO i Cinemax kanala....

Jel sam ja to prezupčio pa njih i ne treba da bude na D3 GO ili su oni nešto zeznuli i ja i na D3 GO treba da imam sve što plaćam (a ja sam ubeđen da bi tako trebalo...)?
 
Ja vec cekam 10 dana da neko proveri dali imam mogucnosti da me prekljuce na mrezu,malo mi glupo,rekli su za 3 do 4 dana ce neko proveriti.Aj da nema u kraju,vec ceo kraj ima i cela ulica,tipa samo ja nemam,a njima treba vise od 10 dana da provere mogucnosti.Opasno razmisljam dali da predjm na sbb.
 
Imam trio gold + HBO Premium paket ali na D3 GO uopšte nema HBO i Cinemax kanala....

Jel sam ja to prezupčio pa njih i ne treba da bude na D3 GO ili su oni nešto zeznuli i ja i na D3 GO treba da imam sve što plaćam (a ja sam ubeđen da bi tako trebalo...)?
Treba da imas sve sto placas. Pozovi ih telefonom ili kontaktiraj KS1 PP-om.


Pozdrav!
 
Мислим да су и они скоро написали да не мора да буде исто а за HBO постоји HBOGo или како се већ зове.
 
Sta podrazumevas pod "poklon paket"?

U okviru Duo/Trio Gold, Gold Extra i Gold Premium paketa je ukljuceno u paket i nema nikakve aktivacije - ima ga na D3 risiverima i na D3 GO.


Pozdrav!

Mene ovo sad malo buni: imam Duo Tel Gold paket i Pickbox nije uključen u isti, ali kad uđem u VOD imam opciju Pickbox, nisam do sada ništa kliknuo ali nigde ne piše kupi i slično. Isto važi i za Klub zonu, za neke filmove dobijam opciju kupi, ali za neke ne, samo gledaj. O čemu se ovde radi? Da li će ako nešto pustim da gledam, sutra stići račun, ili, pošto sam nov korisnik, mesec dana imam otključane sve kanale, da li se probni period odnosi i na video klub i pickbox?
 
Sve dok nemas opciju kupi vozi slobodno sve mozes da gledas gde nema opcija kupi . E sad jedno pitanje za nekoga ko zna , da li je ikako moguce gledati sbbov d3go drugog provajdera sem SBB-a , isto pitanje i za Telekomov MTS Go ili kako se vec zove , da ne pitam u dve razlicite teme ?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno