Mikica86
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 23.12.2009
- Poruke
- 90
- Poena
- 160
Postovanje,
Nadam se da sam na dobrom delu ovog foruma. Imao sam jedno veoma neprijatno iskustvo sa MTS-om danas. Naime, pre par dana, moju devojku su kontaktirali iz MTS-a, i objasnili joj da posto vec dugi niz godina ima njihov prepaid broj, zele da joj ponude da predje na post paid. Nudili su joj ugovor uz naravno telefon, posto ona nije zelela telefon, ponudjen joj je paket sa 250 minuta prema svim mrezama, 2500 minuta u mrezi, 1000 poruka, i internet sa 250 mb brzog interneta i neogranicenim usporenim internetom posto se potrosi pomenuti brzi za 525 din, i napomenuto da ta cena vazi samo bez telefona. Pitali smo koji je to paket, na sta smo dobili odgovor da ga nema u ponudi, i da oni njega nude samo dugogodisnjim korisnicima koji hoce da predju na post paid. Posto se premisljala, trazili smo jos vremena da razmisli.
Sutradan su nas opet zvali, i pitali da li smo odlucili, opet smo pitali za internet, i obavesteni smo da imamo neogranicen net posto potrosimo taj brzi. (kazem obavesteni smo, posto smo prebacili fon na spiker, i pitali jos jednu osobu za misljenje). Nekoliko puta nam je napomenuto da imamo neogranicen net, i opet nam je ponovljeno da taj paket ne moze dobiti nigde drugde, sem na toj telefonskoj ponudi, i da je to samo zato sto je dugogodisnji korisnik, da je to samo posebna ponuda za nju, zato sto zele da zadrze dugogosnje korisnike. Takodje objasnjeno nam je da taj paket ne moze da dobije bilo ko, sem pozvanih ljudi.
I slozili smo se da je dobra ponuda.
Paket je poslat postom, i dosao je kurir, na brz pregled, sve je delovalo ok, kurir kaze da mora odma da vraca taj ugovor, i ugovor je potpisan. Da bi nazalost tek kasnije skontali da pise da posto se potrosi brzi internet, pristup internetu ce biti blokiran.
Zvali smo ih opet da pitamo, da li je to neka greska, ali receno nam je da je to paket prica +, i da nema greske.
Posto su nam prilikom inicijalnog poziva rekli da to nije ni jedan od aktuelnih paketa, i naglasavali da je internet neogranicen, zanima me da li moja devojka ima ikakvo pravo zalbe, da li moze da trazi ponistavanje ugovora, i da li mozemo da trazimo da se preslusa taj razgovor izmedju nje i MTS-ovog agenta ? Unapred hvala.
Nadam se da sam na dobrom delu ovog foruma. Imao sam jedno veoma neprijatno iskustvo sa MTS-om danas. Naime, pre par dana, moju devojku su kontaktirali iz MTS-a, i objasnili joj da posto vec dugi niz godina ima njihov prepaid broj, zele da joj ponude da predje na post paid. Nudili su joj ugovor uz naravno telefon, posto ona nije zelela telefon, ponudjen joj je paket sa 250 minuta prema svim mrezama, 2500 minuta u mrezi, 1000 poruka, i internet sa 250 mb brzog interneta i neogranicenim usporenim internetom posto se potrosi pomenuti brzi za 525 din, i napomenuto da ta cena vazi samo bez telefona. Pitali smo koji je to paket, na sta smo dobili odgovor da ga nema u ponudi, i da oni njega nude samo dugogodisnjim korisnicima koji hoce da predju na post paid. Posto se premisljala, trazili smo jos vremena da razmisli.
Sutradan su nas opet zvali, i pitali da li smo odlucili, opet smo pitali za internet, i obavesteni smo da imamo neogranicen net posto potrosimo taj brzi. (kazem obavesteni smo, posto smo prebacili fon na spiker, i pitali jos jednu osobu za misljenje). Nekoliko puta nam je napomenuto da imamo neogranicen net, i opet nam je ponovljeno da taj paket ne moze dobiti nigde drugde, sem na toj telefonskoj ponudi, i da je to samo zato sto je dugogodisnji korisnik, da je to samo posebna ponuda za nju, zato sto zele da zadrze dugogosnje korisnike. Takodje objasnjeno nam je da taj paket ne moze da dobije bilo ko, sem pozvanih ljudi.
I slozili smo se da je dobra ponuda.
Paket je poslat postom, i dosao je kurir, na brz pregled, sve je delovalo ok, kurir kaze da mora odma da vraca taj ugovor, i ugovor je potpisan. Da bi nazalost tek kasnije skontali da pise da posto se potrosi brzi internet, pristup internetu ce biti blokiran.
Zvali smo ih opet da pitamo, da li je to neka greska, ali receno nam je da je to paket prica +, i da nema greske.
Posto su nam prilikom inicijalnog poziva rekli da to nije ni jedan od aktuelnih paketa, i naglasavali da je internet neogranicen, zanima me da li moja devojka ima ikakvo pravo zalbe, da li moze da trazi ponistavanje ugovora, i da li mozemo da trazimo da se preslusa taj razgovor izmedju nje i MTS-ovog agenta ? Unapred hvala.