Kopiracu poruku jedne djevojke sa drugog foruma da vidite u kakvom je to rasulu: (ovo je poruka od juce)
''Izburgijala sam ja svoj paket! Zvala sam neke druge brojeve sa sajta carine, dobila neku ženu kojoj sam objasnila situaciju da mi paket tamo stoji 15. dana i da mi je to potvrdila pošta kad sam ih zvala. Na sta je ljubazna žena sa tog broja pokušala da negira, da izvuće carinu ili zaštiti nekog tamo, pa mi objašnjavala da je već danima gužva na carini i da nema nikakvog problema sa mojom pošiljkom, već je sa svim paketima blokada. Na šta joj ja lepo objasnim ds sam pre 10 dana naručila paket sa Aliexpresa i da mi je vec juce stigao posle samo 10 dana, a da ovaj od pre mesec JOŠ nije. Na šta ona pokuša sa mi da taj broj na koji se niko ne javlja, pa se predomisli traži mi cod mog paketa i moj broj tel. da proveri pa da mi se javi. I evo je za 3 min. kaže sve ce biti u redu stiže mi paket za dva dana na kućnu adresu! I doda još ovo: ,, I da, paket nije kod nad već od 9. Maja!,, ( Tad nije ni bio tu, stigao je na našu carinu tek sutradan od 10. Maja ).
Ja joj se lepo zahvalim, spustim slušalicu i smejem se kako ce ona sad, kad ga je pronašla, da ga liferuje dalje - pošti, i sve ostalo je procedura koju ona dobro zna, da kroz 2 dana stiže naručiocu na kućnu adresu. ''