Šta je novo?

SONY: PlayStation 4

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sad primetih potpis... Koji k znaci :d

I ti i driver i kompanija, mislim da je Boris najvise citiran u potpisima, sto recima, sto video snimcima... :d
 
Zapravo Steam machine je kako je zamisljen bio osudjen na propast a hajp koji su neki digli je bio nista vise nego licni hajp i lozenje oko neceg sto nije imalo nikakav brend niti podrsku (recimo ekskluzive), samo sto to neki u toku short lived hajpa nisu hteli sebi da priznaju. :) Nista tu Sony nije uradio niti promenio jer nikakve pretnje nije ni bilo.

Sto se tice PS4 upgrade-a, pa OK, osvezavanje hardwera nije losa stvar ako ga i software prati progresivno ali ovde sve izgleda da je isforsirano zbog VR-a i pokusaja 4k podrske, koji je opet dobro marketinski isforsiran i nesto sto bas nece biti mainstream.

4K na konzola se nece desiti u skoroj buducnosti, u stvari mozda i hoce ali ta konzola onda nece biti 400 dolara ili koliko se vec prodaje nego 2400.
 
Ako im prođe, a ja bih lično voleo da prođe, ovo možda označi i kraj klasičnih konzolnih generacija.

Mogao bi značiti prelazak na neki put hw osvežavanja na svake ~2 godine, gde nove iteracije zadržavaju potpunu kompatibilnost sa postojećom bazom igara i korisničkim nalogom, odnosno servisom, a prethodne generacije postepeno ispadaju iz kruga za nove naslove. Princip postepene evolucije, po kom recimo funkcioniše "gejming" na mobilnim platformama.

A kako ce se to razlikovati od PCa onda ?Softver i veliki broj razlicitih konfigiracija bilo kog hardvera je najveci problem vec decenijama. Zeleti da to konzola postane nema nikakvog smisla, jer to je upravo glavni adut konzola, ali zasto bi malo razmislili, inercija forever :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
4K na konzola se nece desiti u skoroj buducnosti, u stvari mozda i hoce ali ta konzola onda nece biti 400 dolara ili koliko se vec prodaje nego 2400.

Koliko znam ljudi brkaju dve stvari, 4K podrska za filmove i 4K podrska za igre.

4K podrska za igre se dugo nece desiti, ali zato 4K za filmove hoce, i Sony na to misli kada kaze "4K", ne na igre.

Mislim da je negde detaljno napisano.
 
A kako ce se to razlikovati od PCa onda ?Softver i veliki broj razlicitih konfigiracija bilo kog hardvera je najveci problem vec decenijama. Zeleti da to konzola postane nema nikakvog smisla, jer to je upravo glavni adut konzola, ali zasto bi malo razmislili, inercija forever :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Postoji velika razlika izmedju dve razlicite konfiguracije i velikog broja kombinacija hardvera. Ne videh da se nesto bunis sto iMac, MacBook i Mac Pro izlaze svake dve a iPhone/iPad svake godine? Mozda zato sto sve radi kao podmazano, bolje nego u big console svetu gde bitna multiplatforma zna biti bagovita i vuce se na aktuelnoj konzoli.

Nije ideja kriva vec realizacija. Za PC probleme svih vrsta i boja iskljucivo je kriv Microsoft.

Po redditu opsta kuknjava. Razlog poznat, ne daju im se opet pare na konzolu.
 
Poslednja izmena:
"Za hardcore gejmere koji zele bolju grafiku..".

Cak i da naprave razliku u nekim mp igrama ili puste remaster Destiny u 60fps-a iz principa necu da dam ni dolar na Neo sada.
 
Koliko znam ljudi brkaju dve stvari, 4K podrska za filmove i 4K podrska za igre.

4K podrska za igre se dugo nece desiti, ali zato 4K za filmove hoce, i Sony na to misli kada kaze "4K", ne na igre.

Mislim da je negde detaljno napisano.

Filmovi u 4K to ok stoji, ali igrice nema sanse.
 
Sledeći Rayman bi mogao bez problema raditi u 4K, kad su oni prethodni na PS3 i X360 radili u 1080p/60.
 
Sledeći Rayman bi mogao bez problema raditi u 4K, kad su oni prethodni na PS3 i X360 radili u 1080p/60.

Kupi konzolu za Rayman-a :)

Neo ce da vozi VR ekskluzive a usput i redovne PS4 naslove, Podrska za 4k filmove/slike itd mozda interfejs je tu, ali nista dalje. Da dele Watch Dogs 2 port na 30fps port za PS4 i 60fps port za Neo..malo sutra (lupam za primer taj naslov). Mozda Neo dobije neku HDR ili slicnu opciju da bude izmedju kompa i PS4 u smislu grafike ali svi znamo da ne moze ni priblizno PC-u, a opet ni daleko od 4. Tako da feature za VR i 4k filmovi su ono sto ce da se vozi na tome. Zato se i sve "nadaju" da ce developeri da ih podrze.
 
Poslednja izmena:
A kako ce se to razlikovati od PCa onda ?Softver i veliki broj razlicitih konfigiracija bilo kog hardvera je najveci problem vec decenijama. Zeleti da to konzola postane nema nikakvog smisla, jer to je upravo glavni adut konzola, ali zasto bi malo razmislili, inercija forever :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne bi bi tu bilo puno hw kombinacija u računici. Ono što je bitno je pružiti servis gde i na najnovijoj iteraciji hw-a imaš pristup svojoj biblioteci igara, a ne da se korisnička baza deli iz generacije u generaciju.

Recimo ove godine izlazi "PS Neo". Na njoj imaš pristup svim naslovima sa PS 4, svi novi naslovi se paralelno razvijaju za oba hw-a, jer je Sony nametnuo takvu obavezu.

Kroz dve godine recimo izbace "PS Neo 2", na njemu bi recimo imao pristup svojoj biblioteci od PS4, a Sony bi obavezao razvojne timove da razvijaju naslove paralelno za Neo i Neo 2 i ostavio im mogućnost da podrže PS4 ako to žele, gde bi PS4 polako ispadao iz karike pristupa novim naslovima.

Kada kupiš nov iphone, ti imaš pristup aplikacijama i igrama koje si pazario ranije, naravno nove aplikacije će se razvijati tako da maksinalno iskoriste novije generacije, na starijim če raditi slabije, a na nekim antičkim neće moći ni da se pokrenu.

Sličan princip bi rešio dve najveće mane konzolnog gejminga, a to su vezivanje igara samo za jednu generaciju i čekanje od 6-7 godina na naredni skok,što koči celokupnu industriju.
 
Ne bi bi tu bilo puno hw kombinacija u računici. Ono što je bitno je pružiti servis gde i na najnovijoj iteraciji hw-a imaš pristup svojoj biblioteci igara, a ne da se korisnička baza deli iz generacije u generaciju.

Recimo ove godine izlazi "PS Neo". Na njoj imaš pristup svim naslovima sa PS 4, svi novi naslovi se paralelno razvijaju za oba hw-a, jer je Sony nametnuo takvu obavezu.

Kroz dve godine recimo izbace "PS Neo 2", na njemu bi recimo imao pristup svojoj biblioteci od PS4, a Sony bi obavezao razvojne timove da razvijaju naslove paralelno za Neo i Neo 2 i ostavio im mogućnost da podrže PS4 ako to žele, gde bi PS4 polako ispadao iz karike pristupa novim naslovima.

Kada kupiš nov iphone, ti imaš pristup aplikacijama i igrama koje si pazario ranije, naravno nove aplikacije će se razvijati tako da maksinalno iskoriste novije generacije, na starijim če raditi slabije, a na nekim antičkim neće moći ni da se pokrenu.

Sličan princip bi rešio dve najveće mane konzolnog gejminga, a to su vezivanje igara samo za jednu generaciju i čekanje od 6-7 godina na naredni skok,što koči celokupnu industriju.

Pa tako se krece, tako je krenuo PC pa se sad raspada, Android isto. Ono cime treba svi da se bave je softver, to je odavno usko grlo i konzola, a pogotovo PCa gde je hardver 10 godina ispred softvera pa svaka PS4 ekskluziva izgleda i radi bolje, kao sto na IOSu na duplo slabijem hardveru sve radi bolje. Nikom ne treba bolji hardver, vec bolji softver, a vecina softvera je krs jer su im motiv pare a ne da naprave nesto dobro, a ne kapiraju da dobro=pare.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Upravo tako, softver i servis moraju biti na prvom mestu, baš zbog toga i ne smeju biti vezani isključivo za jednu generaciju hw-a. A samim time bi i softverske kompanije imale priliku da u dužem periodu žive od svog naslova ako je on kvalitetan.

Nema tu opasnosti od haosa kao što je kod androida, jer jedna kompanija drži i dizajnira hw i servis, te nema na hiljade hw kombinacina, več svega par.
 
Ova situacija takođe ne bi dala priliku nekom ko je loše prošao jedne generacije da krene od rezultata 0:0 sledeći put, kao da ništa nije bilo.

Nego kad jednom napraviš boom, sve vreme vodiš i nikad nema resetovanja baze.

Meni se generalno sviđa priča u kojoj fokus nije na hardveru, nego on postoji kakav god da je i "oni vode računa o tome", a svi se bave samo softverom.

U svim drugim industrijama postoji situacija koju bi ovde predstavljao neki unified gaming hardware, pa je fokus samo na kreiranju sadržaja.

Što se mene tice, konzolno iskustvo se svodi na jednostavnost, tv i kontroler.

Neke stvari mi se i ne dopadaju kod ove ideje, ali promena je velika, pa će biti potrebno vreme da se naviknemo ili bar razmislimo o svemu .

Ako konzole uspeju da održe jednostavnost i "sve uvek radi" momenat, a hoće, ovo možda i nije tako loše.

Ako će da podrazumeva lakše rizikovanje u razvoju igara i širu bazu korisnika za sve, pa tako i za manje izlizane i non-safe ideje, onda sam za.

Sa plaćanjem nemam nikakav problem, to što su jeftinije ili kako god ko shvatao za mene nikad nije bio razlog zbog koga mi se sviđa konzolno iskustvo.
 
Poslednja izmena:
Sa plaćanjem nemam nikakav problem, to što su jeftinije ili kako god ko shvatao za mene nikad nije bio razlog zbog koga mi se sviđa konzolno iskustvo.

Kod konzola najveći troškovi su uvek bili vezani za igre i one su prelazile cenu same konzole. Ako ova praksa zaživi one će biti vezane za servis , a ne za hw.

Konzolu uvek možeš preprodati i doplatiti za narednu generaciju, osim ako nećeš držati više generacija ispod TV-a :d, digitalne igre danas koje su vezane za psn acc-ove baš i ne možeš tako jednostavno, a upravo ti je tu najveći gubitaka u novcu ako bi se nastavila stara praksa.
 
Popularnost konzola uopšte nije vezana za ovaj ili onaj vid troškova, to samo na ovakvim forumima može da se učini.

Zbog svega drugog su popularne.

U realnosti ne postoji kupac koji govori "pa onda je ovo kao pc" ili nešto slično, to komentarišu samo ljudi koji su već u celoj ovoj priči (i pc i konzolnoj), ali tamo gde se brojke stvarno prave toga nema.
 
U principu sto je drzava siromasnija vise se uporedjuje :d
 
Kupi konzolu za Rayman-a :)

Nije to poenta, poenta je da ce [ako dev hoce da potrosi vreme] Neo igre izgledati kao sto izgledaju i rade PC portovi na recimo GTX970. Pojacani slajderi na max, uz ocuvanje 1080p rezolucije, uz mozda i boost framerate-a ako igra nije CPU bound [32% OC Jaguara ce pomoci, mada ne uvek].

Za one koji hoce da unaprede svoj konzolni gaming na taj nivo, Neo ce biti opravdana kupovina. 4K ce biti tu za indie igre [npr Trackmania, Trine i sl], mada ceo 4K se na Neo-u uglavnom svodu na multimediju [koja trazi zadnji HDCP koji stari PS4 hardverski ne podrzava sa HDMI 1.4].
 
A i konzole se igraju na televizorima, svaki dobar 4k tv već danas radi odličan upscaling i to nema veze sa onim što je nekada bilo. Čak se pitam da li je 4k rendering uopšte potreban za konzole (dok se ne ode daleko napred sa hardverom).

Kad upscale-ovan 1080p izgleda ovako dobro kako danas izgleda na velikom 4k tv-u, ja bih pristao na 1080p rendering još dugo nabjonzolama...
 
Ako konzole uspeju da održe jednostavnost i "sve uvek radi" momenat, a hoće, ovo možda i nije tako loše.

Problem velikih konzola je u tome sto vise nisu jedina platforma za gejming gde "sve uvek radi". Za najveci broj korisnika "sve uvek radi" i na Steamu, na Androidu, na iOS.

A tek ove zablude o takozvanom haosu na Androidu, gde ljudi veruju u sta hoce a da pritom nisu probali Android uredjaj godinama... Situacija je sasvim drugacija, mozes kupiti i no name Android tablet i ukoliko zadovoljava minimum specifikaciju igra ce da radi savrseno. Dok na konzoli koja je jedna se desava da se jedan Fallout 4 i Bloodborne raspadaju od neigrivog fpsa. Android nema ozbiljne aplikacije ali uzevsi u obrzir ambiciju platforme ona radi fenomalno, bolje nego bilo koji Windows. iOS naravno, zbog daleko uzeg fokusa, gejming radi perfektno i tu konzole mogu samo da zavide Eplu. To su mladi gejmeri prepoznali i zato se sve vise igraju na mobilnim platformama. Jednostavnije i fluidnije nego na legacy platformama kojima ostaje da se dice kompleksnim igrama, sve dok i ta prednost ne postane nesto drugo.

Sony je firma koja ima iskustvo sa mobilnim gejmingom, nisu oni usli u ovu pricu preko noci. Jasno je njima sta donosi sutra. David Jaffe je ovome pricao pre skoro deset godina...
 
Poslednja izmena:
U današnjem svetu i stanju gaming industrije, konzole jesu "jednostavne i non stop rade ", koliko god da mrzim tu frazu .


Za najveći broj ljudi je tako u odnosu na alternativu.

Posebna tema je steam , pc i slične platforme, to je drugi svet kad je sve ovo što sam nabrojao u pitanju za najveći broj korisnika (ne vas ili mene ovde, naravno da nama steam/pc koncept nije problem).


To što je sve složenije nego pre je takođe druga tema. Nije razvoj više kao kad su se pravile side scrolling platforme.

Neki ljudi jednostavno ne vide razliku i uvek će reći "ali sve to imam i na pc-u, steam, Gabe Newell, prodaja ključeva jeftino itd, ali to veze nema sa realnim svetom i velikim brojem korisnika za popularne igre (ne popularne kao dota ili lol, nego na onaj drugi način).

Način prodaje, marketing, kompletan doživljaj platforme, sve je to drugi svet.

Koliko god da se možda vama čini da je tako - ne, niko od prosečnih korisnika nikada nije ni pomislio "Hej, pa šta rade ovi iz sonija, zar ne znaju da sad mogu da odem i kupim ploču, procesor, memoriju i grafičku, sastavim sve to i odem na steam, kakav ps4k".

Nema te konkurencije u realnosti, postoji pc kao značajna platforma u nekom skroz drugačijem smislu, ali pretnja konzolama na taj način ne može da bude.

Može samo za ljude koji inače talasaju između te dve strane, pa gledaju šta im je zgodnije trenutno (kao neki od nas ovde) .

Internet je sve zaludeo i ljudi su počeli da zaboravljaju šta je zapravo istina, lako je donositi zaključke na ovakvim forumima gde je skroz drugi profil korisnika.

Ali to nije onaj svet napolju..

Najveći broj korisnika konzola nije izabrao konzolu umesto pc-a, nego je jednostavno kupio konzolu. To je imao prilike da vidi, to koriste prijatelji, to se reklamira, tu su igre koje ga interesuju.
 
Poslednja izmena:
Nije to poenta, poenta je da ce [ako dev hoce da potrosi vreme] Neo igre izgledati kao sto izgledaju i rade PC portovi na recimo GTX970. Pojacani slajderi na max, uz ocuvanje 1080p rezolucije, uz mozda i boost framerate-a ako igra nije CPU bound [32% OC Jaguara ce pomoci, mada ne uvek].

Za one koji hoce da unaprede svoj konzolni gaming na taj nivo, Neo ce biti opravdana kupovina. 4K ce biti tu za indie igre [npr Trackmania, Trine i sl], mada ceo 4K se na Neo-u uglavnom svodu na multimediju [koja trazi zadnji HDCP koji stari PS4 hardverski ne podrzava sa HDMI 1.4].

A to i jeste moja poenta ovde, rekao sam onako za Rayman-a, a znam da je prvi "true full hd title". Cinjenica je da Sony drzi istu bazu igraca i da multiplayer mora na serverima da se drzi istog FPS-a (o frejmovima govorim) da bi konzole "zivele" zajedno kao sto oni to zele. E sada da li ce developeri da naprave poseban port sa nekom opcijom za detalje da bi igra izgledala bolje, na njima je, ali opet platforma/sistem je isti, nece izaci X1/PS4/PS4Neo/PC portovi vec samo PS4. A ekskluzive - VR igre bacace akcenat na Neo zbog boljih performansi u tim naslovima. Kao sto sam rekao negde, nece praviti PS4 port za Watch Dogs u 30fps-a, za Neo u 60fps-a. A i da dodje do takve sulude ideje u realizaciji, multiplayer segment ce morati da locka Neo u 30fps-a.
 
Pre će praviti multi u 60 na obe, kako je sve češće danas...
 
Pre će praviti multi u 60 na obe, kako je sve češće danas...

Pa realno nadam se, ali posto imamo 1070/1080 na trzistu videcemo da li moze da se poprati to u konzolskom portu, sto se mene tice moze grafika Uncharteda 1 (remaster) samo neka je 60 smooth, sa druge strane opet nije da umirem od tuge ni u Destiniju ili Bloodborne-u. Eto Siege/Doom su okej na konzoli u 60fps-a, ne vidim da previse zaostaju po pitanju grafike ali se onda zapitas zasto prethodne igre lock na 30 a graficki su tu negde :trust: Kako god nadam se da nisam uzaludno bacio kes na konzolu pre 2 meseca a da izbace neki solidan naslov koji je igraniji daleko vise na konzoli a bude debele razlike u performansama, nista drugo (poredim PS4 i Neo, ne PC, tipa Titanfall 2, Battlefield 1 itd kad vec bude izasao Neo.. ako igram igru u 30fps-a onda neka bude kako meni tako i drugima).

I dalje me bocka "improved graphics for hardcore gamers" :d
 
Poslednja izmena:
Imamo? Misliš imaju oni koji ga kupe. Pa tek kada se stvori kritična masa tih koji su ga kupili , developeri mogu da počnu da razmišljaju da računaju na to u proseku.
 
Poslednja izmena:
Ja se kladim da će većina onih Ubisoft AAA naslova izgledati ali i raditi identično na obe konzole :D. Nekim čudom Ubi će naći način da upropasti sve ;)

Btw znam da je onaj Rayman kojeg sam pominjao takođe njihov.

P.S. primetio sam jedan post-downgrade u The Witcher 3-ci. Igra prvo nije imala chromatic abberation i DOF nakon sto se iz Options vratis na gameplay, pa su to dodali, da bi opet u 1.20 DOF bio totalno izbačen ...
 
Za****te price, analize, opravdanja i slicno, sa ovim potezom Sony je polako krenuo da sam sebi kopa grobno mesto. Konzole i telefoni nisu isto, niti im je korisnicka baza ista (ja ne kupujem novi telefon svake godine, cak ni svake pete godine jer mi telefon sluzi primarno za telefoniranje a ne za igrice po autobusima i cekaonicama i za pokazivanje na splavovima i u srednjoj skoli). Konzole kupujem zbog igara i znam da mi ne treba sarena laza koja ih uporedjuje. Fragmentacija je pocela i to ce ubiti konzole onakve kakve smo ih znali, a meni kao matoranu koji sam redovno kupovao iste i trosim dobre pare na njih je to dovoljno da me iznervira . Zbog toga kuka ogroman broj korisnika na tradicionalnim Playstation forumima. A to nije dobro za Sony.
Jako los potez.
 
Kako god, tehnologija i hardver idu ubrzanom putanjom da bi konzole tapkale u mestu nekih 6-7 godina.Realno da nije dosla VR groznica i fensi 4K mozda ne bi ni razmišljali o apgrejdu.

Sent from my D6603
 
Ja mislim da grešite, ne razmišljaju o apgrejdu na stari način, nego je ovo ogromna promena koja skroz menja industriju ako se nastavi.

Imaćemo stalnu bazu korisnika, backward i "forward" kompatibilnost podrazumevano, igre koje kupiš na običnom ps4 će nastaviti da žive na ps4k i na nekom ps5 sutra.

Mnogo je to različit model.

Onda, kad izađe novi hardver, nije to više tektonska promena, pa da oni moraju da ulože 100 miliona u AAA igru, a baza korisnika nula, nego je baza uvek ogromna i biće sve veća.

U tom smislu je bolje za industriju, iako ima segmenata koji se neće svideti nama koji smo navikli na tradicionalni model.

Nema više one priče izvlačenja svakog delića snage baš iz tog i samo tog hardvera, ali neka cena mora da se plati.

A ipak je to konzolni ekosistem, neće se desiti bilo kakav loš trend koji bi učinio da stari hardver odjednom ne liči ni na šta, kao što je slučaj pc-u kad hardver prestane da bude dovoljno jak.

Ovo je ipak strogo kontrolisano, iako je sad trend da se sve pljune i da se samo priča kako su developeri *****i, lopovi i sve na tu temu.

Ovo je ogromna promena za Gaming industriju i potpuno je drugačije kad se ovako nešto dešava baš sa konzolama, koje diktiraju u kom će pravcu industrija uopšte da ide.

Teško je nekom ko na konzole gleda iz ugla pc korisnika da to shvati, a oni koji samo konzole koriste i ne misle o ovim stvarima.

Bice mnogo priče, a rezultat će biti da ko ima ps4, biće i dalje zadovoljan, jer nema ništa loše, a dalje se ide nekim novim putem, svi će to znati u budućnosti i onda će tržište vremenom da se oblikuje na neki novi način, videćemo kako.

Nije tako crno kako mnogi zvuče. A i meni se nije svidelo na prvu loptu, i sad mi je "strano", ali možda je došlo vreme za to.

Previše zaključujemo na osnovu onoga što je bilo do sada samo u konzolnoj priči , svim ostalim je dozvoljeno da budu dinamične.

Aj da vidimo i ovo, ako ljudi ne prihvate, propašće ideja i kraj.

Onda proizvođači više i ne moraju da se cimaju sa prodajom miliona u svakoj "generaciji", nego im je dovoljno da cela priča ide nekim tempom koji im odgovara, troškovi će verovatno biti manji, prodaja za veće cifre češća itd.

Videćemo...


I na kraju : ovo ne znači da morate da kupujete konzolu svake godine. Možete da je kupujete jednako često kao i do sad, osim možda u slučaju ove poslednje generacije koja je izuzetak i najduža ikada (baš zbog toga što je trebalo više vremena da se vrati uloženo, sve je poskupelo, sve je rizično itd).
 
Poslednja izmena:
Ja mislim da grešite, ne razmišljaju o apgrejdu na stari način, nego je ovo ogromna promena koja skroz menja industriju ako se nastavi.

Imaćemo stalnu bazu korisnika, backward i "forward" kompatibilnost podrazumevano, igre koje kupiš na običnom ps4 će nastaviti da žive na ps4k i na nekom ps5 sutra.

Mnogo je to različit model.

Kako je krenulo PS4 ce i dalje imati veoma fiksnu "tradicionalnu" generaciju od 5-7 godina posle koje ce doci PS5 sa kojim ce developeri dobiti novu "target" platformu za development. PS4K je samo "medjutacka", opciona premium PS4 konzola koja je moguca zbog same cinjenice da AMD moze lako da isporuci brzi hardver koji nece slomiti compatibility. PS4K treba gledati kao da je PS4 i nista vise, uticaj bolje grafike ce biti eto cisto dostupnost igranja igara sa "PC slajder" podesvanjima koje imaju korisnici sa ~gtx970 grafickom. I dalje ce to biti iste igre.

Forward compatibility se naravno podrazumeva, PS4 launch igre ce nativno [binary compatibility] raditi na svim buducim Sonijevim X86 konzolama. Cak ocekujem da ce i mnogi indi naslovi iz 2020+ godine [npr Banner Saga 4] verovatno biti napravljeni da mogu da se pustaju nativno na celom ranijem X86 ekosistemu [tome ce dosta pomoci cinjenica da ce popularni engine-ovi [Unity] automatski sve pripremiti za sve platforme].
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno